Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

I guess, atata timp cat e part number-ul 03C107065CK ar trebui sa fie ok, nu m-am gandit sa caut pe ebay :))

In alta ordine de idei, are cineva de pe aici un oil catch-can pe CAVD? Din cate am citit pe net ar merge orice cu diametrele de la intrari de 16mm dar nu prea gasesc nimic, majoritatea sunt 15mm sau sub. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avocatul diavolului s-a certat cu diavolul.

Acum cateva luni am patit sa ezite de 2 ori la acceleratie, am observat ca intre 2500-3500 ture, la un moment dat nu mai crestea turatia sau crestea foarte foarte greu, pentru 0.5s-2s apoi mergea normal (toate astea in timp ce aveam acceleratia la podea). 

De atunci totul normal pana astazi, cand a inceput sa ezite mai des (1 din 4 accelerari in plaja respectiva)

Nu am fault codes in ecu, nu scoate fum, nu am check engine, compresia pe pistoane e perfecta, in rest trage normal (cand nu ezita / in alte plaje de turatii).

Mecanicul a zis ca poate sa fie 1000 chestii pe electronica si crede ca, din considerentele de mai sus, nu e nimic mecanic (piston, turbo samd).


Luni ma duc la electronist dar cum patesc faza asta din ani in pasti, daca imi pune tester-ul nu stiu cat va afla.

Any usual suspects?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce stil de mers ai ? 

vezi pe topicul meu ..dupa ce merge sotia cu masina...aceleasi ezitari ...calamina depusa pe wastegate..dupa ce o alerg sanatos isi revine...eu am gresat 1 data wastegate pana acum....fara cod de eroare fara nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Redline aproape zilnic in rest condus normal (nu subturat)... desi e drept ca in ultima vreme m-am dus preponderent prin oras. 

Imi sugerezi sa merg la o decarbonizare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, se simte ceva efect dupa decarbonizare sau e placebo?

Intreb ca m as baga daca as stii ca are rezultate, in conditiile in care am zmuncituri la relanti uneori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lumea pe net zice ca da, daca erau depuneri excesive, daca nu, nu, numai la noxe.

@motanelul : De cand am postat am mai umblat de 2 ori cu masina, totul normal...

Oare poate fi si de la bobine (asa am mai citit pe net, nu ma pricep)? Sau ce naiba poate fi? Cand am schimbat distributia la masina mecanicul a observat ca atunci cand lasa piciorul de pe acceleratie se aude cum vibreaza ceva tija (?) de la turbo, foarte subtil, si intr-adevar mi-a arat si mie ca e cam "loose". A zis ca asta ar denota uzura exterioara a turbine, nu neaparat ceva problema interna, poate sa fie si de acolo ceva? Nu am inteles eu foarte bine ce a incercat el acolo sa-mi explice :))

A inceput sa ma obsedeze un pic chestia asta :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vladandrei51 Tot eu iti raspund, ca sunt Stan Patitu :)) Daca pe decelerare, auzi un fel de rattle sau vibratie, mai pronuntata, da este de la turbina. Si da este o problema. Mie mi-a picat turbina, cu tot cu zgomot (Aka, cu 3 ore inainte, mi s-a spus de la service, ca e un zgomot de la turbo, dar sa merg fara probleme) si mi-a picat turbo-ul, pe E85, la Buzau.. :)

 

So, sugestia mea, preventiv, daca o poti reconditiona ( pe vremea aia, nu se inhama nimeni la reconditionari la turbine BW) sau pregateste-te sa o schimbi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am auzit niciodata inainte sa o duc la service, doar in atelier unde era liniste se auzea super discret (ca capota ridicata si eu cu urechea acolo :)) ).

L-am intrebat de 2 ori daca trebuie sa imi fac probleme si a zis ca in teorie nu, plus ca daca era de la turbo nu-mi facea problema asta literally o data la cateva luni si in rest nu mergea normal/fara sa scoata fum etc, ma gandesc ?.

For peace of mind, se poate verifica cumva? 

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie ! una e problema interna alta e problema externa .Daca problema lui e la wastegate , nu o sa cedeze niciodata ca la tine Luciosu ..poate sa mearga cu masina mult si bine..doar ca va merge ca o aspirata... turbina invarte dar nu mai face boost.....

Da , se poate repara si observa .ai 2 cuplaje pe turbina (vezi poza ) cuplajul 1 si 2 .

daca 1 are joc se poate rezolva usor cu un clip de 6 euro (poate mai putin daca te uiti mai atent ) 

image.thumb.png.033d123e96edfc450b6337572ad3edc7.png

Daca 2 are joc , treaba devine mai problematica . 

acolo ai o bucsa in carcasa turbinei ..la unele masini exista kit de reparatie (turbinele noastre nu sunt la fel , la mine nu am gasit , ce e drept am cautat si cam 10 min) , eu am desfacut tija si am gresat cu o vaselina de temperaturi inalte...am facut cam 20-30k km de atunci ..nu am mai avut probleme...dar...DAR ... de atunci masina a vazut numai cox ... nu am mai lasat-o pe sotie sa mearga incet . probabil ca gasesti de schimbat bucsa aia... daca o iei de pe dimensiune ( bmw are kit dedicat...la ei e o problema fff comuna ) 

ca sa verifici jocul trebuie sa tragi cu mana de tija (la 1 ) ca sa verifici jocul la 2 , deconetezi tija si misti cu mana ...trebuie sa se miste usor si fara joc ! 

