Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Tot cam 30 de secunde dureaza si la mine. Porneste la 1000-1100rpm dupa care ajunge la turatia de relanti de 750rpm.

 

Sunt foarte curios cum este comportamentul noului 1.4TSI de pe Golf 7 sau Octavia 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 sec sta si a mea.. dar se aud si ceva rateuri pe evacuare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Bogdan Moraru

Curiozitatea numarul doi:

 

A pus cineva pe motorul asta BOV. E ceva de capul lui, la benzina am citit ca e ok. Ce pareri aveti?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce rost are sa pui BOV? Motorul are deja DV (diverter valve) care face cam acelasi lucru, doar ca nu scoate acelasi zgomot. BOV-ul oricum dauneaza si nu merita.

 

 

Am gasit un citat interesant de la un tip care a ajuns la Stage 3 cu acest motor.

http://www.vagoc.co.uk/vb/showpost.php?p=178595&postcount=237

E adevarat ca are interne mai bune?

 

Tot se zicea de intercooler in paginile precedente, cam asa arata el

image_zps97d64995.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, cum se face cald, soare arzator afara, adio senzatie la acceleratie. Am si eu un Smic(Ibiza diesel fi55), dar cand am vazut ca montajul poate fi foarte greu iar rezultatele aproape nesemnificative, m-am gandit ca injectia de apa-metanol e mai usor de montat si mai eficienta, doar ca si costa cam 1000de lei.

La prelungirea traseului de dupa turbina, pe langa faptul ca apare LAG-ul trebuie sa ai si imbinari bune si furtune ce tin la ~100grdC, scump si pretentios + ca arunca capatul de furtun daca nu sta bine!

La injectie de apa-met apare intrebarea unde sa o fac? Inainte sau dupa turbina?

Pentru ca noaptea sau la ~10 grdC trage demential, clar trebuie facut ceva ca si la cald ca sa se pastreze demarajul frumos.

 

Eu zic ca e posibil sa fie si putin placebo, in ideea ca atunci cand e soare arzator afara mergi cu AC si cand compresorul lucreaza la capacitatea maxima, afecteaza mult acceleratia si raspunsul la aceasta. Incearca un test pe ceas, fara AC pornit atat iarna cat si vara. Rezultatele ar trebui sa fie aceleasi. Nu e posibil ca sa ai, negru pe alb 0-100 in 9 sec pe timpul iernii si 10 sec in timpul verii, in aceleasi conditii de test. (cu exceptia temperaturilor)  :)

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee cam ce presiune cere ECU stock in turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se simte destul de pronuntat cand e cald afara si AC pornit, e alta masina. Apropos de Vagcoc, sunt mai multi care au tunat motorul de 122, le-au dus pana in 250.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca 0.9 bari e presiunea din cate imi amintesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 min dureaza si la voi pana cade turatia?

 

 

Am cronometrat si eu din curiozitate cat sta socul cand o pornesc dimineata: exact 18 secunde... nu mai mult, nu mai putin :icon_cheesygrin:

 

@prunaionutz: Cu placere! :beer:

Modificat de lau03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cate grade?conteaza f mult temp exterioara. Cu cat e mai cald..dureaza mai mult. La 20 grade cam asa dureaza si la mine intre 20 si 30 sec. Dar la 30 grade tine pana la un min..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, e normal sa fie asa, pentru ca temperatura aerului din admisie e mai mica, ceea ce duce la o compresie mai buna, ceea ce duce la putere mai multa. Asta e si rostul admisiilor after-market, nu doar mai mult aer ci si mai rece...

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de soc automat si la voi dupa n secunde scade turatia brusc pana la relanti sau treptat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uote>

Ba da, e normal sa fie asa, pentru ca temperatura aerului din admisie e mai mica, ceea ce duce la o compresie mai buna, ceea ce duce la putere mai multa. Asta e si rostul admisiilor after-market, nu doar mai mult aer ci si mai rece...

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

 

 

 

Nu, nu e normal sa fie asa. Daca in carte ai decalarata o anumita valoare a KW, un anumit cuplu si un anumit timp masurat de la 0-100, aceste valori trebuie sa fie aceleasi si iarna si vara. DUpa cum am spus, senzatia (reala de altfel) ca trage mai greu la temperaturi mari este din cauza compresorului de ac care lucreaza in sarcina. Atat timp cat acesta este oprit, rezultatele TREBUIE sa fie aceleasi.

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie, dar nu sunt. Cel putin la motorul meu se stie ca e o problema la capitolul racire vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba nu, valoarea aia este una medie si aproximativa, la fel ca media consumului declarata de producator. 

Ea poate varia in functie de altitudine, presiune, temperatura si/sau cifra octanica a benzinei si e normal sa fie asa. Altfel nu ar mai pune nimeni benzina cu cifra octanica mai mare, kit-uri de admisie, filtre sport si altele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am citit temperatura cu care intra aerul in camera de ardere. Cand e cald afara , aerul intra la ~57grdC. Iarna intra cam cu ~30grdC in camera de ardere. Vara pe caldura crunta poti opri AC-ul si tot nu o sa traga bine masina, pentru ca softul stie sa lucreze pe limitare.

PS: La mine cerinta de presiune turbo e max 1atm acum.

Modificat de BiCos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afirm in continuare ca depinde ce soft aveti pe motoare. La mine nu se simte nici un pic de pierdere putere la caldura...dar cred ca unii de pe forum mai fac si confuzia pierderii de putere normale cand le functioneaza AC si cand nu..mai ales daca tin tot timpul pe Auto, Climatronicul. Bineineteles cu AC pornit si la mine este prezent dar nici acolo nimic ingrijorator(eu inainte am avut motoare pe benzina aspirate...sa vezi acolo pierdere de putere  cu AC) 

Pe forumul skoda era un coleg care tot afirma ca are pierdere de putere masiva la al sau 1.2TSI si dupa un update de soft i-a disparut acest comportament. Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate n-o simti insa ea exista. Cu cat creste temperatura cu atat exista mai putin oxigen in aer, oxigen de care de fapt e nevoie la explozie. Astfel, ca sa obtii aceeasi cantitate de oxigen ai nevoie sa muti o cantitate mai mare de aer, la o turbina si-asa extrem de mica ( e ridicola, sincer ). Asta e pur teoria, aplicabila la orice ora, independenta de orice soft.

 

@prunaionutz, m-am uitat pe logurile pre-resoftare, se cerea 0.65 bar maxim, pe plaja 2500-4000, ceea ce e f. putin. Post-resoftare cel mai mult am vazut o singura data 1.4 bar ( overboost), cu maxime atinse constant de 1.1-1.2.

Modificat de yopy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar, daca vreau ceva putere din motorasul asta trebuie un 'melc' mai mare, probabil cel de 1.4 tsi de 160.. Am citit pe un forum din uk ca se potriveste turbina de la cel de 160cp pe motor, doar trebuie adaptate toate cele care se leaga de ea. (Si recomandat ar fi sa pun si un intercooler)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am melcul mai mare si tot zici ca e lesinata cand merg cu AC pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ajuns si eu la concluzia ca trebuie un intercooler. neaparat. uleiul are temperaturi SF la mers mai alert, nu mai zic de wot-uri prelungite

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva daca se poate activa afisarea temperaturii uleiului in ecranul computerului de bord? Stiu ca la Golf 6 aceasta informatie este afisata din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar prin update de software ar fi posibil.

Sent from my S500 using Tapatalk 4 Beta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mike: eu nici nu ma mai uit la temperatura uleiului, nu vreau sa ma panichez.. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!