Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Intrebare de musca in lapte. In manualul masinii este specificat ceva deosebit pentru rodaj? In afara de a nu tura la maxim, a nu merge la mai mult din 3/4 vitezei maxime, a nu remorca - ceea ce e in orice manual VW si nu numai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verdict primit azi. Piston/pistoane topite/sparte/rupte. S-a trimis solicitare la fabrica pt inlocuit motorul complet.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow......motor terminat.....bine ca iti dau motor nou......motive care au dus la o astfel de situatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Cica daca apare o defectiune la aprindere, bobina, fise, bujii, etc, adica misfire, benzina este injectata in cilindru, nu arde, spala filmul de ulei de pe cilindrii, sparge segmentii si strica tot pe acolo.

   Sau poate mergea cu 250 Km/h pe autostrada, sau a apasat cu piciorul acceleratia, si acolo este lucru fin, de plastic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are viteza constructiva 224km/h. Puteam sa merg cu viteza asta mult si bine, motorul nu trebuia sa crape la 30k km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata aceasta problema si la scanarea de la revizie nu a dat nimic? Nici macar un misfire?

Au scanat masina pt erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am acasa toate hartiile de la revizie. Inclusiv 6 pagini senzori/martori scanati. OK de sus pana jos!

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din solidaritate cu Polozaurul tau, Rocco al meu a intrat si el azi in greva... Tremurat la relanti, fara niciun martor aprins in bord. Facut test compresie si pe cilindrul 2 aveam 5.5... 99% iar piston topit. Am ajuns sa schimb pistoanele mai repede decat schimba unii uleiul la DSG... E de rasu plansu de'a dreptul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca un piston topit face si alte daune. Tu prima data ai ales inlocuirea pistonului decat schimbarea motorului. Ma gandesc ca a fost un compromis si o solutie de moment cu care ai ales sa mergi la risc... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu atunci am avut o zgarietura mica in bloc, care s'a rezolvat la CNC...Am ales asa, pentru ca ma costa mult prea mult raportat la valoarea masinii. Si intr'adevar am mers la risc.

Acum ma uit in spate, si vad ca nu am mentionat :lol: Atunci, am avut probleme in cilindrul 3, acum am in cilindrul 2 :lol:  Compresia in 3, e chiar cea mai mare 11.8, deci ala merge bine mersi.

Oricum, solutia e clara: Se face, se vinde si se ia alta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tudy, mai bine cauti un motor sh.

 

Problema din cate am citit ar fi arborele cotit care are un mic joc si face stricaciuni si/sau misfire.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ego, nu ai inteles ideea principala... Se mai face o data si se vinde, cel mai probabil la un Weltauto gen. Le'o pun in brate si sa se descurce. Eu unul m'am saturat sa bag bani... De 20k km, din 10 in 10 mii, tot cate 1000 de euro bagati in ea... Pompa de inalte, turbina, acum iar piston.

@TDR: 103500 are acum

Modificat de tudy_cnu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca problemele pleaca de la missfire, inseamna ca, in realitate, de vina e o problema o ansamblului de injectie/alimentare, si acolo sunt cam mult componente...

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu  cred ca de la missfire pleaca problemele. Sunt senzori care detecteaza missfire si ca sa topesti un piston trebuie ceva solicitare acolo. Nu de alta dar cei cu 2.0 TSI/TFSI trebuia sa le schimbam de mult, ca nu cred ca e vre-un posesor de asa ceva care sa nu fi avut erori de miisfire (de la bobine, bujii, injectoare, depuneri pe valve..etc)

Pe vremea cand eram si eu prin service cu masina :) imi ziceau mecanicii ca au schimbat motoare 1.4TSI "fara numar" si conform spuselor lor din cauza pompei de ulei.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar trollezi pe aici???credeam ca ai emigrat pe undeva fara net!

Brgds

N-ai tu sansa asta! :lol:  Net exista si la Babele! Inclusiv sosea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdanpiatra, gasesti ceva util si tehnic in posturile tale?

Un link catre alti patiti, posesori de Ibiza Cupra. Se pare ca problema majora vine de la pistoane si garniturile acestora

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=346345&page=4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de pe SciroccoCentral zic ca undeva prin 2010, VW si'au dat si ei seama ca ceva e in neregula si ar fi schimbat pistoanele folosite pentru motorul asta.. Totusi, se pare ca se intampla si cu pistoanele rectificate, dovada fiind si problema ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

...segmenti.

 

 

Din pacate, dureros defect.... pentru o masina noua - ca doar iti cumperi noua, ca sa scapi de bataie de cap.... asta este, mergem mai departe - astept vesti bune, cand se vindeca polozaurul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la o presupunere de bobina uite la ce am ajuns :)). Nu-i nimic, intinereste cu 1an. Important sa nu se repete ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Asta daca-ti pune cu adevarat un motor nou. Eu personal daca as fi patron la VW, ca sa nu fiu chiar in pierdere, as pune un motor reconditionat. Probabil asa firma de prestigiu nu se coboara pana acolo.

   Ar fi bine daca ati scrie si in topicul urmator http://vwforum.ro/topic/89751-cat-rezista-un-motor-tsi/page-12 despre cat a durat motorul dvs. Daca sunt altii cu 200-300.000 Km ii rog sa scrie si ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca e motor integral nou ...poate continutul sa vina.Sa ne spuna Circoloco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce intelege fiecare prin motor. In cazul lui va fi vorba, probabil, de un nou bloc si atat. Motorul are multe componente altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!