Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

V-ati gandit sa incercati o vreme cu alte benzine, teoretic mai bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba cu benzina. Am folosit Mol Evo, Petrom 99, omv maxxmotion, dar si mol sau petrom 95 si comportamentul la rece nu s-a schimbat. Asa e programat sa porneasca.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mno, s-atunci care-i baiul? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic baiul nu e nici unul. Nu s-a stricat nici un motor din cauza asta, deci nu decat problema psihologica. Totusi, e oarecum ilogic, daca la Ibiza 1.4 16V cand pornea iarna turata la 1300 RPM mi se parea normal, 1.4 TSI face exact invers, porneste vara turata si iarna nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fine, eu m-am obisnuit cu treaba asta si va recomand sa faceti la fel.. 

 

Un intercooler upgrade a facut cineva? Ce modificari implica? As vrea sa fac pasul asta pt ca mi se pare lesinata masina pe timpul verii, si un intercooler de 55/14/65mm cu ambele guri pe aceeasi parte si ceva aluminiu ma gandesc ca i-ar face un mare bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea este cum poti sa ii faci asa ceva cand intercoolerul oem este aer-apa :(? Banuiesc ca trebuie inlocuit cu unul aer-aer si astfel modificat tot traseul.

Nu vad cum ar merge 2 intercoolere in paralel care folosesc si alta metoda de a raci aerul.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aruncati un ochi si pe la Mishimoto. Au unele modele mai mici care cred ca s-ar potrivi.

La pret sunt cele mai bune, doar sa incapa acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intercoolerul OEM ramane neatins. Eu sugerez sa montez un intercooler aer-aer inainte de clapeta de acceleratie. Pt a nu lungii traseul inutil si implicit pt a nu creste lag-ul, am sugerat un intercooler cu ambele guri pe aceeasi parte.

 

Ca sa fie clar ce zic am realizat un desen foarte 'profi' care va explica ideea mea ( care este preluata de pe un alt forum ).

 

atzl.jpg
 
 
in partea din stanga jos, sub far, va arata cam asa:
 

t2ow.jpg
 
Dar evident, cu 2 trasee, unul pt intrare si unul pt iesire. 
 
Ma gandesc ca ar fi eficient pt ca tot intercoolerul ar fi expus direct fluxului de aer, si pt ca asa motorul ar deveni TWINTERCOOLER :))
 

In UK, 1.4 TSI 122 cu stage 3 foloseste intercoolerul din imaginea 2, de 550x140x65mm si nu atinge bara stock.

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel din UK a scos complet cel stock si merge doar cu cel pe care l-a montat in fata. Stock la noi vine in spatele motorului si lipit de galeria de admisie daca nu ma insel. Stiu ca el o achizitionase pe cod de 1.4 160.

Tu zici twincooler in sensul in care sa treaca prin cel aer-aer si apoi prin cel stock?

Nu stiu ce posibilitati de racire ar avea in stanga. Cu bara de golf simplu trebuie scoasa grila, eventual si anulate proiectoarele. La cea de gti cred ca se pot decupa interiorul fagurilor.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sugeram sa fie montat intercoolerul ca in imagini, in spatele grilei centrale din bara fata. Asa ar da randament indiferent de bara montata pe masina (R/GTI/Stock).

 

Cel din UK a scos intercoolerul stock pt ca vrea sa atinga 270 de cai si pt ca intercoolerul stock nu dadea randamentul dorit.

 

Si da, twintercooler pt ca se raceste odata de la FMIC si a doua oara de la cel OEM.


Singura problema pe care o vad din imagini ar fi ca trebuie facut loc pt tevile care trec pe sub filtrul de aer banuiesc, si mutat claxonul de pe stanga. In rest, mi se pare realizabil :)

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar fi mai usor sa puneti water methanol injection decat sa faceti traseul ala. D:

In plus, ma astept la cresterea lag-ului semnificativ pentru ca traseul e cam lung si asa se intampla, de obicei, la twintercoolere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, clar va creste lag-ul, fata de stock ( unde este destul de mic lag-ul) va fi mai pronuntat, dar ma gandesc ca dupa o remapare/resoftare si un boost crescut nu se va simti asa mult..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum poti da jos IC-ul stock? pe mine chiar ma supara solutia aleasa de vw, dar mi se pare complicat trecerea la doar FMIC. ce a zis ionutz, sa le lasi pe amandoua suna realizabil usor dar as avea cativa pitici pentru ca parca as carpi ceva in loc sa schimb cu ceva mai bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E simplu de scos cel stock din ce am vazut pe topicul din UK. Eu totusi l-as pastra si pe ala, pt ce se poate scoate cu turbina stock nu cred ca merita.

