Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Presiune in rampa trebuie sa creasca in utmatoarele conditii: motor cu temp 90 grade, doar contact pus si de la 50 bari in sus. Daca scade, atunci exista o neetanseitate pe sistemul de inalta presiune. Busonul de umplere ulei nu este uscat dupa ce mergi o perioada? Nu miroase puternic a benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am simtit miros de benzina, dar la ce face referire ? Dar cu uleiul ? Cam consuma ulei.

I-as schimba si distributia ca are 130k si e cea de pe masina, se schimba si variatorul? Cum se poate verifica ?

Modificat de opleistul23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa aibe cca 5 Bari cu motor oprit si 50 bari motor pornit/ralanti. 120 Bari e maxim in sarcina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face presiunile acestea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroace!

Nu sunt mecanic, dar unele chestii au oarecum logica..asa ca luand in calcul tremuratul si mai ales faptul ca la Relanti se tureaza singura, eu suspectez 2 lucruri: ori corp clapeta defect care oricum nu da nicio eroare..sau 2, injector care nu functioneaza in parametri ok. Masina trage bine, clar nu e de la supape, ci din zona de aprindere.

Daca cumva corpul clapeta imi da benzina haotic, nu cumva ajunge mai mult combustibil si ineaca injectorul sau ajunge mai multa/mai putina benzina dupa caz in camera de ardere?

What say you? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@toxicity808  Faptul ca se tureaza singura are mai degraba legatura cu aerul fals tras pe undeva sau regulatorul de presiune benzina, ar trebui urmarit in VCDS daca atunci cand se tureaza, ECU misca clapeta, modifica timpi de injectie etc.

 

Corpul clapeta nu dozeaza benzina, ci cantitatea de aer. ECU mareste sau micsoreaza timpii de injectie in functie de ce cantitate de aer este tras/impins in cilindri.

 

Verifica furtunele de vacuum, garnituri c-am pe unde ar putea trage aer fals si balbaielile in relanti tot de aici pot fi.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca variator ax came, ce brand sa aleg ? Eu la kitul SKF m-am gandit, le cuprinde pe toate, dar diferenta ar fi de 1000 ron doar variatorul.

Modificat de opleistul23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgstelsib

Ia totul Skf. Exista ifn-uri ptr imprumuturi pe 1 luna sau 6 luni in rate, sau linie de credit ;)

Sau la banca iti faci credit de nevoi personale :)

Modificat de georgstelsib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat kitul acesta(skf) si o garnitura capac distributie de la elring, aveti idee daca kitul skf o continea si pe aceea ?

 

Dintre hepu si skf ce spuneti? Am ales bine sau puteam si pe hepu fara probleme?

Screenshot_20220612-225551_Camera.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat kit sfk dar a venit desigilat, nu scrie pe nicio componenta skf, doar coduri de genul pe care daca le caut pe google nu imi arata nimic.

Screenshot_20220616-155059_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutări, de câteva luni am o mica problemă cu 1.4 tsi CAVD, la accelerări normale in trafic uneori nu trage cum trebuie, sa zic că scade puterea cu 30-40% și primesc eroarea P0172 System too rich ( bank 1 ), își revine fără să îi fac nimic. Se întâmplă destul de rar și sunt curios ce ar fi. Sonda de pe evacuare bank 1 am schimbato anul trecut în august în speranța că voi rezolva problema dar văd că face iar, o perioada după ce am schimbat sonda ( producător Bosch )  a fost ok. Eu mai am o conducta ce intra în canistra de carbon lipită și mă gândesc că poate fi o cauza. Ce ar putea să aiba? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injector pe duca...se blocheaza aleator,injecteaza prea multa benzina=》 system too rich.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 6/3/2022 at 2:35 PM, EEXCALADE said:

Posibi chiar asta sa fie problema .

Nu ai eroare de g28/g40 ?

n-am nicio eroare, nimic. doar multe missfire la greu in timp real, la relanti, cand pun testerul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificare:

-test de compresie 

-bujii

-bobine

-injectoare

-variator axa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce rol are acel variator axa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, a mai avut cineva probleme cu presiunea de ulei? Ieri s-a aprins becul pentru presiune de ulei și am oprito imediat. Am dus-o pe platforma la service și au masurat presiunea de ulei cu motorul cald la relanti 0.4-0.6 bari și turata la 2000-3000 rpm 1.5 bari aproximativ. Săptămâna următoare o voi desface sa vad ce ar putea avea și sper sa nu fi afectat ceva. Sa scap doar cu pompa de ulei? Motor 1.4 tsi cavd 160 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 31.12.2016 at 19:46, mike. a scris:

Multumesc pentru feedback. Astept sa se revina la program de lucru si voi merge si la un service, o sa plec cu verificatul de la compresie si bobine.

O bobina stricata se manifesta doar in sarcina? Pe liber, masina mea se tureaza normal pana la capat..

Un an nou plin de impliniri si sanatate!

Suntem mulți cu problema ta dar nu ai spus cum ai rezolvat-o pana la urma? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Din ce am o observat sunt multi care se plang de aceasta problema cu misfire. Daca nu i se da de capat cat de grava e? Sau trebuie urgentata problema? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Problema missfire" este foarte vag. Poate fi de la bujii, bobina/bobine sau depunerile de carbon (si trebuie intervenit fizic). Daca nici nu s-au schimbat bujiile la timp (ca merg si asa...) atunci cel mai probabil ca sunt depuneri si trebuie intervenit fizic (scump si trebuie facut ok). Cam astea cred ca sunt rezolvarile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie asa este si acestia sunt pasii ce trebuie parcursi pentru a scapa de missfire.

 

DAR am discutat cu cineva specializat in motoare vag si spunea ca missfire revine si dupa curatarea admisiei si a supapelor de acele depuneri.

 

As fi curios daca cineva a avut rabdarea temporala si financiara sa verifice un tsi cap coada sa il faca sa mearga ceas.

Oare nu poate trage ceva aer fals pe undeva de are acel missfire?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aer fals = amestec sărac... Se vede pe diagnoza... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am un golf 7, 1.4 tsi facelift DSG, 125CP, motor CZCA. De un an balbaie la relanti, parca are tahicardie. Cand merge clima vara, totul e ok. Masina porneste perfect, merge perfect in sarcina, consum 5.5 la drum si 8-10 in oras. Am curatat supapele cu coji de nuca, nu are nici o eroare, am schimbat bujii, bobine, baterie, am verificat chiulasa, axul cu came, tot ce s-a putut. Nu s-a schimbat nimic. Si mai are o problema, are lag la acceleratie, la plecarea de pe loc. Primul cm de pedala nu se intampla nimic, apoi daca apesi mai tare, pleaca brusc. Ceva pareri? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ceva erori pe tester? Ai mai verificat si cu alt mecanic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!