Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Eu la pornire am exact unele din zgomotele din clip. Cu cat sta mai mult cu atat se aude mai urat la prima pornire la rece.

 

Primele 2 porniri din clip mai ales imi sunt foarte familiare.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auzi asa cu cat sta mai mult deoarece se dezamorseaza intinzatorul si pana face presiune din nou lantul danseaza dupa bunul plac. Este deja iesit peste cota in care arcul il mai poate intinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutia o dau din punctul meu de vedere. Inlocuire lant, patine, intinzator si garnitura+semeringul de la vilbrochen.

 

LE: vazusem candva un intinzator custom cu o siguranta care nu ii mai permitea revenirea la punctul de dezamorsare DAR chiar si asa lantul tot se intinde dar macar nu mai are asa mari sanse sa sara. Din nefericire nu gasesc acum link-ul si chiar daca il gasesc nu avem unde sa facem asa ceva.

 

Era ceva de genul asta

 

http://d5otzd52uv6zz.cloudfront.net/81aa30ed-4c54-4801-b908-0f010dcf12c0-800.jpg

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci problema e in definitiv de la intinzator, dar pt ca la 1.4 nu au binevoit sa updateze atunci inlocuim absolut tot la un cost maricel.

@Mike, se poate si sub 50k nicio pb :))

 

Cel de pe 2.0 nu se poate pune cumva si la noi?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am luat piesele de la reprezentanta si tot face, cred ca sunt 2 faze cand face si asta de la intinzator chiar daca in timp se alungeste si lantul putin, la mine in 5k km nu avea cum sa se alungeasca,

 

1 cand o lasi mai mult timp ramane si  intinzatorul pe arc ne mai fiind presiune de ulei si nu are sistem de blocare ca la 1.8/2.0 tsi

 

2  am patit de 2 ori urmatoare faza , am spalat masina(nu are nicio treaba) am gasit masina in garaj deplasandu-ma 10-15m cu tot cu manevre , dimineata de 2 ori rattle noise ...,

 

distributie noua schimbat la 93.xxx km si acum am 98.xxx km deci intinzatorul nu e bun :D 

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 5000K nu e normal sa ai zgomotele alea dar cu toate astea le ai. Zgomotul de lant este foarte des confundat de catre posesorii de 1.4 dar in cazul tau, este intr-adevar zgomot de lant. Singura varianta cu toate ca este destul de rara, este sa ai un lant mai lung din constructie cu cativa mm si de aici zgomotul.

 

In orice caz nu il poti verifica "ochiometric" decat daca dai baia jos. Atunci vezi cat de iesit este. Ai pozele postate mai sus in care poti vedea diferenta.

 

LE: nu te plange ca a mea dimineata face ca masina de cusut. Tacane tachetii ca la nebuni vreo 2 minute pana ajunge uleiul la ei.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbarea distributiei am auzit sunetele doar in faza 2 cum am numit-o mai sus si nu pot sa mi dau seama/care i explicatia , ma intreb daca se potriveste un intinzator de gti cel cu blocator

 

Clipul postat de robi_zet e foarte bun, cand e sa aveti lantul alungit peste limita apare eroarea camshaft low response , atunci trebuie normal schimbata distributia , daca mai mergi iti da out of range si atunci e posibil sa ti fi bulit supape ceva 

 iar daca sare nu ai de unde sa stii , personal nu am auzit de lant rupt sau sarit ...

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In speta cel din stanga ar fi cel nou la 2.0. Design-ul la cel de 1.4 cum e? 

Tensioner1.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa corectez postul anterior si sa aplic pentru un mea culpa.

Exista o revizie noua de intinzator lant CAXA. Pana acum codul era 03C109507AH.

Din 28.09.2014 s-a schimbat in 03C109507BA.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In speta cel din stanga ar fi cel nou la 2.0. Design-ul la cel de 1.4 cum e? 

Tensioner1.jpg

Numarul 2 aproximativ. Revizia despre care vorbeste colegul nostru nu mai are banda neagra, uleiul intra prin alta parte

Iata o posibila solutie pentru cei care banuie solenoida de la variator.

