Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

@amdo sa inteleg ca la motoarele 1.4 tsi ce au distributia pe lant, ar trebui sa faca gratuit mentenanta la distributie? citisem pe undeva ca e menenant free la unele motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2florin.idita eu spun ca in momentul in care au vazut ca au o problema de proiectare cu 100% defecte de distrugere a lantului si a fuliei defazoare, in mod etic grupul Porche ar fi trebuit sa faca rechemari in service si sa inlature deficienta pe cheltuiala lor.

Ceea ce este mai grav, este faptul ca nici macar nu au cautat o solutie. Au inlocuit lantul si fulia defazoare pe cheltuiala clientilor cu alta la fel de prost proiectata-executa si care se va strica in cel mult 100.000 km.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

As vrea sa stiu daca la acest motor CAXA se poate face reglajul tachetilor pentru a scapa de zgomotul lor la pornire (cum banuiesc ca e cazul meu).

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se "regleaza" prin inlocuire ,apoi pui ulei de calitate si-l inlocuiesti mai des

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aoleo, deci nu mai e ca la Dacia, cu reglaj de jocuri ?!

Bun, ai idee cat m-ar duce "distractia" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16x aprox 15 ron +  suruburi ,garnituri ....(posibil distributie ) + manopera 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt info.

Ciudat, nimeni n-a schimbat tachetii pana acum (din ce-am citit pe acest topic), desi e o idee buna pentru a izola zgomotul de distributie.

Modificat de Cristi_45
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si lantul intins poate bate la pornire pana se incarca intinzatorul.

Problema necesita investigatii amanuntite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema necesita investigatii amanuntite ca sa identifici exact problema

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei folosesti ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. As dori ca in decembrie sa fac schimbul de distributie la un TSI CAXA. Puteti sa imi recomandati (in special cei care au motor TSI si au inlocuit distributia) un service/reprezentanta/atelier/persoana pentru aceasta operatiune (in Craiova sau Bucuresti), care sa lucreze corect. Am urmatoarele conditii: sa mi se ofere garantie, sa fiu lasat sa stau langa masina pe parcursul lucrarii si eventual sa vin cu uleiul meu sau sa imi ofere ei ce doresc (Motul Specific 5W30). Pentru cei care ati facut recent schimbul daca puteti sa spuneti si un pret aproximativ pentru a imi face o idee, desi tin mai mult la calitate decat la cat ar costa. Multumesc anticipat.

Modificat de MirciuliK25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade, uleiul care mi l-au pus la reprezentanta e Castrol 5W-30 LL Titanium FST cred ca e Low ash , 504 00

Modificat de Cristi_45
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu stiu, din pacate, Am cumparat masina acu o luna si apoi imediat i-am schimbat consumabilele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragilor, ce parere aveti despre faptul ca se aprinde martorul de engine fault, in accelerare puternica, palpaie de cateva ori, si dupa 2-3 secunde de decelerare, se stinge.
Se poate vedea un mic filmulet la linkul de mai jos:
https://www.dropbox.com/s/elxap2eat17ei9d/2017-10-27 13.28.56.mp4?dl=0

In linkul de mai jos se poate vedea ca martorul se aprinde in accelerare puternica, dar in treapta mai mare unde accelerarea nu mai e asa puternica, nu se aprinde:

https://www.dropbox.com/s/dwa4llabzlokzm6/2017-10-27 13.27.08.mp4?dl=0

Nu am apucat sa pun testerul pe ea. Dar fenomenul se poate reproduce usor, daca accelerez puternic (am probat in treptele 2, 3 si 4). Cand incepe sa palpaie martorul, se simt 3-4 intreruperi la motor (cam pe cand ii dau talpa) dar acceleratia nu are de suferit. (De mentionat si faptul ca masina are pornirea grea dupa stationare, minim 30-40 minute - aproape 90% din cazuri)

Modificat de myxcon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza ,e o problema la motor

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa ardere la cilindrii 3 si 4 .

Fa un test de compresie . Verifica bujii ,bobine ,injectoare 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand stau pe loc, are un trepidat care nu pare sanatos :) 

 Cilindrele 1, 3, 4 au in jur de 12. 5 bar iar cilindrul 2 are între 11. 5 și 12.

Urmărind valorile în timp real arata uneori misfire pe cilindrul 1 si 2 dar care nu sunt inregistrare in memorie, ca daca fac o rescanare nu sunt afisate. Misfire astea de acum sunt inregistrate in legatura cu filmul anterior. La pornire, uneori, motorul sta subturat la 500-600rpm, ca si cum ar muri, cu martorul de EPC si engine malfunction aprinse. Dupa cateva secunde daca apas acceleratia, isi revine la ~1100 rpm dupa care se calmeaza la 700 rpm. Treaba asta se intampla dupa stationare (indiferent rece sau cald).

Bujille au fost schimbate, la fel si bobina de pe cilindrul 1. 

 

Mi-a recomandat cineva sa verific sistemul de mentinere a presiunii de combustibil (referitor la problema cu pornirea grea dupa stationare). Si din discutie in discutie s-ar fi ajuns la concluzia ca daca nu apare pe scanari inseamna ca e o problema mecanica (ar fi putea fi ceva banal ca o garnitura sau oring lipsa sau similar, care sa duca la pierderea de presiune sau aer pe unde si cand nu trebuie, lucru care ar putea duce si la misfire. Misfire nu neaparat de la lipsa ardere cat prea mult oxigen. Se poate asa ceva?)

Modificat de myxcon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa lambda sa gestioneze oxigenul .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

AM pornit dimineata masina si se aude un bazat, care se intensifica cand accelerez.

Imi poate da cineva niste sfaturi?

Am atsat si inregistrarea unde daca se asculta cu multa atentie se aude acel bazait (nuj cum sa ii spun).

Multumesc!

bazait.m4a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am scapat de stress-ul lantului, l-am schimbat la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi_45 Salut. Unde ai schimbat lantul si cat te-a costat? Ai schimbat doar lantul sau tot sistemul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am programare acum la Porsche Timisoara sa schimb distributia.

Kitul de distributie e pe la 800 si ceva. 900 lei rotunjit.

O sa ma ajunga mai mult. Numai manopera am vreo 1.500 lei. Plus ulei care o sa trebuiasca schimbat odata cu asta, plus mastic si ce mai e pe acolo... Ma ajunge pe undeva la 3.000 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!