Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

@motanelul - ramane pe urmatoarea revizie / urmatorul proprietar (cred ca o vindem pana la urma cu 7500EUR)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fac si eu o propunere.....cine da downvote/upvote hate ....alt emoticon sa isi exprime public frustrarea:)) ....mi se pare p prostie sa faci asta tacut ... 

btw Bogdansh ai un upvote de la mine ...pretul e mai mult decat decent

Modificat de motanelul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdansh in reparatia facuta de baiatul ala la motor au intrat si pistoanele noi? Daca da, eu nu as vinde-o (in ideea in care vrei sa o dai sa te scapi de ea), daca ai lant+intinzator+pistoane cu ultimul cod OEM in teorie motorul ar trebui sa fie fiabil

 

@motanelul ca veni vorba de uleiuri, din experienta ta, cam cat ar fi acceptabil pentru un CAVD sa consume in 8-10k km (mers preponderent urban, nu batraneste etc)?

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Vlad, nu, pistoanele sunt cele vechi. Ramane sa ies la drum lung sa vad daca are aceeasi putere ca inainte, daca intrerupe intre 2-3000 turatii in trepte superioare si consumul. Revin cu impresii. Pana acum in oras merge la fel de silentios ca inainte, minus sunetele de la pornire si se simte la fel de puternica pana in 3000 turatii, fara nicio intrerupere.

p.s. cum se da up/downvote? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca intrerupe intre 2-3000 turatii in trepte superioare

Ai descrie acele intreruperi similar cu ce am patit eu aici
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut. 

Citesc mult, foarte mult, și deși găsesc frânturi colo și colo, idei bune, de ajutor pentru problemele pe care le am la Skoda O2 FL, când vine vorba sa transpun în realitate am mari dificultăți. Asta în special datorită magazinelor de piese auto și service-urilor care oferteaza fără vreo bază clară, răspund foarte greu, etc

Concret, am următoarea problemă: vreau sa schimb distribuția pt CAXA, iar în momentul acesta am găsit în sfârșit kit-ul despre care am văzut vorbindu-se și aici, 03c198229c pe origine la prețul de 861 lei (atașat foto). În plus, am considerat că ar fi bine sa schimb și pompa de apă, cred că merg pe cea Hepu la 172 lei. Aș aprecia dacă m ar lamuri cineva de ce mai am nevoie suplimentar, dar obligatoriu (gen garnitura de pe bloc, șuruburi, alte pinioane, orice altceva), astfel încât la montaj în service să nu mă trezesc că mai am nevoie și de altceva.

La ulei, eu am ales, după îndelungi căutări, Ravenol VST 5W40 la recomandarea unui coleg forumist care a avut același model. 

Precizez că aleg să schimb distribuția datorită zgomotului de lanț la pornire, uneori foarte serios, cu bătaie, alteori inexistent. Iar cum un istoric service nu am, doar o poză "neoficială" cu ultima intrare în ianuarie 2018 la 308k, mă gândesc că nu prea am altă variantă puțin costisitoare. Sau credeți că e suficient și schimbatul kit-ului standard (lanț, patine, întinzător) care se găsește la aprox 100 euro de la diverși producători? 

 

P. S. Am atașat și oferta primita de la un service, doar pe baza unei discuții telefonice 

 

Mulțumesc pentru timp și eventualele sfaturi 

 

 

kit de distributie (1).jpg

Screenshot_20181114-132755.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca pe BLG e volant cu masa simpla sau dubla? Nu stiu daca s-o schimb sau nu cu kitul de ambreiaj

Modificat de Marius0701
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Din ce stiu eu,am schimbat ambreiajul,este volant cu masa simpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/14/2018 at 1:29 PM, Vlad Burlacu said:

Vă salut. 

