Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

@Lanc3lot Salut

In momentul in care ai avut probleme si ai descoperit acea eroare (pe G40) ti s-a aprins check-ul? Ai mai mers de atunci cu masina? Si masina mea porneste cu trepidatii, cu zgomot dar nu am avut probleme sa se aprinda check-ul sau sa nu porneasca din prima. M-am interesat de distributie dar nu imi vine deocamdata sa dau 4300 de lei desi stiu ca o voi face la un moment dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, MirciuliK25 said:

@Lanc3lot Salut

In momentul in care ai avut probleme si ai descoperit acea eroare (pe G40) ti s-a aprins check-ul? Ai mai mers de atunci cu masina? Si masina mea porneste cu trepidatii, cu zgomot dar nu am avut probleme sa se aprinda check-ul sau sa nu porneasca din prima. M-am interesat de distributie dar nu imi vine deocamdata sa dau 4300 de lei desi stiu ca o voi face la un moment dat.

Cand incerc sa pornesc motorul moare imediat. Porneste abia dupa a 3-a cheie. Trepidatiile apar din cand in cand.

Pare ca duce cam la 3000 lei toata treaba. Depinde daca mai trebuie schimbat si altceva, gen pompa apa, senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Lanc3lot Ar mai trebui schimbat variatorul, mai ales daca nu s-a umblat deloc la distributie. Eu am intrebat la skoda si cu totul ajunge la 4300 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Lanc3lot Pompa de apa si senzorul pot fi schimbate separat. Eu am schimbat mai intai pompa, apoi distributia (fara variator) si senzorul. Dupa schimbarea lantului masina mi-a dat in nas la pornire cam cum zici tu. Am trimis masina pe platforma si au cosntatat eroare pe senzorul G40. Am schimbat senzorul, masina tot are momente cand nu porneste la prima cheie (cam dupa a 3-a o ia), dar acum nu mai am eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alex_ursache Si nu ai mai investigat? Ti se pare normal sa nu iti porneasca masina din prima dupa toate alea schimbate? Ori nu ti-au pus distributia la punct, ori trebuia sa schimbi si variatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De investigat s-a investigat. Ultima data (prin septembrie) masina a stat 2 saptamani in reprezentanta. Problema e ca atat timp cat a stat la ei comportamentul nu a putut fi reprodus. In cazul meu apar probleme la pornire in special cand temperatura exterioara e peste 15-20 grade. Masina merge extraordinar si e mult mai silentioasa de cand am schimbat lantul, dar am probleme cu pornirea (uneori).

Dupa parerea mea, va trebui sa schimb si variatorul in viitorul apropiat. Baietii din service au testat si pompa de benzina (cea din rezervor). Cica si aia duce la probleme cu pornirea si nici un fel de eroare stocata.

Momentan astept sa se incalzeasca afara ca sa am o oarecare siguranta ca e posibil sa nu porneasca nici la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara,ma poate ajuta cineva cu erorile astea? Este vorba de golf6 1,2 tsi cu check-ul aprins dupa o pornire. Este sau nu vorba de schimbat distributia? Multumesc

26991629_10156031930238879_8694074384761244728_n.jpg

26992441_10156031930218879_94654362827457321_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0016 Distributia a iesit din plaja de valori sau senzor defect

La can un fir intrerupt

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

On 1/22/2018 at 9:36 PM, quaresma91 said:

Buna seara,ma poate ajuta cineva cu erorile astea? Este vorba de golf6 1,2 tsi cu check-ul aprins dupa o pornire. Este sau nu vorba de schimbat distributia? Multumesc

26991629_10156031930238879_8694074384761244728_n.jpg

26992441_10156031930218879_94654362827457321_n.jpg

aceasi eroare am avut si eu (reparatia a constat in schimbarea distributiei) . Iti recomand sa nu mai mergi cu masina, este posibil ca  distributia sa fie  sarita de la  punct si sa cauzezi mai multe probleme motorului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot la G40 am avut si eu eroare si s-a ales cu distributia schimbata. 

 

22310315_10154679721286673_7303403176613045032_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Pornire grea sau mi se pare mie ?
Daca motorul este rece, porneste un pic mai greu masina (invarte cam 3 ori si a 4-a oara o ia) ; daca pornesc webasto si se incalzeste apa porneste imediat.

Poate sa fie din cauza ca apa e mai rece, probleme cu bateria sau e normal sa porneasca un pic mai greu fiind frig ? (bujiile sunt schimbate acum 5000 km).

1.4 TSI 160 CP CAVD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, revin si eu cu update la toate problemele expuse pana acum (tremurat la ralanti, misfire pe toti cilindri, pornire f grea dupa stationare).

Am schimbat urmatoarele: bujii, bobine, toata distributia (decalata major), turbina (kk3) reconditionata - vreo 4 palete ciobite si cu joc foarte mare, vanos-ul, si inca vreo 3 -4 cureluse de la rola de accesorii si compresor.

Porneste instant, atat la rece/cald cat si si dupa stationare indelungata (inainte dupa 8 ore de stationare invartea la automat de 9-10 ori pana sa porneasca), nu mai tremura, trage cum trebuie, etc etc. E alta masina.

Un mic filmulet: https://www.dropbox.com/s/g54elaoa5a62x98/2018-01-18 17.28.14.mp4?dl=0

 

@scorpyonu recomand cu drag sa faci o verificare a distributie, daca nu cumva e sarita de la punct. Eu daca faceam asta la inceput cand am observat pornirile grele, scapam de multe nopti nedormite.

