Jump to content

A4 2.0L 130CP 2001


mg_s
 Share

Postare recomandată

acum 3 sap am cumparat din germania o masina cu pricina,am adus-o pe rampa cred ca am facut mare greseala,dupa un timp sa aprins pe dord martorul de ulei minim,am fugit si am schimbat uleiul adica mobil 5w-40 dupa accea am plecat la cj si pe drum iar sa aprins si am crezut ca este defect senzorul si ca atare m-am uitat la joje dar stupoare nu mai aveam ulei intrebare daca nu scoate gram de fum de pierdut ulei nu vad unde sar putea sa piard nu ramane nici o pata.masina cred ca a fost lovita pe partea dr cum te uiti din partea sof si am vazut ca are sub aripa un recipient negru care face un zgomot ciudat si cred ca este spart poate sa fie din cauza asta? si mai am o mica problema pe drum mergeam cu 120km/h si dau fles ca sa se dea din calea mea si nimic dar am realizat ca nu merge in cazul acesta ar trebui sa chimb semnalizatorul?iar cc se potriveste cu cel de la bora daca nu cum as putea sa-mi procur unul si cat ar costa va rog frumos ajutor fie-va mila ca sunt la inceput de drum si cred ca m-am inecat deja :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu este nimeni care nu sa confruntat cu o problema asemanatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

********************************* ***************************** ************************* ********************************** ******************************

du-te si tu la un service bun sa-ti faca o constatare daca nu stie nimeni pe aici...oricum mai ai putina rabdare!

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu este nimeni care nu sa confruntat cu o problema asemanatoare

****** completeaza tot profilul ca sa vedem de unde esti, cat despre problema, motorul este turbo?, compresia a fost verificata?

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dan28 are 2.0 benzina. din cate stiu eu e fara turbo. mai multe detalii gasesti aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este fara turbo iar treaba cu compresia daca nu ar avea compresie buna ar trebui sa scoata fum cum nu sa mai vazut,ori cum o sa ma duc sa verific.eu ma gandeam ca ar putea sa piarda sper ca ar fi mai putin costisitor sa inlocuiesc o garnitura decat sa fac motorul,dar faza cu flesul nu este o smecherie pe care ar terbuie sa o stiu?ca daca este stricat at asi fii curios daca pot sa fac sa mearga si la mine cc ca tare bine mi-ar prinde si mie la drum

Modificat de mg_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut mg_s

dupa cum a zis gismo , am si eu una identica

problema cu uleiul este in felul urmator

ai 2 variante

1 poti merge cu ulei 0sau 5w 40/50sau 60 si completezi la 1000-1500 km cite 1l de ulei , si protejezi motorul , pt ca fiind un motor pe benzina care are cuplul maxim destul de sus , peste 5000 rpm , are nevoie si de o ungere corespunzatoare la turatii mari

2 daca nu esti vitezoman si nu o turezi peste 4000 rpm in mod constant / frecvent poti pune 10w40/50 sau 60 si nu o sa mai consume ulei

din ce am vb si eu cu multa lume ( si pe mine m-a ros problema ) care poseda audi cu astfel de motor uleiul cel mai potrivit si bun in acelas timp ( 10w40 ) este ELF SAU REPSOL

te sfatuesc , din experienta sa nu te apuci sa schimbi semeringuri de supape sau altceva, ca nu vei avea nici un rezultat

am prieteni care conduc S4 si pun 1l ulei la 1000 km fara nici o pr.

parerea mea este ca tendinta motoarelor vw-audi cam asta e , adica motoare usoare de aluminiu , cu un consum de ulei pt o functionare cit mai indelungata

precizez ca eu completez , deci folosesc 0w60 si nu ma deranjeaza

nu lua in seama parerile ( multora deocamdata ) celor care vb fara sa cunoasca problema " mama ! consuma ulei ? e clar , motorul e terminat , ce teapa ti-ai luat ! "---acestia sunt pe dinafara

Modificat de dan28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ptr sfat dar mai am o intrebare ce marca de ulei folosesti?iar in legature cu consumul de ulei am trimis un e-mail la reprezentanta si mi-au confirmat consumul de ulei circa 0.5L/1000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pun castrol rs

ce ulei ti-au recomandat cei de la audi ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am intrebat,o sa intreb sa vad daca mai raspund

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incredibil cate confuzii si "informatii" semi-docte in post-ul lui dan28.

