Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Tu zici ca nu prea auzi zgomotul ala, ia pune pe cineva sa-ti porneasca masina si stai afara cu capota ridicata, dupa ce masina a stat 12 -24 ore+. Daca se aude zgomotul ala de rattle metalic schimba lantul si lasa riscurile pt cei care sunt zgarciti cu banii dar cheltuie pe urma costurile unei distributii (1800ron)inmultit cu 5.

 

Orice masina are parti sensibile, indiferent ca vorbim de VW ori alt producator.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am un miros de gaze si imi iese putin fum in zona turbinei -galeriei de evacuare la prima pornire.E vreun oring sau surub ce se poate fi slabit in zona aia sau sa ma astept la galerie fisurata? Racordul flexibil e nou si nu-mi baga gaze in interiorul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ridicat capota , am pus telefonul filmand langa motor , am pornit si dupaia am ascultat inregistrarea si nu s-a auzit nimic , dar cateodata se aude din masina

Nu ma zgarcesc - i-am pus de fiecare data ulei premium , bujii dintre cele mai scumpe , anvelope la fel etc ... sunt genul care investe in masina pt ca am nevoie de ea

Traiam cu impresia ca daca se aude rar poate inca e ok si mai pot merge - ca investitia e destul de mare plus ca imi e frica de mecanicii din Romania chiar si la reprezentanta pt ca nu e o operatiune simpla din ce am vazut pe youtube , e destul de complicat , sincer mai mult de asta aman cat se poate - am avut multe neplaceri pe la reprezentante din cauza nepasarii , nesimtirii si indolentei...

Din cauza asta reviziile mi le fac singur si tot ce se mai poate - schimbul de ulei si filtre - schimbat bujii - schimbat ulei cutie etc...

O sa ajung pt operatiuni mai complicate sa duc masina in Germania...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, vezi ca sunt colegi pe forum care te pot ajuta cu astfel de operatiuni in Bucuresti. Daca era de prin Cluj ti as fi putut sugera unde merg eu...

Si eu am acelasi zgomot la pornire, nu stiu daca este chiar normal dar avand in vedere ca am facut 50 k km in 14 luni ma gandesc ca la urmatoarea revizie sa inlocuiesc si lantul. L am auzit asta vara cand nu am miscat masina 1 sapt. 

Deci daca vrei sa stai linistit schimba lantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

O distributie costa 3000-3500 cu tot cu manopera. Nu va inteleg de ce va cramponati atat pentru o distributie. Problema este alta: sa gasesti un mecanic bun. Nu orice mecanic reuseste sa o puna la punct. Daca nu respecta toti pasii sigur nu i va iesi distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 aurelian.paratu - Nu se "cramponeaza" nimeni pt bani , ceream pareri - ca daia e forum . Eu am facut un update de soft la DSG de 400 de euro  , nu ma zgarcesc cand vine vb de masina , dar nu strica sa cer o parere pe forum inainte sa ajung pe mana mecanicilor. De soft la DSG am aflat cititnd forumuri de la noi si de afara - m-au ajutat foarte mult acele informatii

Si am si scris ca mai mult imi e de mecanici decat de bani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

S au scris atat de multe despre distributie incat nu vad ce s ar mai putea scrie. A aparut kit ul cu totul care cuprinde tot(inclusiv variator si celalalt pinion). Daca la prima pornire dupa ce masina a stat 24 ore zornaie lantul- trebuie schimbat. Acum fiecare il schimba cand vrea. Problema nu este uleiul ci modul cum a fost conceput acest motor. Puteti sa puneti orice ulei doriti distributia tot o veti schimba. Este un consumabil.

Daca acum considerati sa dati 2000 ron pe un kit de distributie ganditi va ca la inceput ( adica 2010) doar variatorul costa 2800 ron. Despre ce vorbim?

In cele 118 pagini ale acestei postari s a tot scris despre distributia de la acest motor. Nu cred ca mai este ceva de spus despre ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ultima varianta nu costa doar 2000ron,in plus magazinele de la noi ofera tot varianta B  nu C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Eu am schimbat la masina de la serviciu distributia -o skoda octavia 1.4 tsi la 188000 km distributia si am platit 3000 ron cu tot cu revizie in care uleiul a fost liqui moly 5w-30. Si eu am cerut exact ce sa puna pe masina si le am dat codul de reparatie. Am rugamintea sa cautati pe ebay si vedeti cat costa tot kitul.

