Jump to content

Probleme catalizator !


WSN
 Share

Postare recomandată

In ultima vreme,a inceput sa imi creasca simtitor consumul si parca nici aceeasi putere nu o mai are ca inainte.

In urma mai multor discutii cu mai multi "specialisti" am ajuns la concluzia ca trebuie eliminat catalizatorul, care mai mult ca sigur este infundat.

Problema este ca nu as vrea sa il inlocuiesc cu o simpla teava, deoarece s-ar putea sa am probleme mai mari decat as avea in mod normal la ITP.

Asa ca m-am hotarat sa il inlocuiesc cu un alt catalizator de la dezmembrari, din care sa dau afara carbunele,evident,astfel nu va mai fi doar o teava acolo,ci va parea ca este un catalizator.

Am gasit la dezmembrari in Otopeni un VW cu catalizator pe care vreau sa il cumpar,dar IMI trebuie DIMENSIUNILE EXACTE ALE LUI pentru a vedea daca corespunde.

(eventual o poza cu dimensiunile).

PLS HELP !!!!!!!!!!!!

VW Vento 1.6i , 1994, 55kW

THX!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa va spun ca trebuie sa fac manevra urgent pt. ca mi-a expirat ITP-ul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este imposibil.Chiar sa nu vrea nimeni sa ma ajute?

Am rezolvat-o oricum.

Credeam ca este un forum cu suport nu cu indiferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vento,

Pe acest forum lumea in general vorbeste daca stie. Daca nu, tace. Decat sa dai cu presupuneri fara nici o baza, mai bine taci. Ii faci mai mult bine omului.

Probabil pe alte forumuri sunt multi care posteaza numai de dragul de a-si vedea masina din semnatura sau pentru a adauga 1 la counter-ul post-urilor. Noi nu prea facem asa.

Mie imi pare rau ca nu am putut sa te ajut cu nimic; daca as fi putut, as fi facut-o. Dar de aici pana la a ma face indiferent este un drum lung.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva. Decat sa sari pe noi, ar fi mult mai bine daca ai spune ce ai facut ca sa scapi de problema. Poate vei reusi tu astfel sa ajuti pe altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai su tu dreptate!

Am rezolvat-o in felul urmator : am cumparat acel catalizator (200.000 lei) care din fericire s-a potrivit (flansa) desi avea o tabla pt. protectie termica in plus, fiind de la un 1.8 (am eliminat-o oricum).

Acum am sa cumpar un catalizator de Solenza (care am inteles ca este pana in 7 mil. lei) si am vorbit la service sa imi inlocuiasca flansa de la cat-ul de Dacie cu flansa de la cel de VW (300.000 lei operatiunea)

Rezulta un catalizator nou-nout cu numai 7,5 mil. lei, in loc de 20 mil cat am gasit cel mai ieftin cat original de VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[align=center:d80b8c05c2]VentoLCD,[/align:d80b8c05c2]

Nu vreau sa fiu sarcastic sau ironic dar ne-ai lasat cu 'buzele umflate' chiar cu o problema pusa de tine. Vezi aici: http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.php?t=970

Cand vine cineva in ajutor te dai la fund, cand 'nu sare nimeni' protestezi... hmmm...

I-mi cer scuze pt observatiile facute dar n-am putut trece peste atitudinea pe care ai luat-o. Oricum bine ca ai rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VentoCLD ai un warning de la mine pt atitudine..

Gata cu critica.. La subect va rog !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

@Vento: am ajuns si eu cu investigatiile pentru o problema similara (putere/consum= :cry: ) la catalizator si am luat forumul la search.

Intrebari pentru tine (si pentru cine a mai avut probleme similare):

- cum s-a determinat ca este infundat catalizatorul?

- cum a mers "adaptarea"? (dpdv mecanic, noxe etc)

- ai lambda pe galeria de evacuare sau in catalizator? (banuiesc ca prima varianta, dar ma asigur)

- schimbarea catalizatorului ti-a rezolvat problema? (adica consumul si puterea au revenit la normal?)

Multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vento:

Intrebari pentru tine (si pentru cine a mai avut probleme similare):

- cum s-a determinat ca este infundat catalizatorul?

- cum a mers "adaptarea"? (dpdv mecanic, noxe etc)

- ai lambda pe galeria de evacuare sau in catalizator? (banuiesc ca prima varianta, dar ma asigur)

- schimbarea catalizatorului ti-a rezolvat problema? (adica consumul si puterea au revenit la normal?)

1.Pur si simplu era singura cauza posibila.La mine evolutia a fost treptata, de la o simpla scadere a puterii,pana in momentul cand am vrut sa plec intr-o dim la birou si motorul nu mai avea putere deloc, dadea sa moara si nu mai evacua nimic.

2.Adaptarea a fost cu noroc, pt. ca s-a potrivit flansa de la cat-ul de 1.8

3.Lambda e pe galerie, inainte de cat.

4.Da.Putere e ca inainte, consumul a scazut (dela 20-30% cat ajunsese in ultima faza pana la 11-12%, dar este mai mare decat consuma ea de obicei-imi lua cam 10-11%) ; pe gaz (eu am si gaz) lucrurile stau altfel (adica 13-14%), dar cred ca este din reglajul de la plamanul dee ardere al instalatiei de gaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

Cat a durat de la simpla scadere de putere la 20-30% si putere 0?

Ai incercat si vreo varianta temporara de genul teava goala in loc de catalizator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai am o intrebare: exista vreo modalitate de a testa catalizatorul? Din ce inteleg in momentul in care e infundat de tot devine f. evident, dar daca esti abia in faza pierderilor de putere (partial infundat) ce poti sa faci ca sa determini daca asta e cauza sau altceva (in afara de eliminarea tuturor posibilelor "altceva")?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a manifestat in felul urmator:a incecput sa scada din putere si se tura mai greu (o pierdere de 10-15%, apoape insesizabila daca nu stii capacitatile masinii foarte bine).

Dupa aceea, a avut cateva caderi de putere cam la 50% (mai mult in timp ce era turata in mers).

Intr-o seara, in mers fiind, mi-a scazut turatia, s-a oprit motorul, dupa care, cand am pornit-o a mers normal.

A doua zi dimineata, cand am iesit din parcare, am mers 300m dupa care a cazut de tot:motorul statea turat in 100-200 ture,dadea sa moara.Am ajuns cu ea supraturata (fortata) la service (care e cam la 1,5km de mine) si cand ama ajuns acolo a murit de tot, chiar in poarta service-ului.Nici nu a mai pornit!

Si-au dat seama imediat de la ce e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut acele scaderi de putere si spre norocul meu era doar un fir desprins de la sonda Lambda care facea si nu prea contact. L-am lipit si acum merge ca vintul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar parca primeai si niste erori intermitente in ECU, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!