Jump to content

motorul ramane turat


passat no1
 Share

Postare recomandată

salutare

Ieri dimineata cand am pornit masina , a inceput sa-mi ramana turata la 1500 , prima oara am crezut ca se tureaza pana ce se incalzeste motorul putin si in cateva secunde va scadea , dar NU

Motorul ramane turat tot timpul cateaodata chiar trece de 1500 de ture ajungand si la 2500-2700 ture , cand il bag in sarcina vine la turatia normala de relanti adica 850-900 ture

ce sa fie pt ca eu am verificat urmatoarele :

1 am scos mufa de la clapeta filtrului de aer ( cand o scot moare motorul)

2 am scos mufa de la socul acela electronic (de langa admisie ) si tot la fel ramane turat

3 am tinut apasat pe clapeta modulului de la acceleratie (este pozitionata pe admisie , langa clapeta initiala de acceleratie , pe care este prins cablul , banuiesc a aceea este ceva de a plafona injectia la turatii prea mari),, in cazul asta moare motorul

va rog sa ma ajutati ca mie frica sa merg cu ea , ca Doamne fereste imi face vreun cadou de mos craciun:D

icipat IonMultumesc antut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

ceea ce spui tu am patit si io cu ceva timp in urma... in cazul meu s-a dovedit a fi "dusa" sonda de temperatura... pe asta poti sa o schimbi si tu... in fatza blocului... dar pt mai multa sigurantza, iti recomand o diagnoza computerizata mai intai... sa nu fie si alte probleme, evident legate tot de senzori.

Bafta!

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Vad ca este cam vechi acest post, dar poate ajuta si raspunsul meu la ceva, la fel cum caut si eu raspuns la intrebarile mele prin toata arhiva forumului ;)

Mergeam cu masina spre facultate, am ajuns, am dat examenul scris, apoi cand sa plec surpriza se accelera singura la pornirea motorului si nu stiam ce sa fac, am oprit motorul si m-am uitat putin pe la cablul de acceleratie , si acolo are o siguranta de metal patrata pusa pe cablu , la mine era cablul prea larg se daduse siguranta mai in spate si am mutat-o mai in fata putin si masina si-a revenit. am rezolvat-o fara nici o cunostinta de mecanica auto.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

da Alin dar nu asta e problema despere care se vorbea acum multa vreme.

ce ai avut tu era foarte simplu si sa si rezolvat foarte repede.

ce a patit tipul din Bucuresti mi sa intamplat si mie....la pornire masina se tureaza singura...si initiam am crezut si eu ca face asa pana motorul se incalzeste si evident m-am inselat.

mi sa intamplat si in mers in viteza a 5-a cand am incercat sa o scot la punctul mort motorul ramanea turat la 3000 ture si eram nevoit sa opresc motorul si sa il pornesc iar.

problema este senzorul de temperatura de la carburator.

este o chestie patrata neagra de plastic care mecanici o mai stiu sub denumirea de releu pas cu pas.

odata ce senzolul ala e schimbat nu mai sunt probleme cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am avut aceasi problema pe passatul b4.. ramane turat dupa pornire ... senzorul de temperatura a fost schimbat .. dar tot asa face ... nu se tureaza la fel de tare .. dar din cand in cand tot turat ramane ... sa fie si senzorul nou defect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

As vrea si eu sa cer o parere: in cazul in care as vrea sa recontionez turbosuflanta, credeti ca ar rezista ceva timp, ar functiona normal? am patit si eu la fel, imi ramanea turata la vreo 3500 - 4000 de ture, fiind diesel, am anulat turbosuflanta si functioneaza normal, numai ca nu are forta, deoarece motorul nu e ajuatat. Astept un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unu am descoperit care e problema cu turatia motorului.

este un senzor de temperatura care practic ala regleaza turatia motorului.

dupa ce am desfacut toate mufele de la senzori si le-am curatat, masina a incetat sa imi faca probleme.

asa ca in prealabil recomand verificarea mufelor pt un contact mai bun iar daca nu merge nici asa...atunci trebuie schimbat senzorul de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!