Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Acel Tic-Tic este de la total altceva si este un zgomot normal la orice motorizare cu injectie directa de benzina si TSI. Este zgomotul mecanic normal produs de pompa de inalta presiune al combustibilului. No worry. In schimb la aceasta motorizare se schimba bujiile la fiecare 60 000 km. S-a vazut clar si la pornire ca parca faceau figuri deja si tu ai afirmat ca fostul proprietar nu a schimbat bujiile niciodata. Eu iti spun ca sa le schimbi fara doar si poate. Eventual cauti pe net la un pret mai bun NGK ce iti trebuie ( si cele din fabrica, tot NGK sunt) . Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/25/2013 at 9:23 AM, Bogdan Moraru said:

Oare sunt singurul care simte "rateuri" la rece, zmucituri usoare ale masinii pana se incalzeste? Se aud si in esapament ocazional. Unii spun ca e normal. La voi cum este?

Salut , si eu am probleme la relanti , tremura din 10-10 sec , merg asa cu ea de 1 an de zile . La rece are si rateurile pe esapament.

Cum ai rezolvat problema ? Merci mult .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut scaderi ale turatiei la relanti...chiar si opriri ale motorului.. si in final a fost pompa de combustibil din rezervor care nu facea presiunea suficienta tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca in carte este recomandat ulei cu norma 507, adica 5W30, dar a mers cineva cu 0W40 si poate sa-mi spuna cum se comporta masina cu ambele tipuri? M-ar tenta sa pun un 0W40 (dupa ce am mai rasfoit prin forumuri) Liqui Moly si nu vreau sa stric ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca ...eu nu as face experimente de genul!Teoretic intre cele 2 norme nu este mare diferenta din ce stiu eu.

Producatorul iti da o norma in care furnizorii de ulei trebuie sa se incadreze, la foarte multe masini 5W30,dar unii din diferite considerente trec pe 5W40 sau 0W40 .Efectele de obicei se vad pe termen lung si pot fi costisitoare in cazul deteriorarii turbinei, segmentilor, lantului sau intinzatorului.

Poti incerca diferiti producatori cu norma 5W30 de exemplu Liqui Moly, Motul , Ravenol,etc .

Colegul Liviu Trofin a tot postat ce uleiuri a testat ,citit despre ele sau cu rezultate bune in teste.

De exemplu, mie personal Valvoline 5w30 imi pare un ulei extrem de slab ,din punct de vedere al sunetului motorului mergand drumuri scurte si in oras, in schimb la unii colegi isi face treaba super.

Bafta in gasirea celei mai bune solutii pt tine si masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Revin cu o întrebare: cat trebuie sa fie distanta la bujii? La începuturi am văzut că era undeva la 0.9, iar ulterior au decis să scadă la 0.8 dar nu știu sigur daca aceasta este și valoarea exactă.

De asemenea doresc sa verific eu bujiile fiindcă le-am achiziționat deja(înainte de a merge la service). Am hotărât să merg pe varianta Denso skj20cr-a8, care ar trebui sa vina presetate la valoarea de 0.8, conform site-ului oficial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, din cate am citit pe net, VW a revizuit part number-ul pentru bujii la 1.4 tsi cu  03C 905 601B care e un gap de 0.7 mm.

Eu mi-am pus SIZFR6B8EG de la NGK dupa ce am cumparat masina si nu am probleme. Oricum, anterior erau deja puse pe masina bujii NGK cu part number-ul de la VW 03C 905 601B (deci gap 0.7 mm).

Vezi http://www.sciroccocentral.co.uk/forum/viewtopic.php?f=25&t=8037&start=20

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari baieti ! am nevoie de ajutor... detin un G6 din 2010, motor 1.4 TSI cod CAXA.

Imi da missfire pe cilindrul 3 cand motorul e rece si se aud rateuri pe esapament.

Ca si erori nu am nimic nici pe motor nici pe alta componenta a masinii.

Am schimbat bobina de inductie de pe cilindrul 3, nici un rezultat

Am schimbat toate 4 bujiile cu NGK... nici un rezultat

Nu as vrea sa mai dau banii si pe injector doar dupa zisele unor maiestri mecanici.

