Jump to content

Consum demaror Passat B5.5 1.9tdi


Leorot
 Share

Postare recomandată

salutare,

 

am cautat pe forum probleme similare cu a mea si nu am gasit inca.

 

am un passat din 2001, motor avf, 131 cai, diesel 1.9L. in ultimele 3 saptamani am schimbat 3 baterii. pur si simplu nu mai tin curentul bateriile. am verificat pentru consumatori in standby si consumul este de 0.03A. am dat jos si am verificat electromotorul - arata impecabil in interior, carbunii sunt 1/4 uzati, insa rotorul este tocit in varful dinspre bendix. la pornire are o mica pauza, dar porneste motorul. am fost la un cnetru de garantie baterii si ei au pus un aparat care arata ca la pornire electromotorul consuma 350 A, in timp ce consumul maxim ar fi de cca 200A la pornire - dublul celor 96kw ai mei.

 

ar putea acest consum mare al electromotorului la pornire sa imi termine bateria ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma indoiesc. Poate cineva a mai masurat consumul demarorului la motorul asta, dar mie mi se pare unul normal. E diesel de 1.9, nu 1.4mpi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul declarat de diversi producatori este intre 1.7-1.9 KW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil in conditii ideale, cand motorul e cald si eventual vara la 25 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

       Orice electromotor suge curent puternic la pornire din baterie, dar apoi se incarca de la alternator in cativa km, faptul ca bateria nu mai rezista poate sa insemne ca nu mai lucreaza bine alternatorul,sau pornesti masina si o opresti tot timpul fara sa parcurgi drum lung cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca are o intarziere demonstreza ca bobina nu face contactul de forta cum trebuie. Cu timpul se vor afuma contactele si va face doar clic. Banuiesc ca si acum mai face cateodata doar clic. Se intampla asta datorita scurgerilor de ulei. Cred ca tot demarorul este uns cu ulei. Nici periile unse nu fac contact cum trebuie, si o parte din curentul absorbit se transforma in caldura. Trebuie curatat (degresat) colectorul, periile, si schimbata bobina. Demult, la Dacii invarteam contactele in bobina la 180. N-am incercat la vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot este topicul acesta deschis ma bag si eu cu masina din semnatura, 1,9 tdi. Problema se prezinta in felul urmator, azi la pornire am pus contactul de 2 ori(sa se incalzeasca bujiile mai bine) si cand am dat la automat,precizez ca a pornit la prima cheie. a invartit foarte greu(aproape s.a stins plafoniera cu led iar cd-playerul si.a pierdut si memoria, nu am patit nici la -20 grade luna trecuta, acum erau -5....ca sa nu suspectez bateria,imediat dupa ce a pornit am oprit.o si cand am dat sa o pornesc in secunda urmatoare a pornit instant("la sfert") oare de la ce sa fie? Simptomul il mai are dimineata, adica la pornire parca este lesinata dar niciodata nu a fost asa lesinata ca acum...vreo idee ceva? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai pune contactul de 2 ori ca ramai fara bujii. Si azi n-au fost temperaturi de speriat. Motorul tau are 10-11 ani. S-a uitat cineva la demaror in toti anii astia ? Macar la 2 distrubutii odata, de facut revizia demarorului. Al tau se comporta ca unul cu lagare uscate si perii consumate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci electromotorul sa fie buba? Masina o am de 40k km si nu a umblat nineni la el...cam cat ar costa o revizie a "consumabilelor" la electromotor? Ma refer strict la pretul pieselor fara manopera. Multumesc. Si ce ar trebui mai exact schimbat? Carbuni si mai ce?

Si totusi de ce la prima cheie la rece face asa si in urmatoarea secunda daca il opresca si repornesc nu mai face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manifestarile sunt diverse, nu poti sti exact de ce. Pana nu desfaci nu stii ce-ti trebuie. La unele modele se schimba periile cu tot cu bobine. Si costa ceva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Markhu schimba bateria si vezi diferenta. Ai pus contactul de doua ori iar tot amperajul a fost preluat de bujii, uleiul putin vascos ca e cu minus afara. Si intradevar ca porneste usor dupa ce ai pornit prima data motorul indiferent de starea bateriei, dieselul o data pornit nu mai ai treaba. Verifica sa vezi daca incarca bine alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!