Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

opleistul23

Ok, dar e abia a doua, prima am citit ca ar fi de la clapeta de acceleratie? Nu incep cu diagnosticarea in ordinea lor ? Am sters erorile si nu mai apar, dar tot nu porneste, am incercat scurt si nu vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi kilometrajul la care au aparut erorile.Prima-nu e motiv sa nu porneasca,in principiu....a doua,legata de decalaj, e succedata la scurt timp de eroarea 3 si 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

opleistul23

Cea despre care spui tu legata de distributie ar fi prima daca ma iau dupa nr. de Km, dar totusi nu am avut check engine aprins.

 

Ora pe log de ce nu o arata bine ?

Spune ca suntem in 2063:)

 

Referitor la eroarea 3, cea cu "defect mecanic" ma gandeam ca e pompa defecta sau un subansamblu al ei si de asta n-ar pornii. Stiu ca la unii mai apare dtc de decalaj si le pornea masina, dar nu mult timp.

Deci sa exclud problema cu pompa. Ea se aude in rezervor oricum cum baga. Daca i-am dat de 3 ori la automat puteam strica ceva sau e safe ?

Modificat de opleistul23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
opleistul23

@spido am dus-o la niste mecanici de cartier si mi-au spus ca nu se alimenteaza, deci au ignorat faptul ca e decalata/alungit lantul distributiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si...au pornit-o?

Ptr alimentare...se face test cu manometru de presiune. Ea poate sa bazaie...dar sa nu bage presiune..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facem zilele astea test si revin. Are in compartimentul motor ştuț de verificare presiune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,nu are. Va conectati inainte de pompa de inalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alt update: posesor Golf 5 1.4 tsi 90kw

Am facut programare in Reprezentanta si o sa-mi faca o diagnoza full(550 lei) si sper sa aflu daca injectoarele merg in parametri ok sau daca e altceva care imi da aceste missfire-uri si tremuratul la relanti. O sa scriu review-ul dupa 12 iulie, abia atunci am prinz loc :D

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia astept sa ne spui ce iti vor spune de la reprezentanta. 

Exact aceeasi problema am avut-o si eu, am mers la cineva si a rezolvat-o, a schimbat o bobina, nu a mai tremurat doar pentru 90km apoi au revenit simptomele.

 

Apoi am mers cu ea asa vreo 80 k km si a fost ok.

 

Sa nu ma intelegi gresit dar chiar is curios sa aflu care e cauza pentru ca e ceva specific motoarelor tsi.

Modificat de Bogdan20cj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan20cj

Salut!

Eu am schimbat toate 4 bobinele, bujiile, cablajele, distributia(fara variator-mi-au zis ca era ff ok), curatat galerie de admisie, curatat corp clapeta acceleratie-ei, pentru 2 minute masina a mers impecabil, niciun tremurat, niciun balbait, nicio intrerupere. Dupa cele 2 min au reparut toate astea. Compresia ultima data cand am verificat-o (2021)era 10+ pe toti 4 cil. nu stiu, poate scap doar cu injector defect avand in vedere faptul ca da missfire incontinuu pe cil3, iar cand merg talpa in treapta 3(fiind cea mai lunga) da check engine pe cil2, cumva supra solicitandul pe cil 2 fiindca cil3 nu functioneaza cum trebuie, asa gandesc eu, nu sunt mecanic.

o sa postez de indata ce am feedbackul celor din reprezentanta.

Noroace si drumuri bune!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

48 minutes ago, toxicity808 said:

(fara variator-mi-au zis ca era ff ok)

Posibi chiar asta sa fie problema .

Nu ai eroare de g28/g40 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum arata acest variator? Unde se situeaza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E in partea de sus a distributiei, in capatul axei cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am uitat sa mentionez ca am mers la o "decarbonizare cu HOH" .. ciudat este ca motorul a functionat perfect, niciun tremurat, niciun misfire ..nimic atata cat a fost cuplat acel furtun cu HOH la admisie. Dupa si a reluat obiceiul.

