Jump to content

Golf 5 GTI


PUG

Postare recomandată

Nu prea am mai facut nimic cu ea...mai am cateva sute de km si fac 80 mii. Am facut aproape 10 mii in 6 luni...record pentru mine :P

Urmeaza sa ii fac revizia si sa mai schimb una alta...in rest toate bune. M-am obisnuit cu ea si imi place la nebunie ^_^

Nici vorba de Golf R...poate in alta viata... :)))

Link către comentariu

@PUG E foarte controlabila plecarea de pe loc daca iei putin piciorul din gaz cand ajunge pe rosu :) Trebuie tinuta din gaz ca altfel e greu sa pui puterea jos.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Intre timp masina a trecut de 80.000 km, fara probleme. 

A primit pilot automat, comenzi pe volan si mufa AUX (care mai trebuie reglata putin)...multumesc lui F l o r i n - un baiat de nota 10

Am pus mufa AUX pe cotiera deoarece acolo aveam un capacel si loc special pentru asta. Nu stiu exact de ce. La Golf 6 am vazut ca mai vine asa.

La pilot automat am avut ceva treaba, deoarece nu a mers cu calculatorul de coloana al masinii, chiar daca are BC mare. A trebuit sa iau si un alt calculator de coloana. Cu ocazia asta am gasit si niste comenzi de volan ieftinite (cred ca sunt de la varianta de SUA). Ma enerveaza ca merge doar volumul si sagetile pentru BC. Nu pot sa schimb piesele sau posturile...asta este...macar au fost ieftine. Florin zicea ca poate sunt model mai vechi.

In cartea tehnica am gasit rolul sagetilor doar legat de computerul de bord. Ar trebui sa mearga si la controlul sistemului audio, nu?

Urmeaza revizia.

 

IMG_20160715_214749.jpg

IMG_20160714_195005.jpg

IMG_20160714_195019.jpg

IMG_20160803_092203.jpg

IMG_20160802_203011.jpg

Modificat de PUG
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Masina a primit saptamana trecuta revizia cu ulei (Mobil1 ESP 5w30) si filtre.

Urmeaza sa schimb flansele + rulmenti amortizoare (fac zgomot la rotirea volanului pe loc), saibele si suruburile cadru motor si poate as schimba si tampoanele motorului.

Apoi urmeaza distributia si ulei cutie.

In rest toate bune...mananca asfaltul si ma face sa zambesc la fiecare iesire :rolleyes:

Modificat de PUG
Link către comentariu

Am inteles ca e boala lor...pe drum rau simteam ca bate ceva sub masina...si acum la verificare am constatat ca erau slabite.

Modificat de PUG
Link către comentariu
  • 2 months later...

Si mie mi se pare ca nu sunt chiar noi...dar poate au zgarieturi doar de la transport...oricum sunt scumpe tare pentru bugetul meu.

Link către comentariu

Ai grija mare la "fata" jantei. Daca s-a zgariat lacul in scurt timp se va exfolia si apoi va oxida (se va albi) in zona respectiva. Sunt niste jante extrem de greu de intretinut in forma lor originala, polished. :) 

Link către comentariu

Stiu ca sunt foarte sensibile...dar pentru mine un GTI 5 nu este complet fara aceste jante.

Link către comentariu

Felicitari pentru gandire insa mai bine astepti si cresti bugetul, poate reusesti sa gasesti un set in stare impecabila pe ebay. :) 

Nici cele de Edition nu sunt de "dat la o parte". Spor la cumparaturi:icon_thumright:.

Link către comentariu

Atentie mare la achizitie, pentru ca datorita cererii mari pentru acest model, exista si foarte multe replici pe piata.

Link către comentariu

aha...deci alea de pe ocazii sunt originale...nu raspunde oricum vanzatorul sa vad cat ar mai lasa la pret

 

Link către comentariu
  • 2 months later...

Toate bune si frumoase...masinuta se apropie de 90.000 km.

Intre timp mi-a aparut saptamana trecuta check engine si urmare unei diagnoze se pare ca este vesnica N80 (1089 - P0441 EVAP Emission Control Sys: Incorrect Purge Flow). S-au facut toate verificarile si functioneaza cum trebuie. Am sters eroarea si dupa un drum de 600 km inca nu a reaparut.

Apropo de drum...nu am mai fost plecat undeva departe cu ea de la Craciun...am si uitat ce bine merge...la intoarcere era si ud pe jos si am ramas impresionat ce bine se comporta...prind tot mai mare incredere in ea :)

IMG_20170219_205655.jpg

Link către comentariu
  • 2 months later...

Intre timp masina a mai primit o revizie cu schimb de ulei si filtre, o revizie la cutie cu schimb de ulei + jantele mult dorite Detroit pe 18 :P:P...sunt in stare bunicica...cu cateva zgarieturi normale...au venit cu cauciucuri Dunlop Sport Maxx TT.

IMG_20170510_213906.jpg

Screenshot_20170511-001033.jpg

Link către comentariu

Superbe jantele! Sa le învârti sănătos și grija mare la borduri! :)

Link către comentariu
  • 5 months later...
  • 3 weeks later...
  • taz21 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!