Ce sfaturi imi puteti da?  Sunt satul de umblat pe la "n" serviceuri si toti dau din umeri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a facut un test de compresie? daca nu atunci asta trebuie sa faci. Fa testul de compresie si revin-o cu valorile citite aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cerut unui mecanic sa faca test de compresie, mi-a spus sa nu umblu cu prostii ca nu are sens... sa ma duc sa fac update de soft...

Mia spus ca nu e necesar asa ceva... voi cauta maine un service care face 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bujiile. Și cele pe care le-am cumpărat aveau gap de 0.7. cele date jos de pe masina, erau cele originale și arătau foarte bine. Cei de la reprezentanta spunandu-mi că le-aș mai fi putut lăsa pe acelea. Nu simt in nici un fel diferență între vechile bujii și cele noi. Voi aștepta să văd cum pornește dimineața, acolo as putea sa îmi dau seama daca s-a îmbunătățit ceva. Concluzia a fost că nici distribuția nu trebuie schimbată până când sunetul de lanț de la pornire nu se aude mai mult de 5 secunde.

Ultima chestie care me enervează puțin este șuieratul din spate de la geamul mic(Octavia 2), dar inca caut soluții să văd cum as putea remedia(nu îmi prea surâde ideea cu silicon)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

Concluzia a fost că nici distribuția nu trebuie schimbată până când sunetul de lanț de la pornire nu se aude mai mult de 5 secunde.


Mie imi suna lantul maxim 1.5-2s si asta numai daca nu porneam masina peste 2-3 zile, fara alte simptome. Luni am fost cu masina sa schimb distributia (preventiv), mecanicul mi-a zis ca lantul avea bucla la cat de intins era si mi-a explicat ca intinzatorul era in nu stiu ce pozitie (nu ma pricep) care cu atat mai mult denota faptul ca lantul nu era ok.

Si mie mi-a spus ca nu trebuie schimbat, ca ce aud la pornirea la rece este oarecum normal (ceva legat de ulei si presiunea de la ulei, repet, nu ma pricep) dar cand m-a vazut venind cu piesele in punga pe scaunul din dreapta nu a mai avut ce sa zica ?

La fel si cu testul de compresie, multi mecanici mi-au zis ca masina e foarte buna (asa au tras ei concluzia fara sa o vada), unul chiar mi-a recomandat sa citesc reviste cu gagici si nu forumuri ca sa nu mai "cer chestii degeaba".

Pana la urma l-am convins pe mecanicul care se ocupa acum de distributie sa faca si un test de compresie dupa, we hope for the best :)

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda.. si mie mi-au zis sa nu schimb distributia ca e ok. am fost la 2 reprezentante. Am mers cu ea asa timp de un an si pana la urma mi-a aparut martorul de engine in bord la pornire (nu mi-a pornoit motorul din prima). Ca eroare era ceva senzor G40 pozitia axei de came. Atunci au zis si cei de la reprezentanta ca terbuie sa schimb distributia. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca nu se aprinde martorul sau nu face 6-7 secunde urat distributia la pornire, dar vi se rupe lantul cine raspunde pentru cheltuieli? mecanicii?

 

Fiind un defect de fabricatie si un punct slab al motorului trebuie remediat si tratat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: nu as insista atat pe problema asta daca nu ar fi atatea masini echipate cu acest propulsor, care fac la fel :

Test compresie : ok!

Bujii = ok!

Bobina = ok !


Nici o supapa nu e topita
Urmeaza schimbul de injector 

Ca idee, cand uleiul ajunge la 70-80 grade, nu mai da nici 1 missfire, functioneaza perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aude nimic la lant, nici un fel de zgomot... am in gand sa verific si distributia imediat ce intru in service cu ea pentru injector (nu pun nou , le schimb intre ele sa vad cum se comporta)

Modificat de Biziday
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/25/2018 at 6:25 PM, Biziday said:

Salutari baieti ! am nevoie de ajutor... detin un G6 din 2010, motor 1.4 TSI cod CAXA.

Imi da missfire pe cilindrul 3 cand motorul e rece si se aud rateuri pe esapament.

 Ca si erori nu am nimic nici pe motor nici pe alta componenta a masinii.

 Am schimbat bobina de inductie de pe cilindrul 3, nici un rezultat

 Am schimbat toate 4 bujiile cu NGK... nici un rezultat

 Nu as vrea sa mai dau banii si pe injector doar dupa zisele unor maiestri mecanici.

