Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

@florinrmn Am cautat putin pe internet insa nu gasesc problema ta la acelasi cod de motor. Ea este prezenta si la masinile mai vechi si e similara cu problema ta.

Cineva a avut fix aceasi problema si a fost de vina pompa de benzina, dar la tine nu cred ca e asta, la tine pare o problema de aer (Senzori, sau conducte sparge, ori nu etanseaza bine). Daca ai avut masina in service verifica bine daca au pus totul la loc.

Din video, pare ca ecu incerca sa tina idle-ul stabil, doar ca primeste niste masuratori care il dau peste cap, astfel ca in ciclul de ralanti iti baga prea multa benzina, pentru ca primeste un semnal ca intra prea mult aer de undeva.

 

Porneste masina, si cand iti face treaba cu fluctuatiile, vezi pe calculatorul de bord care este consumul la ralanti. Eu cu motor cmba si AC off am 0.4 litri/ora. Daca iti apar variatii mari acolo, inseamna ca primeste prea mult aer si incearca sa balanseze prin injectarea unei cantitati mai mari de benzina.

 

De asemenea cred ca poti sa vezi cantitatea injectata cu VCDS si iti dai seama daca apar anomalii.

 

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai gasit pe cineva cu un G7 produs in aproximativ aceeasi perioada. In comentarii spune ca problema aproape a disparut dupa un update de soft la motor(cica a mai facut o singura data). In continuare inclin sa cred ca nu acolo este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Vin si eu cu o intrebare legata de un motor 1.4 TSI EA 211, an 2013, pe un Seat Leon. Am observat ca de la un timp aceasta a inceput sa aiba niste intreruperi daca accelerezi intre 1500-2000 rpm, totul fiind in regula apoi. Nu tine cont de faptul ca daca acceleratia e apasata la fund sau la maxim, ea tot are niste mici smucituri, mai pronuntate cand acceleratia e la podea. Vreo idee ce poate fi? In urma unei scanari nu apare nicio eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misfire?
Bobine, bujii, pistoane?
Desi la motorul tau cel mai probabil e una din primele 2 (daca este ce suspectez eu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misfire nu inregistreaza in acele momente iar bujiile sunt schimbate acum 28k km aproximativ. Masina are undeva pe la 135.000km. Oare bobinele ar trebui schimbate? De pistoane ma indoiesc, nu e aceeasi generatie de motor ca cel care a fost pe Scirocco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tensiunea pe senzorii de detonatie? Cu prima ocazie o sa schimb bobina de pe cilindrul 1 cu cea de pe 3 sa vad ce se intampla. Nici la mine cand smuceste nu da missfire.

image.thumb.png.9fef9768014f50b31f12b5293a01f93a.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 minutes ago, minu94 said:

Misfire nu inregistreaza in acele momente iar bujiile sunt schimbate acum 28k km aproximativ. Masina are undeva pe la 135.000km. Oare bobinele ar trebui schimbate? De pistoane ma indoiesc, nu e aceeasi generatie de motor ca cel care a fost pe Scirocco.

Din aceleasi considerente am zis si eu ca cel mai probabil nu e legat de pistoane :) .

Intrebare, cum loghezi misfire-urile pe 1.4 TSI? Ai OBD11? Mie torque imi zice ca ECU nu e compatibil daca dau la Live Data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu OBD11, da. Le poti loga cu OBD11 sau VCDS.

@florinrmn, o sa verific si eu acele date. Nu stiam de acelea. Sunt legate de bobine acele date? Cati km ai?

Modificat de minu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorii de detonatie sunt prinsi pe blocul motor si transforma vibratiile in tensiune electrica. Vibratiile pot aparea de la detonatii care pot avea cauze foarte diverse(bujii, bobine, injectoare, compresie slaba, depuneri de calamina...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,revin din nou cu o problema veche,care din pacate se manifesta doar iarna sau cand sunt temperaturi sub 0 grade. (este vorba de un VW JETTA 2007 / 103 kw / COD motor BMY)

Doresc sa mentionez ca masina a beneficiat de o reparatie capitala la motor,exact acuma 2 saptamani.

-chiulasa rectificata,curatat tot,supape schimbate care au fost cu probleme etc.

