Jump to content

Jetta 2.0 TDI PD


neos

Postare recomandată

Dupa ce postul meu a fost inchis am luat decizia de a nu mai crea alt post si am asteptat sa iau masina ca sa pot scrie aici. Aceasta e masina : http://autovit.ro/anunt/volkswagen-jetta-a5-ID7GfZq5.html#81a262d6c4 .

Echipare business. 2.0 TDI din august 2007 este masina, are nevoie de revopsit 2 elemente si cam asta ar fi pe partea extetica, la mecanica are nevoie de distributie, e un furtun de la epuratorul de gaze ( pe acolo da putin ulei ) si de o garnitura de la egr. Dar in rest ea se prezinta foarte bine,  nu bate deloc si motorul trage foarte bine. Am mers cu ea astazi in jur de 60km prin Bucuresti si dupa care o fuga pana la Mihailesti, cand am ajuns acasa, consum de 6.9, foarte bun in conditiile in care m-am dat la ea sa vad ce ii poate pielea. Ca pret a fost 6300E cu tot cu jante de aliaj si cauciucuri de vara, masina acum are jante de tabla si anvelope de iarna. Poze inca nu am reusit sa fac, ploua urat afara si nu vrut sa stau in frig cu telefonul pe ploaie sa fac poze, dar cu prima ocazie fac si asta. Vreau sa ii multumesc lui Andrei_Tdi pentru suport si mai ales ca m-a suportat pe mine in toata aceasta perioada si imi pare bine ca am asteptat pana am gasit chiar ce imi doream. Pentru ce au citit topicul meu anterior, am scpat de motorul BXE si am luat un BKD. Sper ca acesta sa fie pe placul tuturor, mie unul imi place la nebunie.

jetta 1.jpg

jetta 2.jpg

jetta 3.jpg

jetta 4.jpg

 

 

 

Modificat de neos
Link către comentariu

S-o stapanesti sanatos man, ca nici nu am apucat sa-ti spun (cred)! 

Mi-a facut placere, nu ai pentru ce sa-mi multumesti. Ma bucur ca, in final, am gasit o masina care sa te multumeasca si sa ti se potriveasca. :) 

Cat despre motor, BKD-ul este cel mai bun PD de 2.000cmc.  

 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

Felicitari pentru masinuta, ai scapat de stres, acum drumuri bune si km fara nr.

Modificat de calin.g
Link către comentariu

O filez din juma in juma de ora sa vad daca mai e acolo, cu toate ca am ambele chei. Abia astept sa ii fac distributia, luni e programată. O sa ii mai fac mici retușuri cum apuc. La finalul listei ramane o navigatie originală. Yuhuuu

Modificat de neos
Link către comentariu

Am pregătit si niste poze pt voi dar trebuie sa le micsorez ca depășesc 2mb. Am spălat Masina astazi sa vad clar ce mai e de facut la ea și peste vreo 2 luni le voi face pe toate odată. Cum a spus si sndrei, trebuie sa ii dau o retapitare la volan si sa schimb nuca plus ornamentul de la nuca, un detaling la interior si cam atât. Masina in momentul de fata nu cere nimic urgent dar vreau eu sa ii fac distributia( pitici pe creier). Luna viitoare ii schimb toate discurile si plăcuțele.Si așa usor usor, cu putina dragoste o facem sa arate foarte bine.

Link către comentariu

Bine bre', am inteles, planuri si planuri, dar schimba si tu semnatura aia!  :))Si fa pozele mici si urca-le. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

Si daca tot schimbi discurile si placutele nu crezi ca ar fi intelept, in fond e vorba de siguranta ta, sa treci la 312/286? 

Trebuie sa faci un efort sa gasesti portetrierii si tablele de protectie pentru spate..in rest...e bolt on. Plus aceleasi placute.

Pe undeva pe aici e un topic , jetta aka iubi', cu fosta mea masina, unde vei gasi aproape cu siguranta raspuns la toate probleme pe care sper sa nu le intampini pe viitor. 

 

Ai grija de masina, pune i ulei bun, si te va face sa zambesti de fiecare data la drum lung.

Link către comentariu

Eu tind sa cred ca pe partea de franare nu pare subdimensionata masina. Dar ai putea sa imi spui in linii mari ce ai patit tu cu masina ? Nu de alta dar am vazut ca topicul tau are peste 80 pagini.

Eu tind sa cred ca pe partea de franare nu pare subdimensionata masina. Dar ai putea sa imi spui in linii mari ce ai patit tu cu masina ? Nu de alta dar am vazut ca topicul tau are peste 80 pagini.

Link către comentariu

Depinde cum mergi dar e subdimensionat sistemul de franare pt o jetta cu 5 pers si bagajele aferente. Eu l am schimbat cu prima ocazie.

