Jump to content

Jetta 2.0 TDI PD


neos

Postare recomandată

Am pornit masina astazi, totul ok, fara sa tremure, sa tuseasca si cel mai important nu a gram de fum, fie e alb albastru sau altceva. Panica ce am avut de la 2 mizerii de bujii.

Link către comentariu

Sa o stăpânești sănătos !!! 

Nu am apucat sa iti scriu ca am avut probleme cu a mea.

Eu zic ca e decizie buna de a lua 2.0 altfel trage decit 1.9 ... oricum cred ca esti super mulțumit de ea.. doar ai vrut o masina care trage:)

Baftă in continuare si citi mai multi km cu ea.!!!

Link către comentariu

Sa ai noroc de ea.Am mers cu Passat 2.0 tdi bkp si nu mi s-a parut mare diferenta fata de Jetta 1.9tdi bls.Probabil din cauza ca este mai greu Passatul.

Link către comentariu

Eu am jetta 2.0 motorul mare și masina usoara. Trage ca un tanc. Astazi am afumat un golf 6 2.0 CR. Merge frumos tare. Încă odată multumesc lui Andrei. Când am parcat loganul, când m_am dat jos, ma întrebam cum de am condus 9 ani așa ceva ? Va multuesc pentru urări.

Link către comentariu

Hehe... da asa e cand treci de la Logan la jetta/passat. Si eu la fel am facut.

Link către comentariu
  • 5 months later...

Dupa vreo 6.000 km in care am stat cu urechea pe orice si uneori am dat in paranoia, chiar l-am adus pe Andrei_Tdi in punctul in care sa imi spuna ca sunt plecat cu porcii :)) pot sa fac un mic rezumat :

-Pt BKD nu a scazut un gram nivelul antigelului, deci e ok chiulasa ( tip C  ), chiar am verificat si aceiasi piesa este pusa si pe BKP.

- Motorul e zgomotos, nimic de spus, asta poate si pentru ca fata de passat si audi, jetta este mai prost antifonata. ( Cand stai in masina se aude mult mai tare al meu fata de un 1.9 BKC pe Audi , dar daca te dai jos , 1.9 urla mai tare ca 2.0 ).

- ii place motorina buna si daca prinzi vreo nenorocire de carburant, o sa te anunte.

- are clasicul bug de bkd, uneori tremura la relanti si daca pornesti ac-ul dispare. ( Din ce am citit are nevoie de o rescriere de soft ).

In rest toate bune si frumoase. Mentionez ca ieri am facut revizia completa la masina in care am schimbat: amortizoare fata+spate, flanse cu rulmeti, fata+spate, placute frana si bielete antirului, ulei si filtre. ( La ulei am optat pentru Motul 5w-40 norma de PD  ) si dupa toate cele schimbate pare o alta masina :)  

Numai bine!

P.S.  Andrei iti multimesc ca mi-ai suportat nebuniile si sper ca inca mai suntem prieteni :D .

Modificat de neos
Link către comentariu

sa te bucuri de ea din plin ! frumoasa masina :) ce bine era daca as fi avut si eu un 2.0 :D

Link către comentariu
  • 1 month later...

Și din seria dacă îl prind pe vânzător il distrug avem niște rugina în prag. Și nu orice rugina,  niște chit peste rugina. Ieri când spalam mașina la munca am dat cu aparatul cu apa sub presiune peste prag și a sărit toată carpeala. Am plecat de munca direct la Marius( dr_junior, cred ca e nick ul lui aici pe forum)  sa vadă mașina și pentru ca mai aveam niște zgârieturi și ceva lac exfolait am decis sa fac o vopsitorie integrala, ca tot aveam în gând. Mașina ajunge luni la mecanic pentru înlocuire de epurator de gaze, curățat galerie de admisie,  reglaj de avans și iq, iar pe 26.09. la vopsitorie. De mentionat ca nu mai am nr de telefon al individului care mi-a vandut masina, am avut probleme cu telefonul si am facut o resetare completa, ca daca il mai aveam ii faceam niste urari de bine cu gura mea aurita. Mai adaug ca cei de la Skoda Avia sunt niste incompetenti care nu au ce cauta pe piata auto, masina fiind testata si controlata la ei inainte de achizitie si au spus ca "masina nu prezinta urme de lovituri si strambaturi de caroserie".Cinste voua!

received_1109141695830336.jpeg

Modificat de neos
Link către comentariu

Stai calm ca putea sa fie si mai rau. Pana la urma asta e cu masinile sh, chiar daca o verifici tot o sa mai gasesti ceva ceva. Altii au aflat dupa ca masinile lor defapt au fost daune totale, rasturnate sau chiar furate, deci fii pozitiv :) 

O revopsesti aceeasi culoare? Sau vrei sa ii schimbi putin nuanta?

