Jump to content

Jetta 2.0 TDI PD


neos

Postare recomandată

E frumos sa ai o masina perfecta dar nu e realist, ori nu umbli cu ea si atunci nu se strica nimic.

Apoi daca la orice miscare trebuie sa ai grija, aia nu e treaba. Nu fa aia cand e rece motorul, cand e cald tre sa o mai calci, etc etc.. pai imi iau bicicleta si cu aia nu am bataie de cap.

E o masina... nu e un copil sa aia asa grija de ea. Parea mea.... o data sau de 2 ori pe an poti sa ii mai faci o "revizie" si cam atit, omul mai are si viata nu doar masina.

Mai stiu pe cineva care a bagat enorm de multi bani in masina si o scoate doar in weekend si la cate un eveniment...desi nu e omul care sa aibe asa de multi bani sa zici ca e ca un hobby . 

Orice zgarietura pe interior/exterior se poate rezolva... prin inlocuire/polish/vopsire . ...

:)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Revin cu pareri dupa vizita de la Eexcalade . Am dedicat masinii 2 zile pentru a spune ca am ajuns la final cu reparatiile ( sper , Doamne ajuta ! ). 

Miercuri la ora 05.40 am plecat cu directia Bacau, catre eexcalade si la ora 10.08 eram in garaj. Omul lucreaza cu atata atentie si finete ca nu pot sa ii spui mecanic cat poti sa ii spui mai mult medic de motoare ( mentionez ca ii suna telefonul din 5 in 5 minute, el fiind intrebat de alti mecanici ce si cum sa faca, efectiv face reparatii prin telefon ) a inceput din a da capacul de la motor jos, si a verificat toate bolturile de la injectoare, unul era mai uzat asa ca a decis sa le schimbe pe toate, verificare fiind facuta cu un ceas microcomparator, da ati citit bine. S-a uitat mai departe la motor si a spus ca inafara de aceste bolturi el nu necesita altceva asa ca a trecut la axele cu came si a vazut ca nu erau deloc sincronizate si pana cand nu a fost el multumit de cum porneste masina si cum merge nu s-a lasat, chestie care a necesitat peste 10 reglaje( am incetat sa numar dupa un timp ). Cand a fost el  multumit am iesit in proba de drum si masina parca era transformata, tragea mult mai bine si parea mult mai relaxat motorul. In aceasta proba de drum a pus si degetul pe rana la alte doua probleme pe care eu le aveam la masina, adica acel sunet/ huruit pe accelerare si ca imi agata cutia. A spus ca sunetul este de la un cap de planetara si imi agata cutia din cauza lichidului de frana, care actioneaza si ambreiajul. Dupa ce ne-am intors din proba de drum a vrut inca odata sa verifice parametrii de la injectoare sa fie sigur ca totul este corect. Inainte sa schimb bolturile de la injectoare aveam valori de +-0.7mg pe injectoare, dupa schimbarea lor am ajuns la 0,2mg. Astazi, la recomandarea lui Doomy, am ajuns la un alt service din Bucuresti pentru a schimba capul de planetara si lichidul de frana, dupa ce au fost schimbate cele in cauza, cumulat cu reglajele facute de eexcalade masina parca era transformata: liniste in masina, fara sunete ciudate, masina nu mai tremura nici la 160km/h si cutia, chestia care pe mine ma afecta cel mai mult psihologic, acum cand schimbi treptele parca dai cu batul prin apa, deci este efectiv suava acum schimbarea treptelor.

De retinut pentru cei ce au probleme la injectoare: inainte de toate incercati sa schimbata bolturile si daca asta nu rezolva, atunci schimbi altceva. Chiar eexcalade zicea ca au venit oameni la el setati sa schimbe un injector si plecau cu masina reparata fara sa schimbe injectorul.

In cazul in care cutia agata usor sau trebuie sa impingi sa intre corect: schimbati lichidul de frana.( lucru recomandat odata la 2 ani ).

Cine vrea sa se duca la eexcalade eu ii recomand cu draga inima sa mearga la el, pur si simplu o sa plece de acolo cu zambetul pe fata, si o sa te ajute acest domn si in diagnoza altor probleme care nu tin de el. Dupa cum spunea el : unde treaba unui mecanic se incheie, de acolo incepe treaba mea. Are atatea povesti incat trebuie sa stai la un gratar sa le auzi pe toate.

De mentionat ca drumul e foarte bun dar destul de obositor daca vrei sa il faci dus-intors in aceiasi zi, eu cand am ajuns acasa si m-am uitat in bord aveam 11 ore conduse.

Inca oadata ii multumesc lui Eexcalade, este tare rau omule.

Spor!

Link către comentariu

Felicitari !   Este ca noua acum .....si vopsita si cu motorul facut !    

Ca recomandare , lichidul de frana la cat de putin costa OEM , merita schimbat la fiecare revizie !  Conteaza foarte mult . 

Probabil daca schimbai si uleiul in cutie si ungeai cablurile de la timonerie ti se parea ca e DSG dupa aceea :P)))))) 

Link către comentariu

Pai cam asta e ideea, ca uleiul in cutie a fost schimbat , dar nu am uns cablurile de la timonerie.

Link către comentariu
On 11/25/2016 at 11:32 AM, neos said:

Acel adeziv care e pe folie, ataca lacul ?? Nu stiam asta

Am o cunostinta care face se ocupa cu detailing( profi ) si a vazut clar efectul colantului( daca doresti iti dau poze pe privat). Eu unul, as pastra vopseaua asa cum e, i-as face un detailing la cateva luni si cam atat :) 

Link către comentariu

Eu doar voiam sa ii pun folie transparenta pe praguri și pe capota, elementele care le consider eu cele mai expuse la lovituri și frecat. Dar poți sa îmi trimiți poze cu colantul pus. 

