Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Si la mine este prezenta aceasta problema acum la 78 000 km...numai la rece se simte, cum se incalzeste dispare... deocamdata se poate trai cu ea...bine ca stiu macar de la ce este...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e mai neplacut cand e motorul rece, dar si dupa ce se incalzeste se simte..

L.E. Aveti si bataia specifica la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am simtit nici o bataie la relanti, doar trepidatiile specifice pornirii cu motorul turat.

Schimbi tot kitul de ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit de doua ori sa porneasca cu turatia  putin mai jos decat e normal si se simte, adica 600rpm in loc de 700. Se simte ca motorul nu merge rotund, dar urca apoi turatia la cea normala de relanti.

2hyfic1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bataie nu am observat...insa la mine apare ceva zgomot caraitor din dreapta fata numai cand masina este bine incalzita si apare brusc la fix 2000 rpm si dispare dupa 2500rpm (poate ca sunt acele tevi buclucase de benzina dar nu sunt sigur) . Nu am avut timp in ultima vreme dar cum am o sa trec si eu pe la service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....deocamdata se poate trai cu ea...bine ca stiu macar de la ce este...

    

     Pai de la ce este, ca nu rezulta de nici unde cauza. Doar o ipoteza-rulmentul de presiune care nu prea are explicatie. De regula trepidatiile apar cand sunt uzati suportii motorului-tampoanele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cert este ca apare numai la rece, cand motorul si toate ansamblele sale sunt absolut reci... daca mai circul cu masina in ziua respectiva nu o mai face...dimineata cam da...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, apare doar in primele minute dupa pornire. E clar ca problema e una din componentele kitului de ambreiaj, insa nu e vorba de placa de presiune sau discul de ambreiaj, acestea ar genera probleme si la cald, prin patinare, lucru care cel putin la mine nu se intampla. Mai ramane rulmentul de presiune. Cum masina mea e in garantie, o sa merg sa reclam defectul la service, sa vad care e parerea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact si nu patineaza... ooo eu am uitat de mult ce este garantia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut in weekendul asta niste loguri (de curiozitate). In ele sporadic apar missfire-uri, pe toti cilindri (nu neaparat pe toti in acelasi timp). Aceste misfire-uri apar si cu motorul rece si cald. Pe bord nu apare nicio eroare (de ex EPC) iar din habitaclu nu se simte vreun simptom care ar indica misfire.

 

Benzina 98 petrom.

Motor stock.

Revizia facuta acu 1 luna si 1500 km.

KM aprox 33400.

 

Intreb pe cunoscatori, in ce masura e normal sa apara misfire-uri pe cilindri ?

Atasez si logurile.

 

log-misfires.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ecu este programat sa omita ca eroare missfire de o anumita intensitate(vezi ciclul de preincalzire catalizator) unde toti avem rateuri sesizabile in esapament. Din ce am intalnit pana acum, ce ai inregistrat acum este generat de decalajul admisie/evacuare, lant alungit. Confirmarea o primesti punand calele. Surubul la baie si capacelul la axe. Nu desfaci motorul, nimic, doar infiletezi si pui calele cu pricina. Nu am intalnit alt defect care sa dea simptomele astea pana acum. Masinile pe care am intalnit asta au fost 2 1.4 tsi si 1.2 tsi. Presupun ca e in garantie, hop la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut loguri cu masina acum cateva luni si nu aveam missfire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan Moraru - ai putea sa explici un pic partea cu calatul ?

Cum se face operatiunea ? Si cum anume se detecteaza alungirea ?

Poate cumva sa fie si variatorul axului cu came care nu functioneaza bine ? (desi stiu ca asta e doar la turatii mici folosit, iar mie mi-a aparut misfire si peste 1800 rpm in acceleratie.

In atasament in portiunea de timp 1218 - 1242 poate se poate observa asta.

LOG-21-sept-trimmed.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am postat mai in spate procedura, daca nu e aici o mai postez o data. Sunt 2 cale, un surub care blocheaza vobrochenul, la baie, fix deasupra imbinarii si cala de la axe care vine in partea dreapta a motorului si blocheaza calele. Daca blochezi arborele si cala de sus nu intra usor, nu batuta nu impinsa nu gadilata etc. lantul e intins. e lant intins. De variator nu m-am lovit pana acum si nu stiu sa mai fie probleme cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit eu de cateva cazuri cu probleme la variator pe un forum din uk..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oho... am citit... se pare ca nu e o operatiune care se face acasa.

Doar in service. Cu chestii serioase (scurs lichid racire, si altele)

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu, aia e schimbarea, sa verifici ai nevoie de cele 2 cale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceste erori de misfire pot aparea stocate? Sau sunt doar in log-uri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar log ce are el. Nu apare eroare de missfire. Am explicat mai sus de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.

Primele simptome ale lantului alungit apar in log-uri, apoi eroare stocata de camshaft sensor si la final apare martorul de EPC pe bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Missfire da oricum si de nouă , nu are treabă neapărat lanţul , spun asta că am schimbat distribuţia si am păţit de câteva ori sa mi clipească check eng si pe vcds missfire stocat , si asta cu lanţ la 3-4 k km , ăla revizuit si bla bla .

La fiecare pornire da missfire în preincalzire , după care am 0 pe linie .

Lanţ alungit cu probleme e atunci cănd ai stocat low reponse camshaft , si trebuie schimbat neapărat , dacă mai stai urmează out of range si deja ai de schimbat si supape..în rest e treabă intinzatorului

http://www.youtube.com/watch?v=nznuIPCgA6Y&feature=youtube_gdata_player

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pit90 - misfire de la rece le-am ignorat, ca nu are rost sa le luam in calcul. Ce m-a ingrijorat a fost ca am prins misfire pe log dupa ce uleiul din motor a trecut de 80 de grade.

Deci deocamdata nu are rost sa imi fac griji, zgomot de lant aud foarte rar dupa o stationare de cateva zile doar. Garantie nu mai am, ce se poate face e eventual pe culanta... dar pentru asta singura dovada (in faza incipienta) pe care fabrica o accepta e zgomot la pornire cu motorul semicald. Ceea ce nu e cazul la mine.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!