Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

In ssp 405 zice asa:

"The fresh air is drawn in via the air filter and is

compressed by the turbocharger compressor wheel.
The maximum charge pressure is 1.8 bar (absolute)."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta am intrebat si eu pt ca am vazut ca ar face maxim 1.8. Insa doar pe hartie. Nu am citit de nimeni sa fi scos mai mult de 1 bar.

 

 
 
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca absolut e calculat luand in calcul presiunea atmosferica. Daca din asta absolut se scade presiunea atmosferica se poate afla la ce presiune reuseste turbina sa comprime aerul.


Legat de turbina. Azi am schimbat valva N75 (nu-mi place cum merge masina).

Am observat ca pe partea de compresor, tubulatura care merge la clapeta de acceleratie si pe clapeta pe pereti este destul de mult ulei (cu o culoare de ulei proaspat, galben translucent).

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Si acum merge mai bine? Simptomele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu cum merge. Încă n-am apucat s-o mișc după ce am meșterit. Simptomele sunt alea care le-am descris în posturile anterioare : zmucit când ajunge în frana de motor și după aceea la accelerare imediata după ce ajung în frana de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

De asta am intrebat si eu pt ca am vazut ca ar face maxim 1.8. Insa doar pe hartie. Nu am citit de nimeni sa fi scos mai mult de 1 bar.

 

 
 
 

 

 

Am scos 1.5 insa doar o data la S1, si inainte sa modific actuatorul ca-mi intra in limp de la overboost.

Atasez o poza cu eventuri in loguri in care s-a dus peste 1.1, considerand presiunea atmosferica la 1 bar ( 1000 mbar ).

post-99724-0-24991600-1415980840_thumb.j

Modificat de yopy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, smuciturile sunt de la suportii de motor. Cel de la cutie e cel mai fragil, cand o sa il dai jos sa il misti cu mana sa vezi ce joc are, eu am ramas socat de cat de flexibil era cauciucul din el vs unul nou. Ambii suporti din partea de sus ajung la 550-600 ron + manopera.

Legat de uleiul din tubulatura, din cate stiu e ceva normal, legat de ungerea turbinei (sper sa nu gresesc).

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yopy, ma bucur sa vad ca se poate. Ai rezolvat cu tija actuatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat insa am dat la piulita chiar prea mult si am dat-o in ailalta, astfel incat elibereaza presiunea prea devreme, de unde si semi-dezamagirea ce ai vazut-o cand am fost la exelixis.

De atunci n-am mai facut nimic cu ea, merge decent insa cam cu 10-15 cai sub potential.

Modificat de yopy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am apucat sa fac un test cu noua valva. 15 km în toate regimurile de turatii. Ce am remarcat e modul "hotărât" în care accelereaza, fără ezitări. Poate e prea devreme sa formez o concluzie definitiva, dar nu am mai simțit nicio zmucitura la accelerare/deccelerare din/in frana de motor.

Țin sa precizez ca am cumpărat o valva n75 care se pune pe CAVD: 03C906283B

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, interesant. Recunosc ca schimbul suportilor de la motor nu rezolva 100% problema cu smuciturile.. O sa pun si eu valva de cavd, poate ma scapa de probleme :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un drum de 130 km azi pot sa spun ca motorul merge mult mai bine. Schimbul valvei a făcut diferența. Masina e mult mai plăcut de condus. Un mic soc se simte ocazional, dar asta probabil din cauza suportilor.

Pentru cei interesați am cumpărat o valva pierburg (astia fac si oem)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Țin sa precizez ca am cumpărat o valva n75 care se pune pe CAVD: 03C906283B

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La blg știe cineva cât boost face turbo ?

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am mai auzit lantul la temperaturi scazute cum il auzeam la 20+ grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am o intrebare pentru cei cu motorizare 1.4 TSI 122 CP: Se intampla, la pornirea cu motorul rece, sa aveti un zgomot de genul:

Am gasit clipul care reda cel mai bine sunetul. Stie cineva de unde provine zgomotul? Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie desfăcut şi făcută puţină întreţinere la el (schimbat bucşe, ungere, eventual dacă este cazul shimbat cărbuni sau rectificare colector dacă tot îl desfaci). În principiu sunetul este dat de uzura unei bucşe şi a lipsei de ungere. Vezi că scrie pe aici ceva

http://vwforum.ro/topic/42012-electromotor-demontare-si-curatare/?p=738431

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am omis ceva foarte important: masina e noua, are doua luni de cand a iesit din fabrica. E masina mea, nu cea din videoclip. Am vazut clipul si mai ales motorizarea, de asta am postat aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cazul ăsta trebuie să mergi cu ea la o constatare, dar eu tot cred că electromotorul este generatorul sunetului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fix acelasi zgomot la pornire la 1.2 TSI 110 CP DSG7. Curios ca din cate 1.2 TSI si 1.4 TSI sunt pe forum din generatia noua, doar noi doi am sesizat zgomotul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt destui, crede-ma, chiar si englezi cu aceeasi problema. Pe majoritatea nu-i intereseaza, e in garantie merg cu asa cu ea si asta de mult timp. Astept sa vad ce face cineva (Anglia), care a schimbat electromotorul, a ramas zgomotul si acum se pare ca vrea sa schimbe pompa de inalta presiune. Ma intereseaza sa aflu rezolvarea zgomotului, sa nu bajbai cand o fi sa ma duc la reprezentanta(cand o sa am timp). De asta tot intreb pe forumuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!