Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Voua va scade nivelul antigelului sub minim dupa 1-2 ani?

Eu trebuie sa completez din nou (este la vreo 2 cm sub nivelul de minim ) si nu stiu daca este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1 an scade sub minim.. Anul trecut in perioada asta m-am trezit cu martor in bord :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are treaba :) scade acum exact cum scadea cand era stock 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu, am completat de 2 ori, daca tin bine minte, in putin peste 2 ani. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scade usor sub minim dupa care se stabilizeaza. Mereu la revizie mai completez cate putin.

Vesnica concluzie, asa face la toate :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unul care zice, la mine nu face :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti exceptia din pacate. Din primul an scadea la mine, dar niciodata cat sa se aprinda martorul. Pur si simplu parca nu ii placea sa aiba nivelul mai sus de minim. Dusa la PBN pt a face teste pe instalatie, de ce pierde etc. De asteptat faptul ca nu au gasit nimic.

 

Completarea de la revizii este doar cu apa, proprietatile antigelului ramand constante si in limitele acceptate.

 

La cat de complex au facut sistemul de racire al chargecooler-ului folosind tot apa din vas, dar pe un circuit separat, radiator separat si tot asa riscul sa fie vreo problema undeva la orice nivel e mare. Apropo de asta, explicatia pt intercooler-ul aer/apa asa numitul chargecooler integrat in galeria de admisie ar fi economisirea de spatiu si no lag. Problema este ca e mai ineficient la modul in care sunt folosite masinile de strada si mai complex.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema si la mine cu antigelul... Completez odata pe an, de obicei in perioada asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm și eu. E pe minim de cand știu masina de 2 ani. Am completat o singura data, și într un timp de x zile /luni (nu mai retin) a revenit la minim și acolo sta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la momentul asta este putin sub minim cu motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...eu in 4 ani si ceva am completat o singura data si acum sta nivelul frumusel la locul ei...

Problema la mine asa la 79 000 km este la Wastegate...se pare ca se blocheaza cateodata, lucru confirmat si de reprezentanta Compexit Cluj. Desi am facut toate reviziile la o reprezentanta(cea din Oradea) cea din Cluj nu vrea sa faca pe kulanta fiindca kulanta cica se aplica numai acolo unde ai facut revizia...eu stiu altfel...deci se pare ca acest wastegate este vina. De altfel aveti grija..daca simtiti mici poticneli la acceleratii pana la 3000 rpm si simtiti parca o pierdere de cuplu pana la 3000 rpm (de acolo in sus trage bine) sunt probleme cu wastegate) Sunt de parere ca foarte multi umblam cu wastegate care se blocheaza numnai ca omul de rand nu prea observa..pana ce masina merge..si nu zic ca nu merge. Eu atunci am facut clar diferenta cand am condus o alta masina cu motor 1.4TSI... piesa insa te ustura...conform reprezentantei 2500 RON...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca ai facut reviziile in mai multe locuri unde se aplica?Ce garantie ai avut doar unde faceai revizia?Culanta nu o plateste serviceul asa ca mi se pare o prostie...

Ai incercat sa urci masina pe elevator si sa degripezi/cureti tija ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca pusese Bogdan mai in spate un DIY facut de un rus pentru o noua varianta de tija pentru wastegate. Ideea este urmatoarea, piesa in sine nu este tehnologie spatiala ci doar o tija impinsa pneumatic, tija care actioneaza o clapeta batanta. Problema in mare parte apare de la articulatia tija/clapeta care in timp face joc, rugineste, se blocheaza etc.

 

Variante de remediere sunt destule dar necesita un pic mai multa mecanica si surubareala. Inclusiv asa minunata "Clema" de 70E din reprezentanta care atenueaza zbarnaiturile acestei tije, de fapt se clipseaza pe articulatie si o preseaza pentru a elimina jocul.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie urcata masina pe elevator pt a avea acces la turbina, e destul sa desfaci scutul de pe turbo si poti sa lucrezi linistit. Si eu am avut probleme cu wastegate-ul cand era masina stock, in wot cu treapta 1 la 3000 de ture parca a bagat apa in loc de benzina pt o secunda, dupa care a tras cum trebuia - nu missfire, nu check engine, nu epc, si nici n-a mai aparut dupa. 

 

Cine are putin timp liber poate dea cu ceva spray pe acolo periodic, nu e asa mare deranjul. 

 

Bafta! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ii tot dau cu sonax-ul pe baza ceramica, dar daca vroiam sa demontez si sa montez toata ziua imi luam o masina Lego. Situatia asta este usor eliminata prin rezolvarea  articulatiei de la waste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da da intre timp m-am documentat si eu..si chiar am vorbit si cu alte reprezentante si este asa cum spuneti si voi. Deci daca nu vor ei sa faca, apelez la alta reprezentanta. Pana atunci probabil o sa dau cu ceva mai rezistent la temperaturi inalte pe tija...stiu ca trebuie demontat acea tabla de protectie termica...este explicat de catre colegul Fixpixu care a si schimbat intre timp wastegateul deja la numai 30 k km . Se pare ca este ceva nota de service dat pe toate motorizarile acestea de catre VAG si se schimba cu ceva wastegate inbunatatit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,sper sa mearga link-ul.

Asa a pornit masina mea dupa ce a stat trei săptămâni pe loc nepornita.

Nu înțeleg de ce mergea putib înecata..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E private. Vezi la setarile clipului eventual sa fie vizibil celor care au link-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la ce sa fie aceasta întrerupere? Nu am vreun martor aprins in bord..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, ce mi se pare anormal este faptul ca oscileaza turatia nu ca intrerupe, faptul ca "da sa moara" mi se pare ciudat. Numai o diagnoza iti va spune ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!