Jump to content

Golf 5 GTI


PUG

Postare recomandată

O astfel de polemica chiar nu-si are rostul.

Fiecare are felul lui de a fi si nu e gresit nici sa te manance sa faci modificari la masina, nici sa te unga pe suflet tinand-o stock. Importanta este senzatia atunci cand o vezi, cand te urci in ea, cand o conduci :)

 

Hai ... sa fim sanatosi si sa ne bucuram de masinile pe care le avem.

Link către comentariu

@motan, multumesc pentru explicatii. Km sunt reali.

Chiar asa diferenta mare sa fie resoftata? Adevarul este ca am un amic care are un A3 1.8 tfsi Revo stage 1, are si Revo switch si diferenta se simte destul de tare...

Link către comentariu

S-o stapanesti sanatos, arata foarte bine!

N-o sa mai vrei sa o tii stock dupa ce o sa mergi cu una cu soft, believe me :) 

Link către comentariu

Fa-i soft. Am un prieten fara soft si am tot schimbat masinile... E destul de mare diferenta

Link către comentariu

Sa stapanesti sanatos masinuta ! :) 

 

Pentru un daily car eu zic ca de la 150 cp ---> sunt suficienti, depinde acum si in ce oras te afli, dar pentru capitala eu zic ca e ok 200 cp. 

Intretinuta poate fi si fara soft. Pe mine de exemplu ma preocupa aspectul, interior / exterior sa fie cat mai clean si shiny, altcineva vrea stage 3 si tot asa exemplele pot continua. 

 

Daca esti curios poti incerca sa mergi cu masina unui coleg care are soft sa iti faci o parere, intr-adevar masina are potential, dar daca nu ai nevoie de mai multi cp, nu-i vad rostul. Spor ! 

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie!

Daca vrei sa o tii stoc, foarte bine. In Bucuresti si asa nu ai unde sa folosesti 200cp. Ce sa mai zic de 280-300cp.

Nu inteleg de ce oricine are 2.0T sau 1.8 automat trebuie soft.

 

Mai multa putere daca nu stapanesti foarte bine masina, te poate incurca foarte grav. Anvelope, frane si te poti distra foarte bine.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Am avut masina stoc pentru cateva zile,pana i-am reincarcat setarile de soft in urma deconectarii bateriei.... bleahhhhh aproape ca nu imi venea sa mai merg cu ea :)) diferenta este enorma, nu voi merge stock cu nici o masina pe care o voi avea si va permite cip tuning.

Link către comentariu

Sa o plimbi sanatos si fara incidente!

 

Confirm si eu experienta stock -> stage 1, dupa cativa ani de stock am trecut la stage 1 (Exelixis), diferentele sunt mai mult decat sesizabile si masina se simte mult mai "natural".

 

Legat de chestii pentru 2.0tfsi sa nu uiti de diverter valve, daca ai prima versiune cu membrana de cauciuc mai mult ca sigur a cedat in cel putin un punct la km tai. Cat despre cam follower eu l-am schimbat la 90k (uzura minima) si la 150k (aproape ca nou), merita inspectat inainte de schimb. (recomand swag daca totusi il schimbi).

 

 

 

..

Nu inteleg de ce oricine are 2.0T sau 1.8 automat trebuie soft...

 

Nu trebuie neaparat, nothing wrong with stock, doar ca asa cum de ce nu jante pe 18, de ce nu extra putere si liniaritate? Totul tine de preferinte.

Modificat de Zamoldac
Link către comentariu

@motan, multumesc pentru explicatii. Km sunt reali.

Chiar asa diferenta mare sa fie resoftata? Adevarul este ca am un amic care are un A3 1.8 tfsi Revo stage 1, are si Revo switch si diferenta se simte destul de tare...

   

   Dupa cum ti-au confirmat si colegii, este diferenta destul de mare atat pe k03 cat si pe k04. In cazul tau vorbim de +50cp si +100NM, ceea ce va face ca motorul sa fie foarte elastic in plaja 2500-6000rpm, o sa fie o placere sa o conduci.

Link către comentariu

@ Zamoldac, unde pot sa verific toate astea? Personal, reprezentanta nu mi se pare o optiune prea buna. 

