Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Bogdan Moraru

De fiecare data cand ajung la service, sunt intrebat daca sunt de acord cu actualizarea, daca aceasta este disponibila. Nu l-am cerut, doar l-am facut pentru ca era disponibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a fost la cerere. Dacă nu întreb anume de existenta unui update cei din service nu verifica. Asa ca la revizii, odată pe an întreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Schimba reprezentanta :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am certat 10minute la Brady si mi-au zis ca nu se face la cerere. Doar daca am eu probleme cu motorul, daca o cere in sistem in functie de VIN altfel nu si nu.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face pe proprie raspundere. Vezi la Midocar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg asta pe propria raspundere. Daca nu ai soft si se arde Ecu e clar ca din vina lor s-a intamplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Daca e remapata si nu spui?

Ps, update apare doar cand e legata masina la server, nu vine mail de informare decat daca e actiune pe respectivul cod de motor sau ecu, abs etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si la alte reprezentante e pe proprie raspundere, dupa iesirea din garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut in ce conditii se face, adica circulara lor legata de acest update de soft:

1. EPC light on

2. Check engine on

3. Running problems

 

In rest se face pe proprie raspundere. Adica in caz ca le cade lor conexiunea esti bun de plata (nu e prea cinstit, dar asa e).

Daca nu se intruneste macar un criteriu din cele enumerate mai sus nu are rost sa se faca. Pe principiul daca totul merge ok de ce sa-l faci. Mi-a zis ca nu se modifica ceva sesizabil (curba de cuplu ori altceva) ci strict rezolva anumite probleme aparute. Nu sunt probleme, nu e rost de update. Asta din ce a zis consilierul si sincer pe de-o parte inteleg, nu e ca update de iOS :)).

Eu inca mai am software-ul din 10.2010.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-ai dat de baietu' cela care-mi spunea ca masina mea e pe MQB si mai mai ca nu mi-a zis in fata ca sunt bou, mi-e clar de ce nu ti-au facut update-ul :).

E fascinant pentru mine cum intr-un spatiu asa mic precum al unei reprezentante pot activa deopotriva oameni despre care te miri cum de nu au uitat sa respire pana la varsta aia alaturi de oameni mai mult decat competenti si dispusi sa ia in considerare alternative viabile dar neprevazute in manualul lor.

Ontopic acum: ati auzit rateuri atunci cand ati fost nevoiti sa plecati mai tare? caz concret - plec patinand ambreiajul, dupa care dau drumul la acceleratie si buf!

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Rateuri, doar in ciclul de preincalzire. Atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mihai, daca e vorba de consilierul de mecanica Liscan, la el am fost.

 

Acum nu stiu daca sa mai merg pe la reprezentante pt update-ul de soft, atat timp cat motorul e ok. La diagnoza nicio eroare, trage ok.

Totusi apar la un moment dat unele trepidatii la relanti, simtite mai ales in schimbator, dar si in volan. Sunt aleatorii, destul de rare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu i-am retinut numele..sau, daca am facut-o, informatia aia e blocata ca fiind inutila :).

In legatura cu update-ul, eu zic sa o lasi asa; singurul update care merita, nu e la reprezentanta :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yep, reprezentantele nu fac stage 1 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba fac..stage 0..daca te duci la ei cu stage 3 pentru update de soft :)).

hai acas' ca iti duc racecaru' la serpico!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era cineva care zicea pe aici ca i-au facut stage 1 la reprezentanta :)).

 

Mesteru care a facut revizia masinii mele mi-a zis ca motoarele acestea au probleme cu racirea. Apa care intra in bloc sa raceasca pe la pistonul 1, deja la al 4lea nu ar mai face fata si au fost motoare, pistoane schimbate, inclusiv la G6.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar asta probabil la motorul de 160 cp. Pentru ca în Germania (motor-talk.de) am văzut o grămadă de motoare schimbate pentru lipsa compresie la 4 din cauza pistonului facut praf. La cel de 122 n-am văzut niciunul.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Heh, ce ma bucur acum ca am pastrat si radiatorul pt intercoolerul pe apa pe masina

Btw, racecaru' plange dupa o talpa zdravana, abia astept sa ii dau o cheie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat pana la urma pe culanta (piesele) si am platit doar manopera pentru galeria de evacuare cu clapeta - 03C198722 - Repair set for turbocharger.

Merge mai bine acuma.

Constructiv galeria e diferita de cea veche, se vede urma lasata de galeria veche pe blocul motor.

Si suruburile de fixare pe blocul motor au fost schimbate - arata diferit, sunt aramii.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De cateva luni am sesizat o trepidatie atunci cand plec de pe loc prima data, dimineata, cand motorul este rece. Trepidatia apare exact in momentul cand eliberez ambreiajul si in acelasi timp apas pedala de acceleratie, in treapta 1. Probabil este o problema cu rulmentul de presiune, dupa ce se incalzeste motorul trepidatia este mult diminuata sau chiar insesizabila. Retin ca mai era cineva cu motorizare 1.4 TSI cu aceeasi problema, dar nu mai retin exact despre cine era vorba. A mai sesizat cineva problema asta? Mentionez ca masina nu a fost abuzata deloc, nu am facut niciodata plecari in forta de pe loc, iar in mers masina a avut parte de accelerari brutale foarte foarte rar.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am problema asta dar masina mea a fost condusa sportiv, dar fara plecari tari de pe loc. Mie mi se pare ca scade si turatia motorului putin cand plec de pe loc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu aveai problema asta si inainte de upgrade-ul fizic de la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, problema a aparut cu aprox 15k km inainte de upgrade, la 45k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa a aparut si la mine. Banuiesc ca masina ta nu mai e in garantie, asa ca probabil vei fi nevoit sa rezolvi problema singur. Continui asa pana se agraveaza problema sau vrei s-o rezolvi curand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curand, doar ca nu imi fac deloc timp pt ea. Am vorbit deja la un service, trebuie doar sa gasesc 1-2 zile libere.

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!