Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

18 hours ago, Ebi said:

     Poti sa ai radiator de 1 hectar, dupa 20m motorul va fi la fel de cald; termostatul sau termostatele nu dau drumul apei sa circule prin el pana nu ajunge apa la aprox. 90 grade. 

De ce as vrea sa raceasca inainte ca apa sa ajunga la 90 de grade? Chestia cu 20m a fost asa ca idee sa evidentiez cat de tare/repede se incinge si de ce ma bate gandul de un upgrade

14 hours ago, Spin_xx said:

Salut.

Passat CC benzina 1.4 TSI 160cp, motor CTHD

La relanti se simte un tremur foarte-foarte discret. Poate fi semnul unui început de problemă? 

Tremurul e aproape imperceptibil, se simte doar când e liniște și doar dacă ești foarte atent. 

Multam 

Aceeasi problema pe CAVD 1.4 TSI 160 hp, vibratii foarte discrete si iregulate la relanti fara sa fie afectata turatia. Stie cineva care sunt the common suspects sau daca e ceva des intalnit pe motorizarea asta?

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/9/2018 at 10:46 PM, Bogdansh said:

Desigur! "Distributia sarita de la punct cu decalaj foarte mare" suna verdictul.

CAVD sa inteleg ca e prima versiune a motorului si cea mai nereusita la fiabilitate?

La pompa de apa da, am avut simptome, zgomotul specific cateva zile. Asa cum ma asteptam si la distributie, sa dea niste semne inainte de un dezastru, dupa atatia km fara probleme...

Semnul a fost martorul in bord de defectiune la motor/noxe. Naivul din mine considera ca martor galben=atentie si doar la martor rosu=grav, trage pe dreapta! Acea seara am ajuns acasa si (iar naivul) am sperat ca de dimineata sa se stinga. Programarea la service a fost facuta si speram sa mai reziste cele 3 zile pana la ea. Dimineata a pornit fara probleme, ca in fiecare dimineata din ultimii 3 ani. Doar ca martorul era din nou aprins. Alt simptom a fost ca parca nu mai accelera rotund insa era ca o senzatie numai. Dupa urmatoarea oprire (lasat copiii la scoala), n-a mai pornit. Si evident, fara compresie, invartit la cheie=motor distrus... Vorba cantecului "visul frumos s-a terminat".

..........

Bogdansh, stiu ca e tarziu, dar cauta post-urile lu Luciosu.....acolosa vezi odisee cu Scirocco si  motor de 160 CP.....

 

 

 

incepe cam aici

 

Modificat de maistru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/9/2018 at 11:54 PM, motanelul said:

 

- nu mi-o lua in nume de rau dar pana sa se aprinda martorul ala galben (care sesizeaza ca axele cu came nu mai sunt in faza cu arborele ) lantul ala iti face un zgomot infernal.... se lungeste si iti loveste in peretii de metal...daca nu a facut-o (cu toate ca nu o cred ) ar fi primul ... 

cat despre  reparatie....faci o prostie...un motor cu distributia rupta SE DESFACE in procentaj de 100% , nu se ia pe poate scapa cu o distributie , iar cine ti-a zis asta este un service de 2 bani si doar te vor mai giugulii de bani pe urma ! 

sa-mi raspunzi macar la intrebarea cu uleiul , chiar sunt curios

 

Salut,

- lantul sa stii ca facea putin zgomot la pornire (~1sec), apoi tot motorul era super silentios asa ca am considerat ca si-a pierdut uleiul din proprietati caci de obicei fac revizia anual, inainte de inceperea sezonului rece. Daca ma gandesc bine, in dimineata zile in care s-a stricat, se auzea din afara masinii cum tacane/loveste lantul - atunci nu stiam ca el este. Nu se mai auzea la cea mai mica acceleratie si oricum eram pe fuga sa ajungem la scoala/gradinita/serviciu iar programarea la service era a 2a zi.

- cu reparatia ai perfecta dreptate - le-a venit mintea la cap celor de la PBV1 si au desfacut motorul (povestea a fost ca sa ies eu mai "ieftin" - in loc de 3800lei distributia, "doar" 3300 demontat-montat. Nu stiu in ce lume traiesc ei cu preturile astea...)

- uleiul era ce recomanda VW (Castrol) dar nu am vazut cu ochii mei daca din bidon sau butoi

In concluzie mi-au facut deviz (declarativ deocamdata) de 7500EUR - schimbat motor - caci nu se baga la reparat.

