Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Inca o distractie cu masina, 

Ieri cand am pornit masina a inceput sa ticaie/tiuie ceva la motor, din interior as descrie sunetul pe ca si cand as avea greierasi in bord si as merge pe un drum rau; cu capota ridicata suna a zgomot normal de motor doar ca mai tare.

Tiuitul / tacanitul se amplifica atunci cand accelerez, nu mai suna deloc in frana de motor. La 1 din 5 porniri de motor nu se aude, azi chiar am patit dupa ce am lasat masina mult la relanti sa nu mai sune deloc (fara sa opresc motorul in prealabil)

Mecanicul a spus ca tacane injectoarele (dar nu era sigur) si sa umblu cu ea asa momentan pana se amplifica sunetul.

Usual suspects?

Uleiul e ok (LM 5w30)

benzina e omw100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @vladandrei51

Si a mea face la fel, doar ca nu la pornire ci in mers pana se incalzeste. Zici ca se da lantul ala (sau altceva) de toti peretii, doar pe acceleratie...daca iau piciorul de pe acceleratie...liniste si pace. Face asa de cand o am, de 2 ani. Inca nu am gasit defectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, mersi de feedback. Pornirea e normală. 

Am prins si zile mai reci cu ea și nu mi-a făcut probleme, o să testez să fac un drum mai lung să văd dacă scap de ticăit la un moment dat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vladandrei51, poate e inceputul povestii de groaza numit inlocuirea lantului de distributie.

Si eu la Seat aveam porniri mai "frumoase" si din acelea "horror" cand parca lantul se lovea de toti peretii, rezultatul final a fost inlocuirea distributiei pt siguranta mea.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am schimbat acum câteva luni, oricum nu e zgomot de lanț

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MirciuliK25: Si-a revenit dupa un pic de talpa si drum lung intr-adevar, deja ma uitam pe net cat costa injectoarele :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nup, dar din cate m-am documentat nu aduce dupa sine probleme ci doar ca suna o secunda la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/23/2018 at 2:04 PM, vladandrei51 said:

EDIT: am vazut si aici si pe alte forumuri ca sunt scule care masoara missfire count individual pe cilindru, eu am o chinezari de adaptor OBD si torque pro, dar daca dau la Test Results (unde arata aplicatia missfires) imi zice ca ECU nu suporta nu stiu ce mod. Ce ar trebui folosit mai exact in acest sens? 

Eu folosesc OBD11 si imi arata la live data numarul de missfire, missfire la 1000rpm, factor de corectie

Legat de benzina, dupa cum cred ca am mai spus si prin topicul cu "ce si de unde la benzina" am mers in ordine cu mol 100, petrom 99, omv 100, petrom 95, luk ecto98, petrom 95 iar acum foloses socar 95 de 2.5 plinuri. Parca petrom nu imi mai placea desi am bagat cateva plinuri dar poate ca a fost iar dupa ecto98 care nu m-a dat pe spate decat ca cel putin ca se consuma mai repede (poate sut subiectiv). Nu am apucat sa fac si extraurban cu Socar sa vad ce consum voi scoate pe acelasi drum dar acum mai sunt si alte conditii de trafic (ger, cauciucuri de iarna) si probabil va fi consumul mai mare. Pana acum pentru utilizarea In 75% in Bucuresti eu sunt multumit de benzina aceasta. Poate o s-o incerc si pe cea de 98 daca se mentin preturile de acum si nu mai sar iar in aer. Dezavantajul este reteau de statii slab dezvoltata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de feedback @valyemil81, in ceea ce priveste trepidatiile la pornirea la rece pana scade rpm-ul, care e cea mai ok/putin din cate ai testat?

Also, OBD11, adica asta :))?

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emag sucks, este la 39 euro cu free shipping pe siteul producatorului si ajunge la tine intr-o saptamana. Este foarte OK acest obdeleven, il am si eu. In rest in afara de faptul ca aveti acelasi cilindree si injectie directa de benzina, nu aveti o piesa in comun la motorizarile voastre...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am vazut si eu, doar ca nu e free shipping doar la varianta pro :) . Ma gandesc  ca, cum mie mi-ar trebui mai mult pentru misfire count, si cum ai zis si tu, noi 2 avem masini total diferite, sa nu imi merga mie nici cu OBD11 dar lui ii merge pentru ca are ECU diferit (si implicit i-ar merge si cu torque).
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidatii sincer nu am simtit. Poate doar la petrom 95 care a venit dupa luk ecto98 mi-a parut ceva dubios. In rest porneste normal sta nitel pe la 1100rpm iar apoi scade spre 900rpm (relantiul normal). Nu am mai avut timp acum sa pun mufa dimineata pe ea ca duc si copilul la gradi si dureaza pana una alta si face piciul turturi in masina :)). Au mai fost ceva fluctuatii parca pe loc sa scada spre 900rpm apoi sa urce la 1000rpm iar apoi sa scada dar asta doar la pornire cand era rece. Poate de la consumatori gen AC care eu il am always on

Pe OBD am dat 45euro (obd+easy remover) + 9euro (transportul) + 24euro (codul pro) = 78euro direct de pe site-ul lor. asta inseamna vreo 365-370lei. Mai promo ca la emag. Si a venit in 7zile

Ps. cauta la masini suportate daca merge sau pe forum-ul lor. Daca nu china pentru alte variante

Iar daca sti ca iti vei cumpara instalezi apk mai din timp si faci credite zilnice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gotcha, mersi

Daca dai pe torque Test Results iti da eroare sau iti merge? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiuitul ala electric-ish pe care il face masina, care la inceput disparea dupa un timp, acum a decis sa ramana acolo :)), am incercat sa il inregistrez, la casti cu volum mare se aude, mai ales dupa secunda 3 pana pe la 10. Singurul moment in care nu se aude e cand fac frana de motor. si se aude tot mai tare cum creste turatia

Un mecanic a zis ca e tacanit de injectoare, altul pompa de inalte, voi ce ziceti ca poate fi?

https://instaud.io/30Xo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar avea vreun motiv sa nu sune alea in frana de motor?

