Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Nu trebuie demontata, da, dai jos scutul termic de la evacuare, si poti scoate si tablita , cu putina indemanare. Apoi vei avea un foarte bun acces la tija, imbinare, membrana.

 

Da, Sonax Ceramic am folosit si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte simptome in afara de suturi in accelerare?

Ai folosit Sonax ceramic varianta spray?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, spray.

 

Nu, ocazional lipsa de putere pana in 3000, sut de putere peste 3000, cam astea erau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cam dupa cati km a inceput sa se manifeste la voi(mai ales la tine cogdao )?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a inceput sa se manifeste atunci cand am citit pe forum :) e un sindrom general

Dupa gresare, pe la 141K am observat cat de intepenita era si ce greu mergea tija :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand zici gresare te referi la gresarea cu spray sonax sau ai uns cu altceva initial?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pasta siliconica si apoi spray ceramic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare posibil cretina - cumva cu vaselina pentru frane (glisiere) nu o merge? Ca tine la temperaturi maricele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca vaselina de frane tine la temperaturile de la evacuare, dar SIGUR e mai bun decat rugina care e acum acolo. Eu am sa curat cu WD-40 bine de tot si dupa aia am sa aplic cu un spray o vaselina rezistenta pana la 1000 grade. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cam dupa cati km a inceput sa se manifeste la voi(mai ales la tine cogdao )?

Eu nu aveam probleme de putere, ci un scartait scurt in wot. Am banuit, dupa ce am cautat pe net, ca tija ar fi problema si am luat masuri.

Inca nu e 100% rezolvat, insa in primavara desfac tot pe acolo si gresez ca la carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

pmihairo - daca e sa ne luam dupa ceea ce scrie in link-ul pus de fixpixu, atunci WD-40 nu este recomandat pentru respectivele articulatii.

Ca sa facem o recapitulare:

- intai se ung bine de tot atat axele spre capete cat si articulatia cu o pasta siliconica (ceva exemple se pot da?). Se misca axul printr-o miscare de dute-vino pana cand se simte la mana ca nu mai exista retineri.

- apoi se acopera suprafetele respective cu un spray cu componenta ceramica ce rezista la temperaturi mari pentru protectie. In afara de Sonax Ceramic ce exemple se mai pot da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii atent unde zice băiatul din link ca nu e bine de dat cu d40, ca pe fier/fier iti zic eu ca nu are nici o problema. Trebuie curatat cu ceva, tu zici sa acoperi rugina acolo dedesubt....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor. sunt posesorul unui golf 6 cu motor 1.4 tsi-160 cai dsg7..in decembrie mi-a aparut eroare p0016( masina mergea gen in 3, trepida si smucea cand schimba,nu avea putere cand acceleram,etc)  , si am fost la mechanic pt schimbare distributiei.am cumparat piesele originale ( sine ghidaj, intinzator, lant) si  am lasat masina in service..am luat masina din service, am observat o imbunatatire,dar tot imi trepida si scotea fum alb-gri la accelerari bruste.am pus diagnoza pe masiina si am vazut ca am eroare 000022..am cautat pe internet si am vazut ca este tot de la distributie..am fost la mechanic si am vb cu el, iar acesta baga mana in foc ca distributia ar fi bine pusa la punct, si ca de vina ar fi nu stiu ce pinion din partea stanga cu contra dinti care se misca in stranga si in dreapta putin, si de aceea am aceasta eroare..acest pinion costa 470 euro... eu am tot cautat si nu am gasit nicaieri probleme cu acest pinion la motoarele tsi....are dreptate??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test de compresie. Daca e ok, atunci probabil e variatorul de la axul cu came. Daca nu e nici ala, verifica senzorul de pozitie ax cu came sa nu fie blocat, se mai strica de la mizeria din ulei.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mah baieti, terminati cu mecanicii de cartier la TSI, 80% habar nu au ca vibrochenul se blocheaza. Toti folosesc comparatoare si bat cala de la axe cu ciocanelul ca deh "asa tre' sa intre". Dupa cum ti-am raspuns si prin pm, daca e facuta la comparator, axele nu sunt aliniate si nici nu ai TDC 0.

