Jump to content

PORSCHE RED GTS


corad0

Postare recomandată

Va salut! Desi parasisem forumul ca si "membru detinator de VAG" (dar l-am urmarit in continuare cu mare interes), (avand in vedere ca am vandut fostul Golf 6 GTI DSG Tornado Red, de care imi este dor si acum :icon_cry: , ramanand fidel marcii BMW) am decis sa ma "intorc" cu un model mai deosebit si anume un Porsche Cayenne, sub capota caruia bate o inima VAG. Masina a fost cumparata de noua din reprezentanta Porsche Pipera si a fost configurata dupa bunul plac al unei persoane de sex feminin din anturajul meu. Asadar, cunoscand masina si modul in care a fost intretinuta, am asteptat oportunitatea sa pun mana pe ea, visand de mult cu ochii deschisi la un Porsche. :wub:  Dealerul a mentionat ca masina este unica in Europa ca si configurare, datorita culorilor alese atat pentru interior cat si pentru exterior.

 

O mica descriere:

 

*An de fabricatie 2009 (inmatriculata in 2010) model facelift 

*Motor: V6, 3.0 TDI, 240 bhp, 550 NM

*Tractiune integrala permanenta

*Transmisie automata Tiptronic

*Culoare exterioara: RED GTS

*Trimuri aluminiu

*Interior imbracat integral in piele Sand Beige (volan, scaune, tetiere, bancheta, bord, fete de usi, consola centrala si cotiera)

*Suspensie pneumatica reglabila pe nivele si pe duritate

*Diferentiale autoblocante (low/high) pentru offroad (functie care nu a fost folosita niciodata, masina fiind condusa doar pe asfalt)

*Navigatie profesionala+mp3 player cu touchscreen+USB

*Sistem audio surround BOSE 12 difuzoare (subwoofere inlcuse de fabrica)

*Bixenon cu autoleveling, spalator faruri si functie cornering (proiectoare)+stopuri LED

*Climatronic pe 2 zone

*Senzori de ploaie

*Senzori de lumina

*Senzori de parcare fata/spate optic si acustic

*Senzori de presiune anvelope

*Servotronic (directie adaptabila in functie de viteza)

*Comenzi pe volan

*Volan incalzit 

*Oglinzi incalzite, heliomate, rabatabile electric

*Scaune reglabile electric cu memorii+incalzire

*Airbaguri frontale, laterale (torace+cortine)

*ABS si sistem de control al tractiunii

*Bancheta rabatabila

*Geamuri electrice fata/spate

*Computer de bord

*Bluetooth 

*Geamuri fumurii din fabrica

*Alarma

*Rezervor 100 litri

*Roti de vara 275/40/20

*Roti de iarna 235/65/17

*Mod sport (raspuns promt al acceleratiei si al cutiei de viteze, intarirea suspensiei, garda la sol coborata)

Masina are aproape 120 000 km, insa arata si merge ca una noua, nu a suferit nici un fel de interventii inafara de revizii si schimbat cateva ornamente zgariate.

 

Sper sa va placa!  :cheers:

post-79494-0-22780100-1452014796_thumb.j

post-79494-0-77324000-1452014796_thumb.j

post-79494-0-08339800-1452014797_thumb.j

post-79494-0-22487800-1452014797_thumb.j

post-79494-0-51292500-1452014797_thumb.j

post-79494-0-87200700-1452014797_thumb.j

post-79494-0-11831500-1452014798_thumb.j

post-79494-0-48446700-1452014798_thumb.j

Modificat de corad0
Link către comentariu

Felicitari Corado, asta da SUV adevarat, este superba, sa o plimbi cu placere! Se vede calitatea, bunul gust si luxul Porsche!

Modificat de calin.g
Link către comentariu

Wow, superba  :wub:  Sa te poarte cat mai multi km :) Exact cum a spus si colegul, se cunoaste rafinamentul marcii :rolleyes:

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos!

Masina arata pur si simplu genial si se vede ca a fost foarte bine ingrijita.

Link către comentariu

Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute. Gti-ul e o masina de suflet care greu te desparti de ea dar daca o faci te ganesti mereu la ea ;).