Capture.PNG

Modificat de motanelul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Vreau sa cumpar un golf 6 si ma tot lovesc de motorul asta de 1.4.

Am tot citit aici dar nu mai stiu ce sa zic, sunt ff multe pagini si pareri.

Vreau sa va intreb daca :

1 - e diferenta legata de problemele semnalate intre cel de 122CP si cel de 160CP daca da, pe care imi recomandati?

2 - e diferenta intre anii de productie 2009/2010/2011?

Mentionez ca ma intereseaza cu dsg.

Sau e mai bun 1.8tfsi care are 160CP

Multumesc mult. 

Orice idee e bine venita.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

My 2 cents daca te decizi asupra celuia de 160 cp, care are 2 probleme mari si late:

- Distributia e problematica si ar trebui sa o schimbi (proactiv) cu cele cu ultimul cod OEM (vezi aici), nu stiu din ce an au inceput sa puna noul intinzator + lant din fabrica, ideea e ca mie imi suna foarte rar la porniri la rece 1-2 secunde lantul, cand l-am schimbat proactiv mecanicul a spus ca lantul asa era de intins ca avea bucla. Verifica daca s-a schimbat distributia, daca nu, consider doing it asap

- Pistoanele: nu as lua un CAVD fara un test de compresie, din 10.01.2012 s-au pus pistoane revizuite (cod 03C107065CK) care sunt ok. 

De cel de 1.8 nu am idee.

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am mult timp sa scriu asa ca o sa fiu scurt...

1.122cp e cel mai fiabil

2. cauta dupa 10.2010 ( upgrade interne) 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Stelian. said:

Sau e mai bun 1.8tfsi care are 160CP

 

1.8TSI e mai greu de gasit pe Golf. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit intelesesem ca problema cu pistonul ar fi tot de la lant, care se lungeste in timp, si nu a fost schimbat.

Iar 1.8tfsi intr-adevar am gasit pe A3 :)

Va multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se duce distributia intr-adevar pot fi necesare reparatii care includ si pistoanele, dar problema la pistoane pre 2012 este aliajul de proasta calitate si calitatea slaba in general

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 1.8 tfsi pe golf 6 cred...insa rare...au montat o perioada din cauza ca nu faceau fata cererii la ce motoare aveau ei disponibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/29/2018 at 11:36 AM, Bogdansh said:

In lumina acestor evenimente, grupul VW m-a pierdut de client asa ca inclin sa fac asa:

1. repar masina (cand nu mai trageam speranta mi-a raspuns afirmativ cineva ca se inhama la reparatie cu conditia sa nu-l presez sa fie gata repede) cat se poate de bine - motor, arcuri, articulatii + ce o mai gasi la ea, apoi update soft la VW + calculator => o masina de ocazii "speciale", de scos duminica sau la mare

Salut tuturor, aseara am luat masina reparata. N-am apucat sa merg foarte mult insa pana acum merge perfect.

5500lei a fost reparatia cu mentiunea sa-i verific antigelul si uleiul o vreme sa fiu sigur ca nu are pierderi. Totodata mi-a spus ca nu am garantie cat o sa tina lantul pana se va intinde iar - reparase masina cu motor asemanator la 12000km.

Le-am scris celor de la PBV1 sa stie si ei ca motorul poate fi reparat si la niste preturi romanesti, nu numai nemtesti. Acum am programat-o pentru update-ul de soft ABS - "Actiunea 45F2" - vezi atasament, se pare ca la limita ma poate lasa ABS-ul sau ESP-ul sau poate amandoua... Urmeaza bucsaraie si e ca "noua", numai buna de masina de duminica sau de vandut. Inca ne decidem.

Volkswagen_45F2.pdf

Later edit: imi amintesc la ce foloseste update-ul acesta: la o franare puternica sau pe zapada (ca sa intre ABS sau ESP sau daca in curba, ambele) mi se aprindeau martorii in bord (ESP oprit + atentie) din cand in cand. Trebuia repornit motorul ca sa se reseteze... Masina serioasa domle'...

Modificat de Bogdansh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

well....told you :D..."un pic mai bine " ce s-a platit ..s-a platit ... ce lant ai pus ? ce data de productie avea lantul pe care l-ai montat ? ultimele kituri au reviewuri foarte bune ....ca sfat RENUNTA LA CASTROL !!! pune un alt ulei premium  ! 

alt sfat bazat pe experienta personala...mergi cu masina..nu o lasa pentru duminica... mai mult rau ii face! 

cat despre abs ....eu salut producatorii care fac rechemari si isi recunosc vina...