Link către comentariu

Ma bucur ca esti multumit ! Se pare ca am am pariat bine pe lichid frana si capete planetarii.:icon_thumleft:

 

2 hours ago, Doomy said:

Felicitari !   Este ca noua acum .....si vopsita si cu motorul facut !    

Ca recomandare , lichidul de frana la cat de putin costa OEM , merita schimbat la fiecare revizie !  Conteaza foarte mult . 

Probabil daca schimbai si uleiul in cutie si ungeai cablurile de la timonerie ti se parea ca e DSG dupa aceea :P)))))) 

La timonerie se poate umple cu vasilina in interiorul masinii,la baza schimbatorului.

La cablurile de deasupra cutiei e bine de evitat lubrefierea din doua motive :

1.le poti unge doar pe o portiune de cativa cm

2.dupa o perioada vor merge mai greu din cauza prafului strans de vasilina pusa

La Jetta lui Neos timoneria mergea greu doar cu motorul pornit,lichidul din pistonul ambreajului de la cutie era negru.

 

Link către comentariu

Dupa ce am povestit treaba cu Eexcalade si colegilor de munca care au skode 2.0 BKD, au spus ca vor sa mearga cu jetta mea si confirma ca ale lor nu trag in halul in care trage a mea. Pana acum deja 4 oameni vor sa mearga la Bacau :))))

edit: pardon, 5 oameni :D

Modificat de neos
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Astazi pentru monstrulet am dat comanda de presuri tip buket, un set de lanturi si o lopata sanatoasa. Doar ne pregatim decolarea catre Maramures si nu vrei sa fim prinsi nepregatiti. Solutie pentru dezghetarea geamurilor o sa imi fac eu. Am incercat cea cumparata ,cea facuta in casa cu spirt + apa  imi pare mult mai buna. Dupa ce imi vine comada va anunt daca sunt ok produsele.

Numai bine !

Link către comentariu

Arata OK , sunt curios daca o sa se potriveasca gaurile de prindere in podea sau daca agata la pedale . Asteptam urmatorul feedback . 

Link către comentariu

Presurile sunt super ok, le am eu de 3 ani pe un Passat B6! 

P.S. Arata foarte bine masina, sa te poarte multi km de acum incolo.

 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Ca sa fac un mic review la ce am cumparat pentru jetta. Lopata e foarte buna si sta bine in portbagaj, lanturile inca nu le-am incercat si nu am avut unde, defapt am vrut sa ies din zapada cu lanturile dar erau foarte greu de pus pe zapada cand masina era ingropata asa ca doar au fost scoase din cutie si pot spune ca arata foarte frumos :D . Si acum presurile, pai eu unul nu am crezut ca presurile schimba asa de mult impresia. Acum cand te urci in masina , pe langa faptul ca sunt tip bucket si nu mai ai cum sa dai cu mizerie pe langa doar daca te chinui, ele arata foarte bine, chiar foarte bine si se potrivesc perfect. Doomy in seara asta iti fac niste poze.

Spor!

Link către comentariu
  • 1 month later...

Zi cu soare pentru Jetta, cu ploi pentru buzuar. Azi am primit un kit ambreiaj+volant nou nout. Am scapat de zgomotul pe care il avea dimineata si motorul pare mai asezat, volant veche era varza. De adaugat ca acum nu mai agata deloc la schimbarea treptelor, cand a fost demontat ambreiajul vechi acesta era albastru si nu mai debreia corect. De retinut ca tot cam zgomotos imi pare motorul dar deja cred ca e de vina mexicanul si nu motorul :) Am facut un control de rampa si masina e tapana pe toate articulatile . Ce am observat si am crezut ca fac apoplexie, coltul usii de la sofer este ridicat din cauza ghetii, daca te uiti normal la masina nu se vede, dar urcata pe elevator se vede clar, din ce am inteles , asta e problema clasica la golf5/jetta, but still, abia am vopsit masina.... :( . A mai ramas la masina sa schimb discuri , placute, nuca schimbator, imbracat volan, capitonajul de la motor si desigur coltul de la conserva, pardon de la usa . Wish me luck. Atasat se vede o poza cu ambrejaul albastru si o poza dupa ce am iesit de la spalatorie :D 

WhatsApp Image 2017-02-20 at 11.22.24.jpeg

jetta 5.jpg

Modificat de neos
Link către comentariu

Am mers pe Luk si da am schimbat tot , inclusiv rulmentul. Mecanicul la care am facut masina , zice ca aceste operatiuni sunt pistoale cu apa pentru el, stia toate dimensiunile suruburilor si in 3 ore a fost totul gata.

Modificat de neos
Link către comentariu
  • 5 months later...

Domnișoara tocmai a primit un set nou de roti. Jante Monte Carlo cu anvelope Goodyear Eagle F1. 

2017-08-19 15.58.31.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Si ca fie treaba treaba, in zilele ce urmeaza o sa primim turbina de 2.5 gratie lui tank jr ( @Andrei_Tdi ) care trece la ceva mai mare :). Scuze daca am facut spoil :)) .

PS: cred ca si Jettuta mea dupa turbina trebuie sa ia ceva numai de razboinica.

Link către comentariu

Bine ba ca dai din casa! Marlane... 

@cristi511  Masina mea e mai grea si cu 60%+ mai multa putere si nu am simtit nevoia de frane mai mari. Depinde cum mergi cu masina. Iar Jetta e mai usoara.

Probabil, dupa turbina mai mare nu o sa mai fiu de aceeasi parere dar na.. we.ll see :)) 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!