Cand aveam Opel, am gasit un service autorizat Opel cu niste baieti pasionati, care lucrau super bine, la preturi decente si care te lasau si sa stai langa masina. La VAG nu cunosc pe nimeni  :(

 

Legat de soft, cine stie, poate pe viitor. Va dati seama ca acum diferenta de la 140 CP aspirat la 200 CP turbo ma satisface deplin  :D

 

Am atasat si o poza proasta cu interiorul:

https://goo.gl/photos/yffUHLxPmM4u48s1A

 

Am o intrebare, are cineva o schema cu bara fata si cu structura de prindere a ei? Am un vecin cu un GTI si la el am vazut ca in gaurile din pozele atasate erau prinse niste suruburi. La mine lipsesc.

Mantionez ca se vede dupa suruburile de prindere din partea de sus ca bara a fost data jos.

https://goo.gl/photos/ekQGhAbdQfWFJC8u7

https://goo.gl/photos/N6Kw55itaHpHpP8b7

 

Ahh...si inca ceva. Mi-a spus fostul proprietar ca acum vreo 2000 km a schimbat epuratorul de gaze. Asta inseamna ceva?

 

Mersi

Link către comentariu

Poate asa numeste el valva PCV...altfel nu vad ceva mai apropiat ca si denumire. La relanti scoti joja de ulei si daca motorul incepe sa nu mai mearga la fel de stabil inseamna ca valva PCV este ok.

Link către comentariu

@ Zamoldac, unde pot sa verific toate astea? Personal, reprezentanta nu mi se pare o optiune prea buna. 

Cand aveam Opel, am gasit un service autorizat Opel cu niste baieti pasionati, care lucrau super bine, la preturi decente si care te lasau si sa stai langa masina. La VAG nu cunosc pe nimeni  :(

 

 

Daca te referi la AutoA...sunt ok pentru revizii. (am facut cateva la ei).

Link către comentariu

Am schimbat ieri soclul centurii de la sofer, care facea probleme.

Din pacate, chiar nu ma asteptam, dar desi a fost comandata piesa OEM dupa seria de sasiu, am constatat ca soclul arata diferit fata de cel original  :(, probabil ca nu se mai face modelul ala.

Nu se vede decat daca te uiti atent, dar ma enerveaza la culme, mai ales la cat a costat  :grrrrrr:

https://goo.gl/photos/9qvinu82kbVvAFaz5

 

Tot ieri am constatat plin de nervi ca mi-au furat capacelele de la jante, care erau noi-noute (mi le-a dat fostul proprietar sigilate)  :( ...ce natie de 2 lei suntem...

https://goo.gl/photos/BRwwrM9YtgAKhBeVA

 

Intre timp am comandat un set de presuri de cauciuc, pentru iarna, urmeaza stergatoare fata/spate si cele doua protectii de la usi.

http://krzychok.pl/mk5/gt/pianka_drzwi2.jpg

Modificat de PUG
Link către comentariu

Mi-e mi-au ciordit din fata blocului trei randuri de capace de roti. Toate originale. La un moment dat omul, cred ca, ma avea pe Waze (desi la vremea aia nu exista :) ) la rubrica "Furnizori"

Dupa care m-am linistit si un an am mers fara capace. Apoi am luat unele AM din targ.

 

Nu m-am cumintit insa de tot: am cumparat si al patrulea set de capace OEM, dar le tin la pastrare, in lada cu diversele chestii pe care le-am inlocuit la masina :).

Da-mi si mie un PM cu locul de unde ai comandat presurile. Si nu-ti pune capace OEM pe jante. Mergi cuminte si cumpara unele de 30 de lei setul, din VItan. Din picioare nu vei realiza ca nu sunt originale. Si in plus nu vei avea stres.

Link către comentariu

Ghinioanele se tin lant  :( ...aseara doi in spatele meu s-au "pupat" destul de rau. Era alunecos pe jos iar un Logan (fara ABS) a intrat intr-un seria 3 care era in spatele meu, iar BMW-ul a intrat usor in mine. Ei doi s-au sifonat rau de tot, Loganul avea radiatoare, faruri sparte, iar la BMW spatele era cam praf. 

Le-am dat doua formulare de constatare, am facut schimb de numere si eu am plecat. A ramas ca ne auzim astazi daca vreau sa fac si eu ceva la masina mea. 

Nici nu stiu, ziceti si voi, bara neagra e zgariata, dupa cum se vede si in poze. Nici nu stiu e sa fac, daca sa ma complic cu asigurari/service, banuiesc ca singura rezolvare este schimbarea partii de jos. Ma enerveaza rau ca masina chiar nu avea nicio zgarietura, dar nici nu prea am timp sa pierd pe la asigurari, service, etc  :(

Ziua nu se vede asa tare, in schimb seara la lumina farurilor se cam vede...offf

Cu Opel-ul, in 4 ani nu am avut niciun incident... :(

post-161993-0-21287700-1452759228_thumb.

post-161993-0-71946500-1452759236_thumb.