Intreb, n-am idee, si  nici nu prea sunt multumit cu raspunsul pe care l-am primit de la mecanici "pana devine grav sa putem investiga mergi asa cu ea"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Mircione Mircea

Salutare stimați colegi. 

Ce ma sfătuiți să fac? 

Am un touran 1.9 diesel din 2007 și ma gandesc serios sa il schimb cu un benzinar...am văzut multe 1.4 tsi...Ce păreri și concluzi aveți după mai mult timp de utilizarea tsi-ului...am văzut multe postari cu distribuția...cam la câți km începe să facă probleme? 

Ce alte probleme dese mai au aceste motoare ? 

Vreau sa imi fac o idee din punct de vedere financiar cat de costisitor ar fi.

Se poate monta gpl pe tsi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia se schimba cand face zgomot , alte probleme grave nu sunt (a fost la inceput un batch de cateva motoare cu probleme pe pistoane) , dar acum deja nu mai bn de motoare noi.

da , se poate monta gpl pe tsi , vezi pe topicul masinii mele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, vreau sa cumpăr un golf cu motorizarea de 1.4 tsi,  am văzut câteva oferte din 2011, dar am citit și despre probleme cu pistoanele și distribuția.   Sa evit o perioada anume, s-a făcut vreun update după 2011 în care au dispărut problemele? 

Mai era și un golf 7 din 2015,   ceva mai scump decât cele din 2011 dar dacă asa as fi ferit de probleme as face un efort.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel din 2015 este mai ok, mai nou si problemele rezolvate. Acum depinde si de cum a fost exploatat de fostul proprietar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, motanelul said:

distributia se schimba cand face zgomot , alte probleme grave nu sunt (a fost la inceput un batch de cateva motoare cu probleme pe pistoane) , dar acum deja nu mai bn de motoare noi.

 da , se poate monta gpl pe tsi , vezi pe topicul masinii mele .

Batch-ul cu probleme de pistoane inseamna toate 1.4 tsi-urile pana la pistoanele cu cod  03C107065CK, adica pana la CTHD :)) In concluzie putem spune ca CAVD este un batch cu pistoane problematice

 

7 hours ago, Drerd said:

Salutare, vreau sa cumpăr un golf cu motorizarea de 1.4 tsi,  am văzut câteva oferte din 2011, dar am citit și despre probleme cu pistoanele și distribuția.   Sa evit o perioada anume, s-a făcut vreun update după 2011 în care au dispărut problemele? 

Mai era și un golf 7 din 2015,   ceva mai scump decât cele din 2011 dar dacă asa as fi ferit de probleme as face un efort.. 

Motoarele CTHD (nu stiu exact din ce an sunt astea) ar trebui sa fie trouble-free. Cel putin din cate ai citit aici (pistoane, distributie samd)

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Dupa ce am citit multe pagini ale acestui forum si nu numai despre lantul de distributie folosit la 1.4 tsi m-am ingrijorat tare

Eu am motorizarea 1.4 tsi 160 cp CAVD - cateodata la prima pornire la rece se aude un sunet ciudat metalic pret 1-2 secunde dupa care nu se mai aude deloc , la porniri la cald si in mers nu se aude nimic.

Dupa ce am citit postu-uri cu lant rupt motor distrus m-am panicat rau

Voi cand ati schimbat kitul de distributie ? la primele semne ? sau mai merge pana se aude si la cald pt ca ieftin de schimbat nu e :(

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 1.4 tsi 122 cp CAXA

am avut sunet la pornire cam 1 an. am facut cam 13.000 km cu ea. La inceput se auzea destul de rar la pornire, apoi a inceput sa se intensifice. Am mers asa mult cu ea pentru ca la reprezentanta mi-au zis de 3 ori ca nu e nevoie sa schimb distributia, ca asa e la distributia pe lant, ca e de la ungere... in fine. 
Spre sfarsitul anului trecut a inceput sa se auda la fiecare pornire, pana cand intr-o dimineata nu mi-a pornit motorul la prima cheie si mi-a aparut o eroare G40 (daca nu  ma insel) la axa came. Atunci am mers imediat la service si mi-au schimbat distributia. :) Daca numai ce a inceput sa ti se auda zgomotul, parerea mea e sa te gandesti la schimbarea ei, dar nu ca o urgenta maxima, dar nu as sta nici ca mine 1 an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin.idita - Multumesc de raspuns

Prima oara am auzit sunetul ala acum ceva timp in urma cu 10k aprox

Dar se aude rar , adica de cele mai multe ori nu se aude vorbesc doar de primele porniri la rece

De cand am luat-o eu din germania la 70k i-am pus numai liqui moly 5w30 cu specificatia 504 00 /507 00 in speranta ca este mai bun decat castrol - poate mai prelungeste putin viata distributiei care din cate am citit are ungere din uleiul motorului

E ciudat sa stai cu frica ca se rupe distributia pe lant la o masina nemteasca care are putini km - ca daia am dat mai mult pe ea sa fiu sigur ca merge si nu investesc prea mult in viitorul apropiat

Nu mai e nici vw ce a fost .... ce a mai ramas - bmw , mercedes si japonezele .... probabil daca intru pe forumurile lor gasesc si acolo sute de pagini cu probleme ...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!