Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Mie mi-ar placea doar o crestere a demarajului. Nu ma intereseaza ca ar putea atinge cu 5kmh mai mult viteza maxima, ci sa fie imbunatatit sprintul.

 

Eu cred ca turbina e cea care restrictioneaza si nu mi-ar placea un soft care sa puna presiune mai mare pe o turbina si asa capricioasa. Nu ma intereseaza lag-ul care s-ar crea, mai ales ca nici actuala nu se incarca de la turatii sub 2000rpm (cum se lauda VW), ci de la 2500rpm se simte cum trebuie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prunaionutz

Eu cred ca o sa pun un intercooler mic in dreptul grilei din partea stanga, in spatele proiectorului. O sa gauresc fagurele pentru un volum mai mare de aer si o sa fac un traseu custom cu in-out. Probabil ca va mai creste lag-ul dar daca va avea demaraj mai pronuntat merita :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe un site din afara vagoc din anglia sunt 3 baieti care au modificat motorul de 122 cai ducandu-le in 240+. Google it!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, cum se face cald, soare arzator afara, adio senzatie la acceleratie. Am si eu un Smic(Ibiza diesel fi55), dar cand am vazut ca montajul poate fi foarte greu iar rezultatele aproape nesemnificative, m-am gandit ca injectia de apa-metanol e mai usor de montat si mai eficienta, doar ca si costa cam 1000de lei.

La prelungirea traseului de dupa turbina, pe langa faptul ca apare LAG-ul trebuie sa ai si imbinari bune si furtune ce tin la ~100grdC, scump si pretentios + ca arunca capatul de furtun daca nu sta bine!

La injectie de apa-met apare intrebarea unde sa o fac? Inainte sau dupa turbina?

Pentru ca noaptea sau la ~10 grdC trage demential, clar trebuie facut ceva ca si la cald ca sa se pastreze demarajul frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prunaionutz

Eu zic ca ar merge si un intercooler, cu piping din aluminiu custom sau furtune siliconice. Ma gandesc la un intercooler mic in spatele proiectorului care ar creste putin lag-ul prin faptul ca traseul ar fi mai scurt, dar pe alta parte as vrea un intercooler in grila centrala de jos, pentru o racire mai eficienta, dar acesta din urma ar implica niste costuri mai mari si un lag mai pronuntat.

 

Legat de injectia apa-metanol, nu am inteles niciodata cum functioneaza dar daca aduce un aport considerabil racirii si eficientizeaza mersul motorului si performantele, o pun pe lista. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca noaptea sau la ~10 grdC trage demential, clar trebuie facut ceva ca si la cald ca sa se pastreze demarajul frumos.

 

Mi se intampla si mie sa traga ca nebuna masina cand este rece afara si in momentul in care iau piciorul din acceleratie sa simt cum se misca motorul pentru ca nu am o bara care sa prinda motorul de caroserie si sa nu se mai miste. Din nefericire sunt prea putine momentele cand se intampla asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prunaionutz

Sunt putine momente cand trage ca nebuna sau..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Curiozitate.

Voi aveti la rece Missfire in esapament? Aud ocazional cat e motorul rece si porneste turat cateva rateuri in esapament. Ocazional mai simt cate o scadere de turatie la semafor dar asta o atribui benzinei de proasta calitate.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Tot citesc ca e normal sa faca asa. Dar vreau sa aud si pareri de la voi. Dupa ce scade turatia, ocazional, rar mai zmuceste putin dar foarte rar. Dar la rece, de fiecare data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Si la mine sunt prezente acele mici rateuri la rece si au fost de cand am luat masina de noua. Cred ca sunt aceleasi smucituri fine pe care le simt si in scaun tot cand este rece. Cel mai bine se simt cand porneste turata in jurul valorii de 1100-1200 rpm. Eu avand garaj, se aud foarte bine aceste rateuri si mai ales dupa cum spuneam la pornirea turata.

Nu stiu daca ati observat, dar cand da un rateu din acela mic, pe timpul cat sta turata, ii creste automat turatia pana pe la 1300 rpm apoi scade inapoi la 1100 si tot asa.

