Jump to content

Golf 7 1.6 TDI / 1.4 TSI nou


Designer
 Share

Alegerea potrivita pentru nevoile mentionate  

107 voturi

  1. 1. Ce motorizare ar fi indicata?

    • 1.4 TSI 125 CP - cutie manuala 6 trepte
    • 1.6 TDI 110 CP - cutie manuala 5 trepte


Postare recomandată

Salutare.

Am in vizor in perioada urmatoare (2-3 luni) achizitionarea unui nou G7 si am o serie de intrebari pentru care sper sa obtin raspuns din partea dvs. Trec de la un G5 1.6 MPI achizitionat de nou si de care sunt f multumit, care va ramane in familie..deci cunosc oarecum traditia. Am discutat initial cu colegul @codz caruia ii multumesc pentru toate detaliile si topic-ul dedicat!

Am atasat si un poll pentru intrebarea cheie continuand cu pretentiile pe care le am si bugetul alocat : 

Doresc

- am configurat un 1.4 TSI care ajunge la un pret marisor.. pretentiile se rezuma la echipare comfortline, volan multifunctional, radio cd composition si .. eventual ergo-seats. Acesta vine cu o cutie in 6 trepte..care ma atrage cel mai mult in varianta data.

- un 1.6 in ideea configuratorului ar iesi mai scump cu ~ 1500E..maricel. Exista varianta modelelor disponibile imediat foarte atractiva. Vine cu o cutie manuala in 5 trepte.

Capture.jpg

Un rulaj de 12-15000km/an cu precadere exterior. Dorinta de a o pastra > 6-7ani. Bugetul e calculat cam in jurul 18k.

Intrebari : 

- Cum judecati cutiile de pe ambele variante? Care motorizare ar fi mai fiabila si indicata in momentul actual ? 

- Este bun momentul ales (inainte de facelift) - fiind rezolvate problemele de inceput? Actuala tot intr-o secventa similara am luat-o.

- Am observat si varianta exemplarelor cu livrare imediata si preturi atractive. Recomandati o astfel de varianta/se pot accesoriza cu mici completari ? 

Multumesc pentru idei. 

ps: unde pot gasi diagrame pentru cuplu/putere pentru ambele variante?

Modificat de Designer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anul asta in primavara se lanseaza noul G8 daca mai astepti putin sigur vei avea reducere mare la G7.

Motorul de 1,6 nu l-as lua in calcul tinand cont ca este un fiasco, (1,4 tsi este reusit, acum ca e pe curea ) de aceea pe G8 au fost scoase din productie 1,2TSI si 1.6 tdi, fiind inlocuite cu o noua generatie de 1,5 TSI cat si TDI.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca sunt dispus sa astept.. 

Modificat de Designer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 TSI clar, faci putini Km / an, s-ar potrivi mai bine. Km in afara, cutia de viteze 6 trepte te va ajuta mai bine la un mers linistit si consum bun. Plus ca eu sunt de parere ca 1.6 TDI este o mizerie de motor...ma rog..

Aici gasesti detalii despre motorizari:

http://www.volkswagen.ro/modele/golf/materiale_informative

 

1.6 TDI /1598 cmc 81 kW(110 CP)/3200-4000 250 Nm /1500-3000

1.4 TSI /1395 cmc 92 kW (125 CP) /5000-6000 200 Nm / 1400-4000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As fi curios de mai multe detalii vizavi de criticile catre 1.6 TDI.. fie ele subiective. Ideea e ca doresc ceva fiabil si de incredere, ceva cuplu (depasiri la limita in panta etc).. si de ce nu.. un consum de 2016.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intretinere scumpa , defecte de fabricatie, injectoarele sunt praf(2300ron bucata), EGR-ul nu treci de 70k cu el costa vreo 2500ron, nu mai spun daca mai ai probleme cu pompa de inalta , te-ai scos rau. 1,4 TSI trage la fel de bine chiar mai placut decat 1,6 tdi , diferenta de consum nu e mare compenseaza mult cu cheltuielile unui diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca alegerea inspirata in teritoriul diesel e acel 2.0 150CP.. cu costurile de rigoare ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sa citim topicurile dedicate si 2.0 tdi are probleme cu pompa de inalte mai des ca 1.6 tdi, cu egr ul in schimb mai rar ca 1.6 tdi, la injectoare sta intradevar bine, nu am auzit de probleme. Nu numai motoarele mici gen 1.2 tsi(prima generatie pe lant) si 1.6 tdi au probleme ci si restul din pacate, grupul VAG in ultimii ani efectiv isi bate joc de utilizatori, nu mai sunt motoare de durata cum erau 1.9 tdi sau cele aspirate.....dar care sa fim realisti sunt cam depasite moral, dar fiabile. La ora actuala totusi as avea curaj sa cumpar un tsi generatie noua pe curea fie el 1.2 sau 1.4, numai zic de 1.8 sau 2.0 tsi, dar deja cresc consumurile cam mult la cele doua din urma. Vedem cum vor fi cele noi 1.5 tdi sau tsi,parca vad ca iar niste petarde de motoare care le vor testa pe consumatori.....

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 11 ore, calin.g a scris:

Intretinere scumpa , defecte de fabricatie, injectoarele sunt praf(2300ron bucata), EGR-ul nu treci de 70k cu el costa vreo 2500ron, nu mai spun daca mai ai probleme cu pompa de inalta , te-ai scos rau.

Totusi sa nu generalizam... am doua astfel de motoare in familie, unul are 90.000 km (din 2010) altul 130.000 km (din 2013) si nici unul dintre ele nu a avut nici un fel de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind la versus, sper ca pot sa mentionez ca la 20k e oferta la Insignia 1.6 CDTI 136 cp, echipare Cosmo (fara vopsea). Motorizare facuta in Turcia, totusi e alta clasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La maxim 15.000km pe an eu as lua 1.4 tsi, dar daca o sa fii tot timpul cu masina plina atunci as zice sa mergi pe 2.0tdi pentru ca are cuplu mai mare si consum mic extraurban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 va consuma (probabil) cu 0.5-1 l mai mult decat 1.6. Cum oricum dai banii pe combustibil, calculeaza cati litri cumperi cu diferenta de aproximativ 1500 e. Daca masina nu e mare si nu faci navete de min 100km/zi, tdi-ul e depasit.. Revizia la tsi se face la max 30k si te costa vreo 500-600 lei. La diesel sigur e mai scumpa.

PS: uitasem: poti face o remapare de la 125 la 150 fara probleme si sa vezi atunci fun!

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca ti-ai exprimat optiunile ca fiind 1.4 TSI sau 1.6 TDI, insa eu cred ca echivalentul lui 1.6 TDI ar fi mai degraba 1.2 TSI, cu 110 CP si cutie tot in 6 rapoarte. Daca nu ma insel, e cam cu ~1000 euro mai ieftin ca motorul de 1.4. Sigur, va merge putin mai incet DAR va si consuma mai putin ca 1.4 TSI. Daca ai fost multumit de 1.6 MPI nu vad de ce nu ai fi multumit si de asta.

Eu am ramas cu 1.2 TSI + ergoActive (iti mai raman si niste banuti) si momentan nu regret, masina e absolut suficienta pentru condus normal... my $0.02.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred mai degraba ca diferenta de consum de 0,5-1 litru e la 1.2 tsi fata de 1.6 tdi si intradevar echivalentul direct ar fi 1.2 tsi si s ar mai economisi niste banuti sau optionale in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Eu poate sunt paranoic, dar pentru mine, din momentul in care au aparut motoarele CR la diesel, acestea nu mai exista pentru mine. Performantele sunt bune, dar problemele lor costisitoare (de la toate marcile) cu pompa de presiune fac ca defectarea EGR-ului, injectoarele,  sau infundarea DPF-ului sa fie incidente minore care nu merita mentionate. Asa ca eu as alege motorul pe benzina, chiar cel mai slab.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 12k km pe an chiar nu ai alternativa . 1,4 tsi e singura optiune . Totusi motorul CR 2.0 tdi CFFB 140cp  -  nu cred ca se mai fabrica - a fost inlocuit cu cel de 150 cp -  cu mici exceptii datorate proastei (lipsei) intretinerii au fost exceptionale . Cunosc cateva cazuri (passat 2011-2012-2013) cu peste 250 si peste 350k km care ruleaza exceptional si la care s-au schimbat doar consumabile . Ambele dsg .

 Daca vrei sa astepti G8 cred ca ai vreo 2 ani de asteptat lejer . (Mk7 will get a mild facelift this year, the new car – due in 2018)

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 TSI va fi peste 1.6 MPI-ul pe care il ai acum. Atat la putere cat si la consum.

1.4 TSI nu se compara la consum cu 1.6 TDI. Cam 1.5-2.5 litri e diferenta reala intre ele, iar fata de 1.6 MPI - cam 1 litru peste. Depinde si cum mergi si pe unde mergi.

Chiar si asa, nu-ti recomand 1.6 TDI. Are o plaja de acceleratie foarte lenta, fix pe turatiile de oras, ceea ce-l face dificil de condus in aglomeratie (daca esti un tip mai vioi). Boost-ul de putere vine prea tarziu, dupa parerea mea. Nu trage liniar, merge in hopuri, ce sa mai...La drumurile lungi, prin tara, vei constata ca orice Logan cu 1.5 dci iti va putea pune probleme in depasiri, sicane in trafic...chestii de-astea. De TIR-uri nici nu mai zic. La ce masini are lumea in ziua de azi, orice cretin cu volan in mana iti va putea crea dificultati.

Daca nu esti deloc voi si nici nu te grabesti vreodata, 1.6 TDI de la VW, atentie de la VW - e o varianta de achizitie buna.

Modificat de Not_used_calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar as alege in locul tau 1.4TSI

De ce?

1. Motorul functioneaza mult mai fin ca si orice diesel mai ales din gama celor de la VW care nici macar in lumea dieselelor nu sunt cele mai rafinate. 

2. Are dinamica net superioara celei de 1.6TDI care pe deasupra are cutie cu 5 viteze, viteze foarte lungi, destul de greu utilizabil in trafic urban, cum a mai precizat cineva inaintea mea

3. Costuri mai mari la diesel pe termen lung, mai ales ca acest 1.4TSI este de generatie noua pe curea distributie, care par a fi lipsite deocamdata de problemele primei generatii, chiar nu se plange nimeni de ele. 

In rest mai ales ca vi de pe 1.6mpi un motor foarte fiabil dar gurmand si fara a iesi in evidenta nici macar cu puterea redata, ti se va parea un pas mult mai mare inainte ca si putere, finete, feeling in general ca si tractorasul 1.6TDI pe care l-am condus de cateva ori, dar nu m-a pus niciodata pe ganduri sa-l vreau sa am sub capota oricarei masini ale mele. Eu am trecut de pe 1.4TSI pe diesel (dar 2.0TDI - alta mancare de peste dar mare diferenta de pret de nou) dintr-un singur motiv: umblu foarte mult extraurban din motive atat de job cat si personale. In rest 100% ca as fi ales tot 1.4TSI sau un 1.8TSI daca puteam sa ma incadrez cu banii, si sunt momente(mai ales in traficul urban) cand imi lipseste finetea si elasticitatea TSI-lui (2.0TDI in anumite situatii gen ture mici viteza a 2-a este mult mai putin elastica ca si 1.4TSI - avand tendinta sa se innece subit, lucru neintalnit la TSI niciodata) mai ales ca aceste noi generatii nu mai au probleme de lant sau wastegate...

Singurul lucru pozitiv pe langa 1.6TDI as putea spune ar fi consumul foarte foarte bun, dar daca umbli max 15 000 km anual, m-as feri de aceasta motorizare ca nu exceleaza la mai nimic altceva.

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai este o diferenta intre 1.6tdi si 1.4tsi si anume ca la 1.4tsi beneficiezi de suspensie independenta pe puntea spate, la 1.6tdi nu, lucru care pentru mine a contat, obisnuit cu aceeasi suspensie pe O2/1.9tdi, nu am vrut sa regresez din punctul asta de vedere, suspensia independenta combinata cu XDS (diferentialul electronic) face ca feelingul masinii pe curbe in regim sport la un benzinar (unii cu 122cp , unii cu 140cp, unii cu 220cp) sa se simta excelent, are niste reprize excelente daca o tii in ture, nu cred ca s-ar compara cu 1.6tdi care intradevar este un motor strict de consum, de naveta de min 100km/zi, nu de oras.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca doar motoarele 1.8 si 2.0 (benzina si motorina) au punte spate independenta sau asa e doar la Skoda? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar la Skoda si Seat este asa. La VW/Audi incepand de la 1.4 125 in sus este independenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca intr-adevar 1.4TSI e in topul preferintelor si inclin sa cred ca e o alegere mai buna tinand cont si de selectia vizavi suspensia independenta. Cam ciudat pt. o masina 18-19k sa ajungi fara o astfel de optiune. Am luat in calcul si partea de fiabilitate dat fiind faptul ca un diesel lucreaza la turatii scazute dar problemele copilariei tarzii si prelungite nu pot fi ignorate. Inclin sa cred ca si viitorul set 1.5 va si un experiment in favoarea scaderii costurilor de productie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum daca se va merge preponderent in oras nu va sesiza lipsa puntii independente pe spate, nici la exterior nu prea isi face simtita prezenta la un mers normal. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

@DesignerPana la urma ce motor ai ales? Asteptam impresii despre masina daca ai facut comanda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!