 

Game over

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mereu cand merg la service cu o problema (sau mai multe), se comporta mai bine decat atunci cand am cumparat-o: nu zgomote, nu probleme, nu nimic.

Am reusit azi sa fac 2 loguri in care nu e atat de evidenta "problema" pe care voiam sa o subliniez - caderea de presiune dintre 3000 si 4000 rpm in WOT. Se vede un drop, insa mult mai mic decat ce simt de obicei si ce citesc cu chinezaria super-interfata-de-diagnosticare OBD-Bluetooth (am vazut si 0.9 -> 0.6 -> 0.9, unde trecerea a fost de ~1secunda).

https://www.dropbox.com/s/x2x2cd4itlp5gij/LOG-01-CAXA-LMZ.CSV?dl=0

https://www.dropbox.com/s/vz0v02tngfg9w7n/LOG-02-CAXA-LMZ.CSV?dl=0

PS: Am facut logurile in graba, motiv pentru care nu am trecut cu mult de 4000rpm si nici nu am coloana de request (inca ma bate VCDS-ul, in special cand il am la dispozitie pentru cateva minute doar).

Astept un feedback din partea voastra.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul mi-a refacut distributia, a schimbat si sensorul g28, dar tot am eroarea 000022..aveti idee daca problema ar fi variatorul, ce riscuri as avea daca as continua sa merg cu el asa??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee cum se manifesta acel variabil( variator) cand este stricat??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns pe PM, ti-am raspuns si aici, ti-a raspuns si florin pe alte topic-uri unde ai postat. Ce e asa de greu sa intelegi ca distributia ta nu este pusa corect la punct?

 

Ce face variatorul? Nu iti mai unge lantul, se blocheaza pinul din cauza mizeriei si nu mai permite ungerea corecta a lantului. Dar asta nu e cazul tau. Tu NU ai Distributia pusa la punct. Nu mai polua tot forumul cu aceeasi problema si intrebare cand ai raspunsul de ceva vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DISTRIBUTIE  VW GOLF 5 - 1.4 TSI CAXA  AF 2009- 90 kw- 122 CAI

03C109158A – lant distributie OEM -  320 lei

03C109509P – bara ghidaj lant OEM  -  50 lei

03C109469K – patina intinzator lant OEM -  33 lei

03C109507BA -  intinzator lant OEM -  180 lei

038103085E – semering vilbrochen ELRING -  36 lei  OEM 80 lei

03C109287G – garnitura capac distributie OEM -  63 lei

N90344501 – oring  2 Buc  OEM -  20 lei

03C121008E – pompa apa HEPU -   207 lei

03C109088E – variator ax cu came OEM -  213 euro Germania Ebay (Romania in magazin 1850 lei)

03C109571F – roata dintata OEM -  110 lei

N90256202 – surub roata dintata OEM -  3 lei

N91048601 -  surub arbore cotit OEM -  18 lei

N91197001 – surub variator cu ax came OEM -  12 lei

                  –  curea accesorii ( prevazut cu clima autoturismul) Contitech - 60 lei

Ulei Castrol 5w30 bidon 4 Litri - 165 lei

Filtru ulei MANN -  40 lei

03C109293 – garnituri in capacul de distributie 2 buc OEM  - 5 lei/buc

WHT001877 – saiba OEM -  20 lei

WHT005162 – saiba OEM -  35 lei

03c105159H – bucsa OEM -  80 lei

03c103825A -  bucsa variator ax came OEM(carcasa)   18 lei

03c105209AQ -  pinion mic OEM - 150 lei

Cine vrea sa faca o distributie ca la carte la 1.4 tsi 122 cai, cam astea sunt piesele si preturile. Codurile pieselor actualizate la zi 04.02.2015.

Eu am cumparat o parte din ele mai putin 03c105159H, Wht001877, wht005162,03c105209AQ,03c109293 si urmeaza sa fac distributia. Pret manopera 400 lei. In topicul masinii mele o sa pun si poze cu piesele. Cine mai vrea mai poate schimba lantul de la pompa de ulei si intinzatorul dar nu stiu codurile.

Modificat de lupo_bv
Vedem şi dacă scrii cu font normal ;)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai gasit manopera cu doar 400 ron? La reprezentanta cat costa manopera daca ai idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!