Asa ca am cautat pe cineva care s-ar inhama la o reparatie caci am inteles ca ar putea costa undeva in jur de 5000lei dar e proiect de durata, minim 1 luna. Am primit numai refuzuri, mai am de primit 1 singur raspuns in dimineata aceasta. Apoi reiau cautarile cu un service care sa schimbe motorul si sa ofere si o minima garantie.

Daca aveti pe cineva sau un service de incredere care credeti ca s-ar inhama la schimbatul motorului sau eventual reparat, dati-mi si mie de stire va rog.

O zi frumoasa va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord ca sunt multe defecte cunoscute pentru 1.4 TSI, sunt de acord ca sunt multe povesti horror, dar in acelasi timp, daca te iei numai dupa forumuri nu-ti mai iei nici o masina.
Sansele ca cineva sa zica "mi-a picat turbo" sunt infinit mai mari decat sa zica "am 200k km si azi masina nu mi-a facut nici o problema"

Da, sunt cazuri nefericite. Da, sunt regretabile. Da, ti se pot intampla si tie.  Da, statistic vorbind ar fi mai ok motorizarea X dpdv a fiabilitatii, dar sa spui "Ah, CAVD, uita-te la Luciosu ce a patit, ai belit pl" poate ca nu reflecta realitatea.

Ca idee, exista la mana a 2-a CAVD cate vrei cu peste 200k km, si am vazut si un golf daca nu ma insel cu 1.4 TSI  160 hp si peste 400k km pe mobile.de. 

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vladandrei51 Tiam mai spus, ca nu e un caz particular. Poti sa il iei si pe colegul @tudy_cnu si sunt mai multe. Pur si simplu calitatea materialelor nu a fost cea mai buna, dar nici conceptul corect gandit, din acest motiv, nu se mai produce. Aici nu discut de turbina, ci in principal de pistoane si distributie.

 

@Bogdansh tu sigur nu ai luat masina mea? ca daca da, a mea avea garantie cam pe tot. :) la reprezentanta. (Intreb asta deoarece spuneai de facturi, iar eu cand am vanduta masina unui samsar, i-am dat si toate facturile, pentru garantie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Da, am schimbat si eu 2 pistoane. Prima data, la 52k cand am topit un piston si s'a lasat cu platforma. A 2'a oara la 105k cand am simtit tremuratul fin si am gasit pistonul doar crapat si vreo 2 supape la randul lor cu crapaturi.

Printre altele, am mai schimbat turbina pe la 85k, cica de la mers prea subturat cu ea, inca o electro valva de vreo 1500 de lei, pompa de benzina din rezervor, pompa de apa si cam atat. In 160 de mii de km.

In momentul asta, inca am masina, inca merge, o foloseste sotia pentru drumuri in oras, dar nu m'as mai incumeta la un drum mai lung.

@vladandrei51 problema cu pistoanele e foarte cunoscuta, nu sunt numai 2-3 care au patit asta. A fost inclusiv pe forum un baiat cu un Polo GTI, care a patit asta pe la vreo 12 mii de km si i'a fost schimbat motorul pe garantie, cu tot tacamul, inclusiv cu schimbat serie de sasiu etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Luciosu tot ce se poate, e o lume mica. Am luat-o acum ~3 ani de la o vecina iar primul proprietar e din Suceava parca. Tu esti? :))

Devizul de la Porsche este de 38.000lei din care peste 33.000lei este motorul... Azi ii mai intreb o data daca-mi monteaza unul folosit (slabe sanse) iar daca nu, ma indrept catre service-ul care mi-a oferit un pret de 1000lei manopera la schimbat de motor adus in sacosa. Din nou, daca aveti idei de service sau motor, nu ezitati. Zi faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau @Bogdansh,

Pe bune un motor >7000e , la pretul asta cumperi alta masina sigur . Motorul adus de tine nu cred ca ti-l monteaza in reprezentanta sigur...

Daca poti gasi un motor ce il poti vedea si auzi cum functioneaza inainte de dezmembrare ar fi super...Sa nu aibe kilometrii multi, scurgeri, batai sau zgomote ciudate!

Altfel o sa o iei de la capat cu problemele, poate din 2 motoare faci unul bun dar te va costa .

Bafta maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar care e devizul ? ce anume e busit in el ? 

Btw ...castrol nu e un ulei grozav...din contra...

