Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Salutare. O intrebae am si eu : se intampla ca in parcare subterana cam 7 - 10 grade cu masina nepornita de dimineata pana seara cand o pornesc - motorul e turat cam la 1200 ture si merge cam urat pret de maxim 1 minut ; aseara am vazut de asemenea ca si turatia a fluctuat de 2 ori intre 1000 1200 ...
Dimineata cu masina afara nu a avut nimic.
De la ce ar puteea fi? tester-ul nu arata nicio eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@scorpyonu Nu ai masina de mai mult timp? Nu ai mai intampinat chestia asta? Este o caracteristica a motoarelor TSI (tampita din punctul meu de vedere) si se numeste preincalzirea catalizatorului. Afirmase cineva pe forumul Skoda ca apare atunci cand masina este nepornita cateva ore, iar temperatura uleiului este undeva intre 18 si 34 grade, ceva de genul. Din ce am observat eu la masina personala, cam asa e. Vara este enervanta si avand in vedere problemele cu lantul de distributie al acestor motoare si eu as vrea o solutie sa scap de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O am cam de 6 luni maxim si nu am mai intalnit problema ori nu am bagat de seama.

Ms de informare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau @scorpyonu, @MirciuliK25,

Mirciulik25 are dreptate , "fenomenul" este tipic motoarelor TSI si se manifesta in special in sezonul rece ... pornire turata la 1200 rot/min , fum mai gros,tremurat  si revenire la normal dupa aproximativ 1 minut .

Si eu ca si tine m-am speriat initial apoi am mai citit si am aflat ca este normal.

Eu nu plec de pe loc pana nu cade turatia si se termina "procesul".

O zi faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea nu face aproape niciodata iarna, cand e frig...Vara cel putin o data pe zi, mai ales la prima pornire dupa ce a stat in soare. Tine de temperatura uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot asa vara imi face si mie...enervant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:biggrin:

La mine face doar iarna/primavara :screwy:, vara e liniste si pace !

Din ce am mai vorbit cu posesori de Golf 5 motor BMY si la ei iarna porneste turat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul 1.4 TSI twincharged este normal ca atunci cand temperatura exterioara este sub 0 grade, turatia la relanti sa stea la 1000 RPM chiar si dupa ce se incalzeste motorul (mers in afara orasului circa 20 km) ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 09.03.2018 at 11:35 AM, vldc said:

La motorul 1.4 TSI twincharged este normal ca atunci cand temperatura exterioara este sub 0 grade, turatia la relanti sa stea la 1000 RPM chiar si dupa ce se incalzeste motorul (mers in afara orasului circa 20 km) ?

 

   La orice motor se poate intampla asta. Tine mai mult de consumul de curent crescut. Alternatorul nu face fata la ralanti sa incarce bateria si sa sustina farurile, dezaburirea, incalzirea in scaune, si Load Management-ul comanda ridicarea turatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Ma poate ajuta cineva cu sunetul din filmare? Ma confrunt cu acest sunet de la inceputul anului si nimeni nu stie cauza. Am observat ca dupa ce merg cam 30 km nu mai suna, iar dupa ce stau 10 min si o pornesc suna din nou. Am schimbat pompa de apa, role si cureaua de accesorii si tot suna (le-am schimbat pentru ca erau defecte).

Am fost la mecanici, unul mia spus ca sunetul e de la tacheti, altul cuzineti biela. Masina are 196600 Km, am schimbat anul trecut la 189000Km uleiul (Castrol Edge Titanium FST LL 5W30) si toate filtrele. Distributia nu stiu la cati Km a fost schimbata, pentru ca am luato anul trecut, iar in carte nu scrie nimic de distributie.

A mai avut cineva problema asta, ce e de facut? 

Modificat de Stoia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la EGR si vezi daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau @Stoia,

Mie imi pare ca este distributia, sunet de lant largit....Nu garantez!

Incearca sa vezi care este starea distributiei.

Seara faina.

@vwmkv, Este benzinar ... NU are EGR :P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, BLG-ul nu are. In orice caz, pare un zgomot de detonatii. Trebuie verificat distributie, injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am un vw golf 6 1.4 tsi 122cp cod motor caxa, si as dori sa stiu de la cei care au schimbat distributia la acest motor daca au schimbat si variator ax came sau doar lantul, intinzatorul si patinele. Masina are 130000 km si cand se incalzeste afara incepe sa sune lantul la prima pornire. Kitul din imagine as dori sa il pun (cod TCK87VVT sau TCK211VVT nu vad diferentele intre ele) . Pareri ? Multumesc. 

thumb.jpg

Modificat de Tsi14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele se cumpara strict dupa seria caroseriei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta mi-a recomandat cei de la unix TCK211VVT

Modificat de lupo_bv
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am schimbat regulatorul axa came. Numai kit ul de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu!