Precizez ca acum 2 ani am facut update de soft iar comportamentul asta s-a pastrat in continuare, de unde putem trage concluzia ca e ceva normal. Posibil ca acest simptom sa fie de la post-injectie, care se realizeaza pentru atingerea mai rapida a parametrilor normali de functionare a catalizatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

si eu am acele rateuri la rece,iar in garaj se aud cel mai bine si face asa indiferent de benzina si chiar cu bujiile noi.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine la fel se intampla. Doar la temperaturi sub 8-10 C se diminueaza semnificativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am cumparat masina acum 1 an (noua)ma preocupa acest aspect. Dupa 12 ani de condus diferite masini care pornesc normal vara, nu reusesc sa inteleg motivul pt care actuala face taman pe dos. Am intrebat la 2 reprezentante, diferiti posesori..."asa face toate". Se pare ca e singura explicație științifică. De fapt la una din reprezentanțe cineva s -a scărpinat totusi după cap si mi a zis ca injectorul are aceeasi deshidere..dar la cald oxigenul are alta densitate rezultand o ardere mai puternica :)

Atasez si pornirea la 24gr. Ce ma enerveaza e faptul ca trebuie sa astept cel putin 30 sec inainte sa plec...daca nu scade turatia am mici "poticneli" in prima suta de metri.

1 min dureaza si la voi pana cade turatia? P.s zgomotul de la primele sec e provocat de clima.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am cronometrat sa vad daca este 1 minut, dar asa porneste si la mine la anumite temperaturi si se mentine turata pt ceva timp. Intradevar daca se pleaca pana sa scada turatia se intampla sa mearga in hopuri.

Eu stiam de explicatia cu incalzitul catalizatorului desi iarna porneste normal. Oricum acest pornit turat nu este anormal.

O mare necunoscuta este de ce uneori la aceeasi temperatura nu face si alteori face.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu vad asta ca o defectiune. E vorba de injectia directa si euro5. De exemplu Renault/Dacia la motoarele diesel euro5 au simptome asemanatoare in primele zeci de secunde la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceleasi probleme, azi chiar s-a comportat foarte ciudat, daca incercam sa accelerez dadea in nas rau. Ce e si mai ciudat e ca la fosta masina, Ibiza 1.4 16V 75 CP, facea la fel dar iarna, cand era foarte frig, in cazul asta mi se pare normal sa faca asa. Probabil trebuie s-o iau ca atare, asa trebuie sa faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Si uite eu care imi faceam probleme ca la mine face dubios. Am EXACT acelasi zgomot, aceleasi intreruperi si zmucituri daca plec cu ea, asa ca o las in pace. Dubios motor pe partea asta. + ca se manifesta asa dupa ultimul update de soft, adica mai des decat inaine.

 

Ocazional, dar foarte random, mai scade un pic turatia prin oras la semafor dupa care revine la turatia normala. Eu credeam ca e de la bujii dar vad la colegul ca are povestea asta de la 15K deci "Asa face toate"

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si masina mea face la fel la diferite temperaturi de afara, sta m-ai turata la relanti vreo 30 de secunde.

Modificat de andvav86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in schimb l-am cronometrat. Face fix 60 de secunde. Dar in doua etape. In prima etapa urca la 1300 rpm si balbaie, scoate un miros intepator la gaze. Dupa vreo 25-30 sec revine la 1000-1050 rpm si sta acolo exact pana la 60 secunde cand dintr-o data revine la 750 rpm...

Daca in acest timp pornesc cu masina(nu o mai fac de mult) la orice apasare mai hotarata al acceleratiei prima reactie al masinii este ca pica un pic in nas. In doilea rand daca va uitati la consum instant la relanti este pe undeva la 3-4l/h. La consumul mediu o sa va afiseze ceva suma astronomica de 25-30/100km in loc de 13-15/100 la prima pornire la rece si parcurs primii 500 metri...

Insa consider ca daca in 53 000 km in afara de partea psihologica al enervarii, ca trebuie sa stai si sa astepti cat timp isi face damblaua, nu cred sa fie o problema reala. 

Insa zornaiala de lant care apare haotic...da, si faptul ca in Germania se rup tot mai multe lanturi de distributie la acest motor.

http://www.autobild.de/artikel/vw-tsi-steuerkettenschaeden-4220214.html

Si in Ungaria...ieri am vorbit cu cineva la care i s-a rupt la 119 000km fara nici un semn prevestitor in afara de faptul ca si la el zornaia cateodata...

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca linkul pe care l-ai trimis se refera la 1.4 tsi 160 cp care e diferit de 1.4 tsi 122 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E diferit dar la lanturi nu sunt diferente mari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajunge sa aiba o zala in plus si deja face diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Hmm, sta cam mult. La mine in aprox 30 de secunde este jos. Eh, probabil difera si una alta, bujii, benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!