Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,

Check engine aprins si masina nu mai trage mai mult de 3000 de ture.  Senzorul s-a aprins ulterior. 

O sa fac diagnoza in zilele urmatoare.

A mai avut  cineva problema asta  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoare eroare dupa scanare:

 

2908 - Intake Air Regulating Flap P10A4 00 [237] - Mechanical Malfunction MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 111249 km Date: 2018.04.05 Time: 20:05:57 Engine speed: 1598.00 /min Normed load value: 9.8 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 87 °C Intake air temperature: 51 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 12.250 V Unlearning counter according OBD: 40 Mass flow through throttle valve: 15.2 kg/h Median injection timing: 1.521 ms Engine operating condition-Channel 87: Idling Relative load value: 27.38 % Torque request: sum of auxiliary aggregate: 1.8 Nm Engine torque: 24.6 Nm Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb Part No SW: 1K0 907 379 BJ HW: 1K0 907 379 BJ Component: ESP MK60EC1 H31 0121 Revision: 00H31001 Coding: A43B60F8092500FC250F06ED901A0040210000 Shop #: WSC 00066 000 00000 VCID: 7BF59D8AFA244A9AF5-802E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am problema asta cu pornirea la rece,nu o face tot timpul .cand este foarte frig afara porneste perfect,la temperaturi superiore de 10 grade porneste ca pe inregistrarea atasata..dupa doua/trei chei isi revine si porneste ca si cum nimic s-ar fi intamplat.mentionez ca se aude si zgomotul  metalic  la pornire specific tsi.stie cineva despre ce ar putea fi vorba?multumesc

Voce 005.m4a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare grup

Imi puteti spune va rog un pret actualizat pentru schimbare lant+intinzatoare la reprezentanta

Motorul este in 1.4 TSI (160CP) - CAVD pe un G6

Multumesc,

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.12.2017 at 10:17, florin.idita a scris:

Salut,

Kit-ul intre C si B e numarul de dinti de la rotita de jos. ( nu stiu cum ii zice :D )
Saptamana trecuta am luat masina de la service si am comandat piesele dupa ce au desfacut motorul.

aceeasi eroare aveam si eu de senzorul G40.
Ai in poza tot ce am schimbat. - Total a fost 3.400 ron

E prin topicul asta un filmulet cu un golf la pornire, intr-un comentariu de al meu. Gasisem filmuletu pe net. La fel se auzea si a mea... In ultima perioada nu mai pornea decat turata, cu pedala de accelaratie apasata dianinte de a porni.

 

Vineri am luat masina. Sunt abia cateva zile trecute, insa pana acum e mult mai silentioasa si pare sa fie totul in regula.

 

piese.jpg

 

 

 

@Sakylu

Asta a fost la mine anul trecut.
Passat B6 1.4 CAXA

Modificat de florin.idita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, am citit cu interes postarile, al meu 1.4 tsi caxa porneste din prima, are putere dar are din cand in cand anumite zmuncituri mai fine de cand am schimbat bateria. Schimbat bujii, bobine, filtre, ulei si lantul in germania- asa scrie in carte.

A mai avut cateva reprize cand murea motorul la prima oprire dupa ce il porneam @ 1 km dar dupa schimbarea bateriei doar 1 data s a mai intamplat.

Ar putea fi pompa de benzina din rezervor sau ce altceva?

Nu da erori pe vcds.

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La CAXA se schimba filtrul de benzina ? 

Unde este amplasat ?

Eu am facut 3 revizii, la 2 masini diferite, cu acest motor si nu am schimbat. 

Prima data mi s-a spus ca este in rezervor si nu se schimba.., de curand am auzit si alte "pareri" ..

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Are filtru de benzina si este amplasat in partea dreapta spate langa roata. Cel mai bine se vede cu masina ridicata pe elevator. Eu l-am schimbat la fiecare 2 revizii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie cineva care e diferenta dintre bujia 04E905601 si 04E905601B?

Pe leonul din semnatura CXSA am avut din fabrica 04E905601 pe care mai scrie un NG5. Apoi am schimbat cu NGK PZKER7A8EGS, iar acum am comandat de pe AHW si au venit cu B in coada, si NG4 iar codul NGK de pe ele este PZKER7B8EGS. Eu banuiesc ca cele NG4 sunt mai reci... dar nu-s sigur.

De NGK-urile actuale nu prea am fost multumit, de asta am revenit la OE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu si nu cred ca ma insel bujiile OE sunt tot NGK !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e clar, scrie mare si pe ele, chiar si cod de piesa specific NGK pe cele de origine... eu as vrea mai in amanunt detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cartea masinii , nu ai gasit nimic  despre bujille  cu care vine echipata masina din fabrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deenman Si eu tot asa, la fix 60000km am pus exact aceleasi bujii... am 90k km acum si as vrea sa le schimb, am piticii mei cu un trepidat usor la ralanti. Urmeaza o revizie completa cu curatat si clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Hayate Asta asteptam. Sa traiesti, multumesc!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de la clapeta sau de la benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidatii mici la relanti am si eu de cand  o am. Pun benzina 95. Am pus si benzina foarte buna si la fel face. Am schimbat si bujiile. Deci intra in categoria asa fac toate. Am schimbat la ea si distributia, variatorul etc. Am observat ca la anumite temperaturi de afara nu trepideaza. Poate are un senzor care regleaza cantitatea de benzina in functie de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5f nu are acelasi motor ca si CAXA, are CMBA sau CXSA.

 

In timp ce Caxa are mai multe anexe, distributie pe lant, CMBA si CXSA sunt motoare de aceasi capacitate cilindrica, cu un randament mai bun (consum mai mic, incalzire mult mai rapida) un cuplu mai mare, dar cel mai important, distributie pe curea.

Singura data cand am usoare trepidatii sunt in primul minut de la pornirea motorului cand isi fac preincalzirea la catalizator.  Isi face aceasta incalzire doar intr-o anumita plaja de temperatura, si nu tine cont daca ai benzina de 95 sau 100. A mea vede doar benzina de 100 (nu 99 ci 100- BP/Shell, OMV) in 90% din cazuri.

De asemenea, motoarele pe curea sunt mai silentioase in functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DanielStroe

Salut,

Am si eu o nelamurire. Detin un 1.4 tsi caxa(din semnatura) si de cand s-a incalzit afara daca o pornesc dupa o perioada lunga de timp sta putin mai mult turata si imi arata in bord consum 5L/h pentru aproximativ 10 secunde (plus minus cateva). Din ce-am cautat eu sumar pana acum ar fi vorba de o preincalzire.

Asta sa fie cauza, preincalzirea? Daca nu, este ok sa faca asa?

 

Multumesc,

Daniel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DanielStroeexact despre asta este vorba, este din seria "asa fac toate" este ceva specific acestei motorizari, si da o face numai vara intre 15 si 30 de grade C parca. Vorbesc din experienta, am avut masina cu motor CAXA 5 ani de zile exact pe un Octavia 2 FL din 2010... Este un procedeu de preincalzire catalizator ( ca iarna de ce nu ar fi nevoia de asa ceva, asta nu ma intreba ca nici eu nu am aflat raspunsul la aceasta intrebare niciodata) . 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate scoate printr-o rescriere soft.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut MyKe stii pe cineva in zona clujului care face aceasta rescriere soft?

Multumesc,

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia legătura cu @voinea, poate are vreun colaborator pe-acolo. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!