Ai grija ca pe FAI nu se potrivesc 2 pinioane, m-am bucurat ca am dat 437 ron pe kit, apoi am dat 200 ron pe un pinion OEM, cel mic dublu..., kitul-ul OEM era cu 50-80 ron mai scump.

Eu am schimbat si un semering, garnitura capac, pompa de apa si cureaua de la accesorii.

cam 1600 ron toata distractia, piese+manopera (650ron) 

Ataseze cateva poze sa vedeti cat de intins era lantul (208.000 km) si cat de uzat era pinionul mic.

PS: lantul se mai aude la pornire din cand in cand si acum.., dar masina nu merge zilnic.., sta si cate 3-7 zile..

Masina trage total diferit dupa schimbarea distributiei. Urmeaza ambreiajele dsg.., mecatronic schimbat in nov 2017,

la fel si modul ABS (a crapat la update soft , Actiune VW in reprezentanta)

 

IMG_6695.JPG

IMG_6696.JPG

IMG_6698.JPG

IMG_6701.JPG

IMG_6703.JPG

IMG_8192.PNG

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul ce am postat eu mai sus e la 1250 lei cu tot cu variator ax came. La tine nu a fost schimbat niciodata lantul de s-a intins asa?

Modificat de lupo_bv
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din istoric asa reiese, ca eu l-am schimbat prima data.., am luat masina la 207.000 direct din Hamburg..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.03.2018 at 10:21, mark21 a scris:

Nici eu!

Ai grija ca pe FAI nu se potrivesc 2 pinioane, m-am bucurat ca am dat 437 ron pe kit, apoi am dat 200 ron pe un pinion OEM, cel mic dublu..., kitul-ul OEM era cu 50-80 ron mai scump.

Eu am schimbat si un semering, garnitura capac, pompa de apa si cureaua de la accesorii.

cam 1600 ron toata distractia, piese+manopera (650ron) 

Ataseze cateva poze sa vedeti cat de intins era lantul (208.000 km) si cat de uzat era pinionul mic.

PS: lantul se mai aude la pornire din cand in cand si acum.., dar masina nu merge zilnic.., sta si cate 3-7 zile..

Masina trage total diferit dupa schimbarea distributiei. Urmeaza ambreiajele dsg.., mecatronic schimbat in nov 2017,

la fel si modul ABS (a crapat la update soft , Actiune VW in reprezentanta)

 

IMG_6695.JPG

IMG_6696.JPG

IMG_6698.JPG

IMG_6701.JPG

IMG_6703.JPG

IMG_8192.PNG

Salut, 

Înainte sa schimbi distribuția, ai avut ceva simptome, aveai ceva sunet sau bătaie la motor? 

Mersi ? ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina passat 2.0 fsi 150 cp avea un zgomot la motor ca si cand era diesel si urmatoarea eroare 

Wednesday,14,March,2018,22:42:26:00006
VCDS Version: Release 18.2.0 Running on Windows 10 x64
www.Ross-Tech.com

                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 06F 906 056 GP    HW: 06F 906 056 EK
  Component and/or Version: MED9.5.10        00 3370
           Software Coding: 0000075
            Work Shop Code: WSC 57388 002 1048576
                      VCID: 7DF14FF624F168AC73-8028
1 Fault Found:

000010 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake) 
               P000A - 008 - Slow Response - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 115738 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 12:43:03

             Freeze Frame:
                    RPM: 720 /min
                    Load: 37.6 %
                    Speed: 6.0 km/h
                    Temperature: 26.0°C


Readiness: 0010 0001

Am ajuns intr un final la porche vest unde am intalnit un consultant service foarte de treaba si a trebuit schimbat variator supapa de control,lantul si intinzatorul. Masina merge perfect sunetul a disparut. Precizez ca eroarea aparea doar pe tester. Lantul era praf si exista riscul sa se rupa. Masinile cu motor FSI sunt foarte pretentioase si recomand sa se mearga la reprezentanta mai ales pt variator pe care nu il schimba oricine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!