Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

In urma unui test cu ceva gen osciloscop (daca imi aduc aminte bine) care masoara compresie/curent/something, mi s-a recomandat sa desfac chiulasa sa verifice ce e de verificat pe acolo. La testul respectiv iesea curent scazut pe 2 dintre cilindri, comparativ cu ceilalti doi. Problema de care ma lovesc e pornirea f grea dupa stationare (si uneori rateuri pe cilindri).

Vreo parere despre operatiune in sine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

47 minutes ago, myxcon said:

pornirea f grea dupa stationare (si uneori rateuri pe cilindri).

Am avut aceeasi problema, pe aceeasi masina, cu acelasi motor si dupa ce au spus ca sunt injectoarele, de fapt era pompa de inalte. Nu spun ca e cazul tau, dar dupa ce stationa cu motorul cald, dadea in nas..

Compresie mica am avut pe cilindrul 3..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Aveti idee ce poate cauza un consum crescut cu aproximativ 1l la 100 km? Stiu ca este frig afara dar consumul marit se manifesta de prin august. Acelasi stil de condus.

De asemenea, capota voastra are ceva izolatie pe dedesubt? La mine nu este nimic, doar tabla.

 

Multumesc,

Daniel

Modificat de DanielStroe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am capitonaj sub capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎22‎/‎11‎/‎2017 at 5:57 PM, andvav86 said:

Nici eu nu am capitonaj sub capota.

Ai masina de noua ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avea 3 ani cand am cumparat-o din Germania. Si capota avea pe ea urme de la pietre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/23/2016 at 10:32 AM, Alex vnt said:

O sa ajung in curand la service, sa vad despre ce este vorba . O sa postez o poza cu piesa

problema cu pompa de apa salut, aceeasi problema o am si eu acum, ai rezolvat Alex vnt? 

Modificat de florinsima
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Pe golf a venit fara protectie la.capota motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florinbuturuga2974

Salut,am o problemă și nu.i dau de cap,am un vw Jetta 1,4 TSI din 2007,140cp îmi da cod eroare p2004 , amestecul bogat de benzina cu aer,am schimbat clapeta de accelerație și după ce am resetat eroarea , a apărut la fel.Acum mecanicul îmi recomanda sa schimb clapeta de admisie.Poate fi și altceva?mentionez că am recondiționat și turbina.Din experiența voastra ce credeți că poate fii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florinbuturuga2974

Am fost la service  și s.a verificat cablajul ,nu au găsit nimic în neregula .mai nou acum pornește greu dimineața,scade brusc turația si se oprește.In Ploiești nu găsești specialiști pe genul asta de motoare,ms frumos ptr raspuns ,

Modificat de Florinbuturuga2974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Sunt nou pe forum , si sunt intetesat de un Vw Tuaran 1.4 tsi -140 hp an  2011-2013

Ce puteti sa-mi spuneti in legatura cu acest motor ?

Am inteles ca ar fi probleme la distributie , ce coduri de motor sunt cu probleme !?

Va multumesc anticipat !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Sa inteleg ca dupa 2013 sunt deja motoarele pe curea !?

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARĂ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 2013 au inlocuit bloc,pistoane,biele...si nu mai au consumul exagerat de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok 

Am inteles asta , 

Dar vizavi de transmisia pe curea ,  tot din 2013 au inceput sa echipeze motoarele !?

Modificat de lupo_bv
QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca revizuirea mare a materialelor din motoarele de 1.4 a fost in data de 11.2010 , aveam un comunicat intern de la VW in care spuneau ca au schimbat internele si ce ceda de obicei ( de exemplu au trecut la revizia D la diverter valve sau patina si intinzatorul de lant) , comunicatul era dintr-o actiune de rechemare unde se spunea ca motoarele facute dupa 11.2010 nu beneficieaza de aceea rechemare pentru ca erau deja cu piesele "optimizate" .....

On 11/30/2017 at 7:35 PM, Dublici said:

Salutare !

Sunt nou pe forum , si sunt intetesat de un Vw Tuaran 1.4 tsi -140 hp an  2011-2013

Ce puteti sa-mi spuneti in legatura cu acest motor ?

Am inteles ca ar fi probleme la distributie , ce coduri de motor sunt cu probleme !?

Va multumesc anticipat !!

@Dublici si pana la urma costul unui schimb de distributie este 1100 ron la reprezentanta...daca iti place masina nu lasa distributia sa fie un motiv sa nu o iei, o tratezi ca o distrubutie pe curea si o schimbi , costul nu e mare !Mai atent m-as uita daca masina a avut pompa de apa schimbata (la motoarele twin charge cum sunt cele de 140/160/170 cp pompa de apa are si cuplajul de la supercharger pe ea si este destul de scumpa 2300 ron ultima oara cand m-am uitat ) .

Cat despre distributie pe curea eu stiu asa: pe platforma veche 1.4 tsi a fost doar cu lant .....trecerea a fost facuta cand au schimbat platforma si au trecut pe MQB (adica Golf 7 , tiguan nou ..)