 

Ps. Nu a fost reprezentanta

Modificat de aurelian.paratu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! La mulți ani! Am și eu nevoie de ajutor din partea voastră și anume am cumpărat un vw jetta  1.4  tsi 122cp din 2008 in anul 2016 octombrie masina merge bine, pornește  bine, multumit . A venit primavara a început  să pornească turată și să întrerupă. Neștiind despre ce e vorba, am mers la reprezentanta și am bagat-o pe tester. Totul a fost in regula, ca nu e nimic defect la masina si nu mi-a explicat că așa fac toate preincalzirea catalizatorului. Am citit pe forum. A trecut perioada calda, a venit iarna lui 2017, masina pornește la rece la turatia de 1700 pentru o fracțiune de secunda, după care scade la 900 și când se încălzește la 650. Programare din nou la reprezentanta, alți bani, totul este in regula. Nu stie cauza și spunând că are cea mai nouă versiune de soft și nu poate sa-i faca altceva. A venit primavara 2018, masina pornește normal, cu preincalzirea catalizatorului. A venit din nou timpul rece și masina pornește tot la fel turata o fracțiune de secunda la 1700. Am uitat sa va spun ca in iarna lui 2017 nu pornea așa, pornea maxim 1200 fracțiune de secunda, după care scade la turatia normală. Dacă aveți idee ce ar putea fi sau daca ar dăuna ceva această turatua excesivă cu motorul rece. Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu am observat că dacă e foarte rece afară si/sau nu am pornit-o de mult si/sau mă grăbesc când o pornesc (nu o țin pe accesorii mai mult de o secundă- 2 sa zic), se pornește la +-1500 turații apoi scade instant la turația normală pentru preîncălzirea vieții

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns! A mea pornește la 1700 turata pt fracțiune de secunda numai in lunile geroase după aceea normal pînă vine căldura și începe cu preincalzirea "vieții " !Nu am pe nimeni cunoscut in zona cu un asemenea motor și aceste  forumuri sunt utile!

Modificat de Altu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, la mine este la fel, am pus o pe tester si nu arata nimic. 

Daca nu se aude zornait de lant, tremurat la relanti - permanent sau ocazional - asa cum am eu, nu are rost sa dati banii la reprezentanta pe tester doar daca vreti sa stati linistit.

O seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegi de forum....asa fac motoarele astea la diferite temperaturi...asta de prin 2009 de cand a aparut tsi ul.

Asa fac toate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

2007 ai vrut sa zici ? 

Și da, este un comportament normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt răspunsuri! Nu zornaie lanțul și nu tremură la relanti niciodata indiferent ce si de unde am alimentat 95 sau 99 !Mi-a spus la reprezentanta ca a fost schimbat tot chitul distributie in Germania cu 10 luni înainte să o cumpăr eu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e foarte recent...e bine...

@Altu...cati km are?

Modificat de laur_vd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cateodata merge cu un tremurat mic la relanti pana ajunge aproape de 90 de grade dupa care merge normal - in special cand e frig afara 

Si cu benzina scumpa se comporta la fel

Si asta e normal pt vw\tsi ? sau are masina mea ceva...

In rest porneste si merge normal

Modificat de Gabrie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,La multi ani la toata lumea !

Ma confrunt iar cu o problema. Mai ales acuma de cand a venit gerul. -10 grade de ex.

Masina in cauza este un VW Jetta. 2007. 1.4 tsi. 140 cp . Cod motor BMY.

Azi dimineata pornesc masina. A pornit frumos. Fara sunete fara nimic dubios. 1200 rpm la bord cam 1 minut. Apoi a scazut la 900 rpm. L-am mai lasat aprox 2-3 minute sa se mai incalzeasca putin.

Bun. Apas ambreiaj. Bag a1a. Acc. Masina da sa plece 30 cm si apoi moare.

Am zis bine. Ii dau mai multa acceleratie. Eram deja cu pedala de acceleratie la fund masina nu se accelera. Foarte putin 1200 rpm. Si da iara sa moara.

Pe liber se accelera foarte bine. Fara nicio problema. Dar cand eram in viteza pur si simplu nu vroia sa plece masina de pe loc. Iar in toba (esapament) cand il acceleram cu ambreiajul apasat se auzea (poc,poc) ca si cum dadea rateuri. Daca lasam de ambreiaj si apasam doar acceleratia nu se mai auzea nimic.Am lasat apoi masina la relantiu sa se mai incalzeasca. Deja incepuse sa ajunga la 70 grade apa. Am zis hai sa mai incerc odata. Dau sa plec si minunea s-a intamplat,masina pleaca fara probleme.

Precizez ca masina a mai facut asa de cateva ori. Dar nu in halul asta. Adica puteam sa plec cu ea de pe loc. Doar ca trebuia sa o turez mai tare putin.

Dar astazi nici cu 3000rpm nici cu pedala la fund nu vroia sa plece.

Am facut un test cu vcds la un prieten acum o ora. Rezultat. Nici o eroare.

Oare de la ce sa fie ? Turbina / catalizator ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbate toate 4 si bujiile si bobinele de inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi la pompa de benzina din rezervor ? daca da,   Nu am masurat presiunea.
merge prin vcds ? sau trebuie scoasa pompa si masurata asa. (ce presiune / bari - trebuie sa aiba pompa ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de înaltă... Cred ca se vede pe VCDS... Pe TSI nu le știu cine știe ce... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!