 

Modificat de motanelul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In reprezentanta nu se repara mai nimic, se schimba tot ansamblul...dar @Bogdansh ar putea merge intr-un service care sa desfaca motorul bucati sa vada ce este stricat si ce s-ar putea repara /inlocui...Daca s-a rupt/ sarit lantul a distrus mai multe componente si probabil sa cumpere alt motor nu o sa fie mai scump decat sa il repare.

@motanelul: Subscriu la afirmatia cu castrol, un ulei slab cu marketing puternic...Din ce stiu eu si VAG-ul se plangea ca le-a distrus motoarele.

Oricine schimba pe Motul sau Liqui Molly spune ca totul s-a schimbat in bine la mersul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și după ce pune motor sh, cu toată asteptarea ce siguranță are omul că nu crapă și asta în 5000-10.000km?
Vinde mașina și ia ți alta. Nu te mai complica inutil, pierzi niste bani asta e, dar câștigi timp.

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat sa ia alt motor...dar daca il desface pe al lui poate sa vada exact ce e facut pateu...daca blocul lui a scapat...si doar are supape indoite il reface cu supape noi ...in functie de ce gaseste in motor ia decizia de schimbare /reparatie ....de aia am intreb de deviz..ce au gasit ca fiind defect..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deenman, pe o masina cu motorul stricat/nefunctionala primesti putini bani ! Parerea mea,daca vrea sa o vanda tot trebuie sa o repare!

Timp si nervi tot o sa-si consume cu ea,din pacate.

Poate gaseste pe cineva de pe forum sa aibe un motor bun si/sau un service mai ieftin specializat pe gama VAG sa stie ce trebuie facut.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand citesc ce citesc pe forumuri imi pare rau ca am plecat din Ro.... un service cu niste preturi decente si cativa oameni priceputi (sau care sa ii scolesc ) ar fi fost ceva profitabil...e incredibil cat de slab pregatiti sunt cei de la reprezentante ( nu neaparat cazul de fata ) si cati bani cer pentru nimic .... de aia fuge lumea de 1.4tsi...cand auzi povesti de 7000 ron motorul...normal ca nu vrei sa ai de-a face cu el ...

later edit 7000 euro  scuze

Modificat de motanelul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7000euro.

Avem coleg care a făcut reparația la 1.8 tsi pe o Skoda. Dar a pus pistoanele de la generația 3 și acum nu mai are probleme.

Totuși reparația e 2500euro+.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El avea doar consum mare de ulei, parca, la Skoda aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@motanelul Ai mare dreptate sincer, in Timisoara este jale...se uita la TSI-uri ca la avioane interplanetare. Le spun eu care ar putea fi problema din ce citesc pe forum -uri in Ro si strainatate. Unele service-uri nici nu te mai suna sa iti spuna cat ar costa schimbarea distributiei.?

La Porsche Timisoara nu stiu ca daca schimba distributia trebuie sa comande garnituri la capacul de la distributie si masticuri.Cu ce era sa il puna la loc ?Cu scuipat ?

De Luni sta masina in service la ei si se uita la ea, pornire galagioasa dimineata , zgomot de lant , variatorul de la axul cu came are putin delay in VAGCOM cand accelerez, sigur lant alungit,masina are 160kkm ,distributie neschimbata niciodata,verificat in istoric complet al masinii... concluzia lor porneste bine , merge bine, lantul nu se schimba niciodata :(...Insist eu sa schimbe distributia , imi fac deviz , platesc avans , intreb daca toate piesele le au,raspuns afirmativ , duc masina apoi ma suna ca nu au toate piesele ?, lipsesc garnituri si masticuri, amanare pe astazi . Probabil astazi , isi dau seama de altceva...

O adevarata minune a tehnici moderne motorul asta!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdanash  Eu zic sa cauti un motor SH , mergi cu un mecanic si il testezi pe masina respectiva . Gasesti de pe la vreo 800E fara anexe. Teoretic pe la vreo 1200 - 1400 E trebuie sa te duca toata distractia cu manopera , codari etc sau dublu daca il repari pe al tau . 

Sau cum a zis @deenman vinzi masina asa, iti asumi o pierdere in plus fata de am scris mai sus, dar scapi de o bataie de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, SelesanD said:

@motanelul Ai mare dreptate sincer, in Timisoara este jale...se uita la TSI-uri ca la avioane interplanetare. Le spun eu care ar putea fi problema din ce citesc pe forum -uri in Ro si strainatate. Unele service-uri nici nu te mai suna sa iti spuna cat ar costa schimbarea distributiei.?