Link către comentariu

Ai idee la cine au aia asigurare?

 

Vreunul dintre cei care urmaresc topicul asta stie, conform legii, cu cine dintre cei doi ar trebui incheiata amiabila?


Un coleg zice ca in cazul asta nu se incheie amiabila si ca trebuie mers la politie pentru incheierea constatarii ...

Link către comentariu

Daca ati fost 3 auto implicate, nu se mai poate face amiabila. Trebuie mers la politie.

Link către comentariu

In primul rand nu se poate face amiabila la ce descrii tu , mergi urgent la politie pana nu expira 24 ore , amiabila nu se face cu mai mult de 2 autoturisme implicate . Daca Loganul a intrat in BMW si BMW  a intrat in tine.   Loganul este cel vinovat. 

Link către comentariu

Mergi repede la politie si declara, ca altfel ramai cu ornamentu zgariat, de ce sa nu ai unul nou ?

Daca ei nu stiu sa pastreze distanta si sa aprecieze viteza... cu ce esti tu vinovat? trebuie sa iti dea asigurarea, mergi la service, iti face constatarea, le spui ca plasticul ala nu se repara, nu se vopseste, decat se inlocuieste cu unul nou. Cand vine piesa te suna, te duci cu masina si in 30 minute te-a rezolvat.

+ suport numar

 

Daca nu te misti repede ramai cu el asa si e mare pacat.

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Pfff...nu stiam ca daca sunt 3 masini implicate trebuie sa mergi la politie...pai daca ei au facut deja amiabila? Ce aiurea...

quattro3001, pai si cum o rezolva ei daca nu se inlocuieste?? Ca sunt obligati sa ti-o scoata ca inainte, nu?

Link către comentariu

Eu evit umblaturile, constatarile, programarile, statul la coada, birocratia, doar daca e o avarie serioasa, pentru o zgarietura nici nu imi pierd timpul. Asa am fost si eu la inceput cu GTI-ul, sa fie masina perfecta, imaculata, dar la ce jungla e in Bucuresti, nu mai am rabdare. Pierdeam o zi intreaga sa vopsesc un element, pe asigurare, maine o gaseam zgariata in parcare, apoi punct de usa deschisa in usa mea (infundatura), la fiecare spalat gaseam imperfectiuni, o cheie data pe usa etc...azi o reparam, peste o saptamana descopeream altceva, asa se intampla daca circuli prin oras... Nu ai cum sa o pastrezi ca pe un bibelou. Sunt multi care isi ingrijesc masinile cu tot felul de cosmetice, ceara, sute de euro etc..Daca o tii in garaj si mergi cu metroul, ramane perfecta, altfel fii sigur ca o sa se intample ceva la un moment dat si nici nu trebuie sa astepti prea mult :P Sincer, cu 100 de euro vopsesti o bara intreaga sau o portiera pe cod de culoare, eu astept sa se acumuleze mai multe zgarieturi apoi o data la 2 ani vopsesc intreg elementul, sau o rezolv din polish daca e posibil. In Romania noastra nu merita...

 

Drumuri bune! 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Pfff...nu stiam ca daca sunt 3 masini implicate trebuie sa mergi la politie...pai daca ei au facut deja amiabila? Ce aiurea...

Daca ati facut schimb de numere de telefon suna-i si spune-le ca amiabila este nula si dati-va intalnire la politie.

Daca nu, asta e, mergi si declara-l tu la sectia de accidente usoare din sectorul in care a avut loc incidentul si o sa-i invite politia si pe ei.

Si daca o lasi balta, dar respectivii isi dau seama ca amiabila este nula, se duc la politie si apoi politia te invita pe tine la sectie, s-ar putea sa primesti tu amenda, pentru nedeclarare accident in 24 h.

Link către comentariu

Nu e pasibil doar de amenda :) :

 

 Nu s-a prezentat la politie in termenul legal de 24 ore” avand incadrare juridica art 51 si 79 (1) lit b din OUG 195/ 2002, sanctionat de art 100 al 2 si al 3 lit g si art 108 al 1, lit b, pct 4. din OUG 195/2002 cu amenda in valoare de 480 lei si suspendarea dreptului de a conduce autovehicole pe drumurile publice timp de 30 de zile.

 

 

Imi pare rau pentru cele intamplate.

Modificat de deenman
Link către comentariu
  • taz21 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!