Jump to content

Zgomot motor B7 la rece


Florin210611
 Share

Postare recomandată

Salut. Stiu ca nu este Passat dar acesta este cel mai apropiat topic gasit. Al meu Tiguan cu motor de 2.0 TDI are acest sunet al motorului. In trecut am avut un Golf de 1.9TDi si o Skoda de 1.2 TDI. Credeti ca acest sunet este normal pentru acest motor?

Sunet motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Branzei

Da,este normal.

Așa se aude valva de debit de pe pompa de înalte 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la al meu 2.0 tdi se aude acel "zornait"- "rontait" ce vine de la pompa de inalta. Mie mi-a zis cineva ca ar fi pe duca...acum vom vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este pe duca nimic.

Este normal sa faca asa.

La mine ambele motoare fac la fel.

Unul fiind nou-nout, asa ca...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci mi-ai luat o piatra de pe inima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

are cineva idee ce e cu zgomotul din filmul de mai jos (ma refer la acel tacanit)?

 

apare destul de aleatoriu. cateodata apare la pornire la rece, cateodata dupa un drum de condus putin mai forjat... dar nu am reusit niciodata sa-l reproduc la "comanda" pentru cei de la service :)

azi dimineata l-am prins foarte clar si l-am inregistrat. cat am fost pana la gradinita cu copilul a disparut (vreo 3km prin bucuresti).

masina e un B7 2.0 tdi din 2012, 99k km, dar zgomotul il am deja de cel putin 20k de km... 

multumesc pentru raspunsuri.

numai bine!

 

 

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi pare a fi tacanit de injector dar, nu bag mana in foc.

sau, accelereaza cu abreiajul calcat cand o mai prinzi ca face si vezi daca tace ori ba.

 

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@livescu Schimba uleiul (probabil e castrol cu interval long life),pune ceva bun si inlocuieste-l la 10-15 mii km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cascadoru am pus interfata pe masina si injectoarele au valori sub +/- 0.5 cu motorul cald. din cate stiu asta inseamna ca sunt ok. ce-i drept doar la ralanti am facut testul asta nu si in mers. daca calc ambreiajul nu se schimba nimic.

@EEXCALADE tocmai i-am facut revizia de curand (sub 1000km parcursi de atunci). am pus ulei vw. inainte am avut castrol long life pus in reprezentanta. (uleiul vw din cate stiu, tot castrol e parca). ce ulei mai e bun in ziua de azi? :)

 

totusi, zgomotul e mult mai evident in partea dreapta. daca ar fi injector, sau tachet, sau ceva din motor, nu ar trebui sa se auda cam la fel din toate partile?

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai rezolvat probleme de astea doar cu inlocuirea uleiului.

Sunt multe uleiuri bune ,trebuie doar sa te documentezi putin

Daca in 6 ani si 90.000km au fost facute doar 3 zevizii ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE nu am zis ca am 3 revizii in toti anii/km astia. am zis doar ce-am avut la ultimele 2 revizii de cand a aparut zgomotul... 

toate reviziile cu o singura exceptie, le-am facut la avia, cu ulei vrac (cu care pot sa zic ca a mers cel mai ok, cel putin ca zgomot de motor), apoi castrol la bidon (ca m-a mancat pe mine in ... ) si la ultima revizie pe care am facut-o in afara retelei am pus ulei vw la bidon... ca am zis ca-i ce trebuie.

cat despre documentat pe parte de uleiuri ... ma documentez in general cand am o pb, dar nu e timp de documentat chiar in toate :) 

la service-ul unde am facut ultima revizie, am descris problema (ca evident ca nu facea niciun zgomot atunci) si mi-au recomandat un schimb de distributie. doar ca eu am zis ca totusi vw recomanda schimbul la 210k nu la 100k.

acum daca tot am inregistrat sunetul vreau sa mai aflu si alte pareri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai vrut o parere mie i-mi suna a tachet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am probleme cu o tacaneala de circa 10k minim, mai pronuntat iarna. Folosesc long life schimbat o data la 12 luni maxim, 10k km parcursi cu el, tura urmatoare incerc un motul sa vedem.
Oricum, la mine nu sunt sigur care e cauza 100%, suna a inceput de volant, dar nu bate decat intermitent, la rece, nu continuu cum ar suna o volant (ma refer ca bataia intr-un ciclu de 3 secunde, se aude primele 2 si a 3 nu). Se aude la inceputul clipului mai bine. Voi ce parere aveti? Dupa 1 km parcurs, nu se mai aude nimic.