 

Acum am un 1.8 tfsi si aceasi poveste .  Tremurat si misfire, galeria de admisie era schimbata recent cand am cumparat masina si acelasi tremurat.

Distributia este ok .. nu face zgomote la pornire la rece si motorul se comporta foarte bine .. se simt toti caii.

 

La aceasta masina am schimbat valva pcv, senzorul magnetic de la axa cu came si bujiile .. si nicio modificare.

 

De asta spun ca is curios ce vei gasi la tine. 

Mult succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu… ma bag si eu.. voi benzina ati schimbat-o? 

Ca mie cu benzina de 95 imi merge ca un diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tie probabil iti merge prost motorul cu 95 fiindca ai raport de compresie mare.

eu cu motorul standard am alimentat doar cu 95 petrom si merge rotund de nici nu-l simti, in special dupa ce e incalzit, insa nici la pornire dupa cateva zile nu se simt prea multe trepidatii.

 

eu cred ca tine si de cum a fost proiectata fiecare generatie. am vazut mai multe masini (leon 2, golf 6, golf 5) cu 1.4 tsi caxa si toate aveau un comportament similar cu ce se descrie aici pe topic, deci nu e o chestiune izolata. cand eram in cautarea unei masini acum ~2 ani am vizionat un leon 2 cu 1.4 tsi 125, cu 65000km la bord (reali, doar ca facuti majoritar prin oras), motorul deja incalzit si tot se cam balbaia sub capota si nu mergea foarte rotund.

 

banuiesc ca ar merge incercat si cu benzina de 99/100, de proba. eu as mai incerca niste iesiri prin afara orasului si niste acceleratii progresive pana in zona rosie, prin toate treptele, ca la generatia asta se cam depune calamina.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ev21 ai cuvantul ;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema apare din cauza depunerilor de calamina/carbon. Posesor 14 tsi 122cp. La fiecare 2/3 plinuri bag un aditiv curatare admisie/injectoare,dupa care..talpa pe autostrada. Dupa asta,toarce ca o pisica. Pina da de mersul de oras...si dupa 100/150 km oras,iar incepe acel tremutat specific. Pina la urmatoarea aditivare,cand iar merge bine.Deci-concluzia o trageti singuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce rol are acest variator ? Din cauza lui poate da pe tester distributie decalata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/3/2022 at 2:35 PM, EEXCALADE said:

Nu ai eroare de g28/g40 ?

???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit benzina de la mol, rompetrol si omv.. rezultatul neschimbat. Cand am pus de la petrom s -a inrautatit functionarea motorului.

Am pus si aditiv de benzina megalene si singura diferenta a fost ca raspunsul la "pedala" a fost excelent dar la relantiu tot acelasi tremurat.

 

Legat de curatare admisiei, si eu inclid sa cred acelasi lucru dar sa ma apuc sa o desfac la fiecare 10k km .. nu e ok. Incep sa devin mecanic 😁😆

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de inalte pe ce canal se verifica cu vcds ? O suspectez pe aceea defecta intrucat mi-a dat eroare de defect mecanic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat la presiunea in rampa si am cam 80 bar cand dau la automat si 50 bar dupa cateva minute, scade treptat. 

 

O alta remarca, nu se alimenteaza, bujiile sunt uscate.

@spido

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat presiunea inainte de pompa de inalte? E in limite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe vcds in rampa face cam 80 de bar si scade treptat. Nu am cum sa ma conectez direct pe ea, iar cea din joasa face 6 bar, in autodata 120 bar cu 6 bar am gasit. Dar 80 sa nu-i ajunga sa porneasca ?

Compresie pe motor intr-adevar nu are. Incepe cu 9 si scade imediat la 2-3 bar

 

Daca schimbam distributia trebuie si variatorul axei cu came schimbat sau un kit contine tot ce trebuie?

@spido

Modificat de opleistul23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!