Modificat de myxcon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia am schimbat-o saptamana trecuta. O sa pornesc diseara sau maine masina sa vad cum se prezinta.
Cineva mi-a zis ca e normal sa nu o ia instant intrucat apa e rece, etc ; dar daca apa e incalzita cand pornesc webasto, o ia instant. (mi-a zis ca e normal dar voiam mai multe pareri)  :)

Inca ceva - pe timp de iarna e recomandat sa mearga compresorul ? Sau pot opri aerul conditionat si imi baga caldura oricum ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Compresorul de AC este recomandat sa funcționeze oricând. Bine, acum fiecare face după cum crede sau dupa cum a "auzit".

Nu degeaba a fost inventat butonul cu funcția Auto pentru climatronic.

Pe o vreme cu umezeala excesiva in atmosfera, compresorul va dezumidifica aerul din habitaclu, iar geamurile mașinii nu se vor mai aburi.

Chiar și atunci când nu este umezeala mare in atmosfera, in anotimpurile reci, din cauza diferenței de temperatura dintre aerul de afara și cel din interior, pe geamuri și nu numai, va tinde să se formeze condens. Cu un compresor de AC pornit, chiar si la automobilele cu sistem normal de aer condiționat, fenomenul de "abureală" nu va fi prezent sau va fi foarte mult diminuat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarna trecuta, tot opream AC-ul si aveam geamurile super aburite, iar iarna asta l-am tinut tot timpul pornit si nu mi s-au mai aburit deloc geamurile. Parerea mea e ca AC on.

Iar legat de distributie... .nu stiu cat de mult difera 1.4`le tau fata de al meu, dar eu de 3.000 km de cand am schimbat distributia pot spune ca nu am nici o pornire greoaie.

Inainte sa o schimb ori imi taia pornirea cu ceva erori de senzor G40, ori imi pornea cu acel zgomot de lant. In ultimul timp incepusem sa o pornesc si cu pedala de accelaratie putin apasata ca sa porneasca turata... nu se sesiza asa mult nici zgomotul si nu aparea nici eroarea ca sa imi opreasca motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns.

Am pornit masina si chiar a pornit mult mai usor.

Acum, daca stau sa ascult , se aude foarte incet un zgomot pret de 1 secunda ; ca un tac tac ...ma gandesc ca poate ar fi pompa de apa dar cand a desfacut distributia mi-au spus ca pompa de apa e ok ....acum ma gandesc ca de la distributie nu are ce sa mai fie (are 100 km :) ).

Un tip de la service care a ascult a zis ca asa ar face motorul si ca e normal....

Voi ati bagat de seama ?

Ms,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau,

Din ce stiu eu si din experienta proprie , zgomotul ce se aude sigur este de lant dar este normal , dupa ce masina stationeaza si pornesti motorul la rece, pompa de ulei nu reuseste sa lubrifieze lantul si pret de cateva secunde se aude un zgomot metalic.

Poti incerca cu alt ulei la urmatoarea revizie(probabil ca acum ai Castrol)...recomand Liqui Molly sau Valvoline 5W30 .Poti citi pe forum mai multe legat de uleiuri : 

 

O zi faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul se aude foarte incet indifrent ca este motorul cald sau rece. Are moment in care face pret de 1 secunda tac tac - se aude foarte incet -...apoi merge normal cateva secunde ...apoi iar tac tac...si se aude undeva in partea opusa volanului , cred ca mai pronuntat in partea de jos....nu stiu daca ar fi de la cureaua de la accesorii, fulie, sau chiar pompa de apa...uleiul este lique molly 5w30 , masina are 178k km.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

face un tacanit constant? vezi poate e de la canistra de carbon care e bine sa faca, iar daca nu face e stricata. :D
nu se aude foarte tare. e pe undeva langa vasul de antigel si are niste furtunase. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa inregistrez si sa vedem daca se aude ceva.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi mai multe probleme, si injectoarele pot face zgomotul acela de tacanit...la mine se aude ceva in spatele ceasurilor si am crezut ca este de la motor multa vreme :biggrin:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Asa cum am zis mai sus - revin cu doua inregistrari. (pornire dimineata dupa stationare de 3-4 zile ; pornire dimineata dupa stationare de cateva ore , de la 10 la 19 ).

Ce parere aveti ? Eu aud un sunet de 2-3 secunde cand pornesc. E normal sau ?

Pornire dimineata.m4a

Pornire searq.m4a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Eu zic sa stai liniștit. Zgomotele ce se aud la motorul tau sunt normale. Nu mi se pare niciun zgomot suspect sau accentuat, in afara de cele obișnuite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se auzea la fel si dupa ce mi-a zis la fel mai multa lume sa stau linistit, a tot inceput sa se accentueze problema prin probleme de a nu-mi porni. Mi-a aparut ulterior erorare la senzor axa came si am schimbat distributia. Acum nu mi se mai aude si imi porneste ok. Am 4.000 km si pana acum nu am mai auzit zgomotul asta.

Nu o sa iti pice nimic acum, dar eu zic sa ai in vede asta. Parerea mea personala e ca vei ajunge la schimbarea distributiei. Din cate am gasit pe net, toti care au avut zgomotul respectiv au schimbat distributia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!