Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

502 caxa, etka. Multumim totusi de clarificare :)

Nu folosim cred niciunul intervalul longlife

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Important e sa fie low SAPS. Eu prefer norma 504/507 nu pt longlife evident ci pt ca e o norma mai noua, venind cu cerinta clara de low saps.

Ambele merg insa.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine castrol edge prof 5w30 scade 1-2 liniute pe joja intre revizii, deci nu este nevoie sa completez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul pe care il folosesc eu e cel de la service, Castrol 5w30, injurat de toti. Culmea, eu n-am avut niciodata vreo problema, doar ca se mai consuma, daca merg multi km pe autostrada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu impresii dupa o saptamana in care masina a stat in garaj 

 

Dupa resoftare am scapat de bubuielile din toba la pornirea la rece , lucru observat in prima faza faptul ca motorul nu mai trepideaza in perioada de preincalzire . Benzina 99+ petrom ( nu are relanvata )  tot 99+ aveam multe missfire la rece si uneori se aprindea check eneginul 

am pus niste ss uri 

 

ca si sunete ciudate' la pornire park s au auzit putin tachetii pana au luat ulei ..nu sunet de lant nimic..

 

rugaminte imi poate explica cineva ce e cu torque by ASR acolo 

 

iar la boost pressure am vazut ca nu trece de 1260 mbar

post-104729-0-55698200-1418728123_thumb.

post-104729-0-50787700-1418728135_thumb.

post-104729-0-20277800-1418728149_thumb.

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am reclamat la service zgomotul infundat care se auzea la accelerare brusca, mi s-a spus ca e un zgomot normal. Acum se pare ca lucrurile se agraveaza, de doua luni, cand plec de pe loc, mai ales cu motorul rece, dar si cu motorul cald, intr-o masura mai mica, masina tremura puternic. Daca incerc sa plec cu ambreiajul patinat nu se intampla asta. Masina merge normal in rest, accelereaza ok si nu patineaza ambreiajul. E clar o problema de ambreiaj si sunt aproape sigur ca problema va fi aruncata pe spatele meu, avand in vedere ca masina are 65.000 km, chiar daca mai are aproape 2 ani de garantie. Dupa 1 ianuarie imi fac curaj si merg sa reclam problema la service, insa tare ma tem ca voi ajunge sa platesc schimbarea ambreiajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am stat cu problema cu tremuratul la plecarea de pe loc 30.000 km. In curand nu vei mai face diferenta intre comportamentul la rece sau la cald pt ca va tremura de fiecare data.

 

Reclama problema, mai mult ca sigur e rulmentul de presiune de la ambreiaj.

 

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine este prezent problema tremuratului la plecare, dar numai la rece deocamdata...82 400 km ...a aparut prima data acum 2 ani iarna...cand masina avea undeva pe la 45 -50 000 km. De atunci tot asa este, vara a si disparut complet. Acum parca face mai tare... daca se inrautateste...mai vedem...probail este de la placa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E rulmentul de vina, am desfacut eu ambreiajul si rulmentul era mort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTOPIC: Mi se pare ionut sau a aparut un "Bullshit" la semnatura ta care pana acum nu era prezent? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Motor 1.4 TSI CAXA, 77000 km, ulei schimbat acum 300km, fara zgomote suspecte, fara erori, fara misfire, distributia schimbata acum un an. 

Cu motorul cald (ulei la 90 grade), pedala la fund, undeva intre 4000-4200 rpm simt un sut de putere (trage mai tare simtitor). 

e vreo problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice sut in accelerare poate avea multe cauze dar primul vinovat -  Wastegate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca vrea sa deschida valva cat eu sunt cu pedala la fund, pe de alta parte, cred ca ar avea erori daca nu ar putea sa o deschida la timp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai intrebat, ai primit raspunsul. Wastegate este o problema foarte intalnita la tsi, iar daca ai derula acest topic ai putea sa descoperi si solutia.

Daca in continuare crezi si presupui, nu mai intreba :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa aprox 6000 km de la ultimul schimb de ulei (in august), marti am facut din nou un schimb de ulei - de la Mobil1 0W40 la Ravenol VST 5W40  si filtrul de ulei de la Mann la Mahle.

De atunci am avut 3 porniri la sub -12 grade dupa o stationare mai lunga de 8 ore.

Niciodata nu a pornit cu sunet asa de frumos ca cel de dupa schimb. Nici macar la temperaturi ridicate.

Acum zgomotul de tacheti e foarte discret. Nu stiu ce anume face diferenta, filtrul sau uleiul, voi tine sub observatie.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pmihairo la fel si la mine, in treapta a 2a in Wot cum a trecut de 4200 rpm se simte un surplus de putere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am studiat threadul si am ajuns la concluzia ca trebuie sa gresez articulatia tijei care impinge wastegate-ul. Astept doar o zi cu cateva grade + ca sa nu-mi inghete mainile pe acolo. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am studiat threadul si am ajuns la concluzia ca trebuie sa gresez articulatia tijei care impinge wastegate-ul. Astept doar o zi cu cateva grade + ca sa nu-mi inghete mainile pe acolo. 

:icon_thumleft:

 

Fixpixu am observat si eu simptomele mai putin pronuntate cu filtrele de la Mahle, dar in acelasi timp am schimbat si uleiul asa ca nu ma pot pronunta. Oricum la -15 grade, daca misc masina in primele 5 minute zici ca e drujba : Momentan stau cuminte pe Motul X-Clean 5W40.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi tacane tachetii mai pronuntat cu Motul in perioada asta. La fel facea si cu Liqui Moly.

Legat de wastegate, eu am folosit cu succes Sonax Ceramic.

Modificat de cogdao
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie demontata de pe masina sau merge direct doar dand jos scutul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!