Citesc mult, foarte mult, și deși găsesc frânturi colo și colo, idei bune, de ajutor pentru problemele pe care le am la Skoda O2 FL, când vine vorba sa transpun în realitate am mari dificultăți. Asta în special datorită magazinelor de piese auto și service-urilor care oferteaza fără vreo bază clară, răspund foarte greu, etc

Concret, am următoarea problemă: vreau sa schimb distribuția pt CAXA, iar în momentul acesta am găsit în sfârșit kit-ul despre care am văzut vorbindu-se și aici, 03c198229c pe origine la prețul de 861 lei (atașat foto). În plus, am considerat că ar fi bine sa schimb și pompa de apă, cred că merg pe cea Hepu la 172 lei. Aș aprecia dacă m ar lamuri cineva de ce mai am nevoie suplimentar, dar obligatoriu (gen garnitura de pe bloc, șuruburi, alte pinioane, orice altceva), astfel încât la montaj în service să nu mă trezesc că mai am nevoie și de altceva.

La ulei, eu am ales, după îndelungi căutări, Ravenol VST 5W40 la recomandarea unui coleg forumist care a avut același model. 

Precizez că aleg să schimb distribuția datorită zgomotului de lanț la pornire, uneori foarte serios, cu bătaie, alteori inexistent. Iar cum un istoric service nu am, doar o poză "neoficială" cu ultima intrare în ianuarie 2018 la 308k, mă gândesc că nu prea am altă variantă puțin costisitoare. Sau credeți că e suficient și schimbatul kit-ului standard (lanț, patine, întinzător) care se găsește la aprox 100 euro de la diverși producători? 

 

P. S. Am atașat și oferta primita de la un service, doar pe baza unei discuții telefonice 

 

Mulțumesc pentru timp și eventualele sfaturi 

 

 

kit de distributie (1).jpg

Screenshot_20181114-132755.jpg

nu inteleg de ce te pun\sfatuiesc cei de la service sa schimbi variatorul axa came....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ca e scump, si asa zic ei ca elimini orice problema de intindere lant..

Personal am schimbat la 2 masini CAXA distirubitia, la Passat pe origianal - acum aprox 30,000 km / 2 ani, si masina merge f ok.., nu mai e a mea, dar e la un coleg de la job..

La golf ul sotiei, am pus kit AM, dar am ajuns sa dau si mai mult decat OEM pt ca nu s-a portrivit un pinion.., deci aveti grija ce comandati..

Nu am schimbat la nici una variatorul, Passatul are aprox 180.000 km acum, si Golf-ul 218.000 km.., cu ambele in ultimul an s-a mers 95% in oras.., de zgomotul de la pornire nu scapi 100% , tot mai apare pana se unge lantul.., 

Precizez ca am folosit doar ulei Motul Xclean FE de la prima utilizare a masinilor, ambele fiind SH din Olanda respectiv Germania. 

Pompa de apa de la Passat fusese schimbata la 128.000 km in Olanda, si tot curgea la 143.000 , dupa 1 an.., apropo pompa de apa NU e pe distributie la CAXA, se poate schimba oricand usor, daca si face treaba nu merita schimbata parerea mea.., lantul ca lantul ca se intinde dupa aprox 150.000 km, dar vezi cum arata pinionul meu de la Golf in postarile anterioare..

Ambele masini au DSG7 uscat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vladandrei51

Salut, nu. Intreruperile pe care le-am avut in trecut se simteau la o acceleratie (mai) puternica intre 2-3000 turatii, cate 2-4 de cate o fractiune de secunda. La acceleratie lina, nu se simteau.

Alte impresii dupa reparatie (distributia sarita): e mai puternica la turatii mici (m-am surprins mergand cu a 3a la ~1100-1200 turatii fara nicio problema/trepidatie/etc) insa consuma putin mai mult chiar tinand cont si de racirea vremii, cam 1-2l in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, înțeleg părerile. E clar că service-ul va recomanda mai întotdeauna așa ceva, în rest cred ca sunt multe variabile care pot duce la schimbarea acestuia.

Setul pe care l-am găsit conținând acest variator pare foarte bun la preț, față de ce mai văd pe aici. E posibil să îi lipsească ceva? 

 

în urmă cu 2 ore, mark21 a scris:

apropo pompa de apa NU e pe distributie la CAXA, se poate schimba oricand usor, daca si face treaba nu merita schimbata parerea mea.., lantul ca lantul ca se intinde dupa aprox 150.000 km, dar vezi cum arata pinionul meu de la Golf in postarile anterioare..

Ambele masini au DSG7 uscat.