Modificat de blordc
Link către comentariu

Frumoasa masina, imi place in mod deosebit culoarea interiorului iar dotarile sunt cum trebuie.

Spor la "dat pedala"! :)

Link către comentariu

"Porcu' rosu", cum imi place sa il alint :P are jante de iarna oem incaltate cu Pirelli Scorpion Snow&Ice (speciale pentru SUV) 235/65/17" si a facut fata cu brio pe drumuri montane acoperite cu gheata si zapada; e adevarat ca si tractiunea integrala isi spune cuvantul la urcari mai inclinate. Faptul ca masina se inalta pe suspensia pneumatica ma incanta, iti da sentimentul ca poate trece pe oriunde, desi n-am testat-o decat pe 2-3 drumuri forestiere, destul de "soft", in rest doar asfalt, apoi pe autostrada, actionand butonul "Sport", se "tranteste" pe "burta", suspensia devine mai dura, acceleratia raspunde promt si iti arata ca totusi e un "Porsche", sunetul schimbandu-si "intonatia" cu ajutorul unor clapete din evacuare, V6-ele "candand" din toti "plamanii"; sta lipita de drum la viteze ridicate, cat si in curbe (e foarte dinamic, isi arata ADN-ul Sport, mai ales in curbe, e cel mai stabil SUV pe care l-am condus, comparand cu X5/X6, ML, Q7 cu motorizare 3.0d) in ciuda gabaritului,  oferind un sentiment de siguranta :)

Cateva poze de sezon facute in graba cu telefonul: 

post-79494-0-47545600-1452360768_thumb.j

post-79494-0-40134700-1452360769_thumb.j

post-79494-0-24869400-1452360770_thumb.j

post-79494-0-03104100-1452360771_thumb.j

post-79494-0-73432000-1452360771_thumb.j

post-79494-0-30559200-1452360772_thumb.j

post-79494-0-13811300-1452360773_thumb.j

post-79494-0-66716300-1452360773_thumb.j

post-79494-0-10220000-1452360774_thumb.j

post-79494-0-60453500-1452360851_thumb.j

post-79494-0-85225500-1452362452_thumb.j

Modificat de corad0
Link către comentariu

GTI-ul e bine. Are grija de el actualul proprietar. Mai baga in sperieti cu el colegi care merg cu el pe la intalniri:)

Link către comentariu

Sa ne placa? Pe mine ma incanta cand cad asa ceva. Sa ai noroc de ea. Frumoasa foc nu gluma

Link către comentariu

frumos porcul, sa te bucuri de el  :icon_thumleft: . Si eu sunt de aceeasi parere, Cayenne-ul e cel mai bun SUV pe partea de dinamica, cel mai apropiat de un sedan din categoria A6 sau seria 5, ML si Q7 sunt departe de el, cel mai apropiat este X5/6 dar pierd la overall si nu vorbim de Range care e in aceeasi categorie de pret dar pe mine nu m-a impresionat ca si dinamica dar e peste ca finisaje, bine nici nu am avut ocazia unui SVR.

 

Una peste alta porcul tau e foarte frumos, de curiozitate, ce range ai cu un plin la rezervor de 100L? eu la Allroad am de 80 doar, dar nu prea trec de 700km cu un plin.

 

Bafta cu ea  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Multumesc din nou tuturor pentru urari si aprecieri!  :cheers:

 

@Johnny Bravo: Ma bucur ca GTI-ul e pe maini bune, pusesem anuntul "azi" online (cum ar fi) si "maine", au venit doi baieti cu un Mitsubishi Lancer EVO si l-au luat :salut: .

 

@mik15: Mersi! Range-ul difera de stilul de condus abordat. Urban, consumul se situeaza in intervalul 13-15%, extraurban, fac cam 1000 km cu un plin, consumul fiind de 9-10% (140 km/h autostrada), pe un drum national, daca mergi cu 100 km/h poti scoate sub 9% (dar in Romania, mai greu, datorita depasirilor si pentru ca nu poti merge constant)  dar e mai mult decat decent daca iei in considerare 6 cilindri, gabaritul, greutatea, tractiunea 4x4 si transmisia automata, care contribuie toate la un consum ridicat. Daca era pe benzina, consuma aproape dublu.  :)

Modificat de corad0
Link către comentariu

Consumul, ala e. Poate un pic prea optimist in oras.

