Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Trebuie  facuta identificare la RAR , pt serie daca se schimba blocul , o sa scrie pe carte motivul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am intrebat daca vine doar blocul motor si se muta restul componentelor de pe asta vechi pe cel nou, mi s-a spus ca nu. E posibil sa fie nevoie sa ajung pe la RAR, o sa aflu Luni cand ma duc pe la PBN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ajungi obligatoriu la RAR pt ca seria este pe bloc, nu pe chiulasa si avand in vedere ca ai pistoane topite/sparte se va schimba blocul.

Prin urmare, nu te mai intreba dc ajungi la RAR ca o sa ajungi 100% :). Oricum nu e problema ca este acelasi motor - e vb doar de hartogaraie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce descrieti aici, tot o problema de ungere este exact cum se intampla la 1.2 tsi,zona  este diferita / s-ar mai putea invoca calitatea materialului(pistonului ) ;eu as merge pe o probema de ungere care nu se realizeaza in anumite momente.

Succes in rezolarea problemelor.

cu respect Iulian.

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut azi in vizita pe la reprezentanta. Se astepta motorul. Noul motor din cate ma inteles vine fara serie, urmand sa preia datele masinii. Probabil va urma o vizita la RAR sa se constate ca motorul este cel care trebuie sa fie pe masina asta. Nu am discutat in detaliu aspectul acesta, o sa vad atunci...

 

JUG a avut dreptate. Unele piese se vor muta de pe motorul vechi: turbina, intercooler-ul si altele. Inca nu stiu daca si distributia (s-ar putea sa vina noua si deja montata), vedem ce au trimis cand ajunge. Cert este ca motorul in adevaratul sens al cuvantului si internele acestuia sunt toate noi.

 

Problemele recunoscute de fabrica sunt legate de materialele folosite de producatorul cu care aveau contract pt pistoane, garniturile lor s.a.m.d. Noile piese sunt noi, in prezent VW avand contract cu o alta firma producatoare. Nu ar trebui sa mai apara probleme (cel putin pe vorbe). Altfel, am primit o oferta interesanta pt un FR 1.8TSI...

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabricantul a avut aceste probleme din 2009-2010. Au cazut destule 1.4 160 de pe Golf 6 si Scirocco.

Mi-e greu sa cred ca pana in 2012 nu au facut ceva si tocmai acum cand nici nu se pune pe platforma MQB au zis sa rezolve. Din pacate cred ca e la nivel declarativ faptul ca folosesc acum alte materiale.

 

Faptul interesant este ca G5 GT nu stiu sa fi suferit de aceasta problema serioasa. Daca e asa inseamna ca au schimbat ei producatorul ulterior pt G6 si Scirocco..taieri de costuri, pe la materiale si s-a vazut.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: de ce la un Audi A3 cu 1.4 TSI, motor ca al meu, dureaza incalzirea de dimineata 10 secunde si nu 1 minut ca la Golf.. ? Parca nici nu face la fel de urat si coboara repede turatia. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi alt soft. In aceleasi conditii a stat mai putin?

 

Arpopo, la tine are rateuri ca in clip?

 

Din fericire la mine nu face asa.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate la mine asa face identic si fix atat ca si timp...dupa primele 20 de secunde scade o etapa de la circa 1200-1300 pana la 1000-1100 acolo functinoneaza deja mai rotund si cand ajunge la fix un minut revine la turatia normala de ralanti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc acest comportament din timpul iernii: porneste la circa 1000rpm unde sta, uneori chiar si pana ajung la serviciu, alteori doar cateva minute - cred ca functie si de cat de frig este afara.

Din cate imi amintesc, pe timpul iernii nu a pornit niciodata la 1200 rpm pentru ca apoi sa scada la relanti - asta este un comportament specific doar anotimpului calduros. Adica eu ma iau dupa el ca sa imi dau seama cand a venit primavara  :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea da rateuri ca cea din clip dar parca s-au mai domolit dupa ce am schimbat bujiile. Si ca tot vb de bujii, am scapat si de tremuratul de la relanti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Superchips este unul din tunerii buni. Cunosc masini care au avut soft la ei. Este stage 1, ca la orice alta firma producatoare de softuri de calitate.

Daca te tenteaza...de ce nu... ;)  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am mai citit pe internet, ECU de pe Golf 6 are un fel de 'Tuner Protection' si pt a putea fi remapat trebuie demontat ECU de pe masina si scris manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimb downpipe-ul original cu unul 'free-flow' fara butoiasul ala, nenorocesc sonda lambda si/sau da martor in bord de check engine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel butoi e catalizatorul. Vei avea check engine care se poate anula din soft, dar adio itp facut pe bune.

In plus se va auzi si mai tare.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Check engine-ul ma deranjeaza, itp-ul nu.

 

Se poate anula din VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L.E. am gasit acest adaptor pe site-ul de pe care am cumparat finala.

 

http://www.quality-tuning.eu/cel-fix-adaptor-for-lambda-sensors-with-hjs-euro4-catalytic-converter

 

Este un adaptor care are un mic catalizator in el si te scapa de Check Engine. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am si eu pus pe downpipe si imi mai apare check engine-ul din cand in cand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios daca se simte ceva :) abia astept sa il montez.

CAI are careva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din solidaritate cu Polozaurul tau, Rocco al meu a intrat si el azi in greva... Tremurat la relanti, fara niciun martor aprins in bord. Facut test compresie si pe cilindrul 2 aveam 5.5... 99% iar piston topit. Am ajuns sa schimb pistoanele mai repede decat schimba unii uleiul la DSG... E de rasu plansu de'a dreptul...

 

UPDATE: De 2 zile am scos masina din service. Pe cilindrul cu probleme avea o supapa crapata si pistonul crapat de asemenea. Am schimbat pistonul respectiv si toate supapele si acum masina merge OK... Pentru cat timp, nu stiu. Cost total: 4750 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cine ma poate ajuta cu un sfat?

De cateva zile merge prost masina, am gasit irmatoarele valori, erori nu mai sunt, au fost pe senzorul de la admisie, insa au disparut.

5 Misfire Counter Cylinder 1

0 Misfire Counter Cylinder 2

0 Misfire Counter Cylinder 3

0 Misfire Counter Cylinder 4

0.312 V Knock Sensor Voltage Cylinder 1

1.716 V Knock Sensor Voltage Cylinder 2

1.404 V Knock Sensor Voltage Cylinder 3

1.092 V Knock Sensor Voltage Cylinder 4

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba bobina 1 cu 4 si vezi daca se  muta, schimba bujia 1 cu 4 si vezi daca se muta, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!