Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Uleiul in cazul meu ajunge la 104 grade la mers constant cu 3000rpm. Multicel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat, in afara temperaturii uleiului pot vedea absolut toate informatiile si setarile pe computerul de bord. Eram curios de temperatura uleiului in sarcina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si de ulei. De exemplu cu cel de uzina nu trecea 101 si doar in cateva cazuri am vazut 102. Cum am facut revizia am vazut si la mine situatii in care a atins 104 si am pus asta pe seama uleiului vrac. Concluzia o trageti singuri.

 

Mentionez ca eu am in permanenta selectata temperatura uleiului pe display.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut si 117 grade pe autostrada in Croatia...dar ar fi asa mare problema aceasta temperatura? Daca uleiul este bun si de calitate si schimbat la timp...nu de alta dar nu am puct de referinta cat ar trebui sa fie...sau la alte motorizari cum este. Sunt sigur ca ati avut asa temperaturi ulei si la alte motorizari de ale voastre mai inainte doar ca nu ati putut sa le vedeti si ati stat linistiti :). Eu cred ca ar fi o problema doar daca am face toti track days pe Nürburgring Nordschleife. 

Eu am ajuns fara probleme pana la 55 000, mai mult de lant si de intinzator imi este frica. Altii au ajuns si la 150-200 000 si nu au avut probleme cu temperatura uleiului...mai mult cu variatoare, lanturi si intinzatoare lant...

La mers de drum european pana la 120 km/h temperatura uleiului imi stagna intre 98 si 102 gr C. 

Chiar alaltaieri am vorbit cu vecin de al meu care are un Audi RS2 de 450 CP tunat(nu este masina de umblat in fiecare zi..mai mult asa de weekend) si chiar avea intercooler...dar mi-a zis ca fara acela ajungea in 10 minute la 150-160 gr C la ulei...acolo da, intr-adevar trebuia fara doar si poate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un intercooler eu zic ca ar fi bun, chiar daca ar creste lag-ul prin prelungirea traseului.. Ma gandesc ca ar trage mai bine, am vazut aici pe forum un 1.4 TSI CAXA cu intercooler de Seat Leon TDI (parca..  :dry: ) de dimensiuni mici, aproximativ egale cu intercoolerul nostru OEM, si spunea proprietarul ca este o imbunatatire majora fara de set-up-ul fara FMIC.. Nu mi-am pus pe masina, nu stiu mai multe, dar mi se pare logica treaba. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un FMIC de dimensiuni aproximativ apropiate ar imbunatati mult, asta aveam si eu in plan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Racirea eficienta a aerului provenit de la turbina este importanta si pentru viata motorului. Asta pe langa faptul ca nu sufera fenomenul de turbo heat stroke la temperaturi crescute.

Daca la presiunea stock generata de turbina se simte o usoara diferenta ziua vs noaptea, cu chip diferenta se va mari si va intra mai mult aer cald in cilindri (neproductiv si daunator).

 

Am citit cateva articole de specialitate si m-am convins ca o turbina mai mare sau chiar Stage 1 fara o racire adecvata nu merita in cazul 1.4TFSI.

Motorul este limitat sever in ceea ce priveste posibilitatile de upgrade.

 

Legat de temperatura uleiului conteaza cel mai mult tipul folosit. Un ulei cu specificatiile 5w40 se va descurca mai bine la temperaturi inalte decat 5w30.

Totusi nu vorbim de temperaturi care sa necesite oil cooler :))

 

@Cogdao: Pentru motorul tau exista un intercooler de la Forge foarte ok sau cred ca merge chiar cel de R/S3. Cel putin la G6 118kw l-au putut pune unii.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca nu e prea mare cel de R?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista 'prea mare' :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista lag mai mare, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Traseul nu se modifica, ci doar marimea intercoolerului asa ca lag-ul va fi doar cu putin mai pronuntat. Turbina "incarca" ceva mai greu intercooler-ul. 

In rest sunt numai beneficii, mai ales ca ai Stage1.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt stock, eram pe trial. Vorbesc cu Darian, sa vedem ce iese.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati sa schimbati uleiul(marca, in special).

Si la mine la 1.8TSI ajunge uleiul la 104-105 cand merg cu 150-160 la 40grade Celsius, dar orice temperatura mai mare inseamna ca uleiul e prost sau nepotrivit. Sunt constient ca temperatura mare pe care o atinge este cauzata de faptul ca am pus nenoroCastrolul ala turcesc, dar deh, daca PORO asta vrea sa pui ca sa pastrezi garantia...

In Golf nu pun Castrol nici ars!

Cat despre intercoolere, cel de R/S3 ar trebui sa fie numai bun, teoretic. Nu stiu ce-i drept care e volumul celui OEM de pe 1.4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am Mobil si la mers alert urca pana la ~109. La WOT pe autobahn mai creste putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare f.mult. E clar ca motorul asta are o racire nu tocmai eficienta, dar sfatul meu e sa treceti la marci de uleiuri mai "exotice".:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum verificati temperatura uleiului? Eu nu am BC+, am minidot. 

Si eu cred ca e prea mare volumul celui de R, acum sa ma documentez, insa ce am eu foita de ceapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe BC+ imi apare temperatura uleiului. Vezi pe net ca existau niste obd-pod-uri (parca). Iti afiseaza pe ecranul BC boost, oil temp., tot felu' de date inregistrare de senzorii masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine iei un suport de ceasuri de la Osir, special pt mkv/mkvi. Se monteaza jos, sub climatronic/ac si arata bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca Forge face un intercooler pt 1.4tsi, dar judecand dupa marimea acestuia, ar parea ca e cam mare cel de R/S3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma se potriveste si cel pt 2.0 fara adaptari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca furtunurile trebuie putin modificate si cam atat.

 

Google translate la ce a zis italianul:

"I've always preferred to let the graphs speak before, but it is also important to describe the feelings. During the ride characteristic test immediately after mounting the IC (it was 12:30 with temperatures well over 30 °) the feeling that I felt immediately that it was a little more hole making from 0 to 100% with the gas pedal, not that there was nn before the hole, but the break before you feel the thrust of our beater was slightly longer. Let me be clear we are talking about moments, but those are response time after time that you drive the same car immediately feel if they change.

My comment at that point was, "Eh, however, the hole a little more than before," and after a few seconds you trasformanto in a "C @ £ £ or if runs better at the top!". In fact, in the characteristic transition from combined Turbo + Volumetric only Turbo (about 4000 rpm), the engine did a little 'effect vtec (for those who have had the opportunity to try honda). Let me explain, reached the powerband where most the intercooler goes to help our poor turbetto the engine has a much better linearity and progression. I talked about why the old 1.6 vtec 160hp arrived in the RPM range of the variation of the previous phase (4000-4300 rpm) choked, did not seem to take it anymore, instead turning to begin with an exemplary linearity one second after pushing up to almost 8000rpm. I hope you get the idea"
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manualul de la vw exista o fraza referitoare la pornirea la rece a masinii care spune ca indiferent de temperatura de afara motorul se va tura la peste 1000 rpm pentru aprox 1 minut pentru a aduce rapid catalizatorul la temperatura optima de functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU este indiferent de temperatura ci dependent de temperatura..

@Ego poate merge montat si scut daca se modifica tubulatura de la IC, din cauza lui nu am reusit sa montez scut sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!