Jump to content

Zgomot motor B7 la rece


Florin210611
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

La pornire motorului ( B7 - 2.0 TDI DSG - CFFB) merge 2 minute putin turat 1000 turatii, apoi scade normal la 900 si un pic. dupa ce scade, in zona din spate a motorului se aude un zgomot ciudat, ceva de geul carait. Se aude ca un rulment defect si un sunet de toba sparta. Nu pot sa identific foarte exact de unde vine acest zgomot, dar distributia si transmisia au fost de curand schimbate si verificate.

Cand temperatura ajunge la 90 de grade nici un zgomot nu se mai aude si totul merge rotund. Nu exista probleme ca nu trage la rece sau alte minuni. In interiorul masinii nu se aude nimic.

Cred ca este o problema cu evacuarea de gaze.

 

Ce ma sfatuiti. ? A mai avut cineva aceasta problema?

este grav? Ce service in Bucuresti recomandati? Sau mester?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un filmulet poate face cit 1000 de cuvinte,Citi km are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 18.01.2016 at 7:37 PM, Nardi said:

Salut,

 

La pornire motorului ( B7 - 2.0 TDI DSG - CFFB) merge 2 minute putin turat 1000 turatii, apoi scade normal la 900 si un pic. dupa ce scade, in zona din spate a motorului se aude un zgomot ciudat, ceva de geul carait. Se aude ca un rulment defect si un sunet de toba sparta. Nu pot sa identific foarte exact de unde vine acest zgomot, dar distributia si transmisia au fost de curand schimbate si verificate.

Cand temperatura ajunge la 90 de grade nici un zgomot nu se mai aude si totul merge rotund. Nu exista probleme ca nu trage la rece sau alte minuni. In interiorul masinii nu se aude nimic.

Cred ca este o problema cu evacuarea de gaze.

 

Ce ma sfatuiti. ? A mai avut cineva aceasta problema?

este grav? Ce service in Bucuresti recomandati? Sau mester?

Salut.

Am avut aceeași problema. Verifica EGR-ul. La mine dupa un timp s-a aprins si martorul "Check engine". S-a rezolvat prin inlocuirea EGR-ului.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am un Passat b7, 2.0tdi,170cp,DSG din 2011,cod motor CFG, 143.700 km. De curand am plecat la munca si am dat masina unui prieten sa se intoarca acasa cu ea. A doua zi cand sa o bage in garaj m-a sunat sa imi spuna ca se aude un sunet gen"plastic rupt" de la motor. A fost cu masina la un tip care cica s-ar pricepe la Vw si i-a zis ca "tacane" primele doua injectoare si acum tipul mi-a spus ca a vb cu cinea si s-ar putea sa fie chiar segmentii. Ce e de facut ? Nu stiu ce sa mai cred. Pe tester totul e in regula, fara erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎23‎.‎02‎.‎2016 at 10:52 PM, ravenblack said:

Salut.

Am avut aceeași problema. Verifica EGR-ul. La mine dupa un timp s-a aprins si martorul "Check engine". S-a rezolvat prin inlocuirea EGR-ului.

Bafta

Am fost la Avia Motors si dupa ce au ascultat putin la rece au zis ca este volant. Au spus ca daca nu ma deranjeaza zgomotul, pot sa mai merg cu ea asa pana se mai agraveaza.

Voi ce parere aveti. E groasa sau imi fac griji degeaba.

Aveti pareri solutii, please!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dupa ce se incalzeste nu se mai aude nimic atunci nu este cazul sa te ingrijorezi.Daca ai probleme la schimbarea treptelor/agata/caraie/patineaza/tremura caroseria la plecarea de pe loc atunci trebuie sa schimbi tot kit-ul.Daca te-a tinut 180k sa fii fericit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 200.000 km si abia a inceput sa tremure caroseria fff putin la plecarea de pe loc , treapta 1 , dar nu schimb ambreajul , sper macar inca 50.000 sa mai fac cu el asa , facand drumuri mai mult in strainatate decat pe oras aici ! Imi si "agata" putin , cand si cand , nu caraie nimic insa simt ca nu mai intra asa cum intra, singura aproape , am sa schimb uleiul in cutie cred ! Mentionez ca nu am nici cel mai mic zgomot la relanti ,nici la rece nici la cald ,  cand braiez debraiez , nu bate volant nu nimic !

Modificat de Ungureanuion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e sunetul care mi se aude cand pornesc masina, cu motorul rece, se aude doar cand e pusa in modul P sau la liber, cand o pun pe drive nu se mai aude.  Se poate sa fie volant ?