Nu am patit ceva anume, doar ca m am lovit de toate sau aproape toate problemele care pot aparea la masina asta. 

 

Link către comentariu

Nu te speria, ma refer la schimburile de mecanica, distributie, evenimente sau accesorii de interior.  Daca ai nevoie de info, de coduri de piese si toate cele zic ca ti va fi de mare folos.

 

Link către comentariu

Franele sunt suficiente pentru masina asta. Pentru 140 de cai sau chiar un soft stage 1. Cand ai masina plina - 5 persoane + bagaje - trebuie sa fii constient ca stilul de condus obisnuit trebuie adaptat conditiilor in speta. 

Acelasi lucru este valabil pentru orice masina. Exceptand modelele sport gen Cupra ori R. Inclusiv GTI-ul plin nu mai este eficient la franare. 

Asadar ramai la formatul original. Insa, alege piese de calitate. Aici se face diferenta. 

Asa cum ti-am mai spus, ai chiulasa tip C, asa ca cea mai "mare" problema a BKD-ului este istorie. In rest, orice probleme pot aparea, nu sunt ceva specific Jettei ci tuturor masinilor.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

Franele nu se coroboreaza neaparat doar puterea masinii ci si cu masa ei. Un 2.0TDI are dezavantajul de a fi mai greu. Oricum franari succesive de la 100 la 20kmh se pot face indiferent de motor. Cum suprafata de contact ramane aceeasi, un disc mai mare are avantajul de a disipa mai bine caldura si apare mai tarziu acel fade, cand franele nu mai tin cum trebuie. Efectul insa la o franare obisnuita este 0.

Tine cont ca daca pui 312 pe fata automat trebuie jante de minim 16.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Bineinteles ca se coroboreaza cu masa masinii, de aici si pasajul cu adaptatul stilului de condus atunci cand masina este incarcata. In oricare dintre modelele mentionate.

Partea cu puterea era "on the side". 

Eu cu a mea nu am simtit niciodata ca franele mi-ar fi subdimensionate. Si e printre cele mai grele masini echipate cu 2.0 tdi. E drept, frane de 312 pe fata. Si la stage 2, si cu masina plina ochi, sarita lejer de 2 tone( 5 handralai, rezervor plin, bagaje pana si in poala pasagerilor). Evident, pentru siguranta oricand sunt binevenite franele mai mari. Dar, atrag si dezavantajele pe care le stim cu totii. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

@Andrei_Tdi, din cate stiu la Passat B6 4motion difera franele fata de un B6 normal. Daca nu gresesc, Passat B6 4motion are aceleasi frane ca Golf 5 R32.

Link către comentariu

Nu. 2.0TDI pe B6, fie el FWD ori AWD, vine cu 312mm fata si 282mm spate. 3.2 v6 4motion are franele de R32 -> 345mm fata si 310mm spate. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

Am fost in seara asta cu un amic care are jetta 1.9 și a rămas surprins de cat de bune trage si ce consum bun are, 6.0% Si am abuzat de ea sa arat ce poate. I love this car. Abia astept sa o pun la punct.

Link către comentariu

Frumoasa masina , sa o stapanesti sanatos si fara incidente majore . Ca inca posesor al unei Jetta 2.0 tdi BMM cu discuri 312 mm fata si 286 mm spate iti pot spune ca franarea este mult mai ferma si merita fiecare banut , trebui doar sa investesti in port-etrieri si tablite de protectie discuri spate si bine inteles placutele si discurile .

 

Modificat de b-75-dru
Link către comentariu

Faina masina si multi km fara probleme.... Mai multe poze.

Modificat de Bogdan20cj
Link către comentariu

Revin cu update. Masina astazi a primit o distributie noua si un set nou de bujii. Am ales curele Contitech cu role INA și pompa de apa originală. Ce pot sa spun este ca motorul e ceva mai silentios. Cat despre bujii, una era moartă și la alta nu era bagata mufa, de aici si pornirea grea si ceva fum la pornire dar acum cred ca s-a rezolvat. Ce a mai rămas este epuratorul de gaze, care este pe lista când voi face revizia alaturi de discuri.

Link către comentariu

De ce era mufa scoasa? S-a umblat pe la motor? E ft ciudat...

in alta ordine de idei, motorina talpa si drumuri bune sa ai.

Link către comentariu

Pana acum nu am umblat la motor, doar am ridicat de cateva ori capacul ala de plastic. Cred ca desteptii de la Avia motors au facut ceva, cand au testat motorul. In fine, problema a fost rezolvata. aaa si am scapat de acel mic tremurici de la relanti :D 

Modificat de neos
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!