Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Nu doar voi. Probabil e doar un zgomot functinal, multi l-au auzit si, desi in unele cazuri s-a schimbat cate ceva pe ici pe colo, situatia e acceasi.

 

Eu am patit altceva: joi dimineata, pe la 7:30, masina a pornit la a treia incercare dar a murit dupa cateva secunde. Bateria era Ok, cunsumatorii nu avea probleme la verificare. La a patra, am apucat s-o sprituiesc si de atunci n-am mai avut probleme.  Benzina e Mol Evo si vreo 10 grade afara (conformului bordului). 

Se consemneaza asa ceva in log-ul de erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva a postat un citat din manualul de utilizare: "■ După pornirea motorului rece se poate ajunge pentru scurt timp la zgomote de funcţionare amplificate. Acest lucru este normal şi nu trebuie să vă îngrijoreze." Evaziv si acoperitor. Asa ca ma las de cautat. Daca o sa citeasca cineva postarile despre acest zgomot si are raspuns la problema, poate in timp o sa-l aflam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o sa reclam zgomotul acesta la service, impreuna cu alte probleme pe care le-am constatat. Chiar daca mi se va spune ca sunt zgomote normale, sesizarea acestor zgomote ca posibile probleme ramane scrisa in istoricul de service si daca chiar se manifesta vreo problema, voi putea cere repararea acesteia in baza certificatului de garantie. Mie nu mi se pare un zgomot normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristian

Nici mie nu-mi suna normal. Cred ca ai sa ajungi la service inaintea mea, sunt curios care va fi verdictul lor. Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa ce se opreste AC-ul nu se aude mai nimic. Verifica sa nu fie rulmentul de la ambreiaj. Daca apesi ambreiajul se duce?

 

Vezi ca ai pus . imediat dupa link si nu merge direct.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude un tacanit. Trebuie sa dai boxele ceva mai tare. Nu conteaza ce apas , apare doar la relanti , imediat ce ma pun in miscare cat de putin dispare. Am auzit ca ar fi ceva cu niste conducte de benzina care ating caroseria si ar face ceva zgomot. Posibil sa fie aia cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme cu conducta de benzina. Se rezolva la revizie dacă le spui. Se știe de problema, o sa vezi ca sunt pregătiți cu niste benzi din spuma pe care le baga în lonjeronul drept.

Aceeași problema avut-o și eu... Cum turai motorul un pic nu mai tacanea... Si doar iarna când era frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jur ca m-a disperat tacaneala aia ... in toata linistea din masina ca nu scartaie nici un plastic .. se aude panaramana aia de tacaneala. Sper sa se rezolve asa cum zici tu.

PS : este neaparat sa ajung la reprezentanta sa rezolv problema asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu sunt interesat de asta as vrea sa verific ...

Pe unde tre sa mă uit ? ms

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu un zgomot generat de vibratia unei conducte in masina mea (Polo 6R 1.2 TSI fabricat in saptamana 39 din 2011). Uneori zgomotul degenara intr-o bataie in toata regula.

Situatia s-a rezolvat la revizia din octombrie prin indesarea unor "bureti" albastri in zona dreapta pe unde conductele coboara sub masina.

 

Cand nu mai poti, fa-ti programare la service. Nu are rost sa astepti pana la revizie (asta daca nu cumva ea este peste o saptamana-doua).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este si la mine .. uneori nu se aude deloc , uneori subtil .. iar alte ori exact cum ai spus si tu degenereaza intr-o bataie in toata regula. Voi apela la dealerul local. Multumesc baieti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine... chiar facea urat de tot vara. De cand a venit frigul, a disparut complet dar vad ca la vara o sa reapara. Atunci clar o sa ma duc pe capul lor. 100% sunt tevile de benzina din lonjeron...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

De asta am intrebat si eu pt ca am vazut ca ar face maxim 1.8. Insa doar pe hartie. Nu am citit de nimeni sa fi scos mai mult de 1 bar.

 

 
 
 

 

 

Am scos 1.5 insa doar o data la S1, si inainte sa modific actuatorul ca-mi intra in limp de la overboost.

Atasez o poza cu eventuri in loguri in care s-a dus peste 1.1, considerand presiunea atmosferica la 1 bar ( 1000 mbar ).

