Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Nu am idee cat ajunge la reprezentanta dar cred ca ajunge dublu, nu am avut curajul sa intreb la reprezentanta. Am gasit la un mecanic de al meu mai vechi care are acele scule speciale cu care se face distributia, lucreaza pe cont propriu.

Modificat de andvav86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat eu la reprezentanta. Raspunsul: 1000 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci daca am vrea sa facem totul ca la carte ar trebui la fiecare schimb de distributie efectuata si schimbul variatorului ax cu came? Nu va suparati pe mine dar asa iesi mai scump la acest schimb ca la un Audi A6 3.0TDI... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vreau sa il schimb deoarece am varianta veche de variator cu litera B la sfarsitul codului si acum este revizuit si este  cu E plus ca am varianta veche si de intinzator si de lant. Eu am 137.000 km si am zis sa o schimb preventiv.

Modificat de andvav86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Pana la urma schimbi si acel variator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimb si variatorul deoarece masina mea este fabricatie 2009 si atunci s-a pus pe masina variator cu litera B la sfarsitul codului si acum exista revizie cu E la sfarsitul codului plus ca am citit pe niste forumuri din Rusia ca cei care au facut distributia fara sa schimbe variatorul (nustiu daca avea variator varianta veche sau noua pe masina) in aproximativ 15.000 km a aparut iar acel zgomot de lant la pornire. Si daca tot l-am luat la pret jumate de pe ebay din Germania am zis sa schimb si variatorul ca nu am chef iar sa umblu pe la distributie toata ziua. La mine vara mai caraia din cand in cand lantul la pornire. Iarna nu am probleme.

Modificat de andvav86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Pai si a mea este fabricatie 2008 deci cred ca am variator cu litera B,dar nu umblu la el.si la mine se aude lantul doar vara si asta foarte rar.care este diferenta intre cel cu litera b si cel cu litera e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A ta cati km are? A mea are 137.000 km si am zis sa o schimb preventiv. Diferentele ar fi ca au mai revizuit ceva pe la el dupa cate am inteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am postat si mai sus, si mecanicul a decis sa schimbe variabilul ( aveam litera b si am pus cu e) ca aveam eroarea 00022, dar tot reaparea eroarea, si recent de 3 zile am schimbat si senzorul de la variabil si, ca prin minune, este alta masina :)) se comporta altfel.nu mai am nici o eroare. nu vreau sa credeti ca poluez forumul, dar am postat si acum ca poate se mai intalneste cineva cu problema ca a mea..multumesc tuturor inca o data pentru sfaturi..toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa intelegem ca ai schimbat variatorul degeaba, problema era de la senzor. Multumim frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care senzor? Nu e mai degrabă valva care îl controlează?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rcodru ai dreptate..este valva de langa busonul de ulei..codul este 03c906455a pt cei care vor sa stie codul..stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate toata caraiala asta de lant e de la o banala valva si noi schimbam distributii cu variator. lant, intinzator, roti dintate si mai stiu eu ce cu costuri exorbitante. Insa nu prea cred ca o valva sa iti dea eroare de lant instins dupa ce ai schimbat distributia.

Modificat de andvav86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul cred ca valva asta strica variabilul...am mai citit pe un forum din afara, ca motorul asta 1.4 tsi ar fi super ok, doar ca se autodistruge singur( lant, variabil valva etc)

Modificat de catalin_2401
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum am luat o groaza de piese pentru distributie ca sa o schimb preventiv, valva asta mai lipseste sa o iau si ajung sa schimb deacum tot motorul. altii mai zic si de pompa de ulei pe forumuri prin strainatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andvav86 eroare apare ca se intinde lantul deoarece aliajul din care e facut nu este de calitate( cum la alte masini lantul il schimbi dupa 200-300 mii de km).si variabilul din cate am inteles regleaza avansul in functie de cum o calci.iar daca valva aceea controleaza variabilul si ea este stricata, normal ca avansul nu mai este in parametri..sper sa am dreptate si sa nu ma insel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am inteles de ce iti dadea tie eroare de lant intins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Gata, am schimbat actuatorul de la turbina.

Dupa 30 de km parcursi (in cam toate regimurile) pot sa zic ca senzatia de accelerare e liniara, nu are "praguri", nu bruscheaza. Frana de motor o tine frumos, iar la revenirea din frana de motor nu am socuri, ci accelereaza "hotarat" fara ezitari.

 

P.S - in plaja 1700-2400 - aici aveam probleme

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat DOAR actuatorul? Cat a costat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul 400 iar manopera 186 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta? S-ar putea sa am si eu nevoie de asta.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope. La mesteri turbinari :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un g5 1.4 140cp la care aveam ulei la bobinele 2 si 3 si după sfaturile câtorva mecanici s-a ajuns la concluzia ca ar fi de vina etanșarea, zis si facut, sâmbătă trecuta am schimbat distribuția(lanț, patine, întinzător, garnitura), am făcut etansarea, s-a curățat uleiul, totul era curat si am făcut revizia(filtre si ulei). Ieri, marți constatat ca iar am ulei pe la motor(vedeți pozele), azi am scos bobina 3 si era curata, dar parca se vede pe un pic de ulei pe la bujie(sau nu vad eu bine). Specific ca uleiul din prima poza(unde este incercuit) este ars, după cum se vede pe șervețel. Acum întrebarea întrebătoare, de la ce sa fi apărut iar uleiul?

PS: Precizez ca toți mecanicii(inainte de distributie, etansare, revizie) care m-au sfătuit au zis ca este de la etanșare si pe toți i-am întrebat daca e necesar un test de compresie si toți au zis ca nu.

2vlsjtz.pngvh3q5v.jpg35aolrl.jpg125qem8.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi furtunele de gaze carter, sa nu fie fisurate, sau sa nu scape cumva la imbinari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura de la senzorul de presiune ulei, cel din stanga de langa distributie, trebuie schimbata. Am avut si eu problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!