-turbo reconditionat la turbotechnik cluj napoca (sper sa nu se considera raclama )

-distributie schimbata absolut tot. in afara de variator ax came (cei de la servici au spus ca nu este necesar,este in stare buna)

-bujii / bobine

-ulei / filtre

masina a fost reparata la Automeister-Compas Service Arad. este un servici autorizat si apartine de reprezentanta Mazda.

problema este urmatoarea,cand sunt temperaturi sub 0 grade,si pornesc masina merge putin balbait aprox 30-40 secunde,de multe ori moare si motorul,ii dau a2a cheie si totul revine la normal.

iar la cald nu are absolut nici o problema,porneste perfect. la cald masina merge senzational de bine.

doresc sa mentionez ca nici baietii de la Automeister-Compas si nici baietii de la VW ARAD ( quark motors ) nu au gasit problema. 

sa facut la masina update de soft,sa verificat totul,totul este in parametri.

mi-a spus cineva sa fac un fel de stage 1 la masina,ca poate isi revine.   ( sincer,eu nu prea cred asta )

atasez un video ca sa vedeti cum face.

voi ce ziceti,de la ce poate sa fie ?

p.s: scuzati zgomotul de pe fundal,tata tragea tomberonul in casa. ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

 mi-a spus cineva sa fac un fel de stage 1 la masina,ca poate isi revine.   ( sincer,eu nu prea cred asta )

Scuze ca nu te pot ajuta dar for what is worth, dupa ce mi-am facut stage 1 la revo cold start-ul acela specific TSI-urilor e mult mai omenesc ca sa spun asa, vibratii mai reduse, nu se tureaza asa sus si cat sta turata turatia ramane constanta, interuperile pe evacuare s-au diminuat etc.

Stiu ca softul de la revo e bazat pe ultimul soft oficial, eu eram in urma cu unul dar din cate mi-au zis cei de la VW Cluj avea legatura cu ABS parca ? . 

Te anunt cum e si la stage 2 peste 1-2 luni ?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o spun ca o parere pentru nu sunt in masura sa dau sfaturi

mie imi pare a fi problema de la ceva senzor ce nu percepe bine valorile si ce ar trebui curatat sau schimbat.

poate aveti idee si ce senzor, ca nu stiu sa zic :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau @92nbk,

Si la mine face la fel Seat Leon-ul motor CAXC , are aceleasi simptome la rece...pe Vagcom nu are nici o eroare, la Porsche Timisoara nu i-au gasit nimic desi si la ei a facut faza asta.

Distributie schimbata,clapeta de acceleratie verificata , tot mister total.

Am banuit pompa de benzina,  dar sincer nu cred ca este de vina...nu as da 500 Ron la ghici.

Senzorii de pe admisie cred ca sunt baiul ,o sa merg sa ii verifice un mecanic doar ca sunt ocupat in perioada aceasta.

Daca afli ceva anunta-ma ,te rog!

P.S : Golful meu , BMY nu facea asa :)).

Modificat de SelesanD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.02.2019 at 9:24, deenman a scris:

@florinrmn Am cautat putin pe internet insa nu gasesc problema ta la acelasi cod de motor. Ea este prezenta si la masinile mai vechi si e similara cu problema ta.

Cineva a avut fix aceasi problema si a fost de vina pompa de benzina, dar la tine nu cred ca e asta, la tine pare o problema de aer (Senzori, sau conducte sparge, ori nu etanseaza bine). Daca ai avut masina in service verifica bine daca au pus totul la loc.

Din video, pare ca ecu incerca sa tina idle-ul stabil, doar ca primeste niste masuratori care il dau peste cap, astfel ca in ciclul de ralanti iti baga prea multa benzina, pentru ca primeste un semnal ca intra prea mult aer de undeva.

 

Porneste masina, si cand iti face treaba cu fluctuatiile, vezi pe calculatorul de bord care este consumul la ralanti. Eu cu motor cmba si AC off am 0.4 litri/ora. Daca iti apar variatii mari acolo, inseamna ca primeste prea mult aer si incearca sa balanseze prin injectarea unei cantitati mai mari de benzina.

 

De asemenea cred ca poti sa vezi cantitatea injectata cu VCDS si iti dai seama daca apar anomalii.

 

 

Salut @deenman

Ai spus că ai consum de 0,4 l/h. Eu la golf meu 1.4 TSI cod BLG, dimineața când e rece motorul îmi apare consum la ralanti între 0,8 și 1 l/h. Iar după ce fac câțiva kilometri și se încălzește motorul îmi apare consum 0,4 sau 0,5 l/h.

Din ce cauza este diferita asta, e ceva normal?

Vouă cum vă apare? 

Vă mulțumesc! ??

IMG_20190220_084102.jpg

IMG_20190220_084201.jpg

IMG_20190221_140018.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa ai consum mai mare la rece, pana se incalzeste motorul. Cel mai probabil deenman se referea la consumul la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/28/2019 at 11:55 AM, SelesanD said:

Ceau @92nbk,

 

Senzorii de pe admisie cred ca sunt baiul ,o sa merg sa ii verifice un mecanic doar ca sunt ocupat in perioada aceasta.