Modificat de motanelul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok atunci !

O sa caut un tuaran 2011-2013

Mai nou de 2013 nu ma incadrez cu bugetul;

Deci dupa 2011 nu ar mai fii mari probleme cu distributia ;

Alte probleme majore in afara de ppa de apa sau consum de ulei ( 500 ml /15k - asa am citit pe forum - ceea ce nu mi de pare mult ) nu ar mai fi !?

Multumesc frumos celor ce mi-au raspuns , si mai astept si alte pareri !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/26/2017 at 9:29 PM, Florinbuturuga2974 said:

Salut,am o problemă și nu.i dau de cap,am un vw Jetta 1,4 TSI din 2007,140cp îmi da cod eroare p2004 , amestecul bogat de benzina cu aer,am schimbat clapeta de accelerație și după ce am resetat eroarea , a apărut la fel.Acum mecanicul îmi recomanda sa schimb clapeta de admisie.Poate fi și altceva?mentionez că am recondiționat și turbina.Din experiența voastra ce credeți că poate fii?

Salut, 

Aceeasi problema am si eu, acelasi motor , codul e bmy.Problema asta a aparut la 3 zile dupa ce i-am schimbat distributia totul OEM, a fost pusa cu cale, tot ce trebuie. Sintome: 1000-2200 de ture tremura motoru usor iar la relantiu are o intrerupere. Am plecat la drum cu ea Bucuresti-Ploiesti si m-a lasat pe la curtea de arges, nu mai pornea.turbina era dusa si ea ca i-am dat vreo 200 ca ma gandeam ca poate o fi de la benzina, zic sa se curete... am dus-o la mecanic, i-a facut constatare , am luat-o ieri si face aceeasi chestia. Replica lui a fost ca nu stie ce sa-i faca pana nu-i da eroare sa vada:)  Inca nu mi-a aparut check engine, dar probabil o sa-mi apara. Am si misfire pe toti cilindri in mers

Am schimbat senzorul de la pompa de inalte cu tot cu piesa aceea unde intra senzorul.

Astept si parerile voastre, va multumesc anticipat ! 

 

25105477_1727496457271511_1825039622_n.jpg

24989602_1727534667267690_146422864_n.jpg

Modificat de alinblb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florinbuturuga2974

Salut,la mine nu este așa grav ,același cod de eroare de amestec bogat ,in prima faza a fost clapeta de accelerație că defect(nu a fost)urmează să verifice clapeta de admisie ,pompa vacuum și flapsurile daca se deschid .Explozia pe clindrii este posibil sa fie tocmai din cauza amestecului.Mai trebuie verificat bujiile și bobinele de inducție de pe fiecare și să verificați cu o camera interiorul cilindrilor.Dupa care în mers trebuie pus testerul sa vezi valorile in turație (trebuie să găsești un meseriaș samsi bata puțin capul). Într-adevăr mașini puțin cam complicate.

On 27.11.2017 at 11:42, Florinbuturuga2974 a scris:

Am fost la service  și s.a verificat cablajul ,nu au găsit nimic în neregula .mai nou acum pornește greu dimineața,scade brusc turația si se oprește.In Ploiești nu găsești specialiști pe genul asta de motoare,ms frumos ptr raspuns ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi, am verificat , am missfire 17-18 pe cil 4 si apoi incep ceilalti sa preia , cu valori de 2-3. Next step, verificat Buji, Bobine, injectoare, pistoane. Cam astea ar fi cauzele. Eu mai am si traseu ala de plastic de la capleta de acceleratie care ajunge langa capacu la ulei, acel traseu subtire de plastic care trece pe la jumatatea motorului si vine in motor, mufa e sparta si poate sa traga aer fals pe acolo.

Modificat de lupo_bv
Nu mai da quote postarii anterioare. ESTE NEREGULAMENTAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Aveti idee daca se potriveste kit-ul pentru distributie cod 03C198229C pentru VW Passat 1.4 TSI 122CP?

Am avut de curand rateuri la pornire la rece cu erorile:

- camshaft position sensor (g40) implausible signal (P0341)

- Incorrect Immobilizer Key - Intermittent (P0513)

Sa ma astept doar la schimbarea distributiei sau si a altor piese (ex. Senzorul G40)?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, @Lanc3lot

Kit-ul intre C si B e numarul de dinti de la rotita de jos. ( nu stiu cum ii zice :D )
Saptamana trecuta am luat masina de la service si am comandat piesele dupa ce au desfacut motorul.

aceeasi eroare aveam si eu de senzorul G40.
Ai in poza tot ce am schimbat. - Total a fost 3.400 ron

E prin topicul asta un filmulet cu un golf la pornire, intr-un comentariu de al meu. Gasisem filmuletu pe net. La fel se auzea si a mea... In ultima perioada nu mai pornea decat turata, cu pedala de accelaratie apasata dianinte de a porni.

 

Vineri am luat masina. Sunt abia cateva zile trecute, insa pana acum e mult mai silentioasa si pare sa fie totul in regula.

 

piese.jpg

Modificat de florin.idita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!