Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

voi nu aveti probleme si aveti timp de balauri...

Daca vreti, va spun si probleme :)

Pompa de apa (http://postimg.org/image/gxwgbsuuf/) a inceput sa fluiere la ~15000km. Am mai mers cu ea pana la 19000 cand a fost schimbata pe garantie (nu fluiera mereu la inceput..) Masina pe comanda Mai 2012, probabil cu piese vechi de prin 2011 (atunci am inteles ca au fost probleme cu pompa de apa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update legat de temperatura uleiului - am reusit sa-l duc la 107 C ruland constant cu 160, temp exterioara 28.5 C, drum drept, 2 persoane + bagaje.

Modificat de rosso corse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce turatie atinge 1.4 la 160?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un drum de 300 km...ajuns pe A3 la urcusul destul de lung dinspre Turda spre Cluj, 4 persoane in masina, portbagaj plin si Clima functionand la capacitatea maxima la temperatura exterioara de 35.5 gr, C temperatura uleiului a urcat pana la 116 gr. C si dupa acea s-a mentinut pana la capatul autostrazii intre 108-114 gr. C. Viteza de croaziera era intre 130-160km/h... asta e...am mai avut asemenea temperaturi...cand m-am oprit am avut grija sa nu opresc motorul inca vreo 3 minute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca si tie iti arata in Maxidot temperatura uleiului.

Cam ce consum ai avut dupa un asemenea drum pe autostrada?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe autostrada am avut 7.6% (chiar inainte sa fi intrat pe autostrada din greseala am resetat consumul pe CB1) Inainte aveam 6.6%...Da, imi arata in Maxi Dot, temperatura uleiului...Nu consider mare acest consum cat timp cu loganul (1.6mpi) in asemenea conditii pe acel sector de drum aveam 9% consum si se chinuia de numai saraca...

Benzina aveam un amestec de Petrom 99 si Mol Evo

Mentionez in continuare ca nu am simtit nici un fel de pierdere de putere, numai cea normala care se cunoaste imediat cum pornesti aerul conditionat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie, dimpotriva, nu mi se pare ca AC ia din putere cat temperaturile exterioare foarte mari.

mereu las motorul pornit inca macar 3-4 minute cand ajung la destinatie si temperatura uleiului e mai mare de 96 grade. uneori, tin si capota deschisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3500rpm la 1.4 single-charged (122cp).

A mea e la 4200 rpm la 160km/h, la 3500 am undeva la 140.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3300 am 140, cutie JXP, 1.4 twin charged

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca exista diferente la rapoarte intre 1.4 single charged si twin charged.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista diferente.

Modificat de rosso corse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista diferente daca e alt cod de cutie. La motor diferentele sunt mari, de la prezenta compresorului mecanic pe unul din ele, alta arhitectura a admisiei, a motorului, samd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul e altul, as zice ca singura lor legatura evidenta ar fi tehnologia FSI.

Motorul de 90kw a fost dezvoltat ulterior.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin un pic la problema cu pornirea turata..sper sa nu va suparati.

De cand au început caldurile am observat ca daca afara sunt peste 30 grade(31) porneste ca iarna, se duce imediat pe la 850 rpm. Poți pleca imediat, nu da in nas.

Nu se poate modifica din soft intervalul asta de temperatura? Probabil se considera ca la temperatura exterioara mare nu mai are sens încălzirea catalizatorului...sau cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine tot turat porneste si la 30-31 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine face din cand in cand, nu am putut lega de ceva anume pornirea turata, poate doar de durata stationarii masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca sunt diferențe de soft. La mine , fara excepție, porneste ca iarna peste 30 gr.(suna ciudat..stiu) Azi am experimentat a 5 zi...

Dimineata porneste "normal"...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste 30 grade porneste normal.. Masina este my2012. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, trebuie sa imi fac update de soft atunci. A mea e my2011

nl4bxc.jpg

 

Doar la peste 30 se intampla sa pornesca normal? In rest intre 20-30 porneste turat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mereu porneste la fel, dar in ultimul timp asa face :) oricum, cred ca si eu ar trebuii sa fac un update de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

AM eu ultimul update, face la fel. Chiar mai des decat facea inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!