 

Nu ar fi mai eficient un actuator de la Forge?

http://forgemotorsport.at/product_info.php?info=p1184_FMACVAG09---alloy-adjustable-actuator-VAG-1-4-TSI--Turbo-only-.html&XTCsid=56b94e7f0c077e15b109c06edd7672f3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@giony82 mai tii minte cat a costat interventia asta ? Multumesc

A mea e în garanție.. Nu am plătit nimic în plus. Ei știu de problema.. Au fixat fără sa audă problema, deci e ceva cunoscut. Din punctul meu de vedere e o problema de proiectare deci tre sa fie moka.

Totuși dacă ma duceam inafara reviziei ii vedeam in stare sa imi ceara bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu dau numai de incompetenti la reprezentanta si de data asta nu e vorba numai de Brady.

Ca nu exista actiune pe masina, ca poate sa fie alta sursa, trebuie investigat. I-am explicat ca sunt niste bureti cu care se imbraca conductele pt a nu vibra de se aude in caroserie.

Mi-a pus iar placa, parca ar fi mori stricate. O sa ma duc marti sa imi puna buretii fie ca vor ei sau nu :)).

Sa-mi ziceti daca stiti de vreun tpi, numar ceva.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat singur problema, în topicul din semnătura la postul 1001, am băgat folie alimentara făcută ghem în gaura din lonjeron. Si nu mai vibrează țevile de benzina. Dacă ai un cric si o tubulara de 13 ca sa dai jos scutul, durează maxim juma de ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si astia din Cluj la fel... ce este cel mai urat ca de fiecare data cand vorbesti cu ei te iau de parca ai fi analfabet tehnic si nu ai sti nimic...din cauza asta am amanat si pana acum aceasta operatiune ca numai ma enervez pe ei de cale afara... ultima data cu lantul... mi-au explicat ca ei nu au schimbat nici un lant de distributie pana acum la 1.4 TSI CAXA( efectiv nu cred acest lucru - si asta spune un inginer tehnic de la Compexit Skoda care sunt unul dintre cei mai mari dealeri Skoda-Seat din Romania) si ca nu trebuie schimbat niciodata... cum pot sa spuna asa ceva???? Chiar si cei mai atehnici stiu deja ca aceste lanturi se lungesc cu timpul... daca mi se intampla ceva la motor pot sa ii trag la raspundere? Acum pot, ca este inregistrat la ei , inspectie lant...se vede in sistemul lor. OK le mai las o vreme dar maxim pana la 100 000 km. Plin de abureli si increzuti... iar daca cumva faci greseala majora sa pomenesti de forum sau internet te iau de parca ai fi Bula... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La conducte aparent nu ar fi tpi (cel putin pe seria mea de caroserie) insa este pentru distributie. L-am presat pana a cautat ca tot zicea ca nu 1.4, doar 1.2 si tot asa. Cand a vazut ca exista actiune sa ii cada ochii. A verificat de doua ori seria, era corecta. Asadar exista actiune de inlocuire a distributiei pe garantie/culanta la 1.4TSI 122 MY2011 pe Golf 6 cel putin. Presati la reprezentanta pana verifica efectiv si nu se dau atotstiutori desi sunt habarnisti.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci te faci cu o distributie noua? :D Oare pt 2.0 TSI exista ceva?

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am de parcurs pasii ca la 1.2tsi cu lasat masina si inregistrat zgomotul la pornire dimineata. Zgomot care exista mai mereu la pornirea la rece.

O sa fie pe culanta, cat anume am inteles ca se stabileste pe loc in functie de mai multi factori. Partea buna e ca am reviziile doar la reprezentanta, partea proasta ca ultimele 2 sunt facute cu Motul Specific 504/507 si nu cu ce imi dadeau ei supraevaluat. Orice reducere e buna.

 

Mergi si verifica, mai ales daca ai zgomot de lant la pornire cateva secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aude nimic la mine, dar ai vazut pe topicul de la Gti 6 ce patesc..... Eu am cod motor CAWB si am observat ca exista si golf 5 GTI cu aces cod motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie in weekendul asta mi s-au aprins beculete noi in bord(check engine+epc+ mentiunea "service now" pe cb) ca sa fie in ton cu perioada asta a anului. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!