Jump to content

Golf 5


golf19

Postare recomandată

Buna seara.Am ajuns si eu pe forum datorita multitudinii de informatii gasite aici si asa am decis sa imi prezint masina.Este vorba despre un Golf 5 1.9 BKC achizitionat la jumatatea lunii noiembrie si de care sunt foarte incantat in ciuda problemelor intalnite si prezente inca.Masina este import Olanda,iar ca doari putem enumera:

incalzire in scaune(care nu functioneaza,inca nu am aflat de ce),maxidot,comenzi volan,unitate audio MF2,bixenon,pilot automat,interior de GT(banuiesc),carlig.Cam asta imi vine in minte acum.Momentan am aprox.6000km impreuna cu golful meu si sunt multumit de cum se comporta.Consumul nu vrea sa scada sub 7.5 in oras si pe autostrada in ur de 5,5.Astept pareri pro si contra.Planuri viitor:jante GTI 17" sau chiar 18" daca reusesc sa le omologhez in carte,bara fata-spate GTI +evacuare,volan GTI,faruri cu lupa.Multumesc si o seara placuta tuturor

12620347_882239188564135_2068042524_o.jpg

12699112_882239235230797_914994754_o.jpg

12669368_882239265230794_2059351717_o.jpg

Link către comentariu

Revin din pacate cu o problema cam grava si as avea nevoie de ajutor.Problema consta in faptul ca mergan cu masina asta seara am observat ca nu mai baga caldura,initial nu m-am panicat stiind ca tot asa a acut si acum 6000 de km cand am cumparat-o.Vazand ca problema persista am hotarat sa trec pana la reprezentanta VW Italia(aici locuiesc).La reprezentanta verdictul clar si anume chiulasa fisurata ca prima parere fara sa desfaca motorul.Am decis sa imi consult si mecanicul meu si am decis sa schimbam termostatul deoarece furtunul care iesea din motor si avea termostat la capatul lui sa spunem era rece in timp ce restul circuitului ardeau furtunele,am schimbat un termostat nimic tot asa,am cumparat din nou alt termostat(al 2 lea)nimic tot asa se comporta.Dupa ce am probat masina cu termostatele am ramas si fara antigel,pe care il arunca afara,am decis sa schimbam  si capacul de la vasul de expansiune ,nimic.Am probat sa mergem pe varianta fara termostat si e ceva mai bine ,nu mai face presiune asa mare pe circuit ,toate furtunele sunt calde,dar in schimb apa o arunca afara si anume la 60 de km mi se aprinde martorul ca nu mai am apa si completez cam 1 L.Ca ultima tentativa mecanicul meu a venit cu un termometru cu laser(sper ca am zis bine)si am inceput sa masuram temperatura chiulasei si anume:de la stanga la dreapta cum stai in fata masinii,cil.1-72.5grade si restul cilindrilor pana la 4 aveau temperatura de aprox 68grade si de acolo si constatarea ca la cil 1 ar fi problema.Mecanicul spune ca mai mult ca sigur e chiulasa pentru ca el nu a mai intalnit garnitura arsa la 1.9BKC si ca de obicei crapa chiulasa cu totul.Pret:300e in cazul fericit in care e garnitura,550e chiulasa lui sh.As avea nevoie de pareri ce sa fac,tinand cont ca motorul are multi km,daca sa obtez pentru alt motor,alta chiulasa sau alt mecanic.Atasez un video cu aceleasi simptome cu ale mele- Va multumesc si astept orice sfat

 

Link către comentariu

Salut  

Ca si simptome descrise  mai sus (film)  am avut si eu la golful meu 2.0 BKD  , numai ca BKD este vestit pentru aceasta problema .  La mine a fost gaura in interiorul cilindrului 3 care comunica cu circuitul de racire antigel .   Daca adaugi si ca ai pornire balbaita la rece , atunci poti fi sigur ca antigelul ajunge in camera de ardere , automat scoate si pe evacuare. Eu aveam pe evacuare reziduri de antigel .

O chiulasa SH + garnitura noua ar rezolva problema.  

Link către comentariu

Masina am returnat-o de la mecanic si pare sa functioneze bine,nu mai face bule in vas,nu mai am furtune tari,antigelul nu mai este afumat in vas si baga si caldura acum.Mecanicul spune ca am avut chiulasa ovalizata,costuri operatiune:250€ manopera,38€ garnitura,58€rectificat chiulasa plus antigel am ajuns la un total de 350€.Singura problema ca sa ii spun asa este ca masina nu mai porneste "la sfert" si am si putin fum negru dupa ce porneste.Inainte sa o duc la mecanic pornea la sfer indiferent daca era motorul cald sau rece si nu scotea gram de fum nici macar in forja maxima(turometru dus in 4500rpm).Deocamdata o sa merg asa sa vad daca se mai schimba ceva.

Link către comentariu

O data ai zis ca ai bixenon, iar la planuri de viitor faruri cu lupa. Stiam ca xenon de fabrica vine cu lupa...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!