1. Domnilor, consideratii gen 0W60 vs 10W40 vs mai stiu eu ce prostie sunt perimate pentru motoarele pe care, din pacate, le distrugeti (se pare). Aveti doua (hai trei) criterii de alegere mari si late:

- norma VW care trebuie respectata intocmai

- in cadrul normei VW, indicele de vascozitate (desi putin probabil ca pentru motorul acesta / norma VW aferenta sa gasiti prea multe variante... probabil 0W30, 0W40 si cam atat)

- producatorul uleiului (de gustibus, dar ma indoiesc ca Repsol face ce trebuie... ma intreb daca persoana cu S4 pune 10W40 de la Repsol - daca da, mai bine mi-ar face mie cadou masina, de preferat inainte de a o pune pe butuci)

2. dan28, daca tu imi arati o curba de cuplu, publicata oficial de VAG pentru motorul acesta, cu cuplul maxim peste 5000rpm, eu o mananc cu ketchup in cadru festiv la Tusnad. Promit public.

Daca insa gasesc eu una care arata vreo 3500, o mananca altcineva?

Un litru de ulei la mia de km iarasi este exagerat, presupunand ca nu mergeti cu 5000rpm in regim constant (ceea ce in Romania, mai rar). Asta se putea intampla, eventual, pe autostrazi la Vmax

Concluzie: bunch of disinformation (ca sa ma exprim eufemistic si politicos). 10W40 pt. 2.0FSI... My God!

@mg_s: singurul sfat de bun simt este sa te duci la un service inainte de a distruge permanent ceva (scump)

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sc

ai dreptate la citeva puncte am gresit , din graba probabil

cuplu maxim ma gindeam la puterea max. 96 kw care este atinsa la 5700 rpm

cuplul maxim este intradevar mai jos la 3300 rpm

la ulei de asemenea este 10w60 am mincat 1 din fata

si apropo de service poate recomanzi tu vreunul , unde mecanicul sa stie despre ce e vb , pt ca eu unul nu am gasit asa ceva , in bucuresti cel putin

si in afara de toate astea te rog sa i-mi indici vreun membru sau pe altcineva pe care il cunosti , are motor 2.0 ALT si nu maninca ulei pt ca dupa cum a spus si mg_s cei de la audi au confirmat consumul normal de ulei la acest tip de motor

si inca ceva motorul nu este FSI

Modificat de dan28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ala din 2001 de 130cp nu este FSI...

Datele tehnice sunt aproximativ astea.

Max Power 96 kW (ECE) 5700 rpm

Max torque 195 Nm (rpm) 3300 rpm

Cu "fleshu'" eu zic sa o lasi balta, este un obicei taranesc sa incepi sa dai flashuri, asa ca mai bine nu-ti merge.

La schimb de ulei au pus pana la nivelul MAX pe joja?

Daca e asa si daca la un drum <1000km a consumat litrul acela dintre MIN si MAX este totusi un consum exagerat... trebuie luate masuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si legat de S4 despre care spuneam , nu este unul ci 5 masini care sunt in dotarea ministerului de interne , iar toate ,adica TOATE cele 5 au fost luate noi si au consumul constant de 1l/1000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la Audi vor confirma ca si normal un consum de 1l/1000. Este scris si in carte. Dar asta se intampla, in anumite cazuri izolate, la mers constant cu turatii mari, gen regim de autostrada in jur de Vmax, nu prin oras.

Apropo de service-uri, avem topic "dealeri & service-uri" (recunosc ca e f. f. stufos - posibil sa facem o arie dedicata si sa "spargem" topic-ul).

Apropo de FSI, am gresit eu (desi stiu sigur ca pe B6 s-a pus 2.0FSI... probabil mai tarziu). Oricum, recomandarile mele raman valabile.

Later: Ref. S4... depinde ce ulei pun, depinde cum merg cu ele. Mi se pare imens.

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca completezi cu 1 litru la 1000km inseamna ca in 15.000km bagi 15 litrii de ulei cea ce mi se pare exagerat.Eu nu cred asa ceva.Ori curge pe la baia de ulei sau semeringuri (ori pe teava de esapament) dar eu nu pot sa cred asa ceva ca consumul de ulei e normal.Eu nu bag in TDI-ul meu mai mult de 800grame de ulei la 10.000km si nu merg chiar normal cu ea.

Modificat de tzucul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sc

concluzia pe care am tras-o rasfoind topicul "dealeri & service-uri" a ramas aceeasi pe care o aveam si inainte adica

toate service-urile se pricep sa schimbe uleiul , filtrul si citeva consumabile

pentru probleme mai "grele " germania tata germania sau poate 'nea Nelu mecanicul fost de dacia de pe vremea lu pingica care de cind si-a luat cheie dinamometrica repare si elicoptere - nu merci -

daca vrei sa ma cotrazici , te rog sa i-mi scrii un service , unul , si promit ca acum ma duc sa vb cu ei despre consumul de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai...

- Dan-Don (aici au fost cantece pe forum, dar personal am o relatie veche si buna cu ei - to each his own)

- Metrotehnica (reprezentanta, fac toata gama VAG)

- mecanicul propriu (fiecare cu al lui, am si eu unul desi nu am mai ajuns demult)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!