La Porsche Timisoara nu stiu ca daca schimba distributia trebuie sa comande garnituri la capacul de la distributie si masticuri.Cu ce era sa il puna la loc ?Cu scuipat ?

De Luni sta masina in service la ei si se uita la ea, pornire galagioasa dimineata , zgomot de lant , variatorul de la axul cu came are putin delay in VAGCOM cand accelerez, sigur lant alungit,masina are 160kkm ,distributie neschimbata niciodata,verificat in istoric complet al masinii... concluzia lor porneste bine , merge bine, lantul nu se schimba niciodata :(...Insist eu sa schimbe distributia , imi fac deviz , platesc avans , intreb daca toate piesele le au,raspuns afirmativ , duc masina apoi ma suna ca nu au toate piesele ?, lipsesc garnituri si masticuri, amanare pe astazi . Probabil astazi , isi dau seama de altceva...

O adevarata minune a tehnici moderne motorul asta!

 

De ce nu iti cumperi tu patine, pinioni, garnitura, intinzator, lant, mergi la un service de doamne ajuta si sa-ti schimbe acolo? 

Eu asa am facut, initial mi-au spus ca masina e buna, ca e normal sa sune cateva secunde distributia pana uleiul face nu stiu ce etc etc. Cand m-am dus peste o saptamana la service cu piesele in portbagaj nu avea ce sa mai zica.

Eu am facut operatia asta la 135k km pe CAVD si lantul era intins deja bine de tot (desi la pornire nu se auzea mereu lantul si alte simptome nu avea)

Legat de discutia cu fiabilitatea, poate nici eu nu as mai fi avocatul diavolului daca mi s-ar fi dus motorul, stiu ca nu e un caz particular, am citit si eu zeci spre sute de pagini  pe forumuri cu oameni care se plang, am citit si de baiatul cu Polo GTI dar in continuare sunt de parere ca, desi nu e un monument de fiabilitate, si sunt de acord ca e o loterie maxima, nu e un 100% fault rate.

Drept dovada am 140k km, desi am schimbat proactiv distributia (lantul era alungit oricum),  nu am nici o problema, compresie e perfecta. Masina are totusi 10 ani aproape... 

Nu mint, ma tenteaza sa schimb pistoanele cu ceva forjate / cele de dupa 2012 si sa imi fac un stage 1 la revo. Mai multa putere si mai multa fiabilitate :))

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vladandrei51Nu ma plang de motor , ma plang de lipsa oamenilor pregatiti sa repare acest tip de motor :( .Mie personal imi place acest motor de aceea am cumparat 2 masini cu aceeasi tip de motor.

Orice motor are problemele lui specifice, la TSI-uri lantul si intinzatorul.Am stiut la ce ma "inham" si nu ma plang.

Si la mine actiunea a fost preventiva si nu le-am lasat optiuni, prefer sa schimb distributia nu un motor intreg cu altul poate mai obosit!

Bafta la upgrade, desi cred ca 160 CP isi fac treaba ;) .Eu cu 140 CP mi se pare OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am pus saptamana trecuta intercooler-ul de Golf R (1K0145803BP) din pacate nu am logs de peak airflow si intake temps din Torque Pro sa fac o comparatie cu intercooler-ul stock, si nici nu pot sa zic 100% fara o urma de indoiala ca sunt diferente in cum se comporta masina (spool time, raspuns la acceleratie samd). Diferentele din acest punct de vedere nu sunt atat de insemnate, cred eu, pentru ca de cand am facut modficarea am prins doar temperaturi de < 17-18C, plus ca am softul stock la masina.

In aceeasi ordine de idei, ventilatoarele nu se mai pornesc atat de mult (sau deloc) dupa ce opresc motorul, nu mai radiaza asa multa caldura zona blocului motor (by far) etc etc.

Vise care incet incet se transforma in planuri de viitor: 4x pistoane 03C107065CK si stage 1 de la revo. Nu as grabi foarte tare chestia asta pentru ca, avand in vedere ca am compresie normala si nu am absolut nici o problema cu masina in starea actuala, nu pot justifica sa dau atatia banuti (1k-1.5kE?) doar pentru 30-40 cai care sunt doar un moft.

