Jump to content

Întrerupere passat 2.0 bmp 1800-2200 rpm


aly_vwgolf5
 Share

Postare recomandată

Salut.problema mea e urmatoarea:am o scurta întrerupere intre 1800-2200 rpm la passat b6 cod bmp.precizez ca pe perioada frigului nu am mai avut probleme(nu cred ca e doar coincidenta) acu de când s au făcut iar 4-5 grade iar mă scutura.si tot între aceste turații am și ca o refulare de aer în filtrul de aer.aveti informații despre aceasta problema? Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se aude ceve in filtru de aer, poate sa fie o problema la culbutori, etc.

 

daca intrerupe - fa o diagnoza sa vedem ce iti apare, ce compensatii ai pe cilindrii, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si eu am avut o problema asemanatoare, intrerupea in toate trepetele, mai ales in cele superioare tot intre 1800-2200 rpm, vinovatul era un debitmetru chinezesc, am luat una de proba din dezmembrari, totul era ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În treptele 1 și 2 se manifesta aceasta întrerupere dar doar când e cald afara..eu mă gândesc sa fie un senzor ceva.daca ar fi problema mecanica ar face mereu.pe tester e ok..valori injectoare la 0 egr ok dpf ok clapeta accelerație ok.toti parametrii sunt perfecți.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi simptoma  am avut-o si eu.am avut 2 tacheti sparti si axa cu came cu uzura.costuri 3000 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca la 2 tacheții sparți si uzura axa cu came probleme ar fi mereu.nu doar o data la2-3 saptamâni sau chiar si luni.plus ca ar face in toate treptele de viteza si relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti nu intrerupea deloc.problema era in tre 1800-2200 de ture doar uneori pentru ca tachetii se rotesc si nu mereu prindea axa PE spartura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu cam aceeasi problema de o vreme buna...2.0 CR DPF Bluemotion 2009 110 cp. Cum ajung la 2200-2300 rotatii...cum se opreste in orice treapta. Cateodata nu face insa mai tot timpul imi face asa. Daca o iau batraneste pot ridica turatia la maxim fara a se mai opri conditia fiind sa fiu tot timpul la schimbarea treptei peste 2400 ture. Pe tester imi da eroare P2149 cu intermitenta de circuit deschis pe Grup B injectoare insa pe unde am dus-o nu aveau habar de asa ceva.

Address 01: Engine (CBD)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
   Part No SW: 03L 906 022 MS    HW: 03L 907 309 B
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  4080  
   Revision: 22H21---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 19200 807 600262
   VCID: 820D7A4ADD78FB0E0D9-80D7

1 Fault Found:
008521 - Supply Voltage for Fuel Injector Group B 
               P2149 - 000 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 137037 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2011.14.13
                    Time: 18:03:59

             Freeze Frame:
                    RPM: 2208 /min
                    Speed: 86.0 km/h
                    Voltage: 12.84 V
                    Temperature: 46.8°C
                    Temperature: 39.6°C
                    Inj. Quantity: 33.8 mg/str
                    Bin. Bits:  0111000

Readiness: 0 0 0 0 0 

O alta eroare care a aparut intre timp ar fi motorasul de actionare clapeti din galeria de admisie. 

Ideea este ca inainte de eroarea cu motorasul am dus-o la service pentru oprirea in mers si am si schimbat distributie complet si curea accesorii cu rola si a aparut o alta problema in service...a murit pompa electrica de motorina. Am schimbat-o si mi-au spus ca este rezolvata si problema opririi in mers care ar fi fost de la pompa. Am mers 2500 km si nu am mai avut probleme cu accelerarea si turatia insa apoi a inceput din nou sa faca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul - pare sa fie o problema la alimetare injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin....eu am ceva santiere prin Calarasi si aici am fost cu ea insa nu cred ca stiu astia de pe aici.... Stii pe cineva prin Bucuresti care stie cu ce se mananca astfel de probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suntem mai multi colegi care te putem ajuta, in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

29 minute în urmă, Octavian76 a scris:

Florin....eu am ceva santiere prin Calarasi si aici am fost cu ea insa nu cred ca stiu astia de pe aici.... Stii pe cineva prin Bucuresti care stie cu ce se mananca astfel de probleme?

Ia  legatura cu Florin/Al Bundy pt.rezolvarea problemei tale in Buc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!