 

Modificat de Raulbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, livescu said:

@cascadoru am pus interfata pe masina si injectoarele au valori sub +/- 0.5 cu motorul cald. din cate stiu asta inseamna ca sunt ok. ce-i drept doar la ralanti am facut testul asta nu si in mers. daca calc ambreiajul nu se schimba nimic.

@EEXCALADE tocmai i-am facut revizia de curand (sub 1000km parcursi de atunci). am pus ulei vw. inainte am avut castrol long life pus in reprezentanta. (uleiul vw din cate stiu, tot castrol e parca). ce ulei mai e bun in ziua de azi? :)

 

totusi, zgomotul e mult mai evident in partea dreapta. daca ar fi injector, sau tachet, sau ceva din motor, nu ar trebui sa se auda cam la fel din toate partile?

Același zgomot îl am și eu, e constant și crește în turație. Nu știu ce să îi fac...am mașina de ieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mack21 face tot timpul asa sau e aleatoriu? daca face tot timpul macar te poti duce la un service pentru diagnostic... la mine face din an in paste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost, masina e in parametrii, pe diagnoza zero erori...nu stiu

baietii de la service spun ca e de la un injector, toate injectoarele sunt in limite normale. Inj nr 4 e la limita superioara pe retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, inteleg ca face tot timpul la tine daca ai ajuns cu sunetul asta la service...

o sa incerc sa mai pun si eu interfata pe masina in una din zilele astea sa vad cum mai arata injectoarele.

ma bate gandul sa incerc sa schimb si furnizorul de motorina. de vreo 10 ani bag doar rompetrol si nu am avut nici o pb... dar naiba stie, poate s-au mai golanit si astia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, EEXCALADE said:

@livescu Schimba uleiul (probabil e castrol cu interval long life),pune ceva bun si inlocuieste-l la 10-15 mii km

castrol long life nu e un ulei bun? Am observat ca cele mai multe masini din germania vin cu stickere de castrol

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ca masinile sunt servisate la reprezentante si castrol e uleiul aprobat de vw?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu m-am convins ca CFFB-ul e cam vedeta la zgomotul de tacheti. In cele mai multe cazuri la utilizatori problema a aparut prematur, chiar dupa 35.000 de km si s-a rezolvat prin reparatii costisitoare. Nu cred ca uleiul ajuta. Am trecut de la Ravenol la Liqui moly si problema persista. Dupa spusele producatorului zgomotul de tacheti la pornire intra la capitolul normalitate.

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un cffb intretinut si exploatat corespunzator nu are nici un fel de zgomot nici dupa 200.000 km (colegii care au trecut pe la mine iti pot confirma)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut de o săptămână am cumpărat un passat b7 cfgb motor, 227000km dsg cutie  am fost cu un mecanic la fața locului am testat-o o ora cu testerul totul ok am plecat cu ea acasă si am decis să schimb consumabilele  pe usa scria pe sticker ca avea castrol dar nu spunea de care am pus filtre mann si ulei liqui-moly 5w30 long life 4200 top tec 504-507 cand am luat-o am făcut plinul la lukoil ă două zi dimineata dupa schimbul de ulei primele 5-6 minute daca turezi spre 2000 rotatii tacane dupa care merge normal restul zilei nu face probleme doar dimineata ceva păreri? Am citit tot topicul   Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact acelasi țăcanit il am si eu ca si livescu, doar la rece sună. Masina e un CC din 2013 2.0 Tdi 170cp 128.000 km . A reușit cineva sa rezolve problema? Am făcut revizia doar la reprezentanța,ulei castrol long life. Masina merge perfect,nu prezinta nicio simptoma, doar acel țăcanit la rece

 

Modificat de lucian88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si vad ca tot in dreapta e si la tine. distributia banuiesc ca nu e schimbata, nu? ca eu asta suspectez ca ar putea fi, vreo rola ceva... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!