We'll see :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SelesanDIntr-adevar, la reprezentanta nu au vrut sa se bage la un schimb motor cu unul adus de mine, chiar daca le-am spus ca nu le cer nicio garantie, doar sa-l schimbe. Si chiar daca la Weltauto mi-au oferit pe masina 4000eur dupa ce o repar cu 8000eur!! (vezi atasament)

@motanelulVezi atasamente - deviz pentru distributie sarita mult de la punct. DA, este nevoie de un service bun, in Bucuresti cel putin. Eu nu stiu niciunul unde sa am incredere 100% sa o duc si sa-mi repare orice. Si locuiesc aici de cand m-am nascut.

@V A L I Am gasit un singur motor la renumitii si vesnicii "120.000km" la un samsar cu 1500EUR, dat jos de pe masina - nu am niciun gram de incredere 

Altfel, mi-a gasit cineva un motor de 8000KM in Italia, cu tot cu seria de sasiu ca sa pot verifica istoricul masinii. 3000EUR ar fi + montaj. Nu as da banii astia... Pentru ca mai am de schimbat bucsaraie si 2 arcuri, apoi de facut update-ul de soft ABS la VW + schimb de calculator care cica se strica si el odata facut upgrade-ul = luni de zile + gramada de bani.

In lumina acestor evenimente, grupul VW m-a pierdut de client asa ca inclin sa fac asa:

1. repar masina (cand nu mai trageam speranta mi-a raspuns afirmativ cineva ca se inhama la reparatie cu conditia sa nu-l presez sa fie gata repede) cat se poate de bine - motor, arcuri, articulatii + ce o mai gasi la ea, apoi update soft la VW + calculator => o masina de ocazii "speciale", de scos duminica sau la mare

2. cumpar un hyundai i30 nou iar cei 5 ani de garantie stau relaxat si-mi vad de viata si de familie - am primit oferta de 13800EUR 1.4 100cai, cutie manuala (stiu ca e o mica gluma motorul dar vreau sa fie fiabil) dar cu o multime de optiuni gen volan incalzit ?

Link foto cu motorul: https://photos.app.goo.gl/7LXiT1wYxvAeYfFg9

p.s. multumesc @miliktsi pentru pont-ul cu service-ul

B-900-SHA.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pozele din link sunt ale motorului tau ????????????????????????????????????????????

AIA E PROBLMa????????????????

pe bune ? ????

aia e reparatie de 15 milioane MAXIM  ...bai ..bai bai ...scuipa-i ...bate-i ..injura-i pe hotii aia !!!

aia e nimic man..supape strambe...absolut nimic..supapele sun 50 ron bucata (pe febi ) ...din poze pistoanele nu sunt afectate...dar daca e unu care e mai rau e in jur de 300 ron bucata...vorbesc de piese noi ...

la 2000 ron pe set (4 bucati )  ma uit deja dupa niste pistoane forjate 

cum e ma posibil sa fie hotia asta ..cum e posibil asa ceva????

 

ia masina de la tampitii aia si fa-o intr-un alt service... chiulasa iti pot recomda atelier profi la pitesti , preturile sunt mai mult decat decente pentru a o verifica ,reconditiona .... service in bucuresti decent...nu stiu ... 

 

NICI NU SE PUNE problema de motor nou sau de altceva!!!

 

Modificat de motanelul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un piston e 500 lei pe producator si 1100 lei original (baiatul care are magazin de piese ne este prieten de familie, nu ar avea motive sa mi le dea dublu la pret)

Pistoane forjate am cautat eu ca idee mai de mult si am gasit la 1kE kit-ul, nu stiu cu ce mai vin dar posibil sa trebuiasca sa fie cumparate mai multe (garnituri chiulasa etc) 

Manopera inca 1000 lei grosso modo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti cumva cu ursu ?

eu zic ca nu ai cautat destul de atent.... iar in magazinele de piese nu am incredere ca imi dau un pret corect nici o secunda.... (finul meu are magazin de piese si nu cumpar de la el :))) ) 

asta e la fix prima cautare, sunt convins ca iti gasesc mai ieftine si mai de calitate...iar la forjate pleaca de la 200 lire(dar atentie este pentru EA211 care nu pica cu Ea111 ce avem noi pe masini ) si un set rezonabil la calitate este pe la 500 lire.

 

 image.thumb.png.728520cf349462fd1b4f20485b8ab1d6.png

oricum pune alta garnitura de chiulasa acum ,aia intra oricum in pret..iar ca manopera... poate nu mai stiu eu preturile din tara si ma duc prea jos..

Repet..aia nu e reparatie de motor nou ..nici pe departe...sincer ma gandeam ca ti-l dau inapoi in punga motorul..la cum arata ..e nimic ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!