Cât privește pompa de apă, dacă într-adevăr nu e legată de distribuție, o pot vedea și la demontaj și hotărî atunci ce sa fac. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/16/2018 at 1:13 PM, Vlad Burlacu said:

Cât privește pompa de apă, dacă într-adevăr nu e legată de distribuție, o pot vedea și la demontaj și hotărî atunci ce sa fac. 

Nu ai de ce sa o demontezi daca nu pierzi antigell, sau daca ai scurgeri , se vede la o inspectie amanuntita cu lampa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi cu ce carburant simțiți că merge cel mai ok motorul ăsta? 

O perioadă am alimentat cu benzina 100 de la omw, dupa aproximativ 3 plinuri nu am simțit diferență de accelerație/consum. Singura diferență e că la pornirea la rece nu te zguduie până scade turația, chiar si iarna după 24h dar cam atât. 

Folosește cineva 98-ul de la LUKOIL? In weekend e mai ieftină decât multe altele de 95 și până nu cu mult timp in urmă cea de 100 de la omw era 6.60 in Cluj...  Am observat schimbări în bine dar nu m-a convins. 

Păreri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mi as pune de la lukoil. Se stia in trecut ca au fost probleme si cu benzina si cu motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan20cj: Si eu am citit pe net povesti mai vechi (unele vechi de 10 ani) cu probleme cu lukoil,

Poate sunt eu un pic naiv, dar refuz sa cred ca, imediat in 2019, firmele mari de genul fac manarii sa castige $0.50 pe litru de benzina punand apa sau whatever, plus ca vorbim de statii cu volum mare de clienti, nu una la colt de sat.


Nu sunt nici pro nici contra lukoil, nici nu sunt setat pe el, doar ca mi se pare oferta de weekend (pret benzina 95 = pret benzina 98) atractiva dpdv financiar.

Ideea era ca, din cate am experimentat eu, omw-ul de 100 nu merita banii, de aia incerc sa ma orientez spre altceva si sa aflu si parerea voastra: ce folositi, daca ati simtit ceva diferit in comportamentul masinii samd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu nu bag de la Lukoil din principiu - sunt rusi - pana nu se civilizeaza nu ii voi sustine cu niciun leu.

Am avut si eu probleme cu benzina lor dar tot asa, acum ceva ani. Insa de-atunci nu i-am mai vizitat.

In alta ordine de idei, va recomand sa dati un telefon la reprezentatnta sa intrebati daca va calificati pentru actiunea 45F2 - update de soft pentru ABS. Eu am dus-o ieri si au facut update-ul. Acum astept sa le vina piesa ce trebuie inlocuita (calculatorul ABS-ului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu bag de aprox.1 an jumate luk.98.E ok dar cea mai buna este omv 100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce diferente simti cu omw 100? Poate sunt batut in cap dar efectiv la mine nu este nici o diferenta de acceleratie / consum intre benzina de 95 si cea de 100 indiferent de unde alimentez. Si vorbesc aici de mai multe plinuri cu fiecare, nu alimentat cate 50 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu Lukoil 98 am experimentat tremurat la relanti mult mai des decat cu Petrom/Omv de 95. Ba chiar pot sa zic ca nu mai sezizat tremuratul de cand nu am mai alimentat de la Lukoil (dar poate e coincidenta pt ca au scazut si temperaturile).

Recent am schimbat si eu preventiv distributia la 1.4 tsi. 2630 lei la Autoworld Cluj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am alimentat cu efix 95 acum cateva zile sa vad cum e, era destul de sensizabil tremuratul (aceeasi chestie si cu petrom de 95, chiar mai pronuntat mi se pare, MOL nu am alimnetat de mult, nu imi amintesc cum e), ieri am alimentat 3/4 de de rezervor cu OMW de 100 si dimineata a fost as smooth as it gets.

Chiar cand eram in drum spre lukoil sa testez benzina de 98 am citit comentariul tau, am intrat la OMW  :))

EDIT: am vazut si aici si pe alte forumuri ca sunt scule care masoara missfire count individual pe cilindru, eu am o chinezari de adaptor OBD si torque pro, dar daca dau la Test Results (unde arata aplicatia missfires) imi zice ca ECU nu suporta nu stiu ce mod. Ce ar trebui folosit mai exact in acest sens? 

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!