Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Iata ce se intampla cu lantul, chiar daca nu face zgomot. Puteti observa intinzatorul si alungirea lantului+alungirea intre axe. De aici apar acele missfire la cald, pornire mai greoaie dimineata etc.

 

Motorul pozat este 1.4 TSI CAXA cu ultima generatie de lant care "nu se intinde". Trageti voi concluziile. Masina avea 90.000KM

 

De asemenea am atasat o poza cu calele necesare pentru verificare.

 

LE: intinzatoarele OEM sunt o mizerie. Am observat ca au aparut intinzatoare AM care au o tija de blocare ce nu le mai permite revenirea la punct mort daca arcul cedeaza si presiunea de ulei nu mai este suficienta. Intinzatorul este principalul vinovat pentru intinderea sau sarirea de la punct a lantului la 1.4.

post-22182-0-69495900-1411454073_thumb.j

post-22182-0-12106000-1411454076_thumb.j

post-22182-0-62748800-1411454078_thumb.j

post-22182-0-03185300-1411454081_thumb.j

post-22182-0-62877800-1411454083_thumb.j

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o întrebare.. Am un seat leon 1.4 tsi. In mod normal toata vara mi a pornit turata la 1200 rpm dupa care scădea la normal. De cand s a mai racit afara..16-17 grade imi pornește direct la 700-800.. E normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai raspunsul 2-3 pagini in urma. Macar atata efort poti depune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit cu 2-3 (chiar 5-6) si nu am găsit răspunsul dar mersi de ajutor. Era doar o simpla întrebare...ma rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ciclul de preincalzire al catalizatorului. Da, este normal. Ai raspunsul asta mai in spate, cauta mai bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completez si chestia aia cu tremuratul...numai la rece, la ambreiaj probabil, la aproape 18kkm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca imi temura și mie cam tare fata de primele doua sezoane reci. Doar la rece... Din când în când scutura cam tare caroseria. Singura diferența este ca am ulei Mobil fata de castrol. Filtru de aer schimbat recent... 32k km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

daca vorbesti de tremuratul acela clasic la rece dimineata la debreiere ambreiaj... nu are nimic de a face cu uleiul din motor...

Alt tremurat nu prea ar trebui sa ai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE: intinzatoarele OEM sunt o mizerie. Am observat ca au aparut intinzatoare AM care au o tija de blocare ce nu le mai permite revenirea la punct mort daca arcul cedeaza si presiunea de ulei nu mai este suficienta. Intinzatorul este principalul vinovat pentru intinderea sau sarirea de la punct a lantului la 1.4.

Poti da te rog detalii legate de intinzatorul AM? Producator, etc.

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca maine, e ceva de zis si nu sunt la pc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi benzina si pompa la mine...si am dsg, si ma refer cand e pe N in staționare.

E vb de tremuratul clasic pana ajunge apa la 90 gr. Insa parca pare mai pronunțat anul asta. Acuma ce sa zic..poate doar mi se pare ori s au mai slăbit tampoanele :) ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a aparut un tacanit in bord la anumite turatii, ceva rezoneaza. zgomotul apare si dispare. Nu e batut in cuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un zornait care apare doar cand ating acceleratia, nu conteaza daca apas tare sau usor.

Eu am un zornait care apare doar cand ating acceleratia, nu conteaza daca apas tare sau usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca nu mai accelerezi tace? Atunci e injectia mecanica. "Masina de cusut"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil. E prezent de ceva timp zgomotul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeţi sa nu fie până în 1500-1800 rpm că e posibil sa fie evap ul canistra de vapori benzina, zgomotul dispare după această turatie , că si localizare de la volan se aude în dreapta

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentin ce am zis, este injectia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude in stanga, tind sa cred ca e rulmentul ala magnific..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude parca din consola si se aude la relanti, cand turez putin masina dispare. Nu are cum sa fie injectia pentru ca ar trebui sa fie permanent iar la mine nu e. Apare si dispare dupa propriul plac :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.4 tsi 90kw nu exista revizie mai noua pentru întinzător din cate am văzut. Cel puțin în ultimii 4 ani nu s-a schimbat.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!