Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Schimbarea intinzatorului necesita si alte schimbari ? Grn ulei, lant...samd ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine o las, luni ramane sa o porneasca la rece si de abia apoi discutia de culanta si de ce trebuie schimbat.

Dupa ce are un diagnostic complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot va face carcaitul ....trebuie un intinzator ca la gti cu sistem de blocare.. in cazul meu arcul ăla nou nu a făcut fata decât 4000 km și după s a auzit minunea ...

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un tpi care se adreseaza acestui carait la pornire. Pana acum eu am trait cu impresia ca e normal in primele secunde, aparent nu. 

Am impresia ca la aceste motoare au fost asa multumiti de ei incat dupa ce le-au scos (2007-2008) au ignorat problemele care pot sa apara si nu le-au imbunatatit, ba mai rau.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caraitul asta afecteaza in vreun fel functionarea?Cu intinzatorul asta poate sari de la punct?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisem undeva ca lantul se poate lungi din cauza intinzatorului, care nu isi face treaba corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat pe topicul masinii mele, dar ii sta mai bine aici.

Dupa 2 zile de nepornire. Se aude clar caraitul lantului, iar apoi un clanc si se potoleste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic asa,

 

Ce ai pus tu aici pentru mine nu este zgomot de lant. Dat fiind faptul ca uleiul urca destul de greu mai ales dupa cateva zile, zgomotul pe care il auzi aici este cel al tachetilor care sunt descarcati si dureaza cateva secunde pana se incarca. L-am auzit si la mine, il aud si la tine acum. Eu am cu lantul actual 45K si am momente, mai dese acum la rece, in care motorul face ca in filmuletul tau. Acum 4000K am desfacut motorul si am verificat si lantul si intinzatorul, sunt in cote normale, asa cum erau acum 45K cand l-am schimbat. Recomandarea, in cazul in care inca nu o faci este sa mergi pe ulei 5W40, se comporta ceva mai bine la rece. Dupa Castrol si Mobil, acum sunt pe Motul si sincer performeaza in fata celorlalte doua.

 

Lasa lantul in pace ca nu ai zgomot de lant :)

 

Numai bine.

 

LE: In schimb clanc-ul ala nu stiu de unde este, cel putin eu nu l-am auzit pe sub capota mea.


Citisem undeva ca lantul se poate lungi din cauza intinzatorului, care nu isi face treaba corect.

 

Ionut, lantul tot timpul sta, sau trebuie sa stea in tensiune. Cum avem socuri termice constante, materialul se intinde si se va intinde pe toata perioada lui de viata. Ipotetic vorbind, daca intinzatorul preseaza mai mult decat este necesar in patina sa intinda lantul, poate duce la o asemenea situatie dar este aproape exclus ca un arc si presiunea uleiului sa poata intinde atat de mult lantul. Cea mai mare solicitare asupra lantului este momentul pornirii motorului. Atunci trag rolele de el si il intind milimetru cu milimetru.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ce spune Bogdan Moraru. Si la mine se aude la fel acum de cand e mai rece dar nu e lantul. Ala e mult mai pronuntat. L-am avut si eu pana l-am schimbat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut zgomot de lant si l-ai schimbat? 1.4 122?

 

Am lasat masina pt verificari, urmand sa fie pornita maine dimineata, scanata cu VAS-ul, iar daca totul e in ordine atunci am scapat de o grija. 

Better to be safe than sorry. Mai ales ca este un tpi care se adreseaza unui zgomot la pornire.

 

Da, pana acum am mers numai pe 5w30, de doi ani pe Motul.

 

 

L.E.: La aproape toate pornirile la rece aud tachetii. Fie iarna fie vara, iar daca trec zilele nepornita se aude si mai pregnant.

Am ascultat acum si un clip cu lant de 1.2. Zgomotul pare mai rapid, mai putin sacadat si alt timbru. Totusi am observat ca la 1.2 la pornire s-a auzit lantul, dar nu tachetii :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot pe Motul sunt si eu, chiar daca difera motoarele tachetii sunt tot hidraulici si pot sa va spun ca 5w30 amorseaza mai repede tachetii decat 5w40, am probat si pe uleiuri noi de cand a venit frigul acum, nu am rezistat sa tin 5w40 mai mult de o luna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu as spune ca e zgomot de lant in clipul de mai sus. Mai degraba tachetii hidraulici. Lantul din cate imi aduc aminte face mult mai rau.

Modificat de mOFO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema.. Masina mea da missfire urat pe 1 si arunca ulei pe breather-ul de la distributie. Ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Segmentii. Eu asa am patit la a mea pana sa sparg pistonul, consuma ulei de rupea, dar nu il ardea pentru ca nu scotea fum, ci il arunca pe furtunul de gaze carter chiar inainte de turbo, l-am gasit in intercooler cand a fost demontat.(~2 litri)

 

Evident sper sa nu fie asta, dar dupa faptul ca ai si misfire acolo in combinatie cu ulei la pcv cam asta este diagnosticul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta e si la mine, am scos bujia si e uda de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic asa,

 

Ce ai pus tu aici pentru mine nu este zgomot de lant. Dat fiind faptul ca uleiul urca destul de greu mai ales dupa cateva zile, zgomotul pe care il auzi aici este cel al tachetilor care sunt descarcati si dureaza cateva secunde pana se incarca. L-am auzit si la mine, il aud si la tine acum. Eu am cu lantul actual 45K si am momente, mai dese acum la rece, in care motorul face ca in filmuletul tau. Acum 4000K am desfacut motorul si am verificat si lantul si intinzatorul, sunt in cote normale, asa cum erau acum 45K cand l-am schimbat. Recomandarea, in cazul in care inca nu o faci este sa mergi pe ulei 5W40, se comporta ceva mai bine la rece. Dupa Castrol si Mobil, acum sunt pe Motul si sincer performeaza in fata celorlalte doua.

 

Lasa lantul in pace ca nu ai zgomot de lant :)

 

Numai bine.

 

LE: In schimb clanc-ul ala nu stiu de unde este, cel putin eu nu l-am auzit pe sub capota mea.

Intradevar se confirma faptul ca nu are treaba zgomotul cu distributia, asa ca lantul ramane neatins. Mi-au zis ca asta ar fi legat si de ciclul de preincalzire al catalizatorului.

Un ulei 0w30 ar fi mai bun? Insa n-am vazut unul care sa respecte normele 504, 507.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am exact acelasi zgomot la pornire, clar nu are legatura cu lantul de distributie, sunt tachetii care bat pana cand urca uleiul in motor. E normal sa se auda iarna mai tare, uleiul e mai vascos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un ulei 0w30 ar fi mai bun? Insa n-am vazut unul care sa respecte normele 504, 507.

 

 

Uleiurile 0w30-vw503 sunt mai scumpe deoarece au baze sintetice fata de 5w40-vw502 si 5w30-vw504 care sunt HC, daca la motorul tau poti folosi 502 sau 504 atunci merge si 503 fara probleme si chiar se va reduce zgomotul la rece fiind cel mai subtire dintre cele 3. Indiferent de calitatea uleiului folosit se recomanda schimbarea la interval fix max. un an sau 10k...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu aceste zgomote la porniri, dar intotdeauna daca masina a stat cel putin 24h nepornita. Si nici atunci de fiecare data, cam din 10 porniri de 7-8 ori. Nu este lantul , zgomotul produs de lant este total altfel, un fel de clancanit metalic mai strident si adanc. Eu folosesc ulei 0W-40 Mobil New Life si ce pot spune ca se comporta mai bine ca si 5W-30 desi nu are norma 504 numai 502. Oricum nu tin nici un ulei mai mult de 12-13 000 km. Chiar vreau sa trec la strict 10 000km/schimb. Motul as fi singurul pe care l-as mai incerca dar un pret dublu nu stiu daca merita... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5w40 este pretabil la clima noastra, nici nu il papa masina, functioneaza si mai bine la rece si cald decat 5w30. Astea le-am testat. Raman fan motul 5w40 si din ce aud printre anumiti mecanici cu experienta, face si mai bine lantului. Acum nah, fiecare cu uleiul lui :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

w40 este mai vascos doar la cald,   ca il "papa" mai greu masina nu este neaparat un lucru pozitiv, eu tind sa cred producatorul inainte mecanicilor. Eu in general il schimb cand observ ca incepe sa isi piarda elasticitatea si devine mai apos.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu credeam producatorul cand zicea ca lantul nu se intinde sau nu se rupe. Si ce sa vezi, au reproiectat motorul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice lant se intinde, cat despre probleme cu distributia sa stii ca exista de ceva timp la vw(din pacate au devenit mai dese in ultima vreme), mie la fsi mi-a sarit lantul de la punct.

Ok, mecanicii de la noi stiu mai bine decat producatorii de masini sau uleiuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!