Jump to content

Motoare 1,6 TDI - Euro 6


lucianNT
 Share

Postare recomandată

Daca consuma 3 l ulei clar imediat pus trsterul si diagnoza in mod sigur vei avea multe erori nici nu are rost discutia decat dupa ce pui testerul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil erori zero. 

Defectul in mare parte e mecanic.. 

 

Mai exista ceva, un ulei diluat cu motorina, care se consuma f usor. 

 

Totusi asa consum, e clar ceva mecanic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Stie cineva daca motorul 1,6 tdi cod:DDYA are distributia pe curea sau pe lant? Intentionez sa achizitionez un Golf 7 cu acest motor si sa stiu cand e timpul sa-i fac distributia. MUltumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu toate dieselurile mici (1.6 si 2.0) au distributia pe curea la VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adi_vw EA189 curea; EA288 curea; EA288evo curea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare tuturor! si sper ca postez in locul corect.

nu prea am gasit informatii, si va rog sa ma ajutati cu un raspuns

 

pentru golf 7 2013-2014, exista vreo diferenta notabila la 1.6 TDI de 105 cp si cel de 110 cp? din cate am inteles, ambele sunt generatia mai noua de 1.6 tdi ( fata de golf 6 ), dar este vreunul de evitat dintre 105cp si 110 cp?

va multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Reinviu si eu acest topic.

DDYA, 1.6 TDI, Euro 6 fara Adblue, 2017, manuala - 5 trepte, regenerare normala intre 300 si 600 km.

Folosesc masina asta de cca 35.000km si de cand e la mine am observat tendința de a ‘da in nas’ in plaja de turatii 1800 - 2200,  in special la rece. Ca si cum ar fi ceva probleme pe partea de alimentare cu combustibil. Cateodata face si cand  motorul e la temperatura normala sau mai urat inainte sa declanșeze regenerarea.
Pe tester 0 erori. Am schimbat filtru de motorina si la fel se intampla.

Ceva idei cu ce as putea verifica mai amanuntit?

Modificat de MihaiGSM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...cu un tester! Pune mai intai sa vezi ce erori ai, cum lucreaza injectoare, etc. si apoi vezi daca e ceva de facut sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am specificat ca nu sunt erori pe tester.

De aceea am postat, cu scopul de a obtine informatii despre ce as putea verifica mai amanuntit, pentru ca m-am saturat sa arunc cu banii.  Sau daca exista cineva care poate impartasi o problema asemanatoare. 
In fine, nu e problema care tine masina in loc, plus ca trebuie sa o cunosti bine ca sa-ti dai seama cand se manifesta “gatuirea”.

Modificat de MihaiGSM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poat rezolva acele trepidații la rece...

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice problema are o rezolvare, dar in aceasta speta cum?

 

Foarte pretios reply-ul… Nu ma astept la o procedura explicata pe modelul ‘mura in gura’, dar totusi… un hint ar fi fost apreciat.

Modificat de MihaiGSM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!