Am mers anul trecut cu un q7 cu 3.0tdi pana la Iasi si inapoi, cumintel (ca n-aveam statia la mine) si a luat 9.5. La q m-a dezamagit cutia insa, putoare rau... sper la porsche sa fie macar alt soft...

Link către comentariu

Cum ziceam, consumul depinde de stilul de condus abordat, nu e optimist consumul dat de mine, e real, asta nu inseamna ca nu poti consuma si 16% in oras, daca mergi foarte sportiv sau daca stai 2 ore bara la bara, am consumat atat si cu GTI-ul la un condus agresiv.  :) Consumul dat de mine e calculat la un mers normal, ca restul masinilor in traficul din Bucuresti. Q7 e mai mare, e mai greu, difera si cutia fata de Cayenne, e normal sa consume mai mult. "Porcul" are cutia Tiptronic S in 6 trepte: Tiptronic S e un upgrade al cutiei de viteze automate Tiptronic, cu abilitatea mai eficienta de a "invata" obiceiurile soferului si posibilitatea de schimbare a treptelor de catre sofer, fara a mai fi necesara trecerea cutiei in modul "manual". In modul manual daca nu exista nici o comanda din partea soferului timp de 8 secunde, sistemul trece inapoi in modul automat. Softul cutiei e creat special pentru motorul diesel, care are si el modificari fata de 3.0 TDI de pe Audi (alta admisie, alta galerie de evacuare, alt turbo, alt soft la motor etc..) Intradevar, nu schimba la fel de repede ca DSG-ul pe care l-am avut pe GTI (aia era cu dublu ambreiaj), dar este foarte precisa, rafinata, schimba rapid, in functie de cum apesi pedala de acceleratie, fara socuri sau smucituri, in modul Sport (cand activezi butonul Sport) devine alta masina, se modifica si schimbatul treptelor, cutia tine motorul un pic mai turat, in zona de cuplu, ca si cand ar sti ca vrei sa depasesti sau sa mergi agresiv,  raspunsul acceleratiei devine mult mai promt..e fain.  :Driver:

Modificat de corad0
Link către comentariu

Foarte frumoasa, s-o conduci sanatos! Oricum asta nu este o masina care sa o iei cu gandul la consum.

Link către comentariu

Felicitari pentru masina....multi km fara problem.BTW in legatura cu consumul!!!.sincer cine are bani pentru asemenea masina NU il intereseaza consumul.Poate sa consume si 35% in oras,daca vrei masina cu consum redus iti cumperi un 1.4 diesel sau chiar mai mic :D 

Link către comentariu

Mersi! :icon_thumleft: Nu cred ca exista persoane care sa nu fie interesate de consum si daca exista, probabil sunt foarte putine. Am precizat consumul in posturile anterioare, nu cred ca are rost sa mai dezbatem subiectul, nu consuma mai mult ca oricare alta masina echipata cu motor de 3000 cmc diesel (automata, 4x4) deci, se pastreaza in limite normale, e chiar super ok, daca te gandesti ce ofera. 35% nu consuma nici Turbo (si pot confirma, pentru ca am avut unul in familie, urban, Turbo (a 2-a generatie) consuma in jur de 20%, nici ala nu era un consum mare, daca te gandesti ca avea performante de supercar, prima generatie de Turbo avea consum apropiat de 30% urban) Legat de "bani pentru asemenea masina", intradevar, pretul de lista a fost MARE, dar eu am luat-o la a 2-a mana, asa ca nu am suportat eu devalorizarea de aproape 60% din pretul de nou ;).   In momentul de fata valoreaza cam cat o Skoda Octavia RS/VW GOLF 7 2015 (ceva mai echipate). (facand o comparatie cu masini similare de pe mobile.de) 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Off-topic: Tweety, vezi ce faci cu punctuatia ca se intelege cu totul altceva.

Link către comentariu
  • loghy locked, unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!