Link către comentariu

culoarea o sa ramana, dar ma gandeam sa ii dau un lac cu o tenta de inchis. sa stii ca si cu masina adusa tot poti sa ai probleme. tata a cumparat un opel vivaro din olanda si avea 200.000km mai putin, lovita tot in stanga ca a mea( cred ca a fost lovita ca altfel nu avea tata rugina ) si dupa 2 luni de utilizare au picat injectoarele.

Link către comentariu

LA orice masina o sa te uiti (golf 5/jetta) o sa observi la majoritatea rugina/infundaturi/ vopsea coclita ) la praguri. A mea la 250 000km din Danemarca a avut un prag la fel de copt ca al tau (30% din prag avea rugina) si mi-a pus un destept cricul direct in prag (m-a lasat cu o gaura) si am decis din cauza ruginii avansate sa schimb total pragul cu altul nou. M-a ajuns vreo 1100ron (prag+ tinichigiu+ vopsea cauciucata ca din fabrica + ceara in prag). Am lucrarea facuta de 1 an jumate si e ca in prima zi.

Link către comentariu

Eu după o noapte nedormita, multi draci și nervi,  am ajuns la concluzia ca asta e;după ce am citit puțin pe tema ruginii în prag și  ce îmi istorisiti voi aici. Fie vorba intre noi tot o sa ma uit printre acte,  poate am scris pe undeva numărul de telefon al individului care mi-a vândut mașina sa ii împărtășesc puțin din ceea ce cred eu ca a făcut și plus de asta voi scrie și la adresa celor de la skoda avia din Pantelimon. Legat de mașină, după ce o vopsea noua și un ambreiaj plus volant,  sper sa scap de toate belele și sa ma bucur de ea și motor. 

Link către comentariu

Nu mai ai pentru ce sa il suni.. masina sh e masina sh. Nu ti-a vandut o masina noua. Poti sa te bucuri daca nu e mai grav :-)

Link către comentariu

Eu am avut la jetta ambele praguri bulite prin borduri, 1 de mine 1 de tata. :) Daca ar fi fost sa iei masina de la mine si ti-as fi spus asta nu-i asa ca ai fi mers mai departe, la alta masina?

(reparatie facuta in reprezentanta, pe casco).

Ps: tine de ea ca mie si acum imi pare rau ca am vandut-o...

Link către comentariu

Neos, nu ai de ce sa il suni pe om.

1: e masina SH. Vrei fara rugina, dute si ia una noua. Asta e pretul pe care il platesti cand o iei second, mai tre sa schiimbi una alta pe ea. Sunt uni care nici nu se agita si dau la fel cu chit peste rugina si vopsea. Tu vrei sa arate ca noua...asta costa ceva pana si la o masina cumparata de noua, si cu probleme aparute in timp.

2. Cei de la Skoda Avia proababil ca au verificat, poate exact portiunea acea a scapat sau nu s-a observat...

Stai linistit ca toate masinile sh au probleme...nu exista una perfecta ca noua.

Eu am luat un passat b6 si dupa aproape 1 an (10k km) a murit motorul desi toti mecanici (vreo 6 la rand) au zis ca merge super motorul.

Ce era sa fac sa ii sun pe cei de la weltauto sa le zic de sanatate..

Daca iti place masina o faci si iti asumi anumite costuri, daca nu o dai si iei alta pana nimeresti una fara probleme. Dar parerea mea este ca prin schimbul multiplu de masini de obicei pierzi la fiecare tranzactie, si pana gasesti tu unul care e ok, mai repede o faci pe cea pe care o ai.

Asta e, e neplacut, dar real...

P.S.

Apropo...cum vei proceda ? cumperi prag nou OE ? sau SH din dezmembrari ?

Link către comentariu

La vizionarea masinii pentru cumparare, am fost si eu cu el. Am observat galmele de pe prag si i-am sugerat la momentul respectiv ca probabil masina asuferit o lovitura acolo si ca a fost reparata prost. L-am sfatuit sa mearga la reprezentanta (unde oricum vroia sa se duca) si sa ii faca baietii testul de vopsea si asa mai departe. Faptul ca ei nici amcar nu au observat - si nu, nu era deloc subtila problema - nu este de neglijat. 

Dar asa cum spuneti si voi, acum totul e in zadar. Nu se rezolva nimic. Decat se aduna eventual si mai multi nervi. 

Adi, asta e. oricum vroiai s-o faci pe toata. Tot atata te costa. Rugina se rezolva la pachet. Asa, te scapa si de eventuale alte pb de rugina. Caci, asa cum s-a mai spus, asta e bloala de G5, Jetta 5. 

Link către comentariu
22 hours ago, neos said:

..... am avut probleme cu telefonul si am facut o resetare completa, ...

Daca ai salva pe gmail numerele de telefon nu ai avea probleme ca iti dispar la resetare...

Link către comentariu

Legat de telefon: Am avut numerele salvate in contul de google, dar era setat sa faca sync odata la o anumita perioada si se pare ca nu a mai facut de mult timp. 