 

http://www.vwwatercooled.com.au/forums/f112/mk-vi-gti-noise-upon-start-up-cold-weather-74027.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asadar revizia la cel de 1.4 este in ton cu cea de la 2.0. Acolo a fost TPI.

 

In alta ordine de idei se poate schimba doar intinzatorul fara sa fie nevoie de toata distributia? Am 42k km si n-as vrea totusi sa o inlocuiesc, dar nici sa stau cu gandul ca se poate intampla ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lantul e intins, oricum desfaci toata distributia sa schimbi intinzatorul iar doar schimbarea acestuia nu o recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lantul e ieftin. Maxim 330-370 ron. Intinzatorul aprox 220 ron. Manopera e mai scumpa 

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi a fost schimbat intinzatorul si lantul, patinele la 93k km nu au absolut nimic ,pinioanele nici atat... , operatie facuta de mecanic de la vw

 

am verificat/ (curatat nu a fost cazul) valva selenoida de la variator , demontata si vazut exact cum functioneaza e posibil sa ramana fara ulei si sa afecteze functionarea variatorului ?  

ea in sine nu face zgomot mare , dar ma gandesc ca daca ramane variatorul ala situat in partea superioara a motorului fara ulei, ceea ce i f posibil sa faca zgomotul  mentionat aici http://www.vwwatercooled.com.au/forums/f112/mk-vi-gti-noise-upon-start-up-cold-weather-74027.html

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare de necunoscător... A început si la mine sa tacane lantul la pornire, ba mai mult, tacanea chiar si in mers ultima oară când am mers cu masina. De atunci sunt 3 săptămâni de cand nu a mai fost pornita. Lantul de distribuție se poate rupe la pornire ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal nu am vazut sau nu am auzit de lant rupt la 1.4.  1.2 da, dar este alta poveste. Cand lantul are intindere prea mare si intinzatorul este la capat de cursa atunci poate sa "sara" un dinte sau doi si de acolo mai departe apar problemele.

 

Repet si repet si repet. Aveti mare grija sa nu confundati tacanitul injectiei mecanice cu tacanitul lantului. Sunt 2 lucruri total diferite.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e atat de rupt cat sa sara. Practic cea mai mare uzura si cel mai mare risc sa sara sunt la pornire din cate am observat. 

Zgomotul de lant e mai gros, mai sacadat si e la pornire. Injectia care se aude in special in accelerare si cu capota deschisa e si mai accentuata face un sunet mai inalt, mult mai rapid realmente ca de masina de cusut.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa sara...asta provoaca distrugeri la.fel de mari ca ruperea lantului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) este acelasi lucru ca si dauna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca schimb subiectul, legat de ce am spus în postul 1113, era în final de la benzina(aveam petrom 99). Am pus omv 100 și s-au diminuat trepidațiile . Sunt prezente, dar cele din totdeauna de cand era noua.. Adică mai subtile.

Ca o paranteza, la mine chiar se simte diferența între omv 100 și Petrom 95..ziceau unii ca nu observa, insa la mine simt clar diferența de răspuns al acc și nu e placebo :)

Modificat de giony82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simte diferenta chiar si intre OMW 100 si Petrom 99+ testat foarte clar pe propria masina... am alimentat de doua ori cate 40 litri ba OMW 100 ba Petrom 99 si cu OMW masina avea un zvac pronuntat mai tare ca si cu Petrom... 

In alta ordine de ideie am discutat cu cineva care lucreaza la MOL Romania si mi-a explicat clar ca Benzina Evo de la noi nu este acelasi cu EVO NEO care  se vinde in Ungaria . Cea de la noi provine de cele mai multe de la rafinarii din Romania...este o benzina clasica 98 atitivata la noi cu diferite tipuri de aditivi care cica ii urca octanul la circa 100 si are ceva aditivi de curatare motor...

In timp ce EVO NEO cea comercializata in Ungaria este una special facuta direct la rafinarie, fara aditivare ulterioara, mi-a spus ca daca s-ar vinde in afara Ungariei ar fi prea scumpa si nu ar fi rentabil vanzarea acestei benzine... deci nu am vorbit in gol cand am afirmat ca motorul meu zburda cand cateodata alimentam in Ungaria cu aceasta benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!