 

Daca se schimba turbina cu cea de la motorul de 160, atunci e altceva. Impreuna cu admisia,downpipe, conducte racire si inca 2-3 chestii eu zic ca se poate face fara probleme.

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana-n una, alta, eu va recomand Mocool de la Motul exact in dilutia recomandata de producator. E ieftina si la mine a avut efect notabil. Nici iarna nu mi-a facut probleme, dar atunci recomand sa puneti si vreo 20-30% antigel.

E destul de multa bataie de cap, dar eu zic ca pe lumea asta trebuie sa fie un IC care sa incapa in locatia de fabrica. Cineva trebuie sa isi faca timp sa masoare exact spatiul disponibil si promit ca ma ocup sa sap dupa produsul necesar.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana-n una, alta, eu va recomand Mocool de la Motul exact in dilutia recomandata de producator. E ieftina si la mine a avut efect notabil. Nici iarna nu mi-a facut probleme, dar atunci recomand sa puneti si vreo 20-30% antigel.

E destul de multa bataie de cap, dar eu zic ca pe lumea asta trebuie sa fie un IC care sa incapa in locatia de fabrica. Cineva trebuie sa isi faca timp sa masoare exact spatiul disponibil si promit ca ma ocup sa sap dupa produsul necesar. :)

:icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

@Circoloco: Pe toti 3 cilindrii e praf? In toate cazurile pe care le mai citisem pe forumuri de afara, era vorba de cate un cilindru cu probleme, dar niciodata 3. Sunt sanse mari sa se lase cu motor nou, mai ales ca esti in garantie...

P.S.: Vezi ca un tip din Australia cu Scirocco 1.4 TSI 160 HP, tot cu problema asta, a putut alege si a optat sa i se puna  2.0 TFSI pe masina la inlocuire :D Acum, nu cred ca se poate la tine, dar cine stie... Ar fi un polonic unic intr'adevar apoi :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap 3 cilindrii. Si nu am inteles sigur daca nici cu primul nu e chiar roz treaba.

La acelasi consilier, un Scirocco 1.4 TSI 160cp cu probleme de compresie pe 2 cilindrii. Din cate am inteles i se va inlocui motorul. Sa-mi puna 2.0 TSI inseamna Polo R WRC Limited Edition, masina de +30k Euro :)

Pana una-alta, dureaza minim 10 zile si max 2 sapt. pana o sa birjaresc din nou...

 

Moralul e sus. O sa scada daca se repeta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema tehnica.

Polo 6R Gti 2012 180 cp, cod motor CAVE, 29.000km. Mergeam pe autostrada si pe accelerare "a dat in nas", s-au aprins check engine + EPC. Am tras pe dreapta, masina avea trepididatii, fara variatii ale turometrului. Am chemat platforma, masina este la reprezentanta. In urma scanarii a rezultat compresie f proasta sau deloc pe 3 cilindrii. Adica PRAF!

Maine se demonteaza si se face constatarea amanuntita pt a se trimite poze si scanari la producator. Am vaga banuiala ca o sa se schimbe motorul cu totul dar ramane de vazut...

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi, ai grija cum faci rodajul noului motor. E clar ca asa cum ai facut prima oara nu este in regula.

Intreaba si tu pe la alti baieti de pe forum cum este corect, ca sa nu mai repeti greselile pe care deja le-ai facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant ca o companie de tuning stie de problemele 1.4TSI

http://www.revotechnik.com/resources/uploads/files/TSB%201%204TSI%20Twincharger%20known%20issues%20Web.pdf

 

NOTE: there have been numerous cases where completely standard vehicles 
have suffered from misfires and un-burnt fuel in the cylinder has caused borewash leading to piston/piston ring damage.
Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti intreba chiar la reprezentanta, sau eventual te poti uita pe manualul masinii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce rodaj ? mergi 1500-2000 km pana in 3000r/min si asta e,nu fortezi in motor......dar la 30.000 sa ti pice un motor ......n are treaba cu rodajul......se ducea un cilindru,dar s au dus trei.....deci cauza sigur este alta....


si cei de la RBN tuning stiu de aceste probleme ale 1.4 tsi si tocmai de aceea nu duc puterea motorului de 122 cp mai mult de 145 cp si tocmai datorita proastei raciri a motorului si a uleiului prin care la turatii mari nu isi face lubrifierea corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dun tu vb serios?:))

Ps: Inca nu este un verdict treaba cu motor nou. Este o banuiala

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!