 Ce sfaturi imi puteti da?  Sunt satul de umblat pe la "n" serviceuri si toti dau din umeri...

Pe CAVD misfire pana ajunge apa la 90 de grade in bord este de asteptat daca nu este facut update-ul 24S4, nu stiu daca si pentru motorul tau este valabil update-ul asta sau exista altceva ceva similar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa update-ul 24s4. Cu el facut,  la Scirocco, mi-au picat in prima suta de mii de km, pistoane, injectoare, pompa de inalte, turbina.. Nu iti pune prea mari sperante in el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bazat ce am spus mai sus dupa al 2-lea post de aici.

Pistoane, injectoare, pompa de inalte si turbine pica si pe motorizari care nu sunt notorii cu astfel de probleme, cu sau fara update-uri de la producator (indiferent de acesta).

In timp ce nu vad nici un motiv sa nu-l faci, nici eu nu cred ca niste schimbari la ECU remediaza probleme la piese cu un design defectuos din fabrica. Dar sa spui ca 24s4 e de kkt si nu merita facut doar pentru ca tie (si poate mai gasim 2-3 pe tot netul asta) ti-a picat x si y dupa ce l-ai facut e irelevant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Casca ochii mai bine. Nu am zis ca e de kkt, am zis ca este irelevant. Iar legat de pistoane, turbina, injectoare, pompa de inalte, eu personal nu am mai auzit, mai ales in prima 100k km, la o masina intretinuta. Iar sa spui ca sunt doi trei, iarasi inseamna sa vorbesti dezinformat, eu scotand acum 3 ani 237 de pagini, din Australia pana in State. 2-3 care am avut problema asta, suntem doar aici pe forum. Ia topicul de probleme la Scirocco, la puricat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa deviem un pic de la problemele cu lantul/pistoane, eu am alta problema.
 

- Bate ceva (mecanicul zice ca volant, pe net am gasit ca e comun sa bata rulmentul de presiune) la relanti, si zgomotul dispare cand apas ambreiajul

- De cand am cumparat masina, in 80% din cazuri, nu vrea sa intre in treapta inferioara daca e diferenta mare de turatie, numai daca fac rev match (o turez in gol la turatia la care ar fi in treapta dorita)
- Daca vreau sa dau in marsarier, trebuie sa astept ±2 secunde dupa ce m-am oprit pe loc altfel caraie (dar cupleaza)
- De ieri am patit de 2 ori sa nu o mai pot scoate din marasalier si, tot de atunci, cateodata sa intre mai greu (sau deloc).

Pana acum nu m-a deranjat chestia asta, m-am obisnuit sa fac rev-match oricum, dar cand am vazut ca nu mai intra/iese din marsarier cateodata am inceput sa mai intreb in stanga-dreapta.

Stiu ca nu e specific "1.4 TSI", dar s-a mai batut cineva de problema asta?

Mecanicul mi-a sugerat sa schimbam kit-ul de ambreiaj. In aceeasi ordine de idei, nu stiu daca i-a fost schimbat recent (vreodata) uleiul de la cutia de viteze (manuala), nu poate fi si de acolo daca nivelul este scazut?


 

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot eu iti raspund. Aceeasi bataie o aveam si eu, iar cand apasam ambreiajul disparea. Mi s-a spus ca e volant, am schimbat kitul de ambreiaj cu cu volant. A disparut pentru o perioada dupa care a aparut din nou. Legat de marsarier si pe asta am avut-o, nu i-am dat de cap pana am dat masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

Legat de marsarier si pe asta am avut-o, nu i-am dat de cap pana am dat masina

Inclusiv sa nu-ti cupleze / sa nu o poti scoate din marsarier?

Nu am probleme nici cu bataia (cat timp nu poate evolua in ceva mai grav/costisitor) nici cu faptul ca trebuie sa fac rev match la fiecare retrogradare, dar deja la fiecare parcare ma gandesc ca sa vezi ca nu intra in marsarier si raman ca prostul in drum si vice versa cu iesitul din parcare ?

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, exact. Intra foarte greu. Trebuia sa bag in a 1 a si dupa in marsarier. Din fericire, n am patit-o in situatii dificile :)). Cu bataia am mers si cred ca si actualul proprietar merge fara probleme. De curiozitate, cand ai motorul oprit si calci ambreiajul, se aude un "clanc"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!