Jump to content

Zgomot motor B7 la rece


Florin210611
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca este normal... 

Dar este specific multor masini din grupul VAG, le aud pe strada, când sunt pieton. 

Am gasit un mecanic, care a zis ca vrea sa o demonteze ca sa vada de ce face asa, insa am abandonat ideia. Asta cam acum aprox. 50 000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegii

De ieri mi-a apărut un cârâit ciudat când iau piciorul de pe acceleratie.Am observat ca se manifesta atât la cald cât și la rece.

A-ți mai întâlnit chestii de genul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexclatinici

Salutare

Masina in cauza 2.0 140 cai manuala 2011.

Problema: uneori se aude din interior un zgomot la motor ca si cum ar freca ceva, un "mormait" care e independent de faptu ca accelerez sau nu. Nu e un "mormait" continuu ci oscileaza. La interval.de 1 secunda se aude.

NU se aude mereu de cele mai multe ori cand pornesc prima data masina dar mi s.a intamplat si cu motorul cald. 

DUBIOS e faptul ca din interiorul masinii se aude destul de bine, dar din exterior daca deschid capota nu il pot depista de unde vine, parca dispare. 

Inregistrare nu reusesc sa fac din moment ce doar din intrior se aude cat de cat dar nu inregistreaza telefonul sunetul. 

Multumesc si o zii buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Snakesecurity

Este posibil ca haraitul sa vina de la compresor, la mine de la el era zgomotul. Dacă dai drumul la climă, se mai aude?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexclatinici

Asta nu am bagat de seama. O sa mai incerc sa vad daca se aude cand cupleaza sau nu compresorul. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua, sunt nou pe forum, in urma cu putin timp am achizitionat um vw passt b7 2013 iar de cateva zile, de cand s-a racorit afara dimineata la pornire se aude un zgomot, un tacanit. Persista doar cat masina este stationata,  si motorul rece, in mers nu se aude nimic. Daca o turez pe loc dispare in turatie insa cand revine catre relanti se aude ca un zornait, am sa pun o inregistrare.

Cand masina se incalzeste dispare tacanitul. Daca o pornesc pe zi dupa ce sta in soare nu se mai aude. 

Cutia este automata, revizia motor facuta, desitributia schimbata.  Nu stiu cati km reali are masina. 

    Va multumesc anticipat. 

zgomot1.mp3

zgommot2.mp3

Modificat de SimpluCr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare un volant ce trebuie schimbat urgent, nu mai merge cu ea asa, nu o mai accelara fara sa fie in sarcina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspun Theo. Am sa merg intr-un service saptamana urmatoare.  Cred ca este doar coincidenta, saptamana asta am schimbat si uleiul din cutie. 

Modificat de SimpluCr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SimpluCr

La tine sigur este volantul.

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza! Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A disparut la cineva zgomotul tachetilor hidraulici dupa inlocuire? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut !

Sunt nou pe forum,dar am citit cu mare interes problemele Passat B7.

Masina mea, B7, 2.0,170 cp,cfgb, 2012.

Problema mea este cand o pornesc,la rece, dupa 1 min. de mers in relanti, ceva incepe sa bata, cu un mers sacadat.As zice ca e volant.... nu stiu...

Daca cineva imi poate oferi mai multe detalii....multumesc anticipat !

Incerc sa urc si un video !

Precizez ca daca merg cu ea 1 km nu mai face, merge rotund !

Se pare ca fisierul meu este prea mare,am sa revin cu un alt video !

Am uitat...dsg    169000 km !

Modificat de Mugurvl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din descrierea oferita, daca sunetul e ascutit tachetii sunt de vina. Sunt niste tacheti extrem de prosti si problema apare si la motoare noi 2016, 2017. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare am si eu o problema la CC-ul meu din 2013 cfgb 170cp si anume la pornire la rece sub 1 grad turometrul oscileaza destul de repede si masina tremura, aprox 1 min max dupa care merge normal. Ar putea fi unul dintre injectoare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am și eu la Passat CFFB, DSG , 2.0 un zgomot la rece + o vibrație destul de deranjanta între 1800 și 2200 de turații . Totul se întâmpla doar când este motorul rece și durează aprox 1 minut.
Atașat va trimit și o filmare in care se aude acel “tacanit”. Menționez ca uleiul + filtre a foat schimbat de curând , iar uleiul in DSG, acum 20000km( cel puțin așa scrie in cartea service).

A mai întâlnit cineva acesta problema? Cum s-a remediat?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare un injector cu probleme . Fa un log in mers de la pornire ,la rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru păreri, in urma diagnozei pe care am făcut-o la un service in care am foarte mare încredere , s-a confirmat ca unul dintre injectoare face acel sunet. 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut,
Am si eu un zgomot la rece, primii 500m, asemanator cu cel a lui @Dorinbirdean dar nu chiar asa intens. Se manifesta doar daca trec de 2000rpm. De asemenea, masina nu trage liniar, frumos, ca si cand ar fi cald. Am facut un log chiar la pornire, dar valorile erau mici, undeva intre image.png.d6b7e7c68696560053af19fc7a7d8386.png

Insa dupa ce am pornit cu ea, in momentul in care tacanea, valoarea mare se muta pe cilindrul 2, si arata cam asa:
image.png.7fee90e547b67ad4d920af759d7e737d.png

Cum imi pot da seama care injector e cu probleme fara sa ii dau pe toti jos si sa ii verific pe banc? Din ce am mai citit pe forum, valorile par sa fie normale, mai ales ca motorul era rece, ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/28/2020 at 10:21 PM, EEXCALADE said:

Pare un injector cu probleme . Fa un log in mers de la pornire ,la rece

 

9004A35F-EB08-439E-8DA1-B72E005E6D6A.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE Cam de la ce valoare ar fi cu probleme injectorul? Eu stiam ca daca se apropie de 2, dar si asta cu motorul rece. Daca ar fi intr-adevar probleme cu injectorul, deviation-ul ar putea tinde spre 0? sau s-ar vedea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la +1 indica o problema.

Partea mecanica se vede doar pe banc de proba 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Okay, merci. Este un service autorizat bosch care repara injectoare CR aproape de mine, atat ca ei iau 150 lei/injector pt verificare(presupun ca le demonteaza efectiv). Din log nu mi-as putea da seama care ar putea cauza probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE eu am pus mai sus un log, cu valoriile cand tzacanea... Ce e cu galben sunt valoriile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!