Voce0002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cand stai in masina, auzi cumva sunetul acesta venind din partea de mijloc a motorului, sa zic la baza parbrizului?

E un sunet aproape identic cu ce aud si la a mea... sunet care dispare apoi dupa incalzirea motorului.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e zgomot de volant ambreiaj.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.03.2016 at 7:18 PM, banciu28 said:

Cand stai in masina, auzi cumva sunetul acesta venind din partea de mijloc a motorului, sa zic la baza parbrizului?

E un sunet aproape identic cu ce aud si la a mea... sunet care dispare apoi dupa incalzirea motorului.

 

Se aude din stanga jos, langa roata din fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am un Passat 2012, CFFB, DSG, cu 222.000km. De ceva timp mi se aude un tacanit destul de puternic la motor cand este rece. Zgomotul se aude in jumatatea dinspre cutia de viteze. S-a mai lovit cineva de un astfel de zgomot? Eu m-am gandit la vreun injector, tachet sau pp vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi sa nu fie VOLANTUL .

Face doar la rece sau si cand e cald mai apare acel zgomot din cand in cand ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu e de la ambreiaj. Zgomotul se aude numai cand e rece motorul, cca 5 min, apoi nu se mai aude. Este in partea superioara a motorului, zona axelor cu came, injectoare, pp vacuum. Inca n-am ajunjs la mecanic cu ea. Trebuie sa o las la service noaptea si apoi sa o pornesc impreuna cu ei a doua zi. Ma gandeam ca e cineva care a avut asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie un TACHET HIDRAULIC defect si sa faca zgomot pana ia ulei asa cum trebuie .

Cine drq poate sa-si dea seama daca nu aude zgomotul .

Valorile la injectoare se pot verifica pe VCDS dar restul pauza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceeasi problema.... la rece, indiferent de temperatura exterioare, pentru primul minut sau primele 2 de functionare se aude ceva ca o bataie care este dependenta de turatie...... creste odata cu turatia.   Am observat ca daca plec ceva mai repejor adica in jur de 2000+ dispare mai repede. Suspectez injector sau tachet.

CFFB cu DSG la ~280.000km

 

 

Modificat de Cr3ativ3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca avem aceeasi problema. Sa vedem care o repara primul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , de curand o verisoara si-a cumparat un Bmw 320D 2012 F30 , a doua zi cu masina la rece bateau tachetii cum acceleram peste 2000rot , garantat dupa zgomot , cum a ajuns uleiul la cca 75 grade mergea ca noua nimic nu se mai auzea , am dus masina la service , am schimbat ulei original Bmw si filtre , surpriza , poti sa ii dai si in 3500 rpm la rece ca nimic nu se mai aude la ea , era filtrul de ulei cel mai probabil imbacsit si nu ajungea ulei la tacheti cum trebuie ! E doar un exemplu si sper sa va ajute baieti , bmw-ul avand 208.000 km reali !

Iar la voi cat timp face doar la rece nu e majora problema , dar e bine sa preveniti sa nu ajungeti sa se agraveze ! 

Modificat de Ungureanuion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma stresez mai ales pentru ca apare rar, odata la 1-2 saptamani.....in rest apa, paie si bataie. Mai mult ma streseaza dsg care are soc(uneori dar a inceput sa faca din ce in ce mai des) din 4 in 3, din 3 in 2 si tremurat din 2-1(mereu).

Modificat de Cr3ativ3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am același motor și sunet dar durează mai puțin pina se estompeaza.În plus mai am unul ca de pompa electrica, biziit destul de tare la citeva secunde după ce pun contactul și cam un minut după ce-l iau. La voi se aude?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta se aude si la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin_irimia

Am dat jos plasticul de pe motor și sunetul vine din pompa de înaltă. Ambele pompe se alimentează încă din faza de punere a contactului. Posibil ca la mine sa se audă mai tare ca la alții sau pur și simplu a plecat totul de la faptul ca în liniștea din garaj cind pun vcds ul pe mașină și mai e și capota ridicata mă enervează acel bizzzz ca de țintar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu am un zgomot apărut la motor în urma alimentării cu motorină de la Mol. De atunci am făcut câteva plinuri din altă parte dar zgomotul a rămas. Am fost la 2 reprezentanțe, au verificat tot și au zis ca este un zgomot pronunțat al motorului dar nu stiu de la ce este. Injectoarele sunt bune, presiune pompa buna, ambreiaj bun, nu au idee de la este. Voi ați avut această problemă? 

Modificat de Edy13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!