Modificat de motanelul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Eu am schimbat distributia la o masina la 190.000 km si am pus ultima versiune cu tot kitul. Si a costat fix 2000 ron la care s a adaugat si alte lucrari efectuate. Recomand ca si ulei Liqui Moly 4200 top tech.5w-30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, motanelul said:

well....told you :D..."un pic mai bine " ce s-a platit ..s-a platit ... ce lant ai pus ? ce data de productie avea lantul pe care l-ai montat ? ultimele kituri au reviewuri foarte bune ....ca sfat RENUNTA LA CASTROL !!! pune un alt ulei premium  ! 

alt sfat bazat pe experienta personala...mergi cu masina..nu o lasa pentru duminica... mai mult rau ii face! 

cat despre abs ....eu salut producatorii care fac rechemari si isi recunosc vina...

Da, mereu pretul poate fi mai mic insa in conditiile in care nimeni nu s-a bagat la momentul respectiv sa repare, este pretul corect.

Legat de lant si ulei - nu stiu tipul lantului (sper ca ultima versiune dar de-acum imi ciulesc urechile caci stiu ce sa ascult dimineata la pornirea la rece :) )  iar uleiul este Castrol pus caci asa recomanda constructorul - si aici ii dau dreptate - producatorul daca minte, este numai vina lui (la fel si cu alt subiect sensibil - rodajul)

Inca ne gandim ce sa facem cu ea, masina nou comandata inca nu a ajuns si mai e timp de razgandit cu pierderi minime. Insa experienta mi-a lasat un gand amar - de ex. cum ar fi fost sa ma lase in drum spre Grecia prin munti la Bulgari, pe la ora 3 noaptea, asa cum imi place mie sa calatoresc (e liniste in masina caci copiii dorm ;) )

Si eu salut producatorii care fac rechemari dar:

1. rechemarea la motorul asta de ce nu au facut?

2. rechemarea pt ABS se face la 10 ani de la lansarea masinii! Defectul nu a aparut in 2017 cand a fost lansata rechemarea in State

3. unii proprietari nu beneficiaza de rechemare - au dus masinile si pt. ca aveau martorul Esp aprins in bord, nu se califica - cauta forumuri si ingrozerste-te citind logica VW -> nu ai defect ABS = vino sa reparam gratis, ai defect ABS = vino sa reparam dar pe banii tai

P.S. Va recomand cu caldura (macar) primul episod din "Dirty Money" - un serial pe Netflix in care episod e tratat fix Dieselgate si detaliaza cum s-a aflat despre inselatorie cu ani inainte sa recunoasca - mai mult decat atat, cand au aflat despre investigatii au facut rechemari su update de soft ca sa insele si mai bine controalele... Si nu au recunoscut nimic cat timp au fost dovediti de ONG-uri, ci numai cand un stat (California parca) s-a luat de ei... Puterea corupe e mai actual ca niciodata, vedem si la conducerea tarii noastre azi.

Modificat de Bogdansh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate spre ce producator auto te-ai indreptat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am sunat la Autoworld VW in Cluj sa intreb daca la masina mea a fost facut update-ul 24S4 (dupa am vazut ca scrie si in cartea service si este si sticker in portbagaj :)) ) mi-au zis de update-ul pentru ABS dar nu mi-au dat de inteles ca ar fi gratis.

Also, cu alta ocazie cand sunasem tot la aceeasi reprezentanta, tot pentru o chestiune similara, mi-au spus ca fac update-uri numai daca semnez pe propria raspundere ca daca strica ceva nu ei pica de prosti, ca risc sa nu mai mearga deloc ECU etc :))  . Am zis ca la ce competenti sunt, ma simt mai safe sa raman fara ABS/ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 minutes ago, SergiuD said:

De curiozitate spre ce producator auto te-ai indreptat?

Hyundai, modelul i30 cu optiuni + 5 ani garantie fara limita de km + Rabla mi-a iesit la 13.600EUR fata de un Golf cu ~aceleasi optiuni + 2 ani garantie cu limita de km + motor mai puternic - Rabla, saream de 25.000EUR (Polo sarea de 22.000km in aceleasi conditii)

@vladandrei51 Dupa update-ul de soft mi-au spus ca sunt 60% sanse sa pice ECU dar pe care mi-l schimba fara niciun cost pentru mine, singura problema fiind ca nu au pe stoc si-o sa dureze ~1 saptamana. Marti e programata si va anunt ce si cum. Si cum spuneam si mai sus - poti verifica daca ai problema: franeaza pe polei/nisip, undeva astfel incat sa se activeze ABS si ESP si vezi dupa ce "te salveaza" daca se dezactiveaza ESP (martor aprins in bord + sunete specifice) si ramane asa pana repornesti motorul. Daca da inseamnca ca ai problema, daca nu - nu. Din ce am citit, las asta se refera rechemarea.

p.s. motorul functioneaza ca in prima zi, se pare ca reparatia a reusit!

Modificat de Bogdansh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, repet ...pune un ALT ulei ...crede-ma , lucrez in domeniu ....castrol nu mai e ce a fost ....pune un ulei premium (liqui , millers , motul .....) 

@vladandrei51, da ultima revizie ar trebui sa fie trouble free .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!