 

Ceau

 

crede-ma ca am schimbat toti senzorii.  nu sunt senzorii de pe admisie. sau cel putin la mine.

saptamana asta a fost destul de cald,14/15 grade ziua,iar dimineata 5-6 grade. masina a pornit perfect. 

baietii de la service au spus ca trage aer fals pe undeva,ei suspecteaza etanseitatea galeriei,sau ceva furtunas de vacuum.si sunt program luni la service pentru a gasi problema.

eu asta nu inteleg,daca trage aer fals pe undeva,atunci ar trebui sa faca la fel,si la rece si la cald nu ? sau ma insel ?! ...

Cei de la service au spus ca vor sa faca testul cu spray-ul. din cate am inteles vor sa pulverize cu ceva spray pe motor sau pe la etanseitati,iar acel spray contine ceva aditiv,si daca turatia motorul creste inseamna ca in zona aia trage aer fals. Voi ce ziceti de operatiunea asta ?? 

Si cica mai este o varianta,cu ceva abur,baga abur pe diferite vacuum-uri si furtunase iar daca careva are vreo fisura,iese aburul la suprafata...

Sunt curios ce gasesc baietii luni.

 

@Stoia

la fel face si la mine. cand e rece,sta turatia la 1200 rpm aprox 1 minut si arata chiar si 2,0l/ h,pe la 800-900 rpm arata  in jur de 0.9 - 1 l / h si dupa ce se incalzeste coboara la 650-700 rpm si imi arata 0.4 l/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau @92nbk,

Mersi de feedback, sa ne ti la curent cu ce rezolvi...

Seara faina.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine,la fel ca la Stoia,este normal asa,am masina din 04.2015 si asa a fost mereu.1.4 tsi gt,motor blg!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau @92nbk,

Am uitat sa precizez ca am avut  eroarea urmatoare :

000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 156591 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2038.14.31
                    Time: 20:23:39

             Freeze Frame:
                    RPM: 2983 /min
                    Load: 75.3 %
                    Speed: 109.0 km/h
                    Temperature: 90.0°C
                    Temperature: 39.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar

                    Voltage: 14.097 V

Ma gandesc ca scapa presiune pe undeva :( .

Oricum astept cu interes sa aflu ce ai rezolvat la service !?

Bafta maxima.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau @92nbk,

Ai reusit sa rezolvi ceva la mecanic!?

O zi faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau @SelesanD

 

masina inca este la service,azi am vorbit cu ei. Cica au schimbat ceva pe ea,si maine dimineata "pe racoare" vor sa faca testul.

va tin la curent :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,revin cu informatii in legatura cu problema mea,din pacate baietii de la service nu au reusit sa rezolve problema cu pornitul la race. ( vezi video mai jos )

am fost si la VW ARAD,nici ei nu ai stiut ce sa ii faca. au testat masina,resetat valori etc. dar din pacate nimic.  (pe masina este ultima versiune de soft.)

Am vorbit cu cineva ( un inginer ) si mi-a spus ca este posibil ca sa scape vre-un injector. sa picure la rece,si ca din cauza asta se manifesta asa.  Este posibil asa ceva ???  de ce doar la rece ? nu prea imi vine a crede.

Ceva sugestii de la voi ? ce sa mai verific ? sau unde as putea sa merg la cineva priceput in motoare TSI ?! ...

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parcă se dezmembrează.... :)

Sa scape injectorul numai la rece nu știu dar sa tragă aer fals pe la garnituri am văzut... La tigaie mpi... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la sunetul de pe fundal,nu vine de la masina. Tata tragea tomberonul...

Au mai zis si altii de aer fals,dar a fost testat la service cu spray. Sa dat cu spray peste tot motorul si pe etanseitati dar nu sa intamplat nimic. Daca tragea aer pe undeva trebuia sa se schimbe sunetul motorului din cate stiu eu. Dar nu sa intamplat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la tomberon se trage :)

Aia cu spray-ul e vax...cu fum sub presiune...eventual...

Eu m-am batut cu ursu ~ 2ani pana cand am zis ca schimb toate garniturile de pe admisie...erau in regula...le-a dat jos cu ciocanul...

Mecanicul a zis sa schimb si la injectoare daca tot am dat admisia jos...asa aveam acces si la kktuirle alea de injectoare...sa traiasca proiectantii de cacao de la VAG...erau beti cand au tras dungile la AVU...

Balbaia naspa dimineata...la prima pornire...in rest era boboc...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!