Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Am de parcurs pasii ca la 1.2tsi cu lasat masina si inregistrat zgomotul la pornire dimineata. Zgomot care exista mai mereu la pornirea la rece.

O sa fie pe culanta, cat anume am inteles ca se stabileste pe loc in functie de mai multi factori. Partea buna e ca am reviziile doar la reprezentanta, partea proasta ca ultimele 2 sunt facute cu Motul Specific 504/507 si nu cu ce imi dadeau ei supraevaluat. Orice reducere e buna.

 

Mergi si verifica, mai ales daca ai zgomot de lant la pornire cateva secunde.

Tie la fiecare pornire la rece iti suna? Mie nici acum la 81 000 km nu...mai ales acum la rece. Vara facea mai des. Desi am Octavia2, dar si masina mea e MY2011, deci motoarele trebuie sa fie identice. Cati km ai pe masina? Acum degeaba m-as duce la ei ca nu ar inregistra nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si astia din Cluj la fel...  ca nu trebuie schimbat niciodata... cum pot sa spuna asa ceva???? Chiar si cei mai atehnici stiu deja ca aceste lanturi se lungesc cu timpul...

Cred ca nu la VAG se referea ... :10[1]:

Crede-ma ca exista motoare cu distributie pe lant care nu se schimba chiar niciodata :icon_thumleft: insa VW nu prea e printre ele. :D

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproximativ la fiecare pornire de dimineata. Cu atat mai mult daca o las 2 zile nepornita. Se aude acel carait de maxim 3-4 secunde.

Am 43500 km. 

Logic ar fi sa fie pe motor nu atat in legatura cu seria de caroserie.

 

Nu este actiune (nici nu-mi apare acolo) cat tpi. Din pacate nu stiu numarul.

S-au mai inlocuit lanturi de 1.4 pe culanta prin strainatate. Am cautat pe forumuri si am dat de 2 numere de TPI. Cine stie poloneza please help:

c8f7f5695eabd21e.jpg

df19719fa54cd203.jpg8694cf0f06cb296b.jpg

34991f5b3d67e994gen.jpg

Publicat in 20.06.2012 din cate se vede. Cu proxima ocazie o sa intreb.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru înlocuit distribuție pe culanta(lanț, întinzător, variator ax came) știu un caz concret în Cluj la un golf din 2009 și aprox 18000 km facuti in 4 ani. În Germania știu de pe forumuri de nenumărate..

Singurul TPI VW mai recent care se aplica la distributie este 2009810/23 din 17.06.2013. El zice ca pentru zgomot de pornire de 2-3 secunde se schimba regulator ax came daca nu e 03C109088E. In caz contrar se verifica distributia si se schimba dupa caz componente.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2.0 tsi am vz pe net niște intinzatoare care aveau danturare și sistem de blocare a pistonului ...și la 1.4 și 1.2 ar fi bine venite ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa vin cu o completare. Tot pt VW este un TPI 2027916/8 din 6.05.2013 legat de zgomote in partea distributiei la relanti. Aici zice ca se da jos baia de ulei si se inspecteaza tensionatorul. Daca e blocat se inlocuieste.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care sunt criteriile in urma carora se calculeaza valoarea culantei?

Nu vorbesc de cele cunoscute ca reviziile la reprezentanta. Din cate am inteles de la cei de acolo, fiecare masina/proprietar beneficiaza de o anumita valoare care e stabilitata dupa anumite criterii precum vechimea masinii, km parcursi si altele mai putin obiective. Este adevarat ca o reprezentanta poate da o culanta mai mare comparativ cu alta pe fix aceeasi masina?

La modul daca conteaza operatiunile facute acel service.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este adevarat ca o reprezentanta poate da o culanta mai mare comparativ cu alta pe fix aceeasi masina?

Da, si e si normal. Pentru ca nu e un lucru care tine de importator sau de fabrica, astia acoepra o bucata mai mica. Peste acel barem tine de service ce reducere ofera si e normal ca unui client mai bun (unul care face reviziile acolo, care a cumparat mai multe masini, care a luat masini mai scumpe etc) sa-i ofere conditii mai bune (care pot ajunge pana la 100% reducere), asa isi fidelizeaza clientii.

Dar trebuie tinut cont de faptul ca acest lucru il acopera service-ul, nu fabrica din Germania, nu importatorul autorizat, nu reprezentanta ca lant de firme, ci strict acel punct de vanzare/reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ai dreptate, spre exemplu in cazul meu culanta(piesa-pompa de apa) a fost acordata de fabrica si serviceul nu a suportat nimic, manopera am platit-o eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, intr-un caz fix ca al tau, se putea ca alt client sa plateasca doar 50% din manopera si restul sa fie suportat de catre service/reprezentanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa, tu vorbesti de manopera exclusiv?Pe partea de manopera mi-au zis ca fabrica/vw nu a acordat nimic si mi-au facut o mica reducere.

Chestia cu 50% din manopera este adevarat ca mi-a fost oferita in alta parte dar pe alta piesa cand masina era in garantie(daca se dovedea ca nu face obiectul garantiei).

Probabil la manopera tarifata consistent fac reducere ca au de unde...

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da! Fabrica acopera o suma/piesa fixa, acolo nu se poate negocia! Pe restul de la cat acopera fabrica pana la valoarea facturata este treaba service-ului ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru culanta exista o aplicatie soft in care se introduce VIN-ul masinii, se confirma istoricul de service...iar de acolo iese un rezultat, acelasi pentru toti dealerii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde este aplicatia asta/

Cine are acces la ea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu "master"-ul pe aplicatie este inginerul care se ocupa de garantii in cadrul fiecarui dealer.

Ei sunt la curent cu toate informarile, ei sunt interfata cu fabrica, ei ar trebui sa scrie raspunsul atunci cand se refuza o operatie pe garantie sau culanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well, i'm in.

Poti pune coduri pt ambele verisiuni?

Multumesc!

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine e curios de noile TPI pana in oct 2014 : https://yadi.sk/d/PQni6z9mdAKuacu instructiuni de cautare TPI aici: http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=149433

 

Mi-a atras atentia acest TPI: 2038307/1 din 09.09.2014

si acesta

TPI 2037011/1 din 29.04.2014

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Același intinzator merge și la 1.4 twincharged și la 1.4 turbo ? Și eu vreau din ala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continutul postului cu "Eroare" nu era pentru CAXA. Imi cer scuze.

Cu toate acestea totusi exista o revizie noua de intinzator:

03C109507BA

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intinzatorul meu vechi ..codul în foto 03C109507M model vechi 2006  .. dupa 01.03.2009 03C109507AH

post-104729-14177752547064_thumb.jpg

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!