Legat de prag: Marius a zis o sa inceapa sa racaie si in functie de gravitate o sa imi spuna ce sa facem, dar daca e sa inlocuiesc pragul, ii pun oe, nici nu ma gandesc. 

 @cristi511: nu dau nicio masina , chiar o folosesc pe a ta ca si muza :D .

Legat de Skoda Avia: Cand am fost sa vb cu seful de service si mecanicul care a inspectat masina: am pus degetul pe rana si am intrebat, ce e asta???!!??? si au sustinut la fel ca vanzatorul ca sunt niste puncte de vopsea.

Cand cumperi o masina sh iti asumi niste riscuri, nimic mai adevarat; doar ca eu am fost cu masina in reprezentanta, a fost verificata, am deviz de reparatie de la ei si ce au spus ei au fost total pe langa:

- au spus ca trebuie schimbat furtunul care iese din epuratorul de gaze, defapt era epuratorul.

- au spus ca trebuie schimbate protectiile de la amortizoare, defapt erau amortizoarele.

- nu au sesizat ca tampoanele de pe spate ( cele care stau pe sasiu  ) sunt coapte. 

- nu mai pun la socoteala faptul ca nu au iesit cu masina din parcare si dupa sa imi  spuna ca a iesit cu ea pe drum( nu stia cine era clientul ca eu eram afara si ma uitam fix la mecanic ).

- nu am vazut masina urcata pe elevator( poate am ratat eu momentul si sunt rautacios )

- cel mai imporant mecanicul mi-a spus ca nu prezinta urme de lovituri sau strambaturi, daca el nu vede un punct sanatos de rugina, la ce sa ma astept, un airbag care sa nu mearga ? pe tester nu imi da nicio eroare, dar cine stie ce combinatie suspecta ca sa nu dea eroare o fii facuta la masina.

Va tin la curent.

Spor !

 

Link către comentariu

Nu o sa pui nici un prag OE! o sa pui aftermarket Polonia/Cehia sau din dezmembrari (atentie aici ca daca are rugina nu e bun). Nou la reprezentanta vine cu tot cu aripa spate si stalpii de usi si se taie la imbinarea cu plafonul. Costa "doar" 3000 + ron.

 

Nu investi foarte multi bani in partea de aspect, ci mai mult in prezervare, mentenanta. Masina poti sa o vopsesti astazi si apoi sa intre un bou in parcare si nu zice nimic, pleaca.

Link către comentariu

Neos fi bucuros ca numai atit e...

Uite aici ce reparatie a fost facuta:

Reparatie Aripa ....

Initial nici nu ai spune pt ca suprafata vopsita este perfecta. Nu stiu cine a facut-o dar a avut mana... ca nu e ok, asta e alta poveste.

 

Link către comentariu

Eu stiam ca vine pragul altfel, dar se pare ca ma insel. Si voi ce recomandati pentru a preveni aparitia ruginii, sa incarc pragurile cu rasina ? Ala macar a fost destul de meserias sa nu ii rugineasca sub chit, la mine nici macar atat :))

Modificat de neos
Link către comentariu
5 hours ago, deenman said:

Nu o sa pui nici un prag OE! o sa pui aftermarket Polonia/Cehia sau din dezmembrari (atentie aici ca daca are rugina nu e bun). Nou la reprezentanta vine cu tot cu aripa spate si stalpii de usi si se taie la imbinarea cu plafonul. Costa "doar" 3000 + ron.

Jetta 2007 Lonjeron.pdf

Piesa respectiva costa in jur de 1500 ron + tva 

asta din cate am vazut eu...

Plus manopera...

Pentru rugina eu am folosit Loctite 7505. Nu e asa scump. in jur de 30 roni parca flacon destul de mare.

Loctite

Pe unde am dat nu s-a mai facut rugina. Desi uni au zis ca nu a fost ok, acum parerile sunt impartite, daca ai gaura in tabla de la rugina...nu cred ca mai are rost sa folosesti, dar daca e mai mult la suprafata, e ok. A NU se curata dupa ce e dat cu el. Doar se vopseste/chitueste peste.

Asta daca vrei sa pastrezi pragul vechi.

Daca optezi pentru inlocuire, ai codul acolo in pdf si poti cauta preturi.

Bafta

Link către comentariu
  • 1 month later...

Si a venit timpul sa mai postez si eu ceva aici. Masina in momentul de fata este in posesia lui Dr_Junior1980 pentru o vopsitorie integrala si dupa ce iese de la vopsit cred ca dau o fuga pana la EXCALADE sa imi regleze motorul si sa vedem daca ii da de cap unui huruit pe accelerare. 

Poze cu pregatirea pentru vopsire: 

( nu cred ca mai are sens sa va arat cum arata pragul ca doar sunt poze mai sus ).

 

jetta 1.